Welkom op Center Parcs Informatie.

[Center Parcs] De Eemhof Informatie & Nieuws

De Eemhof, De Huttenheugte, Het Meerdal, De Kempervennen, Het Heijderbos,
Port Zélande, Limburgse Peel, Park Zandvoort, Parc Sandur, Camping Port Zélande
Plaats reactie
Yves aendekerk

Re: [Center Parcs] De Eemhof Informatie & Nieuws

Bericht door Yves aendekerk »

Buitenzwembad vandaag niet toegankelijk. In de zomer een schande
bianca

Bericht door bianca »

Buitenzwembad en wildwaterbaan waren vorige week vrijdag ook al niet toegankelijk. Weet je wat ze aan het doen waren? ze zouden opnieuw gaan voegen.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

De Duo Racer beperkt open.

Op 15 & 16 augustus 2023 is de Duoracer beperkt open wegens onderhoud.

Duo Racer Center Parcs De Eemhof.
Afbeelding
Joost

Bericht door Joost »

Zo dan, gaan ze eindelijk de schermen, startknop en speakers herstellen? :o
A state of happiness
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

TIP:

een tip vanuit onze Facebookgroep:

Kijk goed in de app naar openingstijden en sluitingstijden ivm personeel tekort in deze maand hebben ze andere tijden.
Zo waren we een keer in de Action Factory en sloot die al om 22:00 ipv normaal 24:00 en bij het zwembad waren ook
andere tijden.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

bianca schreef: 26 jan 2020, 11:11 Weet iemand of ze bij de Eemhof al begonnen zijn om de Surfpool te bouwen. In het artikel op deze website; https://www.watersportcenter.nl/over-ons/surfpool/ zouden ze al bezig zijn. Mariette als je naar de Eemhof gaat zou jij hier een kijkje willen nemen ik ben wel nieuwsgierig of dit gebouwd wordt/is.

*** UPDATE ***

Sinds de start van onze plannen, ziet de wereld er heel anders uit. Alles is een stuk(!) duurder geworden en moeilijker te realiseren, zo ook de aanleg van de surfpool. We zouden natuurlijk gewoon kunnen gaan bouwen, maar dan moeten we jullie minimaal €100 per uur gaan vragen. En dat lijkt ons niet reëel.

Mooier kunnen we het voor nu niet maken helaas... Wij houden in ieder geval nog steeds goede hoop en sluiten niet uit dat onze surfpool er in de toekomst gewoon gaat komen.

Afbeelding

Bron: We Want Waves.
simon

Bericht door simon »

Ergens toch wel heel jammer, want zou ook weer iets unieks geweest zijn.
Coming up: Terhills Resort (maa)

2025: AR
2024: KV / VB / HA / SR / ZV
2023: HB / HA / MD / KM / HH
2022: PZ / LB / LH / AR / HA (op visite)
2021: AR / EP / KV / EH
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

De Turbo Twister tijdelijk gesloten.

Op 9, 10 & 11 oktober 2023 is de Turbo Twister gesloten wegens onderhoud.

Turbo Twister De Eemhof.
Afbeelding
Dave S

Bericht door Dave S »

Dit is een foto van de flow ridder voor zover ik weet.

Mvg,
Dave
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Dave,

Dank je wel voor de oplettendheid.

Ik heb de goede foto in mijn bericht gezet.
marcozandstra

Bericht door marcozandstra »

De familie-glijbaan is op het ogenblik ook gesloten. De pomp is defect. Er is nog niet bekend wanneer deze wordt gemaakt
Snakedockter

Bericht door Snakedockter »

Wat hebben ze hier nou uiteindelijk gedaan?

Mariëtte schreef: 28 jun 2023, 08:55 Werkzaamheden bij Hamilton's.

Met dank aan forumlid Bianca voor de foto's.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Dat zou ik ook weleens willen weten ;).
simon

Bericht door simon »

Was dit niet gewoon het vernieuwen van de stenen?
Coming up: Terhills Resort (maa)

2025: AR
2024: KV / VB / HA / SR / ZV
2023: HB / HA / MD / KM / HH
2022: PZ / LB / LH / AR / HA (op visite)
2021: AR / EP / KV / EH
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Dat denk ik ook Simon.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Nieuwe verlichte signing.

Geen seconde te vroeg! Niet meer 'op de tast' door het bos naar het park, dankzij deze splinternieuwe signing.

Laat de donkere dagen en huiverende herfst maar aanvangen.

Afbeelding

Bron: E.Schuitema.
markieanta
Moderator

Bericht door markieanta »

Dit is wel gaaf zeg.
Snakedockter

Mooi en zeer duidelijk.
Snakedockter

Werkzaamheden Eemmeerdijk De Eemhof.
Screenshot_20231106_111313_Instagram.jpg
myrtheminicooper

Bericht door myrtheminicooper »

Ik las dat de Aquamundo cashfree is. Maar zijn er nog wel van die kleine kluisjes in het zwembad zelf, waar je je portemonnee/telefoon e.d. in kwijt kunt, zodat je niet altijd helemaal terug naar de kleedhokjes hoeft? En zo ja, gaan die kleine kluisjes dan wel met een muntje of zijn die gratis en vrij toegankelijk met een sleuteltje? (zo was dat in Allgäu nml)
2001: Meerdal - 2002: Kempervennen - 2013: Heijderbos - 2014: Kempervennen - 2015: Meerdal - 2016: Erperheide - 2017: Vossemeren - 2021: Limburgse Peel - 2022: Kempervennen - 2023: Allgäu & Eemhof - 2024: Hochsauerland
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Voor zover ik weet heeft De Eemhof niet van de kleine kluisje zoals op Park Allgäu.

Ik heb nog eens gekeken bij mijn foto's van de Aqua Mundo van De Eemhof en zie nergens kleine
kluisjes. Ik kan het me ook niet herinneren dat die er zijn op De Eemhof, wel op Park Allgäu, daar
viel het me gelijk op omdat ik dat super handig vind.
myrtheminicooper

Gisteravond aangekomen en vanmiddag lag er een attentie in de hal met fijne feestdagen en 2 chocolaatjes, heel leuk! Nette service en tot nu toe vind ik iedereen wel vriendelijk. Wel met dit pokke weer mis ik ook wel een market Dome een beetje, gelukkig zitten we er vlakbij maar nu zie je weinig mensen en ben je ook minder snel geneigd bv bij grand café wat te drinken dan wanneer je er bij de Market Dome langs loopt bv. Action factory nog niet gezien.
Aqua mundo was vandaag heel rustig, vanwege de wisseldag denk ik. Temperatuur van zowel water als omgeving was perfect, we hebben het nergens koud gehad. Hele leuke wildwaterbaan, wel mega sterkte stroming bij de start, kom bijna de eerste heuvel niet over. Leuke bandenbaan, duoracer niet helemaal fair want groen is altijd sneller. Leuke andere glijbanen ook. Enige wat hier mist is een water playhouse.
Cottage is ruimer dan verwacht en was prima schoon.
2001: Meerdal - 2002: Kempervennen - 2013: Heijderbos - 2014: Kempervennen - 2015: Meerdal - 2016: Erperheide - 2017: Vossemeren - 2021: Limburgse Peel - 2022: Kempervennen - 2023: Allgäu & Eemhof - 2024: Hochsauerland
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi myrtheminicooper,

Bedankt voor je bericht vanuit De Eemhof.

Ik ben benieuwd of ze van die kleine kluisjes hebben in de Aqua Mundo, heb je die gezien?

Fijn dat de cottage prima schoon is, in welk type zitten jullie?
myrtheminicooper

De kleine kluisjes niet gevonden helaas. Dus was ff paar keer heen en weer lopen, maar is niet anders. Zou wel handig zijn als ze dat zouden toevoegen die kluisjes!

Wij zitten in een 4ps premium vernieuwd. Had ff error want we hebben een cottage in spiegelbeeld met de foto's op de forums en website die ik goed bestudeerd had, dus ik liep steeds de verkeerde kant op haha. Inmiddels ben ik eraan gewend hoor.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Dat zou zeker handig zijn die kleine kluisjes maar ik heb die tot nu toe alleen nog maar in de Aqua Mundo van Park Allgäu gezien.

Wat een toeval dat jullie dan precies in een cottage zitten die gespiegeld is, ik zou er ook een error van krijgen, maar gelukkig ben je er al aan gewend.

Zou je misschien een paar foto's van de cottage willen maken?
myrtheminicooper

Foto’s van de cottage en ook van het park heb ik op het facebook forum geplaatst en mogen hier gedeeld worden
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Myrthe,

Ik heb de foto's voorbij zien komen en ga ze zeker hier op het forum plaatsen.
bianca

Bericht door bianca »

Turbo Twister gesloten

Wegens onderhoud is de Turbo Twister gesloten van 21 mei t/m 30 juni. Onze excuses voor het ongemak.

Zie ik net in onze reservering staan. Balen
myrtheminicooper

In de kerstvakantie naar de Eemhof geweest. Ooit in 1999 wel eens geweest, maar dat was nog voor de brand en totaal niet vergelijkbaar hoe het park er nu uit ziet. Hier even een review.

Aankomst:
we kwamen donderdagavond 21 december aan rond 20.45 uur, alles was goed verlicht en we werden netjes te woord gestaan. De bestelde kerstboom stond in de hal, op een zak in een net, nog na te druppen. We hebben deze een dag laten staan en daarna naar binnen gesleept, decoratie hadden we zelf meegenomen.

Cottage:
we verbleven in nr 520, lekker dichtbij Market Dome en parkeerplaats, ideaal met dit slechte weer. Het was goed schoon en de cottage (4ps premium) was best ruim, groter dan verwacht. De extra kamer is ideaal om alle zooi op te slaan en je voorraad neer te zetten. Badkamer is klein maar prima, wc wel heel klein, als je lange benen hebt kan de deur niet meer dicht. Matrassen van de bedden erg hard, maar wij vinden dat juist fijn. Wel erg platte kussens, we hebben de kussens van de bank erbij gepakt. Keuken wel onpraktisch, als de vaatwasser open staat kan je er niet meer langs en de kastjes gaan tegendraads open, dat is wel wat onhandig. Fijn is dat je een ruime hal hebt, dus je loopt de modder en troep niet mee naar binnen en onze kat kan zo ook niet zo makkelijk ontsnappen met de extra tussendeur.

Market Square:
Die viel ons wel tegen. Nu zat het weer ook niet mee, erg onstuimig en nat, maar we misten hier echt wel sfeer en meer decoratie. Je mist hier de gezelligheid van een overdekte dome met slecht weer, nu loopt iedereen heel snel doelgericht af op waar diegene heen wil, en ben je niet geneigd ergens plaats te nemen op een terras, echt jammer. Dit leent zich meer voor mooi weer, dan wel sfeervol denk ik.

Evergreenz:
2x gegeten, uitgebreid aanbod en vriendelijk personeel, smaakvol eten, ruime keuze. Prima bevallen en goede prijs/kwaliteitverhouding.

Nonna's:
we wilden hier eten tot we zagen dat bijna alles vegan is, zelfs de shoarma pizza. Ik vind het prima dat vegan aangeboden wordt, maar niet dat ik hierin geen keuze heb, dus we hebben onze reservering hier gecancelled, uit principe kwestie, ik wil gewoon shoarma en geen vegan zooi.

Frites Affairs:
Zeer vriendelijk personeel, en de friet smaakvol, ik deel de mening hier niet, wij hebben hier prima friet gehad. Het was ook snel en totaal niet druk, meerdere keren geweest die week.

Supermarkt:
zeer chagrijnig personeel. Wel uitgebreid aanbod, maar de sfeer is daar echt niet fijn, personeel kijkt je buiten.

Aqua Mundo:
Wat een fantastisch leuk zwembad! Heerlijke wildwaterbaan die lekker snel gaat, leuke turbo twister, duoracer gaat behoorlijk hard, de gewone glijbanen zijn wel beetje pijnlijk voor je rug maar wel vermakelijk. Temperatuur was overigens prima, zowel golfslagbad als de overige baden en ook de omgevingstemperatuur was echt prima, niet 1x koud gehad. Personeel bij de horeca was wel erg chagrijnig ook, hadden er geen zin in. Ook de badmeesters/juffen waren niet echt vrolijk of enthousiast, en ik kreeg te horen dat mn telefoon niet mee mocht op de wildwaterbaan (terwijl nb er overal van die hoesjes te koop zijn speciaal voor in het zwembad), ik vond dat zo raar want het was vroeg en er was verder nog niemand op de baan en vloggers filmen toch ook?! Ik begreep daar dus helemaal niets van.

Action Factory:
aan de buitenkant ziet het er werkelijk niet uit. Wat een oude vieze zooi, dat moet echt opgeknapt worden. Aan de binnenkant gaat het nog wel, enorm volgepropt dat wel, maar het is nog steeds niet echt gezellig te noemen. De game hal, daar is veel kapot en de bumper cars doen het niet. Ook de kleinere bumpercars bij de indoor speelgelegenheid zijn kapot. Zonde! De bowling mag ook wel vernieuwd worden, ballen die bleven hangen, kegels compleet in de knoop, baan die afloopt, dat is wel aan vernieuwing toe. Jammer dat de action factory zo'n end van de market square ligt, je loopt er niet zomaar even heen, deze ligt echt in een uithoek.

Entertainment:
Dat werd maar weinig gedaan. Weinig shows, weinig kerstdingen. Ik heb 1x een optreden gezien van een zanggroep met kerstliedjes op de market square, dat duurde nog geen 5min. Jammer, want was wel echt leuk! Orry hebben we gezien bij Evergreenz, maar er was verder maar 1 show die week, echt vreemd. Nu geeft onze zoon er niet om, maar ik vond het zeker voor de kerstvakantie wel karig.

Grand Cafe:
Hier 1x geluncht. Was op zich prima, erg gehorig in de serre daar. Er waren overigens wel gewoon honden binnen daar.

We hebben uiteindelijk, vooral vanwege het zwembad, 1 dag bijgeboekt. Op het park hebben wij veel buitenlandse talen gehoord, vooral veel Duits,Vlaams en Frans. Het park ligt in the middle of nowhere, dus je moet wel even rijden om ergens te komen.

Ik zou voor het zwembad zeker nog wel eens terug willen, maar voor het park heb ik twijfels, dat vond ik niet zo sfeervol, althans dus niet in deze periode.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Zo ervaar ik De Eemhof ook in de winter, in de zomer vind ik dit een veel leuker park.

De foto's van jullie cottage ga ik nog op het forum plaatsen.

Bedankt voor de review en de foto's :D.
Plaats reactie

Terug naar “Informatie Center Parcs parken Nederland”