Welkom op Center Parcs Informatie, hét Center Parcs Fan Forum van nu, verrassend vernieuwend!

[Center Parcs] Het Heijderbos renovatie nieuws

De Eemhof, De Huttenheugte, De Kempervennen, Het Heijderbos, Het Meerdal, Park Zandvoort, De Vossemeren, Erperheide, Bispinger Heide, Park Hochsauerland
Plaats reactie
markieanta

Re: [Center Parcs] Het Heijderbos renovatie nieuws

Bericht door markieanta »

Wij hadden in het Meerdal precies hetzelfde helaas, mooie zes persoons VIP geboekt midden op het park, dus met voorkeur, worden we, zonder dat hier enig contact over is geweest, verplaatst naar het uiteinde van het park. Goed dat ik het de dag voordat we gingen nog zag, anders was het plezier van de vakantie meteen al weg. Dus die ochtend voor we gingen rijden nog fietsen bij het Meerdal afgedwongen. Maar het gaat iets te vaak verkeerd, hier werden ze er dan nog over ingelicht uiteindelijk.
Ik wacht nog steeds op de terugbetaling van mijn voorkeursligging. Waren ze ook vergeten terug te betalen...
Sid

Bericht door Sid »

Wat ik me dan afvraag is waarom mensen plotseling een ander cottagenummer krijgen toegewezen. Zo druk is het toch niet en ik kan me vergissen maar zo vaak gebeurde dit in het verleden toch ook niet?
markieanta

Bericht door markieanta »

Bij mij was het zogenaamd een geknapte waterleiding.
Alleen toen we er later langs fietsten, zaten er andere mensen in.
B767-300ER

Bericht door B767-300ER »

timosun schreef: 22 jan 2021, 11:41 Wat ik mij dan wel afvraag wat er niet aan gerenoveerd is. Als je gerenoveerd huisje boekt en dan niet zo is lijkt mij wel dat je rechten hebt.
In dit geval van de 2P VIP op het Heijderbos gaat het om de keuken die slechts deels vervangen is, niet geheel.
B767-300ER

markieanta schreef: 22 jan 2021, 14:15 Bij mij was het zogenaamd een geknapte waterleiding.
Alleen toen we er later langs fietsten, zaten er andere mensen in.
Dat kan natuurlijk altijd als iets gefixt is.
Tegenwoordig kan je 6 dagen per week aankomen op het park.
B767-300ER

Sid schreef: 22 jan 2021, 13:44 Wat ik me dan afvraag is waarom mensen plotseling een ander cottagenummer krijgen toegewezen. Zo druk is het toch niet en ik kan me vergissen maar zo vaak gebeurde dit in het verleden toch ook niet?
Gebeurd niet zo heel vaak. Maar soms kan het zo zijn dat een cottage een spoedreparatie heeft en daarom uit de verhuur moet. Het is mij gebeurd op de EH. Daar moesten nieuwe onderdelen voor het bad komen die er niet meer waren en die cottage is toen drie weken uit de verhuur geweest. Maar is op HB ook een cottage die verzakt is, die wordt bv voorlopig niet gerepareerd maar wel al mensen die gereserveerd hadden. Die worden dan allemaal omgezet.
Staat ook overwl netjes bij dat de opgegeven en betaalde voorkeur niet bindend is, maar bij wisselen hoor je dan wel geld terug te krijgen of zoals in mijn geval vouchers ter waarde van dat bedrag te besteden bij de supermarkt en restaurants. Dikke prima wat mij betreft.
timosun

Bericht door timosun »

timosun schreef: 22 jan 2021, 11:41 Wat ik mij dan wel afvraag wat er niet aan gerenoveerd is. Als je gerenoveerd huisje boekt en dan niet zo is lijkt mij wel dat je rechten hebt.

B767-300ER schreef: 22 jan 2021, 15:01 In dit geval van de 2P VIP op het Heijderbos gaat het om de keuken die slechts deels vervangen is, niet geheel.

de keukens die er in zaten waren toch al best oud? heb je hier foto's van?
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi timosun,

Dit is een keuken in een gerenoveerde 2 persoons VIP die niet is vervangen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Janneke91

Bericht door Janneke91 »

Sid schreef: 22 jan 2021, 13:44 Wat ik me dan afvraag is waarom mensen plotseling een ander cottagenummer krijgen toegewezen. Zo druk is het toch niet en ik kan me vergissen maar zo vaak gebeurde dit in het verleden toch ook niet?

B767-300ER schreef: 22 jan 2021, 15:05 Gebeurd niet zo heel vaak. Maar soms kan het zo zijn dat een cottage een spoedreparatie heeft en daarom uit de verhuur moet. Het is mij gebeurd op de EH. Daar moesten nieuwe onderdelen voor het bad komen die er niet meer waren en die cottage is toen drie weken uit de verhuur geweest. Maar is op HB ook een cottage die verzakt is, die wordt bv voorlopig niet gerepareerd maar wel al mensen die gereserveerd hadden. Die worden dan allemaal omgezet.
Staat ook overwl netjes bij dat de opgegeven en betaalde voorkeur niet bindend is, maar bij wisselen hoor je dan wel geld terug te krijgen of zoals in mijn geval vouchers ter waarde van dat bedrag te besteden bij de supermarkt en restaurants. Dikke prima wat mij betreft.

Wij zouden 819 hebben en zijn toen idd omgeboekt ivm defect. Nu leek het vorige week wel alsof dat hele rijtje er uit lag (817/18/19) en werd er ook daadwerkelijk gewerkt aan alledrie de cottages.
timosun

Bericht door timosun »

Mariëtte schreef: 22 jan 2021, 15:55 Hoi timosun,

Dit een keuken in een gerenoveerde 2 persoons VIP die niet is vervangen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ow bah, ja snap dat mensen hier niet blij mee zijn. Past echt totaal niet bij de rest en lijkt zeker niet op de foto's die op de site staan.
timosun

Bericht door timosun »

is het ook mogelijk om op het forum terug te zoeken zo dat meer foto's van de 2p vip kan zien?
B767-300ER

Janneke91 schreef: 22 jan 2021, 15:59 Wij zouden 819 hebben en zijn toen idd omgeboekt ivm defect. Nu leek het vorige week wel alsof dat hele rijtje er uit lag (817/18/19) en werd er ook daadwerkelijk gewerkt aan alledrie de cottages.

Heeft met de verzakking van 817 te maken.
B767-300ER

timosun schreef: 22 jan 2021, 16:05 is het ook mogelijk om op het forum terug te zoeken zo dat meer foto's van de 2p vip kan zien?
Ja. Ze het fototopic.
Daar staan links.

Zie hier viewtopic.php?f=24&t=145

De cottagenummers waar de keuken deels is vervangen (er is wel andere apparatuur geplaatst) staan ook op het forum aangegeven. Deze keukens die niet zijn vervangen zijn uit 2012.

viewtopic.php?p=8654#p8654

Alle andere 2P VIP’s hebben wel een nieuwe keuken gehad.
timosun

Bericht door timosun »

Top bedankt!

Toch echt wel grote verschillen tussen de twee.....

Light versie heeft stuk kleiner tv en groter keuken lijkt het.

Hele maal lijkt de keuken kleiner. Snap wel als je naar de foto's op de site kijkt en je krijgt een light versie dat je baalt en niet aan je verwachtingen voldoet met minder grote tv.
B767-300ER

De keukens zijn net zo groot. De nieuwe keuken is niet groter dan de oude keuken of andersom. Het lijkt anders doordat de nieuwe keukens geen barrand meer hebben.

De TV is inderdaad kleiner.

Light heeft betrekking op iets heel anders.
timosun

Bericht door timosun »

Klopt keuken is formaat zelfde maar door de hoge koelkast lijkt het een stuk kleiner. Zoals je eerder zelf al zei lijkt dat CP hier verkeerde keuzes heeft gemaakt in hoe grondig ze renoveren.

Waar heeft de light betrekking op?
B767-300ER

Op de badkamers en sauna’s van de VIP’s.
Dat is al uitgebreid beschreven op het forum.
timosun

Bericht door timosun »

helaas kan ik dat zo niet terug vinden....
B767-300ER

Dan gebruik je de zoekfunctie van het forum even ;)
Als je daar intypt “light” komen je antwoorden tevoorschijn.

Maar ik zal je helpen. :mrgreen:

Een VIP Light verbouwing is een verbouwing van een bestaande VIP naar een vernieuwde VIP
Daar blijft de sauna staan. De tegels op de muur blijven zitten. Het bad en de wastafel blijven staan. Enkel de betimmering om deze objecten heen en de meubels erin wordt dan vervangen (donker hout vervangen door een lichtere kleur). Er wordt dan in de badkamers verder wel gewoon geschilderd, nieuwe spiegels, verlichting geplaatst etc. Dit omdat de badkamers van deze VIP’s nog niet zo heel oud zijn is de “apparatuur” (bad/sauna/wastafel) etc nog prima

Bij een VIP full gaat het om een Premium of Comforthuisje welke wordt omgebouwd tot VIP en daar wordt wel alles vervangen, simpelweg omdat die interieurs al vele jaren ouder zijn en ze sommige zaken (bubbelbad/sauna) erc niet hebben die er wel in moeten.
timosun

Bericht door timosun »

bedankt ik kreeg deze foutmelding "De volgende woorden in je zoekopdracht zijn genegeerd omdat ze te vaak voorkomen"
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi timosun,

Dat kan inderdaad gebeuren als een woord heel veel voorkomt op het forum, dit om te voorkomen dat je dan heel veel pagina's te zien krijgt waar dat specifieke woord in voorkomt. Je zoekopdracht wat verfijnen met iets meer woorden helpt vaak bij het vinden waar je naar op zoek bent.
Sid

Bericht door Sid »

Ook de oude 4 pers Premium gelegen in de 100 serie zijn niet meer te boeken. Er waren er nog een paar beschikbaar 104 - 154 t/m 158 dacht ik en ik meen ook cottage 562. Alle nummers zijn momenteel niet te boeken. Ook niet voor komende zomer. Dat is dan wel vreemd. Ik vermoed dat ze dus nu aan het verbouwen zijn.....
Reginald41

Bericht door Reginald41 »

Sid schreef: 16 feb 2021, 20:31 Ook de oude 4 pers Premium gelegen in de 100 serie zijn niet meer te boeken. Er waren er nog een paar beschikbaar 104 - 154 t/m 158 dacht ik en ik meen ook cottage 562. Alle nummers zijn momenteel niet te boeken. Ook niet voor komende zomer. Dat is dan wel vreemd. Ik vermoed dat ze dus nu aan het verbouwen zijn.....
Als die niet meer te boeken is zijn ze inderdaad bezig met renoveren.
B767-300ER

Sid schreef: 16 feb 2021, 20:31 Ook de oude 4 pers Premium gelegen in de 100 serie zijn niet meer te boeken. Er waren er nog een paar beschikbaar 104 - 154 t/m 158 dacht ik en ik meen ook cottage 562. Alle nummers zijn momenteel niet te boeken. Ook niet voor komende zomer. Dat is dan wel vreemd. Ik vermoed dat ze dus nu aan het verbouwen zijn.....

Zijn tm maart nog gewoon boekbaar.

D7B066C4-2BB3-45EE-87D0-9F51D8BB319A.png

Dat ze voor komende zomer niet boekbaar zijn is naar mijns inziens niet vreemd maar logisch. Zone 1 staat voor maart april op de rol.
Ze zijn daar in ieder geval nog niet begonnen

Op dit moment wordt de boekingswebsite langzaam aangepast. Mensen die oud hebben geboekt voor de zomer worden in nieuw gezet etc etc. Eerdaags zal dat afgerond zijn.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Nog geen spoor te vinden van de bouw van de nieuwe glijbaan binnen in de Aqua Mundo.

22-02-2021.

Afbeelding

Bron foto: Het Heijderbos.
Treinmeneer

Bericht door Treinmeneer »

Ook (nog) geen spoor hoe de EDENS eruit komen te zien na de renovatie.. We wachten rustig af! Nieuwsgierigheid wordt wel groter en groter..😊😊
B767-300ER

Deze krijgen alleen een kleine opknapbeurt. “Light”.
Geen grootste veranderingen. Likje verf. Nieuwe meubels
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

NIEUWE SPEELFONTEIN IN HET KORAALBAD

Het koraalbad, De Verzonken Stad, wordt geüpgraded met een nieuwe speelfontein.

Het koraalbad krijgt een speelfontein.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

zowel in Erperheide als in Het Heijderbos wordt het koraalbad geüpgraded met een nieuwe speelfontein.
Afbeelding
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

AANLEG VAN DE NIEUWE PROMENADE

Bij de Jungle Dome en de Action Factory is een begin gemaakt aan de nieuwe promenade.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Keiko

Bericht door Keiko »

Ik ben heel benieuwd! Leuk dat al de parken nu aan het renoveren zijn. Zellfs als je alles al gezien hebt, is er toch weer wat nieuws. En een goede reden om weer te gaan.
EP '05
BH '11
MD '16 - KV '16
LP '17
VM '18
HH '19
HB '20
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

RENOVATIE VAN DE KINDERBOERDERIJ

De kinderboerderij wordt vernieuwd. Er komen ook nieuwe betonpaden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

RENOVATIE COTTAGES IN ZONE 2 & 3

In zone 2 & 3 worden op dit moment de cottages gerenoveerd.

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie