CENTER PARCS INFORMATIE: Sunparks De Haan aan Zee wordt vanaf mei 2020 Center Parcs Park De Haan en is nu boekbaar via de Center Parcs website voor verblijven vanaf mei 2020. Het is weer Winter Wonderland op de Center Parcs parken ❄️☃️🌟🎄🎅. Op Center Parcs De Eemhof wordt vanaf maandag 6 januari 2020 gestart met de grootschalige renovaties. De wildwaterbaan van Center Parcs De Vossemeren is gesloten van maandag 15 juni 2020 t/m vrijdag 26 juni 2020. De nieuwe website van Resort Center Parcs Terhills staat online, met op ons forum de eerste foto's van een volledig afgewerkte cottage! De naam van de gloednieuwe Orry & Friendsshow is De Geheimzinnige Fluitketel. Nog veel meer nieuws vind je op ons forum!

[Center Parcs] Park Zandvoort informatie restaurants

Evergreenz, Nonna's, Fuego, Market Café, Frites Affairs, Snacks, The Grill, Pancakes,
Market restaurant
Plaats reactie
Mariëtte
Beheerder

[Center Parcs] Park Zandvoort informatie restaurants

Bericht door Mariëtte » 25 sep 2019, 19:18

HET HOTEL RESTAURANT

SEPTEMBER 2019

BREAKFAST BUFFET & DINERBUFFET

Afbeelding

Afbeelding

DE PRIJZEN VAN DE BUFFETTEN

Dinerbuffet inclusief drankjes( twee uur).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

TMCThomas

Re: [Center Parcs] Park Zandvoort informatie restaurants

Bericht door TMCThomas » 06 okt 2019, 22:31

Maar dit is dus eigenlijk weer gewoon het The Market Restaurant? Ik dacht dat ze van plan waarom om er enkel een ontbijt restaurant van te maken en het market buffet restaurant te verhuizen naar het market dome op de locatie van het flipflop cafe. Maar ik keek daar vandaag en er was nog niks veranderd, is het niet door gegaan?

Tom...

Bericht door Tom... » 06 okt 2019, 22:54

Volgens mij wordt de Market Dome pas volgend jaar opgeknapt? Dus dan is dit misschien een tijdelijk iets?

Ik hoop wel dat de verhuizing nog steeds doorgaat, want het Market Restaurant in de Market Dome lijkt me veel leuker.

Het buffet is alleen maar op dinsdag en donderdag? En maar 2 uur? Apart is het zeker ;)

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte » 07 okt 2019, 10:26

TMCThomas schreef:
06 okt 2019, 22:31
Maar dit is dus eigenlijk weer gewoon het The Market Restaurant? Ik dacht dat ze van plan waarom om er enkel een ontbijt restaurant van te maken en het market buffet restaurant te verhuizen naar het market dome op de locatie van het flipflop cafe. Maar ik keek daar vandaag en er was nog niks veranderd, is het niet door gegaan?

Hoi TMCThomas,

Het Hotelrestaurant is een ontbijtrestaurant geworden, met nu tijdelijk ook op sommige dagen een avondbuffet.
Zodra de renovatie van de Market Dome gaat beginnen zal Albron ook aan de slag gaan met de horeca.

EEN OVERZICHT

Het Market Buffet zal verplaatst worden naar de Market Dome. Veel dichter bij de parkgasten die dit zeker zullen appreciëren.
Dit zal worden gerealiseerd in het huidige Flip Flop Café. De oude boulangerie wordt erbij getrokken en er komt een serre aan
de buitenzijde.

De Snacks zal omgetoverd worden naar Frites Affairs.

De ingang van de Daily Foodstore komt waar nu de receptie zit.

Het is ook nog niet helemaal duidelijk wanneer deze werkzaamheden uitgevoerd gaan worden. Dat heeft te maken met het
feit dat de hele Market Dome en ook de constructie aan onderhoud toe is en we (Albron) dus gelijktijdig met Center Parcs zullen
moeten verbouwen. Center Parcs voert hier logischerwijs de regie en dus zullen we ( Albron) van hen vernemen wanneer we
kunnen beginnen.

Impressie vernieuwde Market Dome.
Afbeelding

TMCThomas

Bericht door TMCThomas » 07 okt 2019, 14:34

Hmm ik weet het niet allemaal. Ik hoop stiekem dat het buffet gewoon in het hotel blijft. Wij lopen graag iets verder voor uitzicht op zee. Dat maakte het juist bijzonder. Mocht het buffet in het market dome komen zullen wij er in elk geval niet meer heen gaan.

Plaats reactie