[Center Parcs] Limburgse Peel Informatie & Nieuws
- AB23061976
Re: [Center Parcs] Limburgse Peel Informatie & Nieuws
weet iemand of huisnummer 252 als is gerenoveerd aan de buitenkant
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi AB23061976,
Volgens het clusteroverzicht is cottagenr.252 in 2022 al gerenoveerd.
Volgens het clusteroverzicht is cottagenr.252 in 2022 al gerenoveerd.
- AB23061976
Dank je voor je reactie dat zou al een pluspunt zijn
- Jolandake1969
wij gaan in maart naar zone 6,ben benieuwd of ze dan klaar zijn met de renovatie.
Met vriendelijke groet, Jolanda
2023* EP-LP
2022* KV- MD-KV
2021* EH-EP
2019* LP-VM
2018* HB-LP
2017* HH-LB-MD
2016* KV
2015* HB-EH
2014* EP-MD-HH-MD

2023* EP-LP
2022* KV- MD-KV
2021* EH-EP
2019* LP-VM
2018* HB-LP
2017* HH-LB-MD
2016* KV
2015* HB-EH
2014* EP-MD-HH-MD
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi Jolanda,
Zone 6 is opgedeeld in verschillende clusters.
Om welk cottagenummer gaat het dan kijk ik het voor je na.
Zone 6 is opgedeeld in verschillende clusters.
Om welk cottagenummer gaat het dan kijk ik het voor je na.
- Michelle77
Hallo,
Wij gaan onverwacht van zondag 26/2- tot vrijdag 4/3 naar een vip huisjes toe.
Meisjes van 4 en 9mnd
Hebben jullie tips welk huisje weet het beste kunnen kiezen?
Ik heb een klein beetje spijt dat we niet toch Meerdal hebben gekozen na eea verhalen te hebben gelezen.
Is het een optie naar Meerdal te lopen en daar met de 5 jarige bij de binnenspeeltuin te zitten? Er is daar ook meer horeca toch?
Wij gaan onverwacht van zondag 26/2- tot vrijdag 4/3 naar een vip huisjes toe.
Meisjes van 4 en 9mnd
Hebben jullie tips welk huisje weet het beste kunnen kiezen?
Ik heb een klein beetje spijt dat we niet toch Meerdal hebben gekozen na eea verhalen te hebben gelezen.
Is het een optie naar Meerdal te lopen en daar met de 5 jarige bij de binnenspeeltuin te zitten? Er is daar ook meer horeca toch?
- markieanta
- Moderator
Je kunt er uiteraard heen lopen, de dome is vrij toegankelijk, dus daar is ook de binnenspeelplaats vrij te bereiken.
Alleen als je er zou willen zwemmen, moet je een zwemkaartje kopen, maar hoe dat precies werkt durf ik je niet te zeggen.
Het is wel een hele tippel voor een meisje van 4.
Alleen als je er zou willen zwemmen, moet je een zwemkaartje kopen, maar hoe dat precies werkt durf ik je niet te zeggen.
Het is wel een hele tippel voor een meisje van 4.
- quincyj1998
- Moderator
Je zou even aan de receptie kunnen vragen naar de sleutel van het hek van het Meerdal, het hek zit tegenover de ingang van de Limburgse peel.
Ik weet alleen niet zeker of ze deze nog verstrekken.
Ik weet alleen niet zeker of ze deze nog verstrekken.
April 23: de Kempervennen
- Michelle77
Beiden bedankt! Heb via de routeplanner gezien dat het 1,7km is. Dat redt ze op zich wel, we lopen ook vaak van en naar school. Evt gaat haar stepje mee. Evt kunnen we de auto pakken 
Zwemmen op de Peel is prima te doen voor ons. Ze is geen held, dus voldoet dat prima.
Gaat mij vooral om die speeltuin en de horeca. (Mijn man is die week grotendeels aan het werk bij een bedrijf aan dezelfde weg als de parken) dus wat afwisseling is dan wel leuk. Ze zullen meestal in de avond gaan zwemmen. Met een baby van 9mnd en een kleuter van 5 zonder diploma ga ik niet zwemmen in mijn eentje.
Sleutel vragen ga ik zeker doen.
We kunnen kiezen uit de volgende cottages
420
506
520
616
659
660

Zwemmen op de Peel is prima te doen voor ons. Ze is geen held, dus voldoet dat prima.
Gaat mij vooral om die speeltuin en de horeca. (Mijn man is die week grotendeels aan het werk bij een bedrijf aan dezelfde weg als de parken) dus wat afwisseling is dan wel leuk. Ze zullen meestal in de avond gaan zwemmen. Met een baby van 9mnd en een kleuter van 5 zonder diploma ga ik niet zwemmen in mijn eentje.
420
506
520
616
659
660
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi Michelle77,
4 persoons VIP cottagenr.420 vind ik van de opgenoemde cottages de beste ligging hebben als ik kijk op Google Earth.
4 persoons VIP cottagenr.420 vind ik van de opgenoemde cottages de beste ligging hebben als ik kijk op Google Earth.
- simon
Ook leuk om eens te doen is het Kabouterpad op Limburgse Peel! En je hebt er ook een Orry & Friends zoektocht.
Coming up next: Park De Haan (juni) / Kempense Meren (september)
2023: Het Heijderbos
2022: Port Zélande / De Lommerbergen / Limburgse Peel / Les Ardennes / Park De Haan (op visite)
2021: Les Ardennes / Erperheide / De Kempervennen / De Eemhof
2022: Port Zélande / De Lommerbergen / Limburgse Peel / Les Ardennes / Park De Haan (op visite)
- Jolandake1969
als het kan wil je me dan fotos maken van 649?? van de ligging voor zij en achterMichelle77 schreef: ↑16 feb 2023, 11:13 Beiden bedankt! Heb via de routeplanner gezien dat het 1,7km is. Dat redt ze op zich wel, we lopen ook vaak van en naar school. Evt gaat haar stepje mee. Evt kunnen we de auto pakken
420
506
520
616
659
660
Met vriendelijke groet, Jolanda
2023* EP-LP
2022* KV- MD-KV
2021* EH-EP
2019* LP-VM
2018* HB-LP
2017* HH-LB-MD
2016* KV
2015* HB-EH
2014* EP-MD-HH-MD

2023* EP-LP
2022* KV- MD-KV
2021* EH-EP
2019* LP-VM
2018* HB-LP
2017* HH-LB-MD
2016* KV
2015* HB-EH
2014* EP-MD-HH-MD
- markieanta
- Moderator
Sleutel hoeft niet meer. Hek is tegenwoordig gewoon tot tien uur open. Dit omdat je in het Meerdal de huisjes opent met de groene armbandjes en dat zit natuurlijk niet op het hele qua slot.
- Michelle77
Dat scheelt dan wel? Dan is het dus de weg oversteken en het andere park op?markieanta schreef: ↑16 feb 2023, 19:17 Sleutel hoeft niet meer. Hek is tegenwoordig gewoon tot tien uur open. Dit omdat je in het Meerdal de huisjes opent met de groene armbandjes en dat zit natuurlijk niet op het hele qua slot.
@jolandake, ik ga proberen dit te onthouden als we erlangs mochten komen

- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Michelle77 schreef: ↑16 feb 2023, 20:25 Dat scheelt dan wel? Dan is het dus de weg oversteken en het andere park op?
Dat klopt, als je de wandelingang Peelheideweg neemt, als je de wandelingang Heere Peel neemt is het langer
maar wel erg leuk om te doen, mooi stukje natuurgebied.
Onderstaand een foto die ik maakte toen ik stond bij het hek van Het Meerdal richting Limburgse Peel,
wandelingingang Peelheideweg.
Mocht je foto's willen zien van de wandelingang van Heere Peel met het natuurgebied waar je dan doorloopt,
richting Het Meerdal, laat maar weten dan plaats ik die.
Wandelingang Peelheideweg.

- Michelle77
We gaan helaas toch wat korter.
We hadden geboekt van dinsdag tm vrijdag. Toen bleek dat we op zondag al weg konden.
Echter, CP is enorm stug en log. Omdat het binnen de 21 dagen zit, kunnen we de aankomst niet aanpassen (verlengen kan wel, heel logisch). We kunnen zondag en maandag los bij boeken a 500,- euro. Dan komen we totaal op 1069,-
Als we het eerder hadden geweten en direct volledig hadden kunnen boeken, waren we 869,- kwijt geweest.
Dachten we, als ze nou de ene annuleren en nieuwe boeking maken... Komen ze weer, het is binnen de 21 dagen, dan ben je je volledig betaalde boekingskosten kwijt.
Geen enkele manier te vinden waar ze iets kunnen doen. Top
We hadden geboekt van dinsdag tm vrijdag. Toen bleek dat we op zondag al weg konden.
Echter, CP is enorm stug en log. Omdat het binnen de 21 dagen zit, kunnen we de aankomst niet aanpassen (verlengen kan wel, heel logisch). We kunnen zondag en maandag los bij boeken a 500,- euro. Dan komen we totaal op 1069,-
Als we het eerder hadden geweten en direct volledig hadden kunnen boeken, waren we 869,- kwijt geweest.
Dachten we, als ze nou de ene annuleren en nieuwe boeking maken... Komen ze weer, het is binnen de 21 dagen, dan ben je je volledig betaalde boekingskosten kwijt.
Geen enkele manier te vinden waar ze iets kunnen doen. Top
- Dave S
@Michelle77
Vind je dat niet een klein beetje logisch? Anders zou iedereen dat toch doen. Annuleren en opnieuw boeken of wijzigen. En ten tweede. Voor het hele corona gebeuren kon dit helemaal niet. Dan moest je zowiezo betalen voor het wijzigen. Nu kan je tot 21 dagen vantevoren zonder kosten wijzigen. Dat heeft niets met stuk en log te maken.
Mvg
Dave
Vind je dat niet een klein beetje logisch? Anders zou iedereen dat toch doen. Annuleren en opnieuw boeken of wijzigen. En ten tweede. Voor het hele corona gebeuren kon dit helemaal niet. Dan moest je zowiezo betalen voor het wijzigen. Nu kan je tot 21 dagen vantevoren zonder kosten wijzigen. Dat heeft niets met stuk en log te maken.
Mvg
Dave
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi Michelle77,
Ik zou het park bellen erover, dan kan er soms meer. Tegen een leuke prijs kan/kon vroeger ook een verblijf verlengd
worden, er stonden ook van die promotiekaartjes ervan in de cottage. We kregen er ook weleens een mail over, heel lang
geleden, of we tegen een kleine meerprijs een dag(en) eerder aan wilde komen, maar dat was ik de tijd dat ze ook belde
van de restaurants (toen nog geen Albron) met een leuke prijs voor het eten.
Mijn advies: Bellen naar het park.
Mocht je gaan bellen dan ben ik wel erg benieuwd of ze wat kunnen beteken voor je, zou je het dan willen laten weten?
Ik zou het park bellen erover, dan kan er soms meer. Tegen een leuke prijs kan/kon vroeger ook een verblijf verlengd
worden, er stonden ook van die promotiekaartjes ervan in de cottage. We kregen er ook weleens een mail over, heel lang
geleden, of we tegen een kleine meerprijs een dag(en) eerder aan wilde komen, maar dat was ik de tijd dat ze ook belde
van de restaurants (toen nog geen Albron) met een leuke prijs voor het eten.
Mijn advies: Bellen naar het park.
Mocht je gaan bellen dan ben ik wel erg benieuwd of ze wat kunnen beteken voor je, zou je het dan willen laten weten?
- Michelle77
Nee sorry, dat vind ik niet logisch.
We willen 2 dagen langer komen, 2 dagen meer geld uitgeven. Dat er iets betaald moet worden voor een wijziging, daar kan ik inkomen. Maar 200,- is wel erg veel.
Bovendien, kunnen ze WEL 2 dagen eraan vastplakken maar NIET 2 dagen ervoor erbij doen. Die logica ontgaat mij volledig.
Ik heb ook gezegd, we kunnen ook de nieuwe boeking eerst doen, alvorens te annuleren, zodat ze verzekerd zijn van de boeking. Maar dan kost het 569,-
@Mariette, ook gedaan, maar zij kunnen ook niets doen. Volgen dezelfde procedure.
We willen 2 dagen langer komen, 2 dagen meer geld uitgeven. Dat er iets betaald moet worden voor een wijziging, daar kan ik inkomen. Maar 200,- is wel erg veel.
Bovendien, kunnen ze WEL 2 dagen eraan vastplakken maar NIET 2 dagen ervoor erbij doen. Die logica ontgaat mij volledig.
Ik heb ook gezegd, we kunnen ook de nieuwe boeking eerst doen, alvorens te annuleren, zodat ze verzekerd zijn van de boeking. Maar dan kost het 569,-
@Mariette, ook gedaan, maar zij kunnen ook niets doen. Volgen dezelfde procedure.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Ik zat eens te denken, kun je via trivago/booking.com etc. geen 2 dagen ervoor boeken tegen een leuke prijs?
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
- Gerth
Beste allemaal,
Van 10 juli tot 17 juli gaan wij met 4 personen in een Vip huisje op de Limburgse Peel.
Echter heb ik begrepen op dit forum dat ze nu de boel aan het renoveren zijn.
Nu is het zo dat wij nog kunnen kiezen uit 19 vip huisjes.
Huisje 649 waren wij al tegen gekomen op deze site, ziet er top uit en gerenoveerd!
Nu kunnen wij nog kiezen uit, 418 419 501 502 506 520 607 614 638 642 643 649 651 656 659 660 661 662 739, iemand nog suggesties voor ons?
Alvast bedankt, Gert
Van 10 juli tot 17 juli gaan wij met 4 personen in een Vip huisje op de Limburgse Peel.
Echter heb ik begrepen op dit forum dat ze nu de boel aan het renoveren zijn.
Nu is het zo dat wij nog kunnen kiezen uit 19 vip huisjes.
Huisje 649 waren wij al tegen gekomen op deze site, ziet er top uit en gerenoveerd!
Nu kunnen wij nog kiezen uit, 418 419 501 502 506 520 607 614 638 642 643 649 651 656 659 660 661 662 739, iemand nog suggesties voor ons?
Alvast bedankt, Gert
- pinatorq
In 1 topic reageren lijkt mij voldoende….
Groeten john
Coming up:
06-23 Heijderbos
08-23 Erperheide
10-23 Huttenheugte
Huttenheugte 90, 91, 93, 95, 97, 98, 99, 02, 03, 05, 07, 08, 09, 21
Heijderbos 09
Bispinger Heide 10, 22, 23
Meerdal 21
Kempervennen 22
Park Hochsauerland 22
Vossemeren 23
Coming up:
06-23 Heijderbos
08-23 Erperheide
10-23 Huttenheugte
Huttenheugte 90, 91, 93, 95, 97, 98, 99, 02, 03, 05, 07, 08, 09, 21
Heijderbos 09
Bispinger Heide 10, 22, 23
Meerdal 21
Kempervennen 22
Park Hochsauerland 22
Vossemeren 23
- NaMiSe
Weet iemand hoe ver ze nu zijn net de renovatie?
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Volgens de informatie die ik heb zou eind juni 2023 de renovatie van de cottages zijn afgerond.
Volgende maand ga ik naar Het Meerdal en ga ook weer een kijkje nemen op Limburgse Peel.
Mocht je een fotoverzoekje hebben, laat maar weten.
Volgende maand ga ik naar Het Meerdal en ga ook weer een kijkje nemen op Limburgse Peel.
Mocht je een fotoverzoekje hebben, laat maar weten.
- simon
Op CP.be staat in elk geval niets vermeld van 'Vernieuwd' bij het park... En ook op socials blijft het daar best stil.
- Martijn
Heeft het park dat niet al een x-tal jaar geleden gehad? Het enkel aanpakken van de buitenzijdes van de cottages en het her en der wat schilderen van de interieurs zou ook niet echt ´vernieuwd´ verdienen, toch?
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Een aantal jaren geleden zijn de cottage inderdaad gerenoveerd, nu alleen de buitenkant en wat kleinere vernieuwingen aan de binnenkant.
Op de website van Center Parcs zal geen vermelding hiervan komen te staan.
Op de website van Center Parcs zal geen vermelding hiervan komen te staan.
- simon
Intussen toch nog wat zaken die op het park worden aangepakt, in en rond o.a. de Market Dome?
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
De laatste keer dat ik er was (Maart 2023) nog niet. Ik heb er toen navraag naar gedaan
maar het was toen nog niet bekend of ze die zaken voor of na de zomervakantie zouden
gaan oppakken.
Volgend maand ga ik er weer even kijken en hoop dan op meer informatie hierover.
maar het was toen nog niet bekend of ze die zaken voor of na de zomervakantie zouden
gaan oppakken.
Volgend maand ga ik er weer even kijken en hoop dan op meer informatie hierover.
- simon
Hopelijk voor de zomer haha. Heel erg benieuwd al!
- Tom...
Klopt! De ingangen en de receptie ook. Maar dat zijn denk ik niet genoeg dingen om het park weer als "vernieuwd" te bestempelen.
Ik hoop heel erg dat ze die zaken wel nog op gaan pakken, want dat zijn net de kleine pijnpuntjes van het park, dat zijn zaken die het daar nét een stukje mooier gaan maken!