CENTER PARCS INFORMATIE: Sunparks De Haan aan Zee wordt vanaf mei 2020 Center Parcs Park De Haan en is nu boekbaar via de Center Parcs website voor verblijven vanaf mei 2020. Het is weer Winter Wonderland op de Center Parcs parken ❄️☃️🌟🎄🎅. Op Center Parcs De Eemhof wordt vanaf maandag 6 januari 2020 gestart met de grootschalige renovaties. De wildwaterbaan van Center Parcs De Vossemeren is gesloten van maandag 15 juni 2020 t/m vrijdag 26 juni 2020. De nieuwe website van Resort Center Parcs Terhills staat online, met op ons forum de eerste foto's van een volledig afgewerkte cottage! De naam van de gloednieuwe Orry & Friendsshow is De Geheimzinnige Fluitketel. Nog veel meer nieuws vind je op ons forum!

[Landal] De Lommerbergen Informatie & Nieuws

Het Vennenbos, De Lommerbergen, De Berkenhorst, de 3 voormalige Center Parcs parken
Tropicana Rotterdam het voormalige zwembad van Center Parcs
Mariëtte
Beheerder

Re: [Landal] De Lommerbergen Informatie & Nieuws

Bericht door Mariëtte » 18 nov 2019, 22:36

Start renovatie van de bowlingbanen naar een nieuw concept.
Bijlagen
FB_IMG_1574112658689.jpg
FB_IMG_1574112670505.jpg

Vendalmeren

Bericht door Vendalmeren » 19 nov 2019, 01:43

Oh dat is al een mooi begin!! Ben benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken! Opzich denk ik dat dit ook een heel leuk park gaat worden!

Reginald41

Bericht door Reginald41 » 19 nov 2019, 09:51

Vendalmeren schreef:
08 nov 2019, 08:37
Leuke foto's. Ik was er enige tijd geleden ook op dit park. Toch blijf ik het allemaal net niet vinden. Je mist de exotische beleving in de Parc Plaza. Er is wel gedecoreerd, maar het is niet zo mooi als bij CP. Tevens vind ik het zwembad echt niet zo denderend. De basis is wel mooi, maar er hangt totaal geen exotische vakantie sfeer. Dat is bij Het Vennenbos wel mooier. Ik begrijp dat de herbouw van de plaza snel moest destijds. En dat zie je.
Vergeet niet dat De Lommerbergen sinds 1996 niet meer van Center Parcs is, toen werd overgenomen door Creatief Vakantieparken (Later omgedoopt Gran Dorado), tijdens fusie tussen Gran Dorado en Center Parcs werd De Lommerbergen verkocht aan Landal. Park Plaza is tegen daar op het park meer Landal geworden met een knipoog naar Center Parcs. Ik vind de sfeer op De Lommerbergen wel erg leuk. Rustig en kleinschalig, kom er graag daar heel vaak.

Vendalmeren

Bericht door Vendalmeren » 19 nov 2019, 19:02

Uiteraard! Dat is me ook heel bekend, maar als ze het gaan aanpakken zoals op het Vennenbos, dan zit het wel snor!

Jolandake1969

Bericht door Jolandake1969 » 19 nov 2019, 21:45

Die twee gerenoveerde huisjes zijn ook al een paar jaar!
Die 2 persoons gaat de deur van de badkamer nog veranderen,naar de andere kant open,omdat het allemaal zo krap is...
ik heb er gewerkt!!
2019- Limburgse peel- De vossemeren.
2018 Het heijderbos en De Limburgse Peel..2017 de huttenheugte en de lommerbergen Het Meerdal.2016- De Kempervennen.2015- Het Heijderbos-De eemhof
2014- Erperheide-Het meerdal- De Huttenheugte-Het meerdal

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte » 26 nov 2019, 08:27

RENOVATIE VAN DE BOWLINGBANEN

De wanden en het plafond zijn inmiddels geverfd en de oude banen worden gesloopt.
Deze week wordt er ook begonnen met de aanleg van de nieuwe banen.

Afbeelding

Afbeelding

Bron: De Lommerbergen.

Estja

Bericht door Estja » 01 dec 2019, 22:37

Lommerbergen organiseert veel activiteiten rond het Sinterklaasfeest. Zo neemt Sint zijn intrek in een bungalow, zijn er gratis Sinterklaasshows. https://go-kids.nl/noord-en-midden-limb ... erbergen-3

Verder kregen wij laatst kortingsbonnen in de brievenbus (kan ze niet meer vinden) met o.a. ontbijt & zwemmen voor 10 euro.
Op hun Fb pagina zie je veel (Sinterklaas)ctiviteiten en foto 's van de renovatie van de bowling.

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte » 02 dec 2019, 07:29

Hoi Estja,

Dank je wel voor je bericht. Wat betreft hun Facebookpagina: Ik volg die pagina
en plaatst regelmatig foto's en informatie van de vernieuwingen, zoals nu de
renovatie van hun bowlingbanen. Die foto's staan een aantal berichten boven
je bericht.

Ook plaatst ik foto's van het park en de bungalows die leden naar me opsturen.

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte » 11 dec 2019, 10:30

NIEUWE BOWLINGBANEN 🎳

De nieuwe bowlingbanen zijn bijna klaar voor gebruik.

Afbeelding

Bron: De Lommerbergen.

Vendalmeren

Bericht door Vendalmeren » 11 dec 2019, 19:03

Dat is wel een flinke vernieuwing. De Lommerbergen timmerd ook flink door. Ik ben wel benieuwd of ze in de Parc Plaza een zelfde concept als Het Vennenbos gaan maken. En staat de kerk en het receptiegebouw nog overeind?

Plaats reactie