[Center Parcs] Limburgse Peel Informatie & Nieuws
- Bungalow16
Re: [Center Parcs] Limburgse Peel Informatie & Nieuws
Is het mogelijk om te zwemmen op meerdal als je verblijft op Limburgse Peel? Zijn er vorig jaar geweest maar door de Corona maatregelen kon je maar 1 gedeelte kiezen.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi Bungalow16,
Ja dat is weer mogelijk. Je moet dan wel bijbetalen €9,95 en voor kinderen van 3 t/ 11 jaar €6.95.
Ja dat is weer mogelijk. Je moet dan wel bijbetalen €9,95 en voor kinderen van 3 t/ 11 jaar €6.95.
- Tom...
En ineens is er een nieuwe parkplattegrond! Hij verschilt niet veel van de oude, maar is wel "opnieuw" getekend en eindelijk in gelijke stijl als de andere plattegronden. Leuk dat ze dit gedaan hebben
https://photos.centerparcs.com/user/plan/NL/LH.pdf

https://photos.centerparcs.com/user/plan/NL/LH.pdf
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Renovatie buitenkant van de cottages.
22-01-2022
Ze zijn bezig in zone 1 met renoveren van de buitenkant van de cottages bij cottagenrs. 105 t/m 129 aan de linkerkant van de weg.
In de witte tenten staan de meubels opgeslagen. Ze lijken binnen bezig te zijn met nieuwe schuifpuien.

22-01-2022
Ze zijn bezig in zone 1 met renoveren van de buitenkant van de cottages bij cottagenrs. 105 t/m 129 aan de linkerkant van de weg.
In de witte tenten staan de meubels opgeslagen. Ze lijken binnen bezig te zijn met nieuwe schuifpuien.

- Tom...
Afgelopen zondag werden op Limburgse Peel veel zwembadlockers uit een vrachtwagen geladen. Bij navraag bleken deze van Het Meerdal te komen. LP krijgt dus “nieuwe” lockers die deels de oude vervangen. Dit omdat die van MD groter zijn en met sleuteltjes werken. Op LP zal dus ook niet snel “het groene armbandje” ingevoerd worden.
- simon
Toch zonde ergens dat dit park wat stiefmoederlijk behandeld wordt. Akkoord, het is een grote investering, maar het levert volgens mij toch ook heel wat voordelen op. Bovendien was dit toch ideaal om te combineren met de buitenafwerking van de cottages om zo de voordeuren ook mee te pakken in dit project?
Coming up next: Park De Haan (juni) / Kempense Meren (september)
2023: Het Heijderbos
2022: Port Zélande / De Lommerbergen / Limburgse Peel / Les Ardennes / Park De Haan (op visite)
2021: Les Ardennes / Erperheide / De Kempervennen / De Eemhof
2022: Port Zélande / De Lommerbergen / Limburgse Peel / Les Ardennes / Park De Haan (op visite)
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Nieuwe (bouw)hal en wandeldoorgang.
Een nieuwe wandeldoorgang bij de Market Dome, op de oude weg hebben ze een bouwhal gezet.
Voor nu om de bouwmaterialen in te zetten, maar daarna blijft hij staan.
Met dank aan forumlid Tom... voor de foto's en de informatie.
Nieuwe (bouw)hal.

De nieuwe wandeldoorgang.

Een nieuwe wandeldoorgang bij de Market Dome, op de oude weg hebben ze een bouwhal gezet.
Voor nu om de bouwmaterialen in te zetten, maar daarna blijft hij staan.
Met dank aan forumlid Tom... voor de foto's en de informatie.
Nieuwe (bouw)hal.

De nieuwe wandeldoorgang.

- Tom...
Het nieuwe pad en de bouwhal/ opslag staat zelfs al op de parkplattegrond! Ze updaten die daar heel erg goed zeg

- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi Tom,
Dat doen ze zeker snel!
Ook de renovatie van de buitenkant van de cottages gaat snel.
Dank je wel voor de foto's Tom!

4 persoons comfort cottagenr.139 staat al mooi te zijn.

Dat doen ze zeker snel!
Ook de renovatie van de buitenkant van de cottages gaat snel.
Dank je wel voor de foto's Tom!

4 persoons comfort cottagenr.139 staat al mooi te zijn.

- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Upgrade Center Parcs Limburgse Peel.
Op dit moment zijn ze bezig met het renoveren van de buitenkant van de cottages, maar ook de binnenkant zal (gedeeltelijk)worden
vernieuwd, de plafonds zullen in het wit geverfd worden. De fel rode verf bij de openhaard in sommige cottages zal een meer gematigde
kleur krijgen. De groenvoorziening zal worden verbeterd, meer winterhard groen. Nieuwe signing. De Market Dome krijgt er een nieuw heel
uitgebreid speeltoestel bij. Het buitenterras wordt aangepakt, de ingang bij de receptie wordt vernieuwd. De nog oude speeltuintjes zullen
vernieuwd worden in de stijl van de nieuwe speeltoestellen bij de boulevard. Ook komen er nieuwe milieustraten.
Dit alles tussen nu en juni 2023.
Binnenkort meer nieuws.

Op dit moment zijn ze bezig met het renoveren van de buitenkant van de cottages, maar ook de binnenkant zal (gedeeltelijk)worden
vernieuwd, de plafonds zullen in het wit geverfd worden. De fel rode verf bij de openhaard in sommige cottages zal een meer gematigde
kleur krijgen. De groenvoorziening zal worden verbeterd, meer winterhard groen. Nieuwe signing. De Market Dome krijgt er een nieuw heel
uitgebreid speeltoestel bij. Het buitenterras wordt aangepakt, de ingang bij de receptie wordt vernieuwd. De nog oude speeltuintjes zullen
vernieuwd worden in de stijl van de nieuwe speeltoestellen bij de boulevard. Ook komen er nieuwe milieustraten.
Dit alles tussen nu en juni 2023.
Binnenkort meer nieuws.

- Tom...
Wauw, wat een geweldig nieuws!
Dit zijn bijna allemaal pijnpunten van dit park en al deze dingen samen zullen het park echt tot een hoger niveau tillen.
Wat fijn dat ze het park verder aanpakken en het daarmee weer een stukje mooier zullen maken.
Ik hoop heel erg dat ze de "vaste" tafels in de cottages ook vervangen door een echte tafel (die je naar wens kunt schuiven), dat de vlonder over de vijver vernieuwd wordt en dat de akelige glijbaantrap in de Aqua Mundo eindelijk eens vernieuwd wordt.
Maar alles wat ze nu aankondigen is echt geweldig: de zwarte balken en het felle rood in de cottages oververven (mogen we dan ook nieuwe hoezen voor de kussens op de comfort banken alsjeblieft?!
), nieuwe signing (eindelijk weg met de FreeLife bordjes!), de receptie ingang vernieuwd, meer winterhard groen (het park ligt er qua natuur nogal onverzorgd bij momenteel), geweldig allemaal!
Dank je wel voor het delen

Dit zijn bijna allemaal pijnpunten van dit park en al deze dingen samen zullen het park echt tot een hoger niveau tillen.
Wat fijn dat ze het park verder aanpakken en het daarmee weer een stukje mooier zullen maken.
Ik hoop heel erg dat ze de "vaste" tafels in de cottages ook vervangen door een echte tafel (die je naar wens kunt schuiven), dat de vlonder over de vijver vernieuwd wordt en dat de akelige glijbaantrap in de Aqua Mundo eindelijk eens vernieuwd wordt.
Maar alles wat ze nu aankondigen is echt geweldig: de zwarte balken en het felle rood in de cottages oververven (mogen we dan ook nieuwe hoezen voor de kussens op de comfort banken alsjeblieft?!

Dank je wel voor het delen

- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Visual van het nieuwe speelelement in de Market Dome.

- Janneke91
Mijn schoonouders zijn op de Limburgse Peel en daar is een boom op een cottage gevallen. Ook anderen oMgewaaid
- Treinmeneer
Een collega van mij zat in die desbetreffende cottage. Is een VIP cottage. Heb foto’s van de schade op sociale media van de collega gezien, de schade is behoorlijk. Geen gewonden gelukkig maar de boom zelf is in een slaapkamer door het dak heengekomen. Of ik de foto’s van diegene hier mag delen weet ik niet en evenmin om welke cottagenummer het gaat..
- pinatorq
Zolang er geen mensen op staan is het vrij om de foto’s te plaatsen toch? Uitendelijk wordt dit al gedeeld op social mediaTreinmeneer schreef: ↑17 feb 2022, 21:32 Een collega van mij zat in die desbetreffende cottage. Is een VIP cottage. Heb foto’s van de schade op sociale media van de collega gezien, de schade is behoorlijk. Geen gewonden gelukkig maar de boom zelf is in een slaapkamer door het dak heengekomen. Of ik de foto’s van diegene hier mag delen weet ik niet en evenmin om welke cottagenummer het gaat..
Groeten john
Coming up:
06-23 Heijderbos
08-23 Erperheide
10-23 Huttenheugte
Huttenheugte 90, 91, 93, 95, 97, 98, 99, 02, 03, 05, 07, 08, 09, 21
Heijderbos 09
Bispinger Heide 10, 22, 23
Meerdal 21
Kempervennen 22
Park Hochsauerland 22
Vossemeren 23
Coming up:
06-23 Heijderbos
08-23 Erperheide
10-23 Huttenheugte
Huttenheugte 90, 91, 93, 95, 97, 98, 99, 02, 03, 05, 07, 08, 09, 21
Heijderbos 09
Bispinger Heide 10, 22, 23
Meerdal 21
Kempervennen 22
Park Hochsauerland 22
Vossemeren 23
- B767-300ER
Ik denk dat het erom gaat dat het foto’s zijn welke door een ander zijn genomen en prive zijn toegestuurd aan hem. Dan zou ik ook eerst aan de maker vragen voordat ik ze plaats.
Niets is wat het lijkt....
HB: ‘87/‘03/‘04/‘18/‘19/‘20(2)/‘21(3)
KV: ‘88/‘02/‘03/‘19(2)/‘21
MD: ‘87/‘97/‘02/‘04/‘20/‘21
HH: ‘88/‘90/‘19/‘20
EH: ‘89/‘19/‘20(2)/‘21
PZ: ‘98
LB: ‘93
VB: ‘94
BH: ‘89
VM: ‘08/‘18
BP: ‘07
Next: HB (01/22)
HB: ‘87/‘03/‘04/‘18/‘19/‘20(2)/‘21(3)
KV: ‘88/‘02/‘03/‘19(2)/‘21
MD: ‘87/‘97/‘02/‘04/‘20/‘21
HH: ‘88/‘90/‘19/‘20
EH: ‘89/‘19/‘20(2)/‘21
PZ: ‘98
LB: ‘93
VB: ‘94
BH: ‘89
VM: ‘08/‘18
BP: ‘07
Next: HB (01/22)
- Janneke91
Mocht er interesse zijn, mn schoonvader heeft ook wat foto’s gemaakt
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi Janneke91,
Ja graag!
Ja graag!
- Janneke91
Bij dezen! Cottagenummer weet ik niet.

- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Mijn lieve hemel wat een ravage, dank je wel voor de foto's!
- Jolandake1969
Inderdaad wat een ravage
Volgens mij een 2 pers vip?
Nummertje kan ik net niet lezen 413 of 416?
Met vriendelijke groet, Jolanda
2023* EP-LP
2022* KV- MD-KV
2021* EH-EP
2019* LP-VM
2018* HB-LP
2017* HH-LB-MD
2016* KV
2015* HB-EH
2014* EP-MD-HH-MD

2023* EP-LP
2022* KV- MD-KV
2021* EH-EP
2019* LP-VM
2018* HB-LP
2017* HH-LB-MD
2016* KV
2015* HB-EH
2014* EP-MD-HH-MD
- Tom...
Jeetje, wat een ravage! Hopelijk zijn ze met de schrik vrijgekomen.
En hopelijk kunnen ze de cottage weer goed opknappen.
En hopelijk kunnen ze de cottage weer goed opknappen.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Het kleuterbad is tijdelijk gesloten vanwege onderhoud.
Het kleuterbad is is gesloten t/m 01-05-2022.

Bron: C.Emitz.
Het kleuterbad is is gesloten t/m 01-05-2022.

Bron: C.Emitz.
- Tom...
Zo, dat is lang! Dan hebben ze nog zo'n 6 weken.
Ik ben benieuwd of ze daar nog iets aan gaan opknappen of dat het maar gewoon onderhoud is.
Ik ben benieuwd of ze daar nog iets aan gaan opknappen of dat het maar gewoon onderhoud is.
- tyne
[Center Parcs] Limburgse Peel Informatie & Nieuws
we hebben een vip cottage geboekt voor de zomervakantie
maar ik schrik van alle negatieve reviews en kom ook op dit forum uit.
We hebben een Vip Cottage in de 600 geboekt. Ik lees over zones.
Heeft iemand meer informatie?
maar ik schrik van alle negatieve reviews en kom ook op dit forum uit.
We hebben een Vip Cottage in de 600 geboekt. Ik lees over zones.
Heeft iemand meer informatie?
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi tyne,
Ik weet niet wat er wordt verteld in die negatieve reviews maar ik vind de VIP (maar ook de comfort) cottages prima te doen.
In 2018 zijn de cottages nog gerenoveerd. Wat ik persoonlijk wel vind is dat met name de VIP cottages een beetje een oubollige
uitstraling hebben, maar ze zijn bezig met een make-over van de cottages die werken lopen tot juni 2023.
De meeste Center Parcs parken zijn opgedeeld in zones. Bij Limburgse Peel is dat niet als zodanig aangegeven.
Ik weet niet wat er wordt verteld in die negatieve reviews maar ik vind de VIP (maar ook de comfort) cottages prima te doen.
In 2018 zijn de cottages nog gerenoveerd. Wat ik persoonlijk wel vind is dat met name de VIP cottages een beetje een oubollige
uitstraling hebben, maar ze zijn bezig met een make-over van de cottages die werken lopen tot juni 2023.
De meeste Center Parcs parken zijn opgedeeld in zones. Bij Limburgse Peel is dat niet als zodanig aangegeven.
- Tom...
Dat vind ik dus ook. De VIP's op Limburgse Peel zijn echt niet slecht, maar in vergelijking met de VIP's op andere parken, zou ik me er gewoon niet te veel van voorstellen. Zo is de VIP op LP even groot als een normale 4P cottage, is er geen inloopdouche (wel een bad met douche erboven) en is alles niet al te ruim of te modern. Verwacht je niet in een mega luxe cottage terecht te komen, dan zit je hier prima

Zelf zou ik op dit park altijd kiezen voor 6P type LH843, omdat die ruim zijn, met mooie raampartijen hebben (tip: kies een cottage aan het watertje), een inloopdouche hebben en je met een 6P cottage voor 4 personen ook net wat meer zitruimte hebt. Maar dat is persoonlijke smaak, want hier heb je geen bad, sauna, handdoeken of broodjesservice...
Nu ze de buitenkanten van de cottages en in beperkte mate de binnenkanten aan het opknappen zijn, wordt het allemaal nog wat mooier.
Limburgse Peel is sowieso een eenvoudig park, met vrij eenvoudige cottages, met een mooie Market Dome. Als je dat zoekt en verwacht, dan zit je helemaal goed.
- Jolandake1969
Je kunt er goed vertoeven, ze zijn ruim.
Inderdaad hadden ze een betere hoekbank en eetkamerstoelen, en de badkamer wat luxer kunnen maken, maar wij komen er wel graag.
2023* EP-LP
2022* KV- MD-KV
2021* EH-EP
2019* LP-VM
2018* HB-LP
2017* HH-LB-MD
2016* KV
2015* HB-EH
2014* EP-MD-HH-MD

2023* EP-LP
2022* KV- MD-KV
2021* EH-EP
2019* LP-VM
2018* HB-LP
2017* HH-LB-MD
2016* KV
2015* HB-EH
2014* EP-MD-HH-MD
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Het buitenterras van het Grand Café.
Juni 2022.
Een fijn buitenterras. ( die nog wordt vernieuwd).
Bestellingen alleen via een QR-code wat perfect werkt.

Juni 2022.
Een fijn buitenterras. ( die nog wordt vernieuwd).
Bestellingen alleen via een QR-code wat perfect werkt.

- AB23061976
We zijn zojuist terug van onze eerste bezoek van de Limburgse Peel.
Met gemengde gevoelens .
De Cottage was als eigenlijk standaard matig schoongemaakt.
wat ik me afvraag kijken ze zelfs wel iets na we hadden bv 3 kapotte tuinstoelen en in de slaapkamer hing een paar gordijnen die onderling 20 cm verschilde waardoor deze niet eens tot onder het raam kwam
het huisje wad wel voor zien van het nieuwe kunststof houtlook planken dat geeft zeker een betere uitstraling maar dan is het weer zo jammer dat het schilderwerk op de muren weer zo slecht is gedaan waarbij ze hele stukken kozijn mee hebben geschilder waardoor het er meteen niet meer nieuw uitziet.
verder voldoende ruimte in huisje gelukkig had deze douche voldoende opberg ruimte omdat er nog een kast zat (die juiste bij andere parken na het vernieuwen wordt verwijderd).
wat ik wel een nadeel vond dat he het buiten licht niet kon uitzetten en omdat de gordijnen niet verduisterend zijn gaf dat nog veel licht .
Het zwembad viel ons mee we wisten dat het minder was dan de grotere AM wat we dan wel jammer vonden dat de whirpools onze 2 weken dicht zaten en dit ook nergens vermeld werd en wat de reden was .
voldoende ruimte om het zwembad buiten Alleen ze zouden op hele drukke momenten eigenlijk geen mensen van buitenaf moeten toe laten want
de hele warme 19 juli was het al heel druk met eigen mensen maar werden er ook nog schoolklassen toegelaten.
Verder is het Park groen maar zou er wel wat meer aandacht aan het onderhoud mogen zijn dat is echt wel minder dan bij de parken waar we zijn geweest
En ook de containers staan er wel er opzicht langs de straat
De plaza is echt CP volwaardig voldoende aanbod . de hoofd entree zouden ze wat kleurrijker mogen aankleden met bloemen
dat geld ook voor de planten bakken op de rijgroutes over het park.
Verder vonden we de supa golf wel een zeer goede aanvulling allen zouden ze de greens wel mogen onderhouden want ze lopen nu al erg af waardoor de bal soms weer een meter of 6 afloopt maar het idee is goed
Voor de prijzen die ze nu hanteerde voor de zomervakantie zou ik dit park niet meer boeken voor de hoge prijzen die CP nu hanteert (ook concurrenten) vindt ik de kwaliteit en prijsverhouding niet meer in balans .
Met gemengde gevoelens .
De Cottage was als eigenlijk standaard matig schoongemaakt.
wat ik me afvraag kijken ze zelfs wel iets na we hadden bv 3 kapotte tuinstoelen en in de slaapkamer hing een paar gordijnen die onderling 20 cm verschilde waardoor deze niet eens tot onder het raam kwam
het huisje wad wel voor zien van het nieuwe kunststof houtlook planken dat geeft zeker een betere uitstraling maar dan is het weer zo jammer dat het schilderwerk op de muren weer zo slecht is gedaan waarbij ze hele stukken kozijn mee hebben geschilder waardoor het er meteen niet meer nieuw uitziet.
verder voldoende ruimte in huisje gelukkig had deze douche voldoende opberg ruimte omdat er nog een kast zat (die juiste bij andere parken na het vernieuwen wordt verwijderd).
wat ik wel een nadeel vond dat he het buiten licht niet kon uitzetten en omdat de gordijnen niet verduisterend zijn gaf dat nog veel licht .
Het zwembad viel ons mee we wisten dat het minder was dan de grotere AM wat we dan wel jammer vonden dat de whirpools onze 2 weken dicht zaten en dit ook nergens vermeld werd en wat de reden was .
voldoende ruimte om het zwembad buiten Alleen ze zouden op hele drukke momenten eigenlijk geen mensen van buitenaf moeten toe laten want
de hele warme 19 juli was het al heel druk met eigen mensen maar werden er ook nog schoolklassen toegelaten.
Verder is het Park groen maar zou er wel wat meer aandacht aan het onderhoud mogen zijn dat is echt wel minder dan bij de parken waar we zijn geweest
En ook de containers staan er wel er opzicht langs de straat
De plaza is echt CP volwaardig voldoende aanbod . de hoofd entree zouden ze wat kleurrijker mogen aankleden met bloemen
dat geld ook voor de planten bakken op de rijgroutes over het park.
Verder vonden we de supa golf wel een zeer goede aanvulling allen zouden ze de greens wel mogen onderhouden want ze lopen nu al erg af waardoor de bal soms weer een meter of 6 afloopt maar het idee is goed
Voor de prijzen die ze nu hanteerde voor de zomervakantie zou ik dit park niet meer boeken voor de hoge prijzen die CP nu hanteert (ook concurrenten) vindt ik de kwaliteit en prijsverhouding niet meer in balans .
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi AB23061976,
Dank je wel voor je review!
Grappig om te lezen want precies die punten die je aanhaalt van het groen, de afvalcontainers,
de aankleding van de hoofdingang, dat gaan ze allemaal vernieuwen, ook de receptie.
Zonde van het schilderwerk wat zo slordig is gedaan.
Mag ik je vragen in welk cottagenummer jullie verbleven?
Dank je wel voor je review!
Grappig om te lezen want precies die punten die je aanhaalt van het groen, de afvalcontainers,
de aankleding van de hoofdingang, dat gaan ze allemaal vernieuwen, ook de receptie.
Zonde van het schilderwerk wat zo slordig is gedaan.
Mag ik je vragen in welk cottagenummer jullie verbleven?
- AB23061976
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Dank je wel voor je reactie AB23061976!
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
De kinderboerderij is tijdelijk gesloten.
Helaas weten niet al de gasten even vriendelijk en respectvol met de dieren om te gaan, daarom geeft
Limburgse Peel de dieren een 'time out' om te kunnen ontspannen. Donderdag is de kinderboerderij
weer open.
Geitjes op de kinderboerderij van Center Parcs Limburgse Peel.

Helaas weten niet al de gasten even vriendelijk en respectvol met de dieren om te gaan, daarom geeft
Limburgse Peel de dieren een 'time out' om te kunnen ontspannen. Donderdag is de kinderboerderij
weer open.
Geitjes op de kinderboerderij van Center Parcs Limburgse Peel.

- AB23061976
Denk dat CP hier ook een rol kan nemen door actiever aanwezig te zijn rondom de kinderboerderij want op elk park zie je kinderen achter besten aan rennen schreeuwen en ga zo maar door en ouders die het allemaal toe laten .
Ik zou zeggen alleen openstellen als er iemand van CP het overzicht heeft en anders niet open stellen als je wil profileren zoals CP dat doet moet je hier ook een stap in nemen
Ik zou zeggen alleen openstellen als er iemand van CP het overzicht heeft en anders niet open stellen als je wil profileren zoals CP dat doet moet je hier ook een stap in nemen
- pietjed
Je kunt niet verwachten dat er van 10 tot 18 uur continu toezicht is. Dat past ook niet bij een kinderboerderij. De medewerkers van de beveiliging komen regelmatig langs en ook de medewerkers van de groendienst gaan vaker naar binnen. Ook zit er een soort looppoortje naast waar altijd veel personeel gebruik van maakt. Er is dus wel toezicht, maar 100% controle kun je nooit hebben en moet je ook niet willen hebben.AB23061976 schreef: ↑27 jul 2022, 14:00 Denk dat CP hier ook een rol kan nemen door actiever aanwezig te zijn rondom de kinderboerderij want op elk park zie je kinderen achter besten aan rennen schreeuwen en ga zo maar door en ouders die het allemaal toe laten .
- AB23061976
Maar in de periode dat wij in de Limburgse peel waren was er echt weinig personeel te zien rondom de kinderboerderij
en je kunt er ook voor kiezen gezette tijden open te gaan met personeel , want het gaat wel om dieren welzijn en sommige mensen vinden dat hun kinderen alles kunnen doen .
Op sommige parken zie je veel vaker en meer personeel om de kinderboderijen dus ja CP kan echt wel een rol hier in nemen
en je kunt er ook voor kiezen gezette tijden open te gaan met personeel , want het gaat wel om dieren welzijn en sommige mensen vinden dat hun kinderen alles kunnen doen .
Op sommige parken zie je veel vaker en meer personeel om de kinderboderijen dus ja CP kan echt wel een rol hier in nemen
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
De vernieuwde brug.
Augustus 2022.
Met dank aan forumlid Tom... voor de foto's.

Helaas is het "hutje" niet meegenomen met de vernieuwing, maar misschien komt dat nog.

Augustus 2022.
Met dank aan forumlid Tom... voor de foto's.

Helaas is het "hutje" niet meegenomen met de vernieuwing, maar misschien komt dat nog.

- simon
Mooi opgeknapt! Hopelijk volgt het hutje inderdaad nog.
Coming up next: Park De Haan (juni) / Kempense Meren (september)
- Jolandake1969
en wat verlichting aan de brug?
2023* EP-LP
2022* KV- MD-KV
2021* EH-EP
2019* LP-VM
2018* HB-LP
2017* HH-LB-MD
2016* KV