Welkom op Center Parcs Informatie! Hét informatie en nieuws forum over Center Parcs! Voor én door Center Parcs Fans!

[Center Parcs] Park Zandvoort Informatie & Nieuws

De Eemhof, De Huttenheugte, Het Meerdal, De Kempervennen, Het Heijderbos, Port Zélande,
Limburgse Peel, Park Zandvoort, Parc Sandur
Tom...

Re: [Center Parcs] Park Zandvoort Informatie & Nieuws

Bericht door Tom... »

Zal wel iets met het probleem met het golfslagbad te maken hebben en de pompen enzo.

Ik kan me voorstellen, dat veel mensen hiervan balen, want veel mensen gaan voor de nieuwe wildwaterbaan erheen.

TMCThomas

Bericht door TMCThomas »

Tom... schreef:
30 okt 2019, 19:06
Zal wel iets met het probleem met het golfslagbad te maken hebben en de pompen enzo.

Ik kan me voorstellen, dat veel mensen hiervan balen, want veel mensen gaan voor de nieuwe wildwaterbaan erheen.

Dat denk ik ook ja, denk dat ze de stroomvoorziening gaan aanpassen waardoor de rest van het bad inclusief golfslagbad het ook weer doet. Plus de wildwaterbaan was een paar weken geleden al relatief koud. Eigenlijk maar net warm genoeg voordat het onaangenaam wordt. Misschien lossen ze dat op met de betere stroomvoorziening of extra warmte pompen of zoiets.

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Ik heb het nagevraagd en de wildwaterbaan is dicht omdat er een lekkage is.

Als je een verblijf hebt geboekt in de periode dat de wildwaterbaan dicht is
dan ontvang je ter compensatie €10,00 per persoon.

TMCThomas

Bericht door TMCThomas »

Hmm hebben ze nog iets verteld over het golfslagbad? Of is daar geen nieuws over?

Lorenzo34

Bericht door Lorenzo34 »

Hoop dat het 22 november is opgelost. Koud water, en een gesloten wildwaterbaan en problemen met golfslagbad dan accepteer ik geen 10 euro compensatie en mogen ze wat anders voor ons boeken.

gerritelburg

Bericht door gerritelburg »

Ik hoop dat deze vanaf 15 november (gaan een week) weer open is
Parc Sandur(14x) De Huttenheugte(9x) Het Heijderbos(4x) De Kempervennen(4x) Port Zélande(4x) Park Zandvoort(3x) Park Bostalsee(1x) Park Hochsauerland(2x) Les Trois Forêts (1x) De Eemhof(1x) Limburgse Peel(1x) Weerterbergen(6x) Hunzedal(1x) Vennenbos(1x)

Tom...

Bericht door Tom... »

Lorenzo34 schreef:
04 nov 2019, 18:10
Hoop dat het 22 november is opgelost. Koud water, en een gesloten wildwaterbaan en problemen met golfslagbad dan accepteer ik geen 10 euro compensatie en mogen ze wat anders voor ons boeken.
Precies wat ik zei! We gaan voor die nieuwe wildwaterbaan naar het park toe!
Maar ik had ene mailtje gestuurd en ze verzekerden me, dat alles vanaf 8-11 weer open is.
Dus daar vertrouwen we dan maar op dan :)

kayra

Bericht door kayra »

Wij verblijven in Zandvoort en er is ons vorige week beloofd dat hij vrijdag 8 nov open zou gaan, werkzaamheden zouden duren tm do 7 nov. Net nagevraagd en het duurt nu ineens tm morgen..

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi kayra,

Dat klopt inderdaad, de wildwaterbaan zou vandaag weer open gaan, maar ik zie nu ook op hun site staan dat ze de datum hebben aangepast.
Balen voor jullie dat de wildwaterbaan nu nog gesloten is. Hebben ze ook nog een rede opgegeven?

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte »

De wildwaterbaan is vanaf vadaag weer geopend :) .

Natas79

Bericht door Natas79 »

Fijn!
Ga er woensdag zwemmen met de kinderen!

kayra

Bericht door kayra »

De baan is nog steeds gesloten..

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi kayra,

Op hun website staat niet meer vermeld dat de wildwaterbaan gesloten is.
Dank je wel voor de informatie dat de wildwaterbaan dus toch nog gesloten
is.

Is er ook verteld wanneer de wildwaterbaan dan wel open gaat?

kayra

Bericht door kayra »

Hij zou vandaag opengaan, werd uitgesteld vanaf 12u maar is nog steeds dicht.. Reden waren werkzaamheden die officieel tm donderdag zouden duren.

Echter werd er ons donderdagavond verteld dat de werkzaamheden tot en met vrijdag waren (werd ons heeel klantontvriendelijk verteld) en dat hij zaterdag openging.

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi kayra,

Het wordt dus steeds uitgesteld. Ik hoop dat de wildwaterbaan snel opengaat zodat jullie en alle
andere mensen, die speciaal voor de wildwaterbaan naar het park komen, er snel gebruik van
kunnen maken.

Zou je willen laten weten wanneer hij uiteindelijk wel open is gegaan?

Tom...

Bericht door Tom... »

Ik heb vanochtend met het park gebeld en de WWB is sinds zaterdag weer open, zei een vriendelijke dame :)

Lorenzo34

Bericht door Lorenzo34 »

Wij vertrekken vanmiddag naar Zandvoort. Vip cottage 114. Natuurlijk zullen wij foto's maken.

We willen vanavond bij de snacks gaan eten, en morgen bij het buffet.

We zijn benieuwd, onze 1e keer naar dit park.

weegschaaltje

Bericht door weegschaaltje »

Fijne vakantie gewenst, wij hadden hier vorige lente een heerlijke vakantie. Kan je laten weten hoe het buffetrestaurant was? Vorige lente kon je er enkel ontbijten, en dit in het hotel, fijn dat er nu toch weer een buffetrestaurant is (een medewerker vertelde me in april dat het weg was en het er nooit meer zou komen, zo zie je maar weer).

Lorenzo34

Bericht door Lorenzo34 »

Sorry weegschaaltje niet bij het buffet geweest. De disco duurt tot 17:50 voordat je dan bij het buffet bent is het over 18.00, en je kan alleen aanschuiven van 17.30 tot 19.30. Wouden wat eten bij the grill. Zeiden dat het vol was. Boos geworden bij de receptie hadden we maar pech en moeten reserveren. Toen maar bij grand café een te dure simpele maaltijd gegeten. Vlak naast the grill. Nooit meer dan de helft van de tafels bezet geweest. En toch hoorden we dat andere mensen 1,5 uur moesten wachten op het hoofdgerecht. Avond ervoor bij snacks ook 35 minuten voor 2 kids menus en 2 hamburgers. Dit park kan geen drukte aan. Huisje perfect, zwembad goed. Bingo en disco en faciliteiten prima voor een 3*. Horeca en klachtenafhandeling moeten ze zich in de hoek gaan schamen.

Tom...

Bericht door Tom... »

Enkele weken geleden, waren we in Park Zandvoort!

Drie jaar geleden waren we er voor het eerst en ik vond het park toen erg verrassend, goede sfeer, maar wat een oude rotzooi bij elkaar zeg.

Nu zijn ze bezig aan een grote renovatie en wat wordt het mooi!

Wij hadden een 4 persoons premium cottage. We herkende de cottage helemaal niet meer, van binnen en van buiten. Wat een prachtige cottage, alles ziet er piekfijn uit: mooie vloer, fijn nieuw interieur (helemaal op elkaar afgestemd) en een inloopdouche (heerlijk!). Het is echt 100% vooruitgang deze nieuwe cottages.

Van buiten zijn ze ook enorm mooi, als je op de grens van "oud" en "nieuw" loopt, zie je het verschil. De nieuwe cottages zijn werkelijk schit-te-rend, ik kan niets anders zeggen. Bijna alles lijkt vernieuwd en de uitstraling is van "shabby jaren '80" naar "chique 2020" gegaan :lol:
Met nieuwe borden, lantaarnpalen, nieuw groen en nog wat aanpassingen hier en daar, wordt Park Zandvoort echt helemaal van deze tijd en een supermooi park. Helemaal als volgend jaar de Market Dome klaar is.

De nieuwe wildwaterbaan was eigenlijk de reden dat we erheen gingen en waw: wát een wildwaterbaan!!! Ik vind het een van de allerleukste wildwaterbanen van ze allemaal. Hij is lang, er zit enorme vaart in, glijdt heerlijk en is gewoon heel erg leuk! Als je kunt kiezen tussen "normaal" en "turbo", dan heb je in de turbo een vrij hoge, maar niet zo spannend parcours. Het echte wildwaterbaangevoel zit in de normale route. Daar begin je met een enorm breed stuk, zoals we kennen uit Les Hauts des Bruyeres en Longleat Forest, alleen is dit stuk op Park Zandvoort nog grootser: echt geweldig vind ik dit. Daarna word je echt meegesleurd, ik durfde dit niet een tweede keer op mijn buik te doen, zo wild is het. Echt fantastisch, die hele baan. In de avond is het eerste stuk van de baan geweldig verlicht, met knalkleuren in het water.

Mindere punten van de nieuwe wildwaterbaan: de effecten! Veel werkte niet, maar misschien gelukkig maar :lol:
Wie verzint het om mid winter koude lucht op de mensen te blazen? En die waterstralen die "op" je vallen, zijn echt gevaarlijk als je met topsnelheid door de baan raast. Wij wilden die irritante stralen ontwijken en knalden daardoor tegen de muur aan.
Nog een minpunt: de verlichting in de avond. Sommige stukken hebben geen lampen onder water/ in de baan en daar is het gewoon stikdonker: dat is echt gevaarlijk met zo'n betonnen baan.
En de kou: de omgeving van de baan was echt te koud (de lucht waar je door loopt). Ook was op 1 dag de baan zo enorm koud, we rilden gewoon. Daar is iets echt niet goed afgesteld, ik heb nog nooit een CP wildwaterbaan meegemaakt die koud is.
En in het turbo stuk, zit een bobbel waar je echt niet overheen komt. Hopelijk "schrapen" ze die nog eens bij, want dat haalt de vaart uit het ritverloop en dat is zonde.

Neemt niet weg, dat de baan echt fantastisch is en dit i.c.m. een nieuwe cottage is alleen al een reden om naar dit park te gaan.
Wij gaan zeker terug, want Park Zandvoort is gewoon enorm leuk!

TimBerg

Bericht door TimBerg »

Wat een leuk verslag, Tom. Heerlijk om te lezen! Grappig; bij de eerste beelden van deze WWB dacht ik juist: "wat een kort baantje!". Zo zie je maar dat dat lastig is in te schatten. Pakken ze het groen, de borden en de verlichting ook direct aan in de gerenoveerde zones? Of staan de oude versies overal nog? Is er trouwens meer veranderd in de AM?

Tom...

Bericht door Tom... »

TimBerg schreef:
30 nov 2019, 12:43
Wat een leuk verslag, Tom. Heerlijk om te lezen! Grappig; bij de eerste beelden van deze WWB dacht ik juist: "wat een kort baantje!". Zo zie je maar dat dat lastig is in te schatten. Pakken ze het groen, de borden en de verlichting ook direct aan in de gerenoveerde zones? Of staan de oude versies overal nog? Is er trouwens meer veranderd in de AM?

Dat is precies wat ik dacht "wat een korte baan", daarom was ik ook zo verrast, want hij is echt niet kort.

De borden, verlichting en groen pakken ze deels meteen aan en deels later. Zo was het pad naar onze cottage nog oud (erg oud) en ook kwamen er de dag nadat wij vertrokken waren ineens nieuwe planten rond onze cottage (zag ik op dit forum :lol: ). De wegen zijn nog allemaal oud, ik kan me voorstellen, dat ze dat allemaal ineens doen.

Maar wat er stond is prachtig en ook bijvoorbeeld de trap naar het hotel vanuit het park, ziet er zoveel beter uit, met alle nieuwigheden!
Ze zijn echt goed bezig daar :)

TMCThomas

Bericht door TMCThomas »

Dat van die bobbel bij dat turbo stuk herken ik ja! Daar moet je jezelf echt overheen duwen. Daardoor vindt ik de normale route sneller en heftiger als de turbo haha. Verder isie inderdaad erg koud. Ik blijf erbij dat ik denk dat dit komt door de stroomverziening. Daarom kan het golfslagbad en wat andere effecten ook nog niet aan

Estja

Bericht door Estja »

Wat is er dan aan de hand met het golfslagbad?
Leuk trouwens dat dit park zo mooi opknapt. Jaren las je alleen maar over oude meuk en nu steeds meer positieve reacties.

TMCThomas

Bericht door TMCThomas »

Estja schreef:
01 dec 2019, 21:17
Wat is er dan aan de hand met het golfslagbad?
Leuk trouwens dat dit park zo mooi opknapt. Jaren las je alleen maar over oude meuk en nu steeds meer positieve reacties.
Die hebben ze momenteel gewoon volledig uit staan, geen golven meer dus. Sprak iemand van de techniek aan en die vertelde me dat de wildwaterbaan en het golfslagbad niet tegelijk aan kunnen staan. (Ook merkte we dat de grote bubbels midden in het golfslagbad en buitenbad uitstonden evenals de bubbels bij het liggedeelte buiten. Wss vanwege hetzelfde probleem) op de vraag hoe ze dat dan in de toekomst gaan doen werd me verteld dat er nog naar gekeken zou worden maar het kwam nou niet echt over alsof ze het snel op zouden gaan lossen. (Of heeft iemand daar al meer info over?)

Lorenzo34

Bericht door Lorenzo34 »

22-24 november golven in het golfslagbad en de wildwaterbaan was in gebruik. Alleen was het frisjes.

TMCThomas

Bericht door TMCThomas »

Ah top dan zullen ze het opgelost hebben. Toen ik er half oktober was nog niet. Is indd frisjes. Komt natuurlijk ook omdat er 2 grote gaten zitten bij de wildwaterbaan. Vroeger had je alleen het buitenzwembad en daar kwam nauwelijks koude lucht binnen door zo'n tussenlaag. Nu ineens wel dus dat merk je zeker

weegschaaltje

Bericht door weegschaaltje »

Lorenzo34 schreef:
23 nov 2019, 20:36
Sorry weegschaaltje niet bij het buffet geweest. De disco duurt tot 17:50 voordat je dan bij het buffet bent is het over 18.00, en je kan alleen aanschuiven van 17.30 tot 19.30. Wouden wat eten bij the grill. Zeiden dat het vol was. Boos geworden bij de receptie hadden we maar pech en moeten reserveren. Toen maar bij grand café een te dure simpele maaltijd gegeten. Vlak naast the grill. Nooit meer dan de helft van de tafels bezet geweest. En toch hoorden we dat andere mensen 1,5 uur moesten wachten op het hoofdgerecht. Avond ervoor bij snacks ook 35 minuten voor 2 kids menus en 2 hamburgers. Dit park kan geen drukte aan. Huisje perfect, zwembad goed. Bingo en disco en faciliteiten prima voor een 3*. Horeca en klachtenafhandeling moeten ze zich in de hoek gaan schamen.
Toen wij er in april waren, aten we haast nooit op het park (niet van mijn gewoonte). Ik vond The Grill er zo ongezellig uitzien (dat is nu denk ik wel verbeterd) en een buffetrestaurant was er toen nog niet. We aten een keer buiten het park in Flamingo te Noordwijkerhout (op half uurtje met de auto) en dat was wel heel goed. Hopelijk wordt er met je klacht toch nog iets gedaan en draait het volgende keer beter.

Plaats reactie