Welkom op Center Parcs Informatie.

[Center Parcs] Port Zélande Informatie & Nieuws

De Eemhof, De Huttenheugte, Het Meerdal, De Kempervennen, Het Heijderbos,
Port Zélande, Limburgse Peel, Park Zandvoort, Parc Sandur, Camping Port Zélande
Melissab

Re: [Center Parcs] Port Zélande Informatie & Nieuws

Bericht door Melissab »

Vind het maar een karige compensatie, je bent je laatste dag helemaal kwijt.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Tijdelijke sluiting van de Turbo Tunnel.

I.v.m. onderhoud is de Turbo Tunnel gesloten t/m 23-11-2023.

Turbo Tunnel Port Zélande.
Afbeelding
Melissab

Bericht door Melissab »

Dat is wel nodig ja, afgelopen weekend zijn er meerdere malen mensen vast blijven hangen. Wij zelf hadden ook op een bepaald stuk dat we het idee hadden dat we het niet gingen halen..
Ik ben er dus maar 1 x in gegaan :lol:
Tom...

Bericht door Tom... »

Die Turbo Tunnel blijft een “gevoelig” ding. Zonde, want ik vind het één van de leukste glijbanen van CP! Dat ze hem maar goed onderhouden, zodat hij nog lang meegaat 😊
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Tijdelijke parksluiting. Kleine compensatie voor parkgasten.

Parksluiting van maandag 27 november 10.00 uur tot vrijdag 1 december 2023 16.00 uur
vanwege grootschalig onderhoud aan het waterleidingcircuit.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron: Port Zélande.
Ona1991
Contacteer:

Bericht door Ona1991 »

Dat vind ik nu wel maar een zeer magere oplossing. Je betaald voor 3 nachten/4dagen weekend of 7 nachten/8 dagen weekverblijf. Dan mag er mijn inziens wel een compensatie geboden worden die in verhouding is hiermee, zijnde 1/4 van de reservatieprijs van een weekendverblijf of 1/8e van een weekverblijf, je verliest ten slotte eigenlijk een hele dag vakantie waar je voor betaald hebt.
NaMiSe

Bericht door NaMiSe »

@Ona1991: ja, is dat zo? Hoeveel mensen zullen er effectief nog een héle dag blijven op dag van vertrek? Wij gaan altijd om 10.00 uur gewoon naar huis, vind het zo’n gedoe met al je spullen….
Ona1991
Contacteer:

Bericht door Ona1991 »

Hangt misschien ook af van je reisgezelschap en de afstand die je nog naar huis moet? Ieder zijn routine daarin natuurlijk. Wij zijn altijd op dag van aankomst voor de middag ter plekke en blijven de dag van vertrek toch ook plakken tot late namiddag of zelfs avondeten. Hangt wel af van hoever we nog moeten rijden, als we nog een rit van 3u voor de boeg hebben dan doen we meestal zwemmen, late lunch rond 13-14u en dan huiswaarts. Moeten we niet ver (Erperheide is voor ons bv. maar 45 minuten rijden) dan blijven wij rustig tot Evergreenz om 17u open gaat en gaan nog lekker eten om dan daarna huiswaarts te keren. Ik zou me in dit geval dus behoorlijk bekocht voelen als ik om 10u bij wijze van spreken buiten gebonjourd word. :lol:
Heijderbos1

Bericht door Heijderbos1 »

Eens met Ona, het is erg mager. Ze hadden ook de mogelijkheid tot gratis omboeken moeten noemen.

Wij gaan zelf ook altijd op zondag terug, maar opa/oma pakken de laatste nacht vaak mee en blijven op maandag nog lekker op het park hangen, zwemmen en eten. Dat is voor hen gewoon een vakantiedag.
Dominique

Bericht door Dominique »

Hoi,
Kent iemand de nummering van de appartementen? We zouden niet graag op het gelijkvloers zitten, dus ik zou een voorkeur willen doorgeven.
En klopt het dat er geen lift is?
Alvast bedankt!

groetjes,
Dominique
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Dominique,

Er is inderdaad geen lift aanwezig bij de appartementen.

Op ons forum staat een overzicht van de ligging van de 4 persoons appartementen.
Als je wil zal ik ook een overzichtje maken van de 2 persoons appartementen.

LIGGING VAN DE 4 PERSOONS APPARTEMENTEN.
NaMiSe

Bericht door NaMiSe »

Gisteren terug gekomen van een heerlijk lang weekend weg naar PZ. Vanwege Od&Nieuw was het 4 nachten, dus van vrijdag 29-12 t/m dinsdag 2-1.
We waren er vrijdag klokslag 13.00, want ondanks boeken via een actie, wilden ze toch wel early check-in toevoegen. We hadden laat geboekt, dus geen nummer gekozen en kwamen op 4p premium appartement 916.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

We waren niet helemaal blij met 916, want de wenteltrap naar de andere verdiepingen stond vlak voor de slaapkamer van onze dochters. Nadat we alles hadden gestouwd naar boven, wilden we wat gaan eten in de MD. Ondanks dst ik foto’s had gemaakt van het hele appartement, zag ik pas bij toiletgebruik dst de regendouche wel heel laag hing. Dat bleek, want mijn man (1.88m lang) paste dus niet onder de douche! We konden ook niks verstellen orzo. Bij receptie nagevraagd en dit was nieuw voor hen. De technische dienst gaf aan dat het niet te verhogen viel en dat alle appartementen dezelfde douche hadden. Aangezien het park praktisch volzet was, hadden ze alleen nog enkele 4p comfort cottages in de aanbieding. We hadden een 4p premium appartement geboekt, zodat de badkamer en slaapkamers op dezelfde verdieping waren én omdat het vlakbij de MD was. Naar mijn idee waren de 4p comfort allemaal met badkamer beneden, maar cottage 678 zou een badkamer boven hebben. We kregen de sleutel om te gaan kijken. Cottage beviel wel, behalve de afstand…. En was natuurlijk geen premium. We kregen echter beddengoed, een Dolce Gusto mee én €75 compensatie! Daarna een heerlijk weekend gehad en genoten van de extra ruimte. Alleen de kleine slaapkamer was erg krap door de schuine muren.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Dank je wel voor de review met foto's :D.

Leuk om te lezen dat jullie een heerlijk weekend hebben gehad.

Goed om te weten dat een wat langer iemand niet onder de douche kan staan in een appartement, ik vind het heel bijzonder dat ze daar nog nooit iemand over hebben gehoord, maar super netjes opgelost door het park.

Zat er een combimagnetron met ovenfunctie in het appartement en de comfort cottage?

Wat vond je van de sfeer op het park tijdens de jaarwisseling, hoorde je nog veel vuurwerk vanuit de omgeving?
NaMiSe

Bericht door NaMiSe »

Ja, er zat een combioven in! De sfeer was wat ons betreft niet heel veel anders dan een ander weekend, alhoewel er bin Winterwonderlamnd en de Sikvesterparty wel wat georganiseerd werd. We hebben er alleen geen gebruik van gemaakt. Op het park zou het vuurwerkvrij zijn, maar natuurlijk waren er toch pannenkoeken die wel vuurwerk afstaken. Alleen wel echt veel minder dan normaal thuis. Aan de overkant van het Grevelingenmeer -bij die appartementen bij de haven- werd wel mooi vuurwerk afgestoken. Rond een uur of 1 was het weer rustig.
Er waren wel veel mensen met honden en kleine kinderen op het park!
simon

Bericht door simon »

Mooi gecompenseerd zo! Mij leek de cottage toch ook wel een stuk comfortabeler dan het appartement.
Coming up: Park De Haan (september)

2024: KV / VB
2023: HB / HA / MD / KM / HH
2022: PZ / LB / LH / AR / HA (op visite)
2021: AR / EP / KV / EH
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Het Water Playhouse tijdelijk gesloten.

I.v.m. onderhoud is het Water Playhouse gesloten van 11 maart 2024 tot en met 15 Maart 2024.

Water Playhouse Port Zélande.
Afbeelding
pinatorq

Bericht door pinatorq »

Vandaag aangekomen op port zelande waar dus de wph dicht is. Ben al bij de receptie geweest en die zeggen heel kort: meld je maar via het online klachtenformulier.. en ze zeiden van o ja je hebt €5 compensatie hiervoor gekregen kijk maar op je polsbandje( ik denk dan van ze werken hier nog met sleutels..) ik vind €5 echt geen compensatie.. leg een kind van 3 maar eens even uit dat hij daar niet op kan spelen en verder ook weinig is voor hem…
Groeten john

Coming up:

8-24 Vennenbos
12-24 Hochsauerland

HH 90, 91, 93, 95, 97-99, 02, 03, 05, 07-09, 21, 23
HB 09, 23, 24
BH10, 22, 23
MD 21
KV 22
Hochsauerland 22, 23
VM 23
Erperheide 23, 24
Port Zélande 24
Les Trois Forêts 24
AMFVlogs

Bericht door AMFVlogs »

Sleutels voor de huisjes en bandjes voor incheck en activiteiten 😁
pinatorq

Bericht door pinatorq »

Er zijn geen bandjes op port zelande
Groeten john

Coming up:

8-24 Vennenbos
12-24 Hochsauerland

HB 09, 23, 24
BH10, 22, 23
MD 21
KV 22
Hochsauerland 22, 23
VM 23
Erperheide 23, 24
Port Zélande 24
Les Trois Forêts 24
markieanta
Moderator

Bericht door markieanta »

En nog muntjes voor de kluisjes ook. En je kunt er niet meer zomaar aan cash geld komen... Maar dat is mooi vervelend John, balen van de sluiting van het playhouse. Moest wel echt eens wat aan gebeuren, veel onderdelen deden het slecht of helemaal niet. Maar verder is er voor een kleintje ook weinig te doen.
De strandtent is daar trouwens wel een aanrader.
pinatorq

Bericht door pinatorq »

Welke strandtent?
Groeten john

Coming up:

8-24 Vennenbos
12-24 Hochsauerland

HB 09, 23, 24
BH10, 22, 23
MD 21
KV 22
Hochsauerland 22, 23
VM 23
Erperheide 23, 24
Port Zélande 24
Les Trois Forêts 24
markieanta
Moderator

Bericht door markieanta »

Natural High beachclub kan je heel leuk zitten en heerlijk eten. En ook bij strandclub zee kan je goed eten en zit je, als het vloed is, boven het water. Beide zijn aanraders, maar Zee is wel wat aan de duurdere kant.
Jonas van Rijsbergen

Bericht door Jonas van Rijsbergen »

pinatorq schreef: 11 mar 2024, 21:51 Vandaag aangekomen op port zelande waar dus de wph dicht is. Ben al bij de receptie geweest en die zeggen heel kort: meld je maar via het online klachtenformulier.. en ze zeiden van o ja je hebt €5 compensatie hiervoor gekregen kijk maar op je polsbandje( ik denk dan van ze werken hier nog met sleutels..) ik vind €5 echt geen compensatie.. leg een kind van 3 maar eens even uit dat hij daar niet op kan spelen en verder ook weinig is voor hem…
Tja, je vraagt je zo langzamerhand bij elk verblijf af waardoor je ditmaal weer op negatieve wijze verrast zal worden. Wij zaten er vorige week dus geen last gehad van het gesloten waterplayhouse. Maar je mag echt zelf alles uitzoeken, je krijgt geen enkele info mee over je activiteiten vouchers bijvoorbeeld. Ook naar je Friends cadeau moet je zelf vragen. Maar het irritantste vond ik dat het zwembad om 18 uur al dicht ging, terwijl het in mijn ogen echt wel druk was op het park. Ik heb het idee dat CP de lat voor de openingstijden steeds meer verlegt naar "alles behalve de Nederlandse vakanties is laagseizoen" terwijl je juist ziet dat de rustige midweken vaak drukker worden ten opzichte van een aantal jaren terug. Maar goed, zolang de mensen blijven komen, zullen ze het wel best vinden. Ook valt de garderobe in de Aqua mundo bijna uit elkaar van ellende, ik snap niet dat daar niks aan gebeurt. En inderdaad, nog steeds die sleutels voor de huisjes, terwijl andere parken inmiddels al twee jaar over zijn. Port Zelande lijkt het laatste wiel aan de wagen, jammer. Verder wel leuk gehad hoor, je moet het toch met elkaar gezellig maken en je verwachtingen mbt het park niet te hoog leggen ,😆
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Buitenbad tijdelijk gesloten. Whirlpools tot nader order gesloten.

Op 27 mei 2024 zal het buitenbad gesloten zijn van 10:00 uur tot 13:00 uur. Vanaf 27 Mei 2024 zullen de Whirlpools gesloten zijn tot nader order.
pinatorq

Bericht door pinatorq »

Heel logisch van de whirlpools. Wij waren er in maart en de betonnen/gestucte randen eromheen lieten los en verzakten. Ik vermoed dat er iets mis is met de ondergrond
Groeten john

Coming up:

8-24 Vennenbos
12-24 Hochsauerland

HB 09, 23, 24
BH10, 22, 23
MD 21
KV 22
Hochsauerland 22, 23
VM 23
Erperheide 23, 24
Port Zélande 24
Les Trois Forêts 24
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

De Wildwaterbaan is vandaag gesloten.

Afbeelding

Bron: Ja We.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

De Turbotunnel is tijdelijk gesloten.

De Turbotunnel in de Aqua Mundo is vanwege een technisch storing gesloten.

Edit Mariëtte: De Turbotunnel is inmiddels weer open.

Turbotunnel Port Zélande.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Informatie Center Parcs parken Nederland”