Hoi Tom,
Wat fijn om te lezen dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad

.
Dank je wel voor je uitgebreide review hiervan en de foto's die ik heb ontvangen van je, die komen nog op het forum te staan.
Inderdaad is dit park enorm opgeknapt na de renovaties van de cottages, maar ook de Market Dome hebben ze echt mooi
gemaakt. Ik ben al vaker op dit park geweest en de renovaties gevolgd en je zag het park, de cottages, Market Dome steeds
mooier worden. Ook de nieuwe kinderboerderij en belevingspromenade zijn erg mooi geworden.
Het blijft zo jammer dat er nog cottages zo lelijk zijn aan de buitenkant, aan de binnenkant zijn ze mooi gerenoveerd, maar
dat zou je niet zeggen als je alleen de buitenkant maar hebt gezien. Een paar familieleden waren een keertje gaan kijken op
het park op mijn aanraden en die vertelde me dat ze hier nooit op vakantie zoeden gaan, wat een lelijke vieze huisjes vertelde
ze tegen mij. Dat is jammer, want er zullen meer mensen afhaken die alleenl de buitenkant van de huisjes zien maar niet weten
dat achter de voordeur een mooie gerenoveerde cottage zit. Het is in dit geval niet, what you is what you get. Een gemiste kans
van Center Parcs in mijn ogen.
Oh, nee, dat wist ik niet dat er drie ex-beheerderswoningen op dit park staan, alleen nr.738 weet ik. Super leuk om te weten dat
er nog 2 zijn!
Slim opgelost om de poten van het bankstel met tyraps vast te binden, ik gok tegen het verschuiven?

.
Herfstfoto's Limburgse Peel, gemaakt door forumlid Tom..