Welkom op Center Parcs Informatie, hét enige echte Center Parcs Fan Forum zónder verdienmodel. Wij maken het verschil!

[Center Parcs] Tijdsloten in restaurants

Evergreenz, Nonna's, Fuego, Market Café, Frites Affairs, Snacks, The Grill, Pancakes,
Market restaurant, Take Away, Terland restaurant & Beach
Plaats reactie
Mieke17

Tijdslot eten

Bericht door Mieke17 »

Hallo 👋 ,
Even een vraagje over het tijdslot bij het eten .
Ik had gelezen dat op sommige parken nog altijd een tijdslot geldt , wanneer stopt dit of blijft dit zo in de toekomst ?
Want wij willen in juni naar hochsauerland , maar zie dat niet zitten om te eten onder tijdsdruk .
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Re: Tijdslot eten

Bericht door Mariëtte »

Hoi Mieke17,

Wat ik heb begrepen blijft dit voorlopig zo, misschien dat ze het nog gaan terugdraaien maar daar is nog niks over bekend.

Wat betreft Park Hochsauerland weet ik niet of ze daar ook werken met tijdsloten, op het Duitse Park Allgäu in ieder geval
wel.
NaMiSe

Re: [Center Parcs] Tijdsloten in restaurants

Bericht door NaMiSe »

Ook in SDe Haan een tijdslot van 1.5 uur, alhoewel er niet meteen iemand bij de tafel stond om je weg te sturen
simon

Re: [Center Parcs] Tijdsloten in restaurants

Bericht door simon »

Waarom dan niet meteen kiezen voor het latere tijdslot? Dan komt er niemand meer na jou, en kan je volgens mij toch makkelijker blijven zitten?

Ik vermoed dat dit wel een blijvertje zal zijn, zoals ze ook in gewone restaurants soms invoeren. Op die manier kunnen ze een dubbele shift draaien... In dergelijke gevallen kiezen wij altijd voor een later slot, en worden we nooit weggejaagd.
Plaats reactie

Terug naar “Center Parcs Restaurants”