[Center Parcs] Port Zélande Informatie & Nieuws
- Melissab
Re: [Center Parcs] Port Zélande Informatie & Nieuws
Vind het maar een karige compensatie, je bent je laatste dag helemaal kwijt.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Tijdelijke sluiting van de Turbo Tunnel.
I.v.m. onderhoud is de Turbo Tunnel gesloten t/m 23-11-2023.
Turbo Tunnel Port Zélande.

I.v.m. onderhoud is de Turbo Tunnel gesloten t/m 23-11-2023.
Turbo Tunnel Port Zélande.

- Melissab
Dat is wel nodig ja, afgelopen weekend zijn er meerdere malen mensen vast blijven hangen. Wij zelf hadden ook op een bepaald stuk dat we het idee hadden dat we het niet gingen halen..
Ik ben er dus maar 1 x in gegaan
Ik ben er dus maar 1 x in gegaan

- Tom...
Die Turbo Tunnel blijft een “gevoelig” ding. Zonde, want ik vind het één van de leukste glijbanen van CP! Dat ze hem maar goed onderhouden, zodat hij nog lang meegaat 
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Tijdelijke parksluiting. Kleine compensatie voor parkgasten.
Parksluiting van maandag 27 november 10.00 uur tot vrijdag 1 december 2023 16.00 uur
vanwege grootschalig onderhoud aan het waterleidingcircuit.

Bron: Port Zélande.
Parksluiting van maandag 27 november 10.00 uur tot vrijdag 1 december 2023 16.00 uur
vanwege grootschalig onderhoud aan het waterleidingcircuit.

Bron: Port Zélande.
- Ona1991
- Contacteer:
Dat vind ik nu wel maar een zeer magere oplossing. Je betaald voor 3 nachten/4dagen weekend of 7 nachten/8 dagen weekverblijf. Dan mag er mijn inziens wel een compensatie geboden worden die in verhouding is hiermee, zijnde 1/4 van de reservatieprijs van een weekendverblijf of 1/8e van een weekverblijf, je verliest ten slotte eigenlijk een hele dag vakantie waar je voor betaald hebt.
- NaMiSe
@Ona1991: ja, is dat zo? Hoeveel mensen zullen er effectief nog een héle dag blijven op dag van vertrek? Wij gaan altijd om 10.00 uur gewoon naar huis, vind het zo’n gedoe met al je spullen….
- Ona1991
- Contacteer:
Hangt misschien ook af van je reisgezelschap en de afstand die je nog naar huis moet? Ieder zijn routine daarin natuurlijk. Wij zijn altijd op dag van aankomst voor de middag ter plekke en blijven de dag van vertrek toch ook plakken tot late namiddag of zelfs avondeten. Hangt wel af van hoever we nog moeten rijden, als we nog een rit van 3u voor de boeg hebben dan doen we meestal zwemmen, late lunch rond 13-14u en dan huiswaarts. Moeten we niet ver (Erperheide is voor ons bv. maar 45 minuten rijden) dan blijven wij rustig tot Evergreenz om 17u open gaat en gaan nog lekker eten om dan daarna huiswaarts te keren. Ik zou me in dit geval dus behoorlijk bekocht voelen als ik om 10u bij wijze van spreken buiten gebonjourd word. 

- Heijderbos1
Eens met Ona, het is erg mager. Ze hadden ook de mogelijkheid tot gratis omboeken moeten noemen.
Wij gaan zelf ook altijd op zondag terug, maar opa/oma pakken de laatste nacht vaak mee en blijven op maandag nog lekker op het park hangen, zwemmen en eten. Dat is voor hen gewoon een vakantiedag.
Wij gaan zelf ook altijd op zondag terug, maar opa/oma pakken de laatste nacht vaak mee en blijven op maandag nog lekker op het park hangen, zwemmen en eten. Dat is voor hen gewoon een vakantiedag.