Welkom op Center Parcs Informatie, hét enige echte Center Parcs Fan Forum zónder verdienmodel. Wij maken het verschil!

[Center Parcs] Limburgse Peel Informatie & Nieuws

De Eemhof, De Huttenheugte, Het Meerdal, De Kempervennen, Het Heijderbos,
Port Zélande, Limburgse Peel, Park Zandvoort, Parc Sandur, Camping Port Zélande
timosun

Re: [Center Parcs] Limburgse Peel Informatie & Nieuws

Bericht door timosun »

https://www.centerparcs.nl/nl-nl/birdies_sck

verwacht dat zantvoord ook nog wel 4 word hoeft niet meer veel voor worden aangepast. Voor LP zou dit nooit interessant zijn met Meerdal er naast.
Reginald41

Bericht door Reginald41 »

Zandvoort blijft 3 birdies want ze hebben daar net als Limburgse Peel en Parc Sandur veel minder activiteiten en voorzieningen zoals in comfort cottage beddenopmaak service etc etc dan op alle andere parken. Wildwaterbaan op Zandvoort betekent ook niet dat zij dan opeens 4 birdies krijgen.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

RENOVATIE BUITENKANT VAN DE COTTAGES

MAART 2021

Met dank aan forumlid Tom...voor de foto's.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

SNOEIWERKZAAMHEDEN

En tussen alle werkzaamheden aan de cottages worden ook snoeiwerkzaamheden verricht.

Met dank aan forumlid Tom...voor de foto's.

Afbeelding

Afbeelding
Mvi

Bericht door Mvi »

Mariëtte schreef: 08 mar 2021, 09:43 START RENOVATIE BUITENKANT COTTAGES

MAART 2021

Met dank aan forumlid Tom... voor de foto's.

Weet iemand wanneer ze klaar zijn met het renoveren van de buitenkant van de cottages?

En voor wie nu op het park verblijft, is er veel last van bouwverkeer?
Tom...

Bericht door Tom... »

Mvi schreef: 15 mar 2021, 11:45
Weet iemand wanneer ze klaar zijn met het renoveren van de buitenkant van de cottages?

En voor wie nu op het park verblijft, is er veel last van bouwverkeer?
Voor zover ik kon zien, zijn ze pas een paar cottages aan het verbouwen. 389 is klaar en lijkt een pilot cottage, ze zijn nu bezig met 138-139-140-141. Volgens mij gaan ze nu nog niet op grote schaal veel doen, het zag eruit alsof ze enkele cottages "ter beoordeling" aan het klaarmaken waren.

Ik was bij het zien van de tekeningen super enthousiast, maar ben dat na het zien van de cottages in het echt toch een tikkeltje minder.
Begrijp me niet verkeerd: ik vind het meer dan geweldig dat de cottages op dit park een opknapbeurt krijgen, het ziet er allemaal veel beter uit dan wat het was, vooral die 6-p comforts in de 300/400 zone, dat is écht een wereld van verschil.

Wat ik minder mooi vind, is dat het lijkt alsof ze met 3 of 4 verschillende tinten werken: grijs, witachtig, licht beige en donker beige. Dat maakt het geheel weer erg onrustig. Waarom kiezen ze niet voor 1 kleur wit voor de muren en dan grijze balken hetzelfde als de grijze rand onderaan, zoals ze ook op plekken in Park Zandvoort gedaan hebben?! Doordat deze cottages verschillende balken, kozijnen etc hebben, is de cottage van nature "onrustig". De cottages waar het hout dondergroen geverfd is, zien er volgens mij een stuk rustiger uit. Ik ben dan ook niet direct fan van de gekozen kleurstelling.

Cottage 389 ziet er al een stuk strakker uit, maar waarom ook hier 2 tinten beige? Waarom niet 1 kleur of nog mooier: alle "hout" (het is volgens mij kunststof ;-)) dezelfde grijstint als de rand onderaan de cottage? De dikke rand rond de ramen had voor mij niet gehoeven en ook het hout naast de ingang had in 1 kleur gemogen.

Nogmaals: ik vind het meer dan geweldig dat ze dit park aanpakken, ik bekijken het gewoon met kritische blik, onder het mom van "als je toch bezig bent..." ;)

Oud:

Afbeelding

De versie met de kozijnen donkergroen:

Afbeelding

Nieuw:

Afbeelding

Plat dak type nieuw:

Afbeelding

De 6p comforts:
Oud:

Afbeelding

Nieuw:

Afbeelding
TimBerg

Bericht door TimBerg »

Bedankt voor de mooie update, Tom! De 6 persoon comforts knappen inderdaad het mooist op. Die zagen er ook het meest troosteloos uit, maar zien er na de renovatie ook het meest Bakema-achting uit. Sowieso hele fijne cottages van dit type!
Tom...

Bericht door Tom... »

Het gaat inderdaad om proefcottages!

Uit de CP Vastgoed nieuwsbrief:

Op Center Parcs Limburgse Peel worden momenteel 6 cottages omgebouwd tot showcottages. De oplevering van deze cottages staat gepland voor eind maart. Een mooie toevoeging binnen dit project om u nog beter te informeren!
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Tom...,

Super goed gezien van je, dank je wel voor de informatie!

Afbeelding
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

RENOVATIE BUITENKANT VAN DE COTTAGES

De prototype cottages op Center Parcs Limburgse Peel zijn gereed. Er zijn diverse werkzaamheden verricht,
waaronder nieuwe aluminium kozijnen, gevelbekleding en schilderwerk.

Renovatie buitenkant prototype cottages.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron: W.Volkerink.
Martijn

Bericht door Martijn »

Wat een prachtig resultaat, echt een wereld van verschil! Je zou toch eens moeten bedenken dat alle cottages op alle parken deze behandeling zouden krijgen, wat zouden de parken daarvan opknappen. Niet zo'n fan van de light-vernieuwingen van de interieurs, maar deze exterieurs maken veel goed. Schitterend!
Estja

Bericht door Estja »

Deze week was ik een dagje op bezoek bij Limburgse Peel. Het was erg rustig en ik kon zo het park opwandelen. Je komt dan eerst bij de Promenade. Deze is vrij kort en begint en eindigt met een boog waaraan nog kerstversiering hangt. Langs de Promenade liggen links de huisjes die van buiten gerenoveerd worden. Rechts liggen de vernieuwde speeltuintjes, één van de ingangen naar de Market Dome, laser battle en de kinderboerderij. Er stond ook nog een gigantisch gevlochten rotan Paasei. Heel leuk.

De speeltuintjes zijn erg leuk. Bij de Promenade werd deze door de kindjes de "Vlinderspeeltuin" genoemd. Achter de MD zat een speeltuintje met bloementhema.

Men was volop bezig om de showcottages bij de Promenade te voorzien van nieuwe kozijnen en boeiboorden. Het ziet er uit als hout maar ik denk dat het kunststof (polywood) is. Een huisje ziet er dan meteen heel anders uit. Ik moet zeggen: het was ook wel nodig! Veel huisjes zien er echt niet meer uit van buiten. Een aantal is met verkeerde verf geschilderd. Daardoor bladdert deze helemaal af. Dat geeft echt een armoedige en verwaarloosde uitstraling aan het park. De donkergroene huisjes gaan nog enigszins.

De Market Dome was natuurlijk rustig maar zag er goed uit. Het personeel viel me echt op. Wat waren ze allemaal supervriendelijk. We keken in de etalage bij de Fashionstore en werden aangesproken door de verkoopster dat we welkom waren. We konden na aanmelding meteen terecht en werden heel fijn geholpen. De aanmelding is het nummer van je huisje die ze dan telefonisch doorgeven.

De bamboe dome zag er van buiten nog wat kaal uit maar als je er in stond begon hij al aardig te begroeien.

Hoewel het heel rustig was op het park liepen Orry en Rep toch de hele dag rond. Ook konden ze glittertattoos bij de kindjes zetten. Ook waren en beschilderde stenen (Happy Stones) gemaakt en verstopt door medewerkers. De kindjes vonden het geweldig om er een te vinden.

Vanwege de rust mochten de auto's bij de huisjes blijven staan. Toch heb ik de hele dag geen auto gezien. Iedereen was aan het wandelen, fietsen of zat in de speeltuintjes. We boften dan ook wel met het weer. Er werd op diverse plekken gesnoeid en onderhoud gedaan.

Al met al een park met plussen en minnen. Het is een vrij eenvoudig park maar heeft dan ook maar 3 vogels. De cottages hebben een armoedige uitstraling. Hopelijk worden ze snel allemaal voorzien van nieuwe ramen en boeiboorden. Het huisje waar ik was had grotendeels nog enkel glas. De speeltuinen zijn erg leuk. Het personeel is echt supervriendelijk. Voor gezinnen met kleine kinderen is dit een leuk park.
Estja

Bericht door Estja »

Ik heb nog een paar foto's maar weet niet hoe die te plaatsen.
B767-300ER

Bericht door B767-300ER »

Estja schreef: 27 mar 2021, 19:02 Ik heb nog een paar foto's maar weet niet hoe die te plaatsen.
Dat staat in deze tutorial stap voor stap uitgelegd

viewtopic.php?p=13095#p13095
Niets is wat het lijkt....

HB: ‘87/‘03/‘04/‘18/‘19/‘20(2)/‘21(3)
KV: ‘88/‘02/‘03/‘19(2)/‘21
MD: ‘87/‘97/‘02/‘04/‘20/‘21
HH: ‘88/‘90/‘19/‘20
EH: ‘89/‘19/‘20(2)/‘21
PZ: ‘98
LB: ‘93
VB: ‘94
BH: ‘89
VM: ‘08/‘18
BP: ‘07

Next: HB (01/22)
Estja

Bericht door Estja »

Ik heb net 20 minuten zitten proberen om een foto te plaatsen maar het lukt niet.
Ik ben lid van diverse andere fora en daar gaat foto's plaatsen eigenlijk altijd heel gemakkelijk. Eigenlijk twijfelde ik al om te benoemen dat ik foto's had. Ik wil niemand tot last zijn dus laten we de foto's maar verder vergeten. De cottages zijn inmiddels klaar zoals we een paar eerdere berichten hebben kunnen zien.
B767-300ER

Met mijn beschrijving moet het toch een fluitje van een cent zijn. Bij welke stap van de tutorial loop je vast?
Ik help je graag.

Je kan ze anders ook naar Mariette sturen, dan plaatst die ze voor je.

Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Estja schreef: 27 mar 2021, 19:01 Deze week was ik een dagje op bezoek bij Limburgse Peel.

FOTO'S BIJ DE REVIEW VAN ESTJA

Met dank aan forumlid Estja voor de foto's.

Deze week was ik een dagje op bezoek bij Limburgse Peel. Langs de Promenade liggen links de huisjes die van buiten gerenoveerd worden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rechts liggen de vernieuwde speeltuintjes, één van de ingangen naar de Market Dome, laser battle en de kinderboerderij. Er stond ook nog een gigantisch gevlochten rotan Paasei. Heel leuk.

Afbeelding

De bamboe dome zag er van buiten nog wat kaal uit maar als je er in stond begon hij al aardig te begroeien.

Afbeelding

Afbeelding
IngridW

Bericht door IngridW »

Ik heb net geboekt 6 september 2021 Limburgse Peel een LH 843 woning met glas rondom.Op advies van het park en topadvies van Mariette heb ik 374 geboekt omdat ik houd van een zonnige plek zonder al teveel bomen.Fijn dat je snel een antwoord krijgt als je twijfelt.Ik ben september 2020 op Limburgse Peel gezeten in een 4 persoonswoning.Nu een 6 persoons voor evt. aanhang en omdat deze een mooie inloopdouche heeft.Fijn dat je foto's kunt bekijken.Dezelfde woning heb ik ook voor 31 december geboekt ivm Max de hond die als de dood is voor vuurwerk.2 jaar geleden bleek 01.00 het vuurwerk over te zijn wat gasten bij het meer mochten afsteken.Dat is hier waar ik woon heeel anders.Zit je de hele nacht met een bibber hond.Dus we gaan het zien.Ik zal foto's maken en toevoegen.(als het lukt).Bedankt voor de attente suggesties van het forum.Bij water wordt niets met een zwemhond.
Estja

Bericht door Estja »

Weet iemand wat cottage 738 voor een huisje is? Hij heeft op de plattegrond wel een nummer maar geen type aanduiding.
Tom...

Bericht door Tom... »

Estja schreef: 29 mar 2021, 21:28 Weet iemand wat cottage 738 voor een huisje is? Hij heeft op de plattegrond wel een nummer maar geen type aanduiding.
Kijk hier eens ;)

viewtopic.php?p=11436#p11436
Estja

Bericht door Estja »

Top, dankjewel.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

PAASCOTTAGE

Ook op Center Parcs Limburgse Peel is er een paascottage.

Paascottagenr.135.
Afbeelding
CPfan2004

Bericht door CPfan2004 »

Zijn er op Limburgse Peel ook cottages (dus niet de beheerderscottages) met een afwijkende indeling of bijvoorbeeld bij de 4 persoons met een douche ipv van een bad?
2016: Aqua Mundo De Eemhof - 2017: Le Lac d'Ailette - juni 2021: Limburgse Peel 4p vip - januari 2022: Aqua Mundo De Eemhof - Next: Center Parcs Eifel (Augustus)
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi CPfan2004,

Zover ik weet zijn er op Limburgse Peel geen cottages met een afwijkende indeling.
Wel zijn sommige 5 persoons comfort cottages tijdens de renovatie omgebouwd tot
4 persoons comfort cottages. Het kleine slaapkamertje is toen bij slaapkamer 2
toegevoegd. Verder zijn de 4 en 5 persoons comfort cottages hetzelfde.
CPfan2004

Bericht door CPfan2004 »

Ok, bedankt :)
2016: Aqua Mundo De Eemhof - 2017: Le Lac d'Ailette - juni 2021: Limburgse Peel 4p vip - januari 2022: Aqua Mundo De Eemhof - Next: Center Parcs Eifel (Augustus)
CPfan2004

: [Center Parcs] Limburgse Peel Informatie & Nieuws

Bericht door CPfan2004 »

Heeft iemand misschien een overzicht van de prijzen van het Cycle Center van Limburgse Peel? Alvast bedankt :)
B767-300ER

[Center Parcs] Limburgse Peel Informatie & Nieuws

Prijzen zijn op alle parken gelijk. Er stan een aantal afbeeldingen online op de website

Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

CPfan2004 schreef: 30 mei 2021, 14:10 Heeft iemand misschien een overzicht van de prijzen van het Cycle Center van Limburgse Peel? Alvast bedankt :)

TARIEVEN CYCLE CENTER LIMBURGSE PEEL

MEI 2021

Afbeelding
CPfan2004

Bericht door CPfan2004 »

Ervaring CenterParcs Limburgse Peel (31 mei - 7 juni 2021)

Maandag terug gekomen van Limburgse Peel, ik ben helaas helemaal vergeten foto's van de binnenkant te maken, van de buitenkant heb ik er wel 2 (zie bericht hieronder).

De aankomst
Het inchecken ging heel snel en gemakkelijk. Met een stok werden de sleutels en informatieboekjes aangegeven, volledige coronaproof.

De cottage
We hadden vip huisje nummer 638. Het huisje was redelijk goed schoongemaakt, op een aantal stof/spinnenwebben na maar dat viel op zich wel mee en was niet storend. Op een bed was de matrashoes beschadigd en vies (er zaten vlekken in) en bij een ander bed zat er een scheur in het dekbedovertrek. Gebeld naar de receptie en kregen binnen een paar minuten een nieuw bedlinnenpakket👍🏻. De slaapkamers zelf waren prima, de bedden lagen goed. Voor een week is er alleen net iets te weinig opbergruimte. Fijn dat er een kluisje aanwezig was. Deze was makkelijk te gebruiken.
Het huisje zelf lag erg beschut tussen de bomen, waardoor het (zelfs met het mooie weer) erg donker en koud binnen was. Ook was het binnen een beetje muf. Ikzelf vond dit niet zo storend, maar mijn ouders wel.
De koelkast maakte best veel geluid. Als je 's avonds binnen zat en de soundbar of de TV niet aan had staan was dit goed hoorbaar. In de slaapkamers was de koelkast gelukkig niet hoorbaar vanwege de dikke muren in het huisje.
De badkamer zag er netjes uit maar was na het douchen erg vochtig omdat er geen goed ventilatiesysteem was en er alleen maar een heel klein raampje in de badkamer zat.
Het toilet was netjes en werkte naar behoren. Niks op aan te merken.
De bank in de woonkamer was een beetje ingezakt maar zat best lekker, net als de zitstoel. Het terras had wel wat beter aangeveegd kunnen worden, maar het was oké. Fijn dat er ligbedden bij het huisje zaten, zo konden we nog door het beetje zon wat door de bomen kwam in de zon liggen. Het terras van het huisje ligt naast het wandelpad, dus er was behoorlijk wat inkijk.
Op zich was het best een prima huisje, maar de €750 die we betaalden is niet helemaal in verhouding met de kwaliteit van het huisje en in vergelijking met huisjes op andere vakantieparken (zowel van CP als daarbuiten).

Het park
Midgetgolf: Op het eerste gezicht een leuk aangeklede baan, maar toch een beetje saai. Er had wat meer afwisseling in gemogen in de banen.
De Receptie: Met vragen werden we vriendelijk, goed en snel geholpen. Zo hebben we bijvoorbeeld kunnen regelen dat we woensdag later op de dag nog een tweede keer konden baantjes zwemmen, zonder hiervoor vouchers in te leveren.

Cycle Center
Het Cycle Center viel een beetje tegen. De sturen van de fietsen stonden niet goed afgesteld (deze stonden rechtop, wat erg gevaarlijk is tijdens het fietsen) en de banden waren niet goed opgepomt. Ook hebben de fietsen een terugtraprem, wat niet echt meer van deze tijd is. Volgens onze ervaring hadden de medewerkers van het Cycle Center ook niet zo'n verstand van fietsen (als ervaren triathleet weet mijn vader hoe een fiets afgesteld hoort te staan).

De Aqua Mundo
Woensdag hebben we baantjes gezwommen. Een hele aparte ervaring om in een bijna leeg zwembad te zwemmen waar alles uitstaat.
Zaterdag hebben we gezwommen toen de versoepelingen waren ingegaan. Er stond een lange rij om binnen te komen en er leken nog best veel mensen het zwembad in te gaan. Iedere groep werd gecontroleerd of die had gereserveerd. In zwembad was het vooralsnog niet extreem druk, maar het was wel weer even wennen om met zoveel mensen weer in een zwembad te zijn.
Het zwembad zelf zag er goed onderhouden uit en was voor de grootte van het park wel leuk. De stroomversnelling ging hard en de golven waren redelijk hoog. Wat mij opviel is dat het water best koud was, helemaal in het buitenbad. Dit leek woensdag toen we baantjes hadden gezwommen wel warmer. De glijbaan ging hard en het interactieve element was op zich leuk bedacht. Deze had alleen wat beter uitgevoerd kunnen worden met wat meer van elkaar verschillende thema's (zoals black hole, of een kleur effect) en meer bijpassende muziek bij de thema's. Nu leken de thema's in mijn ogen op elkaar, waardoor het interactieve element minder werd. Ook voelde je dat de glijbaan al wat ouder is en meerdere keren is gerenoveerd omdat er behoorlijke bobbels in de glijbaan zaten. Ik denk dat de Aqua Mundo nog wel een keer een volledig nieuwe glijbaan mag krijgen, net zoals dat bij CP Les Ardennes is gebeurd.

De market dome
De market dome was erg netjes en mooi aangelegd. De eerste dagen was het er vanwege de corona maatregelen nog wel uitgestorven, maar vanaf het weekend was het er al levendiger. Over de restaurants en het terras kan ik niet oordelen, omdat wij hier niet hebben gegeten. Op de aankomstdag bij Frites Affairs, erg lekkere kroketten en de kaassoufflés waren ook lekker. De friet was wat aan de slappe kant en was al koud bij terugkomst bij het huisje, maar deze was op zich ook wel lekker. Jammer dat je vanwege corona geen sausjes kon tappen, maar de satésaus die we hadden was ook erg lekker.
Daily Foodstore viel wat tegen qua assortiment (veel snoep, chips, snacks en weinig groente) en de winkel zelf was niet echt gezellig ingericht. In de folder stond een aanbieding van een glas bier met twee biertjes die mijn moeder als cadeau voor iemand wou kopen. Deze bleek echter niet voorradig. Als er iets in de folder staat, zou je verwachten dat dit ook op voorraad is. Ook was er een aanbieding van 4 biertjes voor €10, maar het was voor de (overigens wel vriendelijke) casssiere wel even zoeken naar hoe ze de aanbieding aan kon slaan op de kassa.
Op donderdag hebben we gebowled (met onze activiteitenvouchers). De bowlingbaan was erg simpel en wel wat verouderd. Wat jammer was, was dat onze baan een afwijking naar links had en soms kegels te veel of te weinig registreerde. Het is dat de bowling met onze activiteitenvouchers gratis was, want ik had er echt geen 25 euro voor betaald.

Tips in de buurt:
La Rondine: een aanrader voor als je van Italiaans eten houd. Er werken een aantal echte Italiaanse mensen die je graag vertellen over de Italiaanse keuken en cultuur. Op maar 10 minuutjes rijden vanaf het park en met de fiets ook prima te doen (30 minuten).
Toverland: op mijn verjaardag zijn we in Toverland geweest (ik was gratis vanwege mijn verjaardag!!!😃), een must visit voor de pretpark fan als je op het Meerdal of Limburgse Peel verblijft.
In Sevenum en Horst vind je leuke winkels, kringloopwinkels, ijssalons en restaurants

Conclusie
Net als dat het park 3 birdies heeft, vind ik (op een schaal van 5) 3 sterren goed bij dit park passen. Het park is erg bebost, waardoor veel huisjes weinig zonlicht hebben. Als het belangrijk voor jou is om veel zonlicht op het terras en in het huisje te hebben zou ik dit park niet aanraden. Het huisje was op zich prima, maar niet geheel vip-waardig. De activiteiten op het park zijn prima, al hadden er wat meer mogen zijn (zoals bijv. online bingo tijdens corona). Houd je van rustige(re) en wat kleinere parken en hecht je niet zoveel aan een super-de-luxe huisje en veel activiteiten dan is dit park een aanrader.

p.s. nog een kleine tip: neem muggenmelk mee, want hier zijn er op het park behoorlijk veel van.
Laatst gewijzigd door CPfan2004 op 13 jun 2021, 18:54, 3 keer totaal gewijzigd.
CPfan2004

Bericht door CPfan2004 »

Foto's vip cottage nummer 638

Afbeelding

Afbeelding
Tom...

Bericht door Tom... »

Leuk verslag, dank je wel! 😊
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi CPfan2004,

Dank je wel voor het verslag en de foto's :D.

Limburgse Peel, ik ben er vaker geweest, meest voor dagbezoek en 2 keer als een verblijf.

Ik kan me wel vinden in je verslag, vaker geweest en 2 keer een verblijf daar gehad, het is wel even
zoeken voor een cottage met veel privacy maar ze zijn er wel. Onze eerste cottage lag met het terras
aan de doorgaande weg, wat ik niet heel erg fijn vond, wel lekker open met veel zon. De tweede
cottage had veel meer privacy en toch ook best ruimte voor de zon.

De renovaties zijn best geslaagd is mijn idee, en ook de Market Dome is een toppertje geworden.
Herkenbaar een aanbieding in de folder en dan hebben ze het niet. Dat is ook vaker bij supermarkten
waar ik doorgaans boodschappen doe, weet niet of dit specifiek gerelateerd is aan de Daily Foodstore,
En het niet kunnen verwerken van een korting schijnt ook nog wel een dingetje te zijn, ook dat zie ik
wel terug hier bij onze plaatselijke supers.

Een pluspunt van dit park vind ik dat Het Meerdal er tegenover ligt, tegen een kleine meerprijs is het
ook mogelijk op Het Meerdal te gaan zwemmen (nu kan dit niet door corona). 3 birdies past inderdaad goed
bij dit park. Voor rustzoekers een fijn park met Het Meerdal op loopafstand.

Super fijn die tips voor in de buurt, ik zal de tips in het topic wat is er in de omgeving van Center Parcs te doen plaatsen.
Mammavanmarley

Bericht door Mammavanmarley »

Kun je in dit park ook ponyrijden?
B767-300ER

Mammavanmarley schreef: 22 jun 2021, 11:39 Kun je in dit park ook ponyrijden?
Nee. Dat is op het park ernaast (Meerdal)
Daar heb je aparte ponyvakanties.

Op Erperheide heb je dit overigens ook. (Net over de grens in Belgie)

MMYY

Bericht door MMYY »

Mammavanmarley schreef: 22 jun 2021, 11:39 Kun je in dit park ook ponyrijden?
Op de site van centerparcs kan je ook per park zien wat ze aanbieden.

Op Port Zélande heeft mijn dochter een rondje op een pony gereden. De pony's kwamen van een manege een stuk verderop, dus waren niet altijd op het park.
Al was het maar een rondje van 15 minuten, mijn dochter vond het geweldig en wil komende vakantie weer!

Zoals Niels al zegt, echte ponyvakanties met cottage vlakbij de manege zijn op het Meerdal en Erperheide.
Mammavanmarley

Bericht door Mammavanmarley »

Ik heb inmiddels contact gehad
Met cp de Limburgse peel en ze zijn het dus wel aan het opzetten. Ik begon te twijfelen omdat er bij de activiteiten op de webpage ponyrijden er wel bijstond. Ze denken halverwege Juli klaar te zijn en te kunnen beginnen met het aanbieden van ponyrijden.
Jolandake1969

Bericht door Jolandake1969 »

Hoever zijn ze met de renovatie aan de buitenkant?
Met vriendelijke groet, Jolanda :)
2023* EP-LP
2022* KV- MD-KV
2021* EH-EP
2019* LP-VM
2018* HB-LP
2017* HH-LB-MD
2016* KV
2015* HB-EH
2014* EP-MD-HH-MD
B767-300ER

Volgens mij nog niet begonnen, op de modelcottages na.

Jolandake1969

Bericht door Jolandake1969 »

Oh ik had gehoord via WhatsApp had ik die vraag gesteld, dat ze volgend jaar klaar zouden zijn
Met vriendelijke groet, Jolanda :)
2023* EP-LP
2022* KV- MD-KV
2021* EH-EP
2019* LP-VM
2018* HB-LP
2017* HH-LB-MD
2016* KV
2015* HB-EH
2014* EP-MD-HH-MD
B767-300ER

Jolandake1969 schreef: 24 jun 2021, 18:45 Oh ik had gehoord via WhatsApp had ik die vraag gesteld, dat ze volgend jaar klaar zouden zijn
Dat kan natuurlijk nog steeds, ook al zijn ze nog niet begonnen met de rest van de cottages. ;)