Welkom op Center Parcs Informatie.
[Center Parcs] Port Zélande Informatie & Nieuws
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Re: [Center Parcs] Port Zélande Informatie & Nieuws
HET AQUAPARK IS OPEN
Het Aquapark is weer open voor een zomer lang spetterplezier.
Wetsuites aanwezig.
Bron: Aquapark Splash.
Het Aquapark is weer open voor een zomer lang spetterplezier.
Wetsuites aanwezig.
- Guideke
We zijn in december nog eens van plan om naar Port Zelande te gaan maar we zouden graag weten of de renovatie van het saunagedeelte al achter de rug is of dat het nog moet gebeuren. Het is heel stil rond deze plannen. Normaal gingen ze er anderhalf jaar geleden beginnen aan de renovatie.
Groetjes.
Groetjes.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi Guideke,
Ik heb het voor je nagevraagd en dit is het antwoord wat ik ontving van Port Zélande:
Helaas is dit door corona stilgevallen en is dit nog niet afgerond.
Ik heb het voor je nagevraagd en dit is het antwoord wat ik ontving van Port Zélande:
Helaas is dit door corona stilgevallen en is dit nog niet afgerond.
- Guideke
Hartelijk dank om het voor ons na te vragen. Het zal dus nog wel een klein jaartje duren.
We vonden dit altijd een heel leuk park en is voor ons niet zo ver rijden. ( Ekeren )
De wildwaterbaan en de turboglijbaan vinden we super.
We vonden dit altijd een heel leuk park en is voor ons niet zo ver rijden. ( Ekeren )
De wildwaterbaan en de turboglijbaan vinden we super.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
SUMMER HOTSPOT
De Summer Hotspot op Port Zélande is vandaag geopend.
Komt u ook genieten van alle activiteiten, live muziek, hapjes en drankjes?
Voor het complete programma kunt u de Center Parcs App raadplegen of de programmapalen op het plein maar
ook de Holiday Host is ook dagelijks aanwezig voor info en reserveringen vanuit een prachtig gedecoreerde Kever.
De Holiday Host voor info en reserveringen.
Bron foto's 2,3 & 4 Port Zélande.
Bron foto's 1 & 5 Eigen Center Parcs.
De Summer Hotspot op Port Zélande is vandaag geopend.
Komt u ook genieten van alle activiteiten, live muziek, hapjes en drankjes?
Voor het complete programma kunt u de Center Parcs App raadplegen of de programmapalen op het plein maar
ook de Holiday Host is ook dagelijks aanwezig voor info en reserveringen vanuit een prachtig gedecoreerde Kever.
De Holiday Host voor info en reserveringen.
Bron foto's 2,3 & 4 Port Zélande.
Bron foto's 1 & 5 Eigen Center Parcs.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
BARBECUE ON TOUR
Vanaf nu op Port Zélande: Barbecue on Tour.
Bron: Port Zélande.
Vanaf nu op Port Zélande: Barbecue on Tour.
- gerritelburg
Heeft iemand een prijslijst van het cycle center in Port Zelande?
Parc Sandur(16x) De Huttenheugte(10x) Park Zandvoort(7x) Het Heijderbos(5x) Port Zélande(5x) De Kempervennen(5x) Park Bostalsee(1x) Park Hochsauerland(2x) De Eemhof(2x) Les Trois Forêts (1x) Limburgse Peel(1x) Weerterbergen(6x) Hunzedal(1x) Vennenbos(1x)
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi gerritelburg,
Ik heb het park benaderd maar ze hebben geen prijslijst voorhanden . Ze adviseren om langs te gaan bij het Cycle Center .
In de app staan wel wat prijzen vermeld van de huur van fietsen en dergelijke.
Ik heb het park benaderd maar ze hebben geen prijslijst voorhanden . Ze adviseren om langs te gaan bij het Cycle Center .
In de app staan wel wat prijzen vermeld van de huur van fietsen en dergelijke.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
PIZZABUS
Echte pizza.
Helemaal zoals deze oorspronkelijk uit de Napolitaanse keuken komt. Geen snelle hap, maar eerlijke Italiaanse keukenkunst.
Met een overheerlijke zelfgemaakte bodem (pizzabollen) van Napolitaans meel en met dagverse streekproducten en
biologische ingrediënten.
De pizzabus staat 11, 13, 18 en 19 augustus 2021 op het park.
Echte pizza.
Helemaal zoals deze oorspronkelijk uit de Napolitaanse keuken komt. Geen snelle hap, maar eerlijke Italiaanse keukenkunst.
Met een overheerlijke zelfgemaakte bodem (pizzabollen) van Napolitaans meel en met dagverse streekproducten en
biologische ingrediënten.
De pizzabus staat 11, 13, 18 en 19 augustus 2021 op het park.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
LUCHTOPNAME AQUAPARK SPLASH
AUGUSTUS 2021
een prachtige luchtopname van de ligging van Aquapark Splash. Ook goed zichtbaar zijn de appartementen.
AUGUSTUS 2021
een prachtige luchtopname van de ligging van Aquapark Splash. Ook goed zichtbaar zijn de appartementen.
- ralph1993
Vanaf vandaag mag je ook weer vrij zwemmen in het aqua Mundo, zwembadkaartjes worden uitgegeven.
- gerritelburg
Lekker hoor vrij zwemmen, wij gaan as maandag voor één week naar Port Zelande
Parc Sandur(16x) De Huttenheugte(10x) Park Zandvoort(7x) Het Heijderbos(5x) Port Zélande(5x) De Kempervennen(5x) Park Bostalsee(1x) Park Hochsauerland(2x) De Eemhof(2x) Les Trois Forêts (1x) Limburgse Peel(1x) Weerterbergen(6x) Hunzedal(1x) Vennenbos(1x)
- gerritelburg
Zal een foto maken volgende week als ik op het park ben
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi gerritelburg,
Heel fijn dat je een foto gaat maken van de tarieven van het Cycle Center op Port Zélande .
Een fijn verblijf toegewenst!
Heel fijn dat je een foto gaat maken van de tarieven van het Cycle Center op Port Zélande .
Een fijn verblijf toegewenst!
- Lorenzo34
Vraagje, is cottage 800 de versie St Tropez met 3 verdiepingen. Dan wil ik deze gaan boeken voor het Sinterklaas weekend. Andere tips zijn ook welkom. Maar wij willen dus het huisje met 3 etages en op de bovenste etage het dakterras aan beide kanten. Zag ook dat de huisjes vanaf 304 geen kookeiland hebben dus deze vallen ook af.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi Lorenzo,
4 persoons VIP cottagenr.800, is niet het type St.Tropez en heeft geen drie verdiepingen.
De ligging vind ik wel gaaf zo bij het strandje. Honden zijn trouwens niet toegestaan op
het strandje.
Cottagenr.800, 4 persoons VIP, type Cannes, Port Zélande.
Deze foto heb ik genomen vanaf het strandje richting cottagenr.800.
Naast de cottage loopt een pad direct naar het strandje toe.
LINKEN NAAR 4 PERSOONS VIP COTTAGE, TYPE ST. TROPEZ
Ik heb behoorlijk wat foto's van cottages op Port Zélande, ik hoor het wel als je foto's
wilt zien, dan ga ik kijken of ik die heb.
Cottagenr.251, 4 persoons VIP, type St.Tropez
Op het archief forum staan ook foto's van 4 persoons VIP cottage, type St.Tropez.
Nr.662, 4 persoons VIP (buitenkant).
Nr.662, 4 persoons VIP (binnenkant).
Nr.840, 4 persoons VIP, type St.Tropez, deel 1.
Nr.840, 4 persoons VIP, type St.Tropez, deel 2.
Aanrader: 4 persoons VIP nr.840, type St.Tropez. Prachtig uitzicht vanaf het balkon aan de achterkant.
4 persoons VIP cottagenr.800, is niet het type St.Tropez en heeft geen drie verdiepingen.
De ligging vind ik wel gaaf zo bij het strandje. Honden zijn trouwens niet toegestaan op
het strandje.
Cottagenr.800, 4 persoons VIP, type Cannes, Port Zélande.
Deze foto heb ik genomen vanaf het strandje richting cottagenr.800.
Naast de cottage loopt een pad direct naar het strandje toe.
LINKEN NAAR 4 PERSOONS VIP COTTAGE, TYPE ST. TROPEZ
Ik heb behoorlijk wat foto's van cottages op Port Zélande, ik hoor het wel als je foto's
wilt zien, dan ga ik kijken of ik die heb.
Cottagenr.251, 4 persoons VIP, type St.Tropez
Op het archief forum staan ook foto's van 4 persoons VIP cottage, type St.Tropez.
Nr.662, 4 persoons VIP (buitenkant).
Nr.662, 4 persoons VIP (binnenkant).
Nr.840, 4 persoons VIP, type St.Tropez, deel 1.
Nr.840, 4 persoons VIP, type St.Tropez, deel 2.
Aanrader: 4 persoons VIP nr.840, type St.Tropez. Prachtig uitzicht vanaf het balkon aan de achterkant.
- Lorenzo34
Het is de 840 geworden. Dank je wel. Als honden op het strand waren toegestaan had ik de 800 genomen want die ligging is ook mooi.
- jvhh
Wij gaan naar centerparcs Port zélande, ik zag hier nergens staan dat je ook een E-car kan reserveren bij je boeking.
Zijn deze e-cars wel op dit park? of alleen fietsen?
Zijn deze e-cars wel op dit park? of alleen fietsen?
- quincyj1998
- Moderator
Ik durf het niet zeker te zeggen. Maar als ik een proef boeking maak. Staan ze er ook niet tussen. Ik vrees dat ze daar niet zijn.
Totaal aantal verblijven op Center Parcs: 35
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi jvhh,
Op Port Zélande kun je een e-car huren. Reserveren van een e-car tijdens een boeking is niet mogelijk, maar je
kunt altijd bellen met het park dan reserveren zij er 1 voor je. Het zijn 4 persoons e-cars die ook op de openbare
weg mogen komen.
Huurprijs: Week €380. Midweek €275,00. Weekend: €190,00.
Op Port Zélande kun je een e-car huren. Reserveren van een e-car tijdens een boeking is niet mogelijk, maar je
kunt altijd bellen met het park dan reserveren zij er 1 voor je. Het zijn 4 persoons e-cars die ook op de openbare
weg mogen komen.
Huurprijs: Week €380. Midweek €275,00. Weekend: €190,00.
- Redboxes
Heeft iemand info over de ligging van cottage 467 op Port zelande?
Alvast bedankt
Alvast bedankt
- Pixel14
Hoi hoi,
Deze zomer hebben wij in 4pers comfort 466 gezeten. Ligt naast 467.
Foto's staan bij de cottage foto's van Port Zélande.
Is een rustige plek. Geen inkijk, mensen die langs lopen.
Op het terras zelf niet al te veel zon. Maar naast het terras (lees: naast de cottage) kan je ook prima in het zonnetje in het gras zitten.
Daarnaast heb je ook het balkon/terras nog. Heb je helemaal geen last van iets of iemand.
Hoop dat je wat met mijn info kunt.
Groetjes,
Pixel
- simon
De Rondvaartboot is weer gestart met varen op Port Zélande. Op deze manier beleef je het Grevelingenmeer op een unieke manier, geschikt voor groot en klein en voor alle weersomstandigheden. De rondvaart is er op enkele dagen in de week om 10u30. Precieze data/uren en aanmelden in de Center Parcs App.
En speciaal voor Valentijn is er een aangepaste Valentijnscruise met allerlei extra's. Die vaart maandag uit van 15.00-16.30 uur.
Bron: Facebook Port Zélande
En speciaal voor Valentijn is er een aangepaste Valentijnscruise met allerlei extra's. Die vaart maandag uit van 15.00-16.30 uur.
Bron: Facebook Port Zélande
Coming up: Park De Haan (september)
2024: KV / VB
2023: HB / HA / MD / KM / HH
2022: PZ / LB / LH / AR / HA (op visite)
2021: AR / EP / KV / EH
2024: KV / VB
2023: HB / HA / MD / KM / HH
2022: PZ / LB / LH / AR / HA (op visite)
2021: AR / EP / KV / EH
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Een review binnengekomen via onze Facebookgroep.
WEEKEND 11 MAART 2022
Een lekker weekend achter de rug in Port Zélande. Helaas was er wat restaurants betreft weinig keuze.
Het Grand Café had nog geen tien tafeltjes en de restaurants waren op zaterdag ochtend al nagenoeg
vol geboekt voor het weekend, waarschijnlijk door personeel tekort, wij zijn zaterdag naar Brielle gereden
om te eten aangezien er simpelweg niets meer was om te reserveren. Hierdoor is het waarschijnlijk bij de
Frites Affairs erg druk. Daar helaas lange wachttijden en ook bestellingen die in delen worden klaargezet.
Sommige gasten werden hier redelijk boos om. Complimenten voor het personeel die dit toch zo goed mogelijk
probeerde op te lossen. Verder een prima park, de Adventure Factory was ook zeker de moeite waard.
WEEKEND 11 MAART 2022
Een lekker weekend achter de rug in Port Zélande. Helaas was er wat restaurants betreft weinig keuze.
Het Grand Café had nog geen tien tafeltjes en de restaurants waren op zaterdag ochtend al nagenoeg
vol geboekt voor het weekend, waarschijnlijk door personeel tekort, wij zijn zaterdag naar Brielle gereden
om te eten aangezien er simpelweg niets meer was om te reserveren. Hierdoor is het waarschijnlijk bij de
Frites Affairs erg druk. Daar helaas lange wachttijden en ook bestellingen die in delen worden klaargezet.
Sommige gasten werden hier redelijk boos om. Complimenten voor het personeel die dit toch zo goed mogelijk
probeerde op te lossen. Verder een prima park, de Adventure Factory was ook zeker de moeite waard.
- Ronaldwezel
Momenteel wordt de midgetgolf baan buiten (shark island) opgeknapt. De banen worden voorzien van nieuw kunstgras.