Welkom op Center Parcs Informatie! Hét informatie en nieuws forum over Center Parcs! Voor én door Center Parcs Fans! Zónder commerciële insteek!

[Center Parcs] Uit eten arrangementen

Evergreenz, Nonna's, Fuego, Market Café, Frites Affairs, Snacks, The Grill, Pancakes,
Market restaurant
Plaats reactie
Mariëtte
Beheerder

[Center Parcs] Uit eten arrangementen

Bericht door Mariëtte »

UIT ETEN ARRANGEMENTEN

MAART 2020

Afbeelding

NaMiSe

Re: [Center Parcs] Uit eten arrangementen

Bericht door NaMiSe »

De foto is bij mij niet helemaal zichtbaar....de linkerkant is er een stukje afgevallen!?

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi NaMiSe,

Dank je wel voor het melden, ik had denk ik m'n brilletje niet op toen ik de foto plaatsten ;) .

Ik heb inmiddels de volledige foto in het bericht hierboven gezet.

NaMiSe

Bericht door NaMiSe »

Ik zie het, nu is het prima!

Peer

Bericht door Peer »

Het uiteten arrangement is nu alleen vooraf te boeken .wij hadden het geboekt 1,5 halve week voor aankomst op het park voor 3keer uiteten bij Fuego,Nonna's en evergreen en wilde op donderdag nog een arrangement bij boeken voor het weekend maar dit kon niet meer op het park i.v.m.het corona virus en ook zodat andere mensen ook een kans hadden werd ons gezegd Maar het dubbelen is dat we wel Fuego en Nonna's los kon boeken zonder het voordeel van een arrangement Dit was op de Kempervennen en heb hier ook een opmerking van gemaakt door een mail te sturen na center Parcs ,maar kreeg zo'n standaard antwoord terug van dat het hun betreurde dat het zo gelopen was en zouden kijken of dit in de toekomst kon veranderen En bij Evergreens was het ook al niet zo goed als het geweest was de keus was ver onder de maat voor wat je er voor moet betalen was nu wel inclusief de drankjes ,maar dan nog was de prijs veel te hoog voor wat er geboden werd.

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Peer,

dank je wel voor het delen van jouw ervaring :D !

Ik lees wel vaker dat het aanbod bij Evergreenz niet zo geweldig is, ik vraag me af waar dat aan kan liggen.

Mocht je in Evergreenz zelf de gerechten en het drinken pakken of werden jullie bediend aan de tafel?

Peer

Bericht door Peer »

Mariëtte schreef:
07 aug 2020, 09:07
Hoi Peer,

dank je wel voor het delen van jouw ervaring :D !

Ik lees wel vaker dat het aanbod bij Evergreenz niet zo geweldig is, ik vraag me af waar dat aan kan liggen.

Mocht je in Evergreenz zelf de gerechten en het drinken pakken of werden jullie bediend aan de tafel?
Mariëtte bij aan komst werden we na onze tafel geleid en daar volgden een korte uitleg en dat je de regels in acht moest nemen .Ook werden de drankjes opgenomen en of wij soep wilde je had maar twee keuzes voor soep en deze werden ook aan de tafel gebracht. .Als we een tweede drankje wilde konen we deze zelf halen aan de bar (helemaal vooraan bij de ingang) Het eten mocht je zelf op gaan scheppen (je moest wel de 1,5 meter aanhouden en de looprichting aan houden. ) het eten was wel goed ,maar de keus was maar beperkt. Weinig voorgerechten en die er stonden waren voorverpakt in de folie op een bord.dit zelfde was het geval met de toetjes weinig keus en ook voorverpakt op een bord.Dit viel ons een beetje tegen je verwacht toch wel wat meer voor dat geld dat je ervoor betaald.

Plaats reactie