Welkom op Center Parcs Informatie, hét Center Parcs Fan Forum van nu, verrassend vernieuwend!

[Center Parcs] Vragen beantwoord binnen 24 uur

Vraag & Antwoord service binnen 24 uur
eggunov

Re: [Center Parcs] Vragen beantwoord binnen 24 uur

Bericht door eggunov »

eggunov schreef: 04 mar 2021, 12:01
Dank je wel! Aldus geen Boxsprings, maar reguliere bedden?

B767-300ER schreef: 04 mar 2021, 12:09 Dit zijn toch boxsprings?

eggunov schreef: 04 mar 2021, 12:23 Als ik bij de VIPS kijk, dan zijn de genoemde boxsprings bruin van kleur, in de omschrijving staat ook boxspring. dat zie ik niet terugkomen in de omschrijving van de bedden van de premiums...

Telefonisch contact gehad met CP-PZ het zijn inderdaad boxsprings
B767-300ER
Moderator

Bericht door B767-300ER »

Jaqueline67 schreef: 04 mar 2021, 14:02 Goedemiddag mede Centreparcsliefhebbers,

Zoals ieder jaar, ga ik met mijn gezin naar het prachtige Heijderbos. In verband met mijn autistische zoontje, wil ik ieder jaar graag hetzelfde huisje hebben, zodat ook hij een rustige vakantie kan hebben. Normaal is dit huisje nummer 225. Nu kom ik erachter dat dit huisje niet meer beschikbaar is (de huisjes ernaast ook niet). Heeft iemand enig idee of deze nog beschikbaar komt of wordt het huisje niet meer verhuurd? Alvast bedankt voor het jullie reacties.

Groetjes Jacqueline
Huisje 225 was een 6P Comfort.
Na de verbouwing is deze samengevoegd met 224 tot een 10P premium. Wss daarom niet meer boekbaar als 6P comfort
Amberino1

Bericht door Amberino1 »

Hi, weet iemand of er massages worden aangeboden op de Eemhof en of dit geopend is?
Keiko

Bericht door Keiko »

B767-300ER schreef: 04 mar 2021, 12:58 Heel bijzonder. Het wifi netwerk vinden is niet zo lastig, maar het verbinden ermee is mij werkelijk nog nooit gelukt.
Nee dat klopt dat komt omdat die kpn hotspot inlogpagina er tussen zit. Wat ik gedaan heb: Mijn laptop verbonden met de CP wifi. Vervolgens een hotspot gemaakt van dit wifi netwerk. (Kan heel eenvoudig in win10) En dan de chromecast laten verbinden met deze hotspot. Enige wat je dus nodig hebt is een laptop.
EP '05
BH '11
MD '16 - KV '16
LP '17
VM '18
HH '19
HB '20
B767-300ER
Moderator

Ja keiko dat doe ik dus ook alleen dan met mijn mobiele telefoon. Ik gebruik die als hotspot en smdan werkt het wel.

Zoals eggunov het omschrijft is het mij echter nog nooit gelukt.
MSKamp88

Bericht door MSKamp88 »

Volgens mij zit het verschil in de antennes.. Ik heb er zelf niet veel verstand van maar ik heb dit ooit begrepen:
Een mobiele telefoon kan wel als hotspot fungeren, maar dan op je data netwerk. Het kan niet én verbonden zijn met wifi en zelf als wifi access point.
De laptop vermoedelijk wel?
2011: MD
2014: TF
2015: EH
2017: BT, KV
2018: BT
2019: HH, SL
2020: HB
2021: EH
B767-300ER
Moderator

Ook dat is me wel gelukt.

Het gaat er mij om dat ik mn chromecast niet verbonden krijg met de wifi van het huisje. Met mijn mobiel en of laptop uiteraard geen probleem.
Estja

Bericht door Estja »

@eggunov in de 4 pers. VIP op PZ hadden wij een echte boxspring. Zo één compleet met een topper. En inderdaad bruin van kleur. Partner en ik zijn alle twee lastige slapers met lichamelijke klachten maar die bedden bevielen ons zeer goed.
CPfan2004

Bericht door CPfan2004 »

CPfan2004 schreef: 02 mar 2021, 11:43 Weet iemand of CenterParcs ook op Instagram DM's reageert? Ik heb ze al weken terug een bericht gestuurd en heb nog steeds geen reactie. Nou heeft het niet zo veel spoed, maar zou wel fijn zijn als ze reageren.

B767-300ER schreef: 02 mar 2021, 13:58 Nope.
Als je ergens reactie op wil kan je het beste gewoon even bellen of ze via het contactformulier benaderen.
Je krijgt dan ook een ticketnummer.

Via hun socialmedia wordt wel gereageerd soms maar wcht probleemoplossen doen ze niet aan.

Als het een simpele vraag is kan je ook het parkreceptie eventueel bellen

Klachten, terugbetalingen, vouchers etc gaan allemaal via www.contactariane.com.

Waar kan ik dit contactformulier vinden? Ik kan er alleen een vinden op de dagjeswebsite. Klachtenformulier is voor mijn vraag niet van toepassing. Is er anders ook een mogelijkheid om te mailen?
2016: Aqua Mundo De Eemhof - 2017: Le Lac d'Ailette - next: juni 2021 Limburgse Peel 4p vip
Reginald41

Bericht door Reginald41 »

Heb je klachten op het park waar je hebt verbleven? Dan kan je het beste op het park zelf even gaan bellen.
CPfan2004

Bericht door CPfan2004 »

Nee, heb juist geen klacht maar gewoon een algemene vraag (niet over een bepaald park, niet over een boeking)
2016: Aqua Mundo De Eemhof - 2017: Le Lac d'Ailette - next: juni 2021 Limburgse Peel 4p vip
Reginald41

Bericht door Reginald41 »

Voor vragen kan je hier ook stellen, dan kunnen we je ook helpen.
B767-300ER
Moderator

CPfan2004 schreef: 10 mar 2021, 22:15

Waar kan ik dit contactformulier vinden? Ik kan er alleen een vinden op de dagjeswebsite. Klachtenformulier is voor mijn vraag niet van toepassing. Is er anders ook een mogelijkheid om te mailen?
Het contactformulier staat gewoon op de website.
De link staat notabene in mijn post. Ook voor algemene vragen kan je daar wel terecht. En anders bel je ze toch gewoon eventjes? Waarom zo moeilijk.

Sinds dit jaar worden mails naar de oude mailadressen van CP niet meer in behandeling genomen/gelezen.

Maar je doet een beetje vaag over je reden. Als je gewoon concreet even aangeeft wat je wilt kunnen ik of anderen je de goede weg op sturen. Er zijn nog wel wat andere ingangen maar dan zul je zelf toch meer aan moeten geven wat je nu zoekt of wilt en wat je wilt bereiken.

Een verdere herhaling van de vraag heeft weinig zin.
CPfan2004

Bericht door CPfan2004 »

Ok. De reden dat ik de vraag hier niet stelde is omdat ik niet zeker weet of jullie er antwoord op hebben. Maar niet geschoten is altijd mis, dus stel hem toch maar hier.

Ik zit momenteel in mijn examenjaar (5 havo). Ik ben mij aan het oriënteren op wat ik later wil gaan doen en het lijkt me leuk om later misschien in de recreatiebranche te werken, bijvoorbeeld bij CenterParcs. Hier wil ik mijn opleiding dus misschien ook op afstemmen. Welke functies zijn er allemaal met betrekking tot management of de vernieuwingen/renovaties op de parken en welke opleidingen zijn hier voor nodig?
B767-300ER
Moderator

Ik zou zeggen zoek rechtstreeks telefonisch contact met een park in de buurt en vraag of daar informatie over is en of je daar wellicht met iemand over kan spreken.
Er komen op FB regelmatig vacatures voorbij van CP. Wellicht via die contactpersoon informatie inwinnen?

Je hebt als het goed is ook een decaan op school die je daarbij prima kan helpen. Daarnaast zou ik mezelf niet blind staren op 1 werkgever, maar op een branche.

Aan de andere kant. Als je nu in HAVO5 zit is dat je examenjaar. Heb je die keuze al niet moeten maken en ben je niet wat laat met dit onderzoek?
Desireew

Bericht door Desireew »

Hebben de vips op de HH ook een 2 persoons bubbelbad? Of in een speciale cottage? Of komt dat pas na de verbouwing die in sept/ okt begint.

Of is dit alleen bij sandur? En inmiddels zandvoort en ? De eemhof?
Misschien meerdere nl parken wel?
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Desireew,

Op De Huttenheugte hebben de VIP'S geen 2 persoons bubbelbad, behalve 2 persoons VIP cottagenr.806 die heeft
een groot rond bad.

Parc Sandur heeft inderdaad cottages met een 2 persoons bubbelbad, op Park Zandvoort en De Eemhof zijn er nu
ook cottages met een 2 persoons bubbelbad.

Groot rond bubbelbad in 2 persoons VIP cottagenr.806, De Huttenheugte.
Afbeelding

Afbeelding
Desireew

Bericht door Desireew »

Dank je wel. Helaas voor ons haha.
NaMiSe

Re: [Center Parcs] Vragen beantwoord binnen 24 uu

Bericht door NaMiSe »

Weet iemand waar de tuin set van de VIP cottages vandaan komt? Vind de set ook mooi voor thuis, of eventueel alleen de tafel.
B767-300ER
Moderator

NaMiSe schreef: 26 apr 2021, 17:25 Weet iemand waar de tuin set van de VIP cottages vandaan komt? Vind de set ook mooi voor thuis, of eventueel alleen de tafel.
Staat er geen merkje op? Meen dat aan de zijkant van de tafel een merkje zat.
NaMiSe

Bericht door NaMiSe »

Helaas op deze set niet....
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi NaMiSe,

Een aantal jaren terug vertelde ze mij op Park Zandvoort dat de binnenmeubels van de comfort en premium cottages uit China komen.
De binnenmeubels van de VIP cottages wel uit Nederland. Het kan natuurlijk zo zijn dat dit alweer is aangepast. Het zou zomaar kunnen
dat die terrasmeubels groot zijn ingekocht vanuit China, maar dat is iets wat ik denk en niet zeker weet.

Ik ben zelf eigenlijk ook wel nieuwsgierig waar de terrasmeubels vandaan komen.
Misschien kun je het bij de receptie eens informeren?
Desireew

Bericht door Desireew »

De cp app hebben ze geupdate.
Ziet er wel mooi uit. Maar waarom de plattegrond in het frans?
Kan dan redelijk frans lezen.

Maar hoe gaat dat weer "gewoon" op het nederlands :lol:
Heb bij mijn gegevens mijn nl vlaggetje staan.
B767-300ER
Moderator

Heb je ooit via CP Frankrijk geboekt?
Heb tijdenlang alle mailings etc in het Frans gehad.
Desireew

Bericht door Desireew »

Oke,grappig.
Nee, wel het meest via de belgische site,maar in het nederlands.
Desireew

Bericht door Desireew »

Paar keer in en uitloggen. En hij staat weer "goed". :D
B767-300ER
Moderator

Nou zo grappig was het niet hahaha.
Duits en Engels spreek ik wel. Beetje Spaans ook. Maar Frans. Haha. Maar is opgelost uiteindelijk.
Jolandake1969

Bericht door Jolandake1969 »

Er is iemand, op beide forums actief, net zoals ik
Nu deed zich het voorval dat ik daad ook vroeg naar foto's van 456, speciaal van de achterkant terras omdat mariette die niet kon maken, ivm gasten die er verbleven.
En dat is nu al de 2e keer dat er een voorval is, dat ik foto's vroeg van een cottage, diegene die alles doorsluist van het ene na het andere forum, ik ben vrij om te vragen, al vraag ik 3x dezelfde foto's van een cottage, daar ben ik vrij in, vind dat niet leuk.
Wil graag bij beide forums lid blijven.
Maar geklets hou ik niet van.
Sorry dat moest effe van mijn hart
Met vriendelijke groet, Jolanda :)
2021* EH-EP
2019* LP-VM
2018* HB-LP
2017* HH-LB-MD
2016* KV
2015* HB-EH
2014* EP-MD-HH-MD
B767-300ER
Moderator

Hoi Jolandake

Ik heb je post nu 2x gelezen, maar ik begrijp je niet helemaal. Het lijkt alsof er een stukje met eesentiele informatie in je bericht mist.
Kan je het wellicht iets toelichten wat je bedoeld te zeggen?

Ik begrijp dat het om foto’s gaat die je vraagt, maar wat er nu uiteindelijk gebeurd waarom er iets van je hart moet is me niet helemaal duidelijk.

Groet Niels
Jolandake1969

Op een ander forum vroeg ik ook aan iemand die naar de eemhof ging foto's van de 456, en ik kreeg meteen van de beheerder een bericht dat ik ook op dit forum foto's had gevraagd, en toevallig had mariette ook foto's geplaatst van de 457 en 458, maar dat had ik niet gevraagd, maar toevallig werd op dat andere forum ook foto's geplaatst van de 456,457,458, en het ging er om dat ik wederom om foto's vroeg terwijl ik dat op een ander forum ook had gevraagd, die tip kreeg de beheerder daar..
En dan vraag ik me af dat mag toch?
Waarom moet iemand de beheerder een pb doen dat ik op beide forums die foto's vroeg, of dat ik foto's zou doorgeven aan iemand, wat ik niet zou doen, alleen als ik ze zelf zou maken.. Hier zit iemand die mij dus in de gaten houd op beide forums
2021* EH-EP
2019* LP-VM
2018* HB-LP
2017* HH-LB-MD
2016* KV
2015* HB-EH
2014* EP-MD-HH-MD
B767-300ER
Moderator

Nu snap ik hem wel. Bedankt voor de toelichting.
Het was mij niet helemaal duidelijk.

Welicht dat betreffende beheerder hier ook meeleest. Ik lees daar zelf ook wel eens mee namelijk. Kan natuurlijk ook.

Ik zou dat gewoon lekker negeren. Negatieve energie waar je uiteindelijk totaal geen invloed op hebt en niks mee kan. Gewoon lekker posten en vragen waar je wilt. Het gaat tenslotte om de antwoorden ;)
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Jolandake1969,

Je bent helemaal vrij om op welk forum dan ook actief te zijn en ook foto-verzoekjes te plaatsen.
Dat dit blijkbaar niet gewaardeerd wordt bij het andere forum vind ik heel spijtig om te horen en
al helemaal dat je in de gaten gehouden wordt, niet door mij in ieder geval, ik zal leden nooit via
pb benaderen dat er op beide fora door dezelfde persoon fotoverzoekjes worden geplaatst, daar is
iedereen vrij in natuurlijk. Ik ga altijd graag op pad voor de fotoverzoekjes en mocht er iemand van
het andere forum foto's hebben die ik niet heb of die ik niet kan/kon maken dan is dat helemaal
prima.

Ik sluit me aan bij Niels, Gewoon posten en vragen waar je wil.
Jolandake1969

Zal ik ook doen ;) :D
Maar het moest me effe van het hart..
Maar we blijven gewoon vragen.
Is hier ook gezellig :)
2021* EH-EP
2019* LP-VM
2018* HB-LP
2017* HH-LB-MD
2016* KV
2015* HB-EH
2014* EP-MD-HH-MD
Stefan

Bericht door Stefan »

Wij komen deze zomer naar Bostalsee en de haan . Kun je met 2 auto’s komen weet iemand dat is dat een probleem ?
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Stefan,

Dat is geen probleem. Je kunt meerdere auto's opgeven op het incheckformulier.
Treinmeneer

Bericht door Treinmeneer »

Goedemiddag!

Ik heb een vraagje.

Bij de foto’s van de vernieuwde VIP EDEN op de pagina van het HB is duidelijk te zien dat dit foto’s zijn van een cottage op de KV vanwege de buiten sauna. Mijn vraag is, welke cottage (nummer) is dit op de KV? Hij lijkt mij heel mooi te liggen namelijk..😉

Weet dat er ook Edens staan op BH maar geen idee of daar de sauna binnen of buiten zit. Misschien dat het ook BH zou kunnen zijn?

Alvast bedankt!
B767-300ER
Moderator

Treinmeneer schreef: 08 mei 2021, 16:28 Goedemiddag!

Ik heb een vraagje.

Bij de foto’s van de vernieuwde VIP EDEN op de pagina van het HB is duidelijk te zien dat dit foto’s zijn van een cottage op de KV vanwege de buiten sauna. Mijn vraag is, welke cottage (nummer) is dit op de KV? Hij lijkt mij heel mooi te liggen namelijk..😉

Weet dat er ook Edens staan op BH maar geen idee of daar de sauna binnen of buiten zit. Misschien dat het ook BH zou kunnen zijn?

Alvast bedankt!
Ik neem aan dat je Bispinger Heide (BP) bedoeld ipv Berkenhorst (BH)?

BP heeft geen Sauna’s in de EDEN. Zitten niet in het VIP segment maar allemaal Premium

De foto is uit KV cottagenummer 832. Persoonlijk vind ik die niet het mooiste liggen.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Treinmeneer,

Ik heb wel wat foto's van het terras + het uitzicht vanaf het terras van 6 persoons Eden VIP cottagenr.832, De Kempervennen.

De Eden Vip cottages op Bispinger Heide (BS) hebben een buitensauna, zover ik heb gezien een Finse, zoals op De Kempervennen,
maar op de website van Center Parcs staat infrarood.
B767-300ER
Moderator

Vergissing van mij dan. Wist niet dat BP Vips had in EDEN
Ralf

Bericht door Ralf »

B767-300ER schreef: 08 mei 2021, 17:10 Vergissing van mij dan. Wist niet dat BP Vips had in EDEN
Volgens mij gaat de naam Eden ook verdwijnen na de renovatie.
Voor een overzicht van alle cottage plattegronden gesorteerd op aantal personen en per park ga naar:
Https://www.cpcp.nl
Plaats reactie