Welkom op Center Parcs Informatie, hét Center Parcs Fan Forum van nu, verrassend vernieuwend!

[Center Parcs] De Eemhof Informatie & Nieuws

De Eemhof, De Huttenheugte, Het Meerdal, De Kempervennen, Het Heijderbos, Port Zélande,
Limburgse Peel, Park Zandvoort, Parc Sandur
B767-300ER

Re: [Center Parcs] De Eemhof Informatie & Nieuws

Bericht door B767-300ER »

Keiko schreef: 26 mei 2021, 18:01 Bij de vernieuwde premium op de site dat er in de keuken een kookplaat is. Op de foto's staat echter een kookplaat. In hoeverre wijken de foto's af van de beschrijving? Heb de ontwikkelingen niet genoeg gevold om dit te weten. ;)
Ik snap de vraag niet helemaal.
In de beschrijving staat een kookplaat en op de foto’s ook zeg je? Wat is dan precies het probleem?

Er zit een 4 pits gasstel in de vernieuwde 4/5/6/8P Premium cottages
Niets is wat het lijkt....

HB: 12x
KV: 7x
EH: 5x
MD: 5x
HH: 4x
PZ: 1x
LB: 1x
VB: 1x
BH: 1x
VM: 2x
BP: 1x

Next: HB /KV
wesbdj

Bericht door wesbdj »

Ik denk dat die een inductie bedoeld, maar inderdaad nog steeds een gasstel aanwezig in de Premiums..
HB: 17x | KV: 3x | HH: 1x | EH: 2x | MD: 1x | LP: 1x | SAN: 2x | ZAN: 2x

2021:
09 - Heijderbos
B767-300ER

Ik zie nergens de term inductie voorbij komen in de cottagebeschrijvingen. Enkel het woord “kookplaat” zoals dat al jaren wordt gebruikt?

bianca

Bericht door bianca »

In de app krijg ik de plattegrond van de Kempervennen ipv de plattegrond van de Eemhof :lol:
B767-300ER

bianca schreef: 28 mei 2021, 18:12 In de app krijg ik de plattegrond van de Kempervennen ipv de plattegrond van de Eemhof :lol:
Heb ik ook wel eens gehad. Als je uitlogt en daarna opnieuw inlogt, heb je het dan nog steeds?

bianca

Bericht door bianca »

Ja, ik moest ook een nieuwe update installeren.
B767-300ER

Maar na het opnieuw uitloggen en opnieuw inloggen blijft het dus verkeerd staan? Want dat heb ik niet eerder meegemaakt.

bianca

Bericht door bianca »

Ja nog steeds de Kempervennen. Zal het als we bij de Eemhof zijn wel even aankaarten ook van de aankomsttijd dat je dat niet in kan vullen.
bianca

Bericht door bianca »

https://www.wewantwaves.nl/eemhof-surfpark

Het surfpark gaat er waarschijnlijk toch komen, er is nu nog niets te zien van werkzaamheden.
bianca

Bericht door bianca »

Bandenglijbaan was vanaf maandag buiten gebruik ivm een storing, ook de flow rider deed het niet.

Afbeelding
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Bianca,

Ontzettend bedankt voor het maken van de vele foto's, ook voor de fotoverzoekjes, super blij mee!

Hoe was je vakantie op De Eemhof?
bianca

Bericht door bianca »

Hey Mariette, graag gedaan je weet het ik vind het leuk om op onderzoek uit te gaan. Ik maak graag foto's. De vakantie was geweldig, we hebben vanaf zondag iedere dag gezwommen en zelfs afgelopen donderdag 2 keer kunnen zwemmen. We hadden heerlijk weer en wilde eigenlijk nog veel meer van de omgeving zien maar de tijd was te kort. Maar volgend jaar willen we terug want we zijn er nog lang niet klaar. We hadden super mooi weer en een top huisje 121. In september weer de volgende vakantie hopelijk zonder tijdsloten om te gaan zwemmen ( ik hoor het dan wel als er fotoverzoekjes zijn).
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

HOTELONTBIJT IN EVERGREENZ

Als je een hotelappartement hebt geboekt is het ontbijt in Evergreenz inclusief.

Op dit moment (cornona) vul je bij binnenkomst een formulier in wat je wilt eten en dit
wordt dan aan je tafel gebracht.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
timosun

Bericht door timosun »

als er nog vragen zijn verblijf nu bij de eemhof in het hotel
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi timosun,

Wat heerlijk dat je nu verblijft in het hotel op De Eemhof 😎.

Ik ben wel benieuwd hoe het nu gaat met het ontbijt in Evergreenz, en zou je misschien
een paar foto's willen maken van de hotelkamer?

Een fijn verblijf toegewenst!
timosun

Bericht door timosun »

Ga ik laten weten, van af vandaar verandert het een en ander op het park. Bij vertrek zou ik foto's maken. Zo als al vaker is beschreven is de renovatie soms wat slordig gedaan.

tijdsloten van het zwembad zijn ook verandert:

9:45 - 13.15 13:45-17:15 17:45-21:15
10:15-13:15 14:15-17:15 18:15-21:15

Waarbij de tijdsloten voor de middag en ochtend het snelste gaan. Avond word amper gereserveerd behalve op de vrijdag. Van af vandaag als het goed is de glijbanen enzo ook weer open. Op het park zelf is het lekker druk. Restaurants moet je echt voor reserveren door de drukte.
Malou

Bericht door Malou »

timosun schreef: 26 jun 2021, 09:43 Ga ik laten weten, van af vandaar verandert het een en ander op het park. Bij vertrek zou ik foto's maken. Zo als al vaker is beschreven is de renovatie soms wat slordig gedaan.

tijdsloten van het zwembad zijn ook verandert:

9:45 - 13.15 13:45-17:15 17:45-21:15
10:15-13:15 14:15-17:15 18:15-21:15

Waarbij de tijdsloten voor de middag en ochtend het snelste gaan. Avond word amper gereserveerd behalve op de vrijdag. Van af vandaag als het goed is de glijbanen enzo ook weer open. Op het park zelf is het lekker druk. Restaurants moet je echt voor reserveren door de drukte.

Wij zijn gister teruggekomen van de Eemhof en de glijbanen waren allemaal al open. Ze hadden vorig weekend storing (wildwaterbaan, duoracer en kinderbad waren dicht) dinsdag was dat opgelost. Fijn dat de tijdsloten wat verbreed zijn. Idd met restaurants reserveren moet je vroeg zijn anders geen plek meer.

Veel plezier nog!
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

DE ZOMER HOTSPOT

Vanaf morgen is de Zomer Hotspot op De Eemhof officieel geopend. Kom deze zomer leuke spellen doen,
kijk een film bij de Zomer Bioscoop of geniet van een lekker drankje bij de Beach Bar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Voor een vakantiekiekje.
Afbeelding

Stormbaan.
Afbeelding

Afbeelding

Livemuziek.
Afbeelding

Bron: De Eemhof.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

SUMMER CINEMA

Vanavond is de Summer Cinema geopend op de Summer Hotspot!
Vanaf 22:00 uur draait de film “Jumanji Welcome to the Jungle”.
Reserveren kan via de Receptie of Adventure Desk.
Een kaartje kost €7,50 per persoon.

Summer Cinema.
Afbeelding

Keiko

Bericht door Keiko »

Ik mag weer een review schrijven :D

Afgelopen week verbleven we op de Eemhof. Dit was voor mij de eerste keer, was terughoudend met het boeken van het park vanwege de ontbrekende market dome. Maar ik heb dit park zeker onderschat!

Aankomst
Na de leuke drempels getrotseerd te hebben op de oprijlaan, komen we aan op het park bij de vernieuwde checkin. Het was omstreeks 16.30 denk ik dus het was niet heel druk en de checkin verliep vlot.

Op het park wordt natuurlijk nu met de polsbandjes gewerkt en ik moet zeggen dat ik dit toch wel handig vindt. Het scheelt een hoop papier en je hebt geen gedoe met de sleutels. Inderdaad wel een dingetje nu de cottage van binnen makkelijk te openen is. Er zit dus wel een knop van binnen, maar die knop gaat er weer af als je de klink gebruikt. Een ander nadeel van de polsbandjes is dat je voor informatie nu behoorlijk aangewezen bent op de app. (Hiervoor ook al maar dan zonder bandjes). Ik vind de app soms nog onduidelijk en werkt niet altijd even lekker, ik hoop dat ze dit verbeteren en dat je wellicht een popup krijgt met welkomstinformatie oid.

Cottage
Op een één of andere manier boek ik steeds met voorkeur in zone 9 van een park, zo ook voor de Eemhof dit keer. Een vernieuwde 4p premium. Dit was voor mij de eerste keer een vernieuwde cottage. De ontwikkelingen die ik op de voet heb gevolgd kon ik nu zelf meemaken. En ik moet zeggen dat de cottage erg netjes schoongemaakt was, geen spoor meer te bekennen. Dus complimenten, dat mag ook een keer gezegd worden. Enkel het handdoekenpakket miste, was snel geregeld bij de receptie. Hier op het forum gelezen over enkele gebreken, maar in de cottage werkte alles goed.

De cottage oogt een stuk frisser nu het vernieuwd is, met al die kleuren. Ook aan de buitenkant ziet de cottage er veel beter uit! Dit vind ik wel een plus van de Eemhof. Ik zou niet meer een oude cottage kunnen boeken. Ik weet natuurlijk niet hoe de indeling hiervoor was op de Eemhof, vond de badkamer, toilet en keuken wat kleiner uitvallen. Ook de ronde eettafel is niet heel groot, maar dat komt wellicht door de schuine schuifpui. Alhoewel er wel goed omgegaan is met de ruimte. En eindelijk een stoffen bank, oogt veel huiselijker dan de wickerbanken. Erg handig nu die lege ruimte, je kan er doen wat je mee wilt. Al is het voor een kinderbedje, of als opslag. Fijn dat er op dit park nog een bad is. Plafond is wel laag als je in het bad staat te douchen. En helaas al beginnende schimmel in de kitrand van de douchewand.

Cottage 940 ligt op een hoek. Mooie, rustig gelegen cottage maar je hebt vanaf het terras wel zicht op andere terrassen uit zone 9. Vanaf de cottage is het ongeveer 5 minuten lopen naar de Market Square, 10 minuten naar de Action Factory.

Het park
Dit park is naar mijn idee het voorbeeld van de renovaties die er momenteel plaatsvinden, ik hoop dat dit op de andere parkeren ook doorgezet gaat worden. Het gerenoveerde totaalplaatje is hier goed te zien, en het is mooi geworden! De vernieuwde promenade, de signing, het exterieur van de cottages, de speeltuintjes, etc,etc: het geeft het hele park een frisse look tussen het groen. Het ziet er al met al erg mooi uit. Hier en daar nog wat oude lichtpaaltjes bij de cottage gespot, wat zien die er ineens oud uit. Had hier en daar gelezen dat de bewegwijzering niet klopte, wellicht is dit al opgelost want hier heb ik geen problemen mee ondervonden. Ik geloof dat ze nu ook licht aan de nieuwe paaltjes toegevoegd hebben, maar ik heb ze niet in het donker gezien, dus dat weet ik niet zeker.
Ook fijn dat er opnieuw geasfalteerd is, op andere parken was het asfalt best slecht. Hier niks op aan te merken en over het park zelf heb ik verder ook niks slechts te zeggen. :D

Aqua mundo
Doordeweeks heb ik nog een tijdslot moeten reserveren via de (halve Franstalige) portal. In het weekend kreeg ik de melding dat het reserveren van tijdsloten niet meer nodig was. We hadden doordeweeks een tijdslot van 13.45 -17.15. In het begin was het nog vrij rustig, maar later op de middag werd het drukker. Ik heb recent begrepen van Niels dat dit de grootste AM was, ik was in de veronderstelling dat die van het HB groter was, maar ook dit is een mooie AM! Alle glijbanen waren in werking, zo ook de WWB. Deze wwb vond ik wat beter dan die op KV bijvoorbeeld. Golfslagbad was weer in werking in tegenstelling tot vorig jaar.

Market Square & Action Factory
De market square ziet er wat mooier uit op de foto's vind ik, of komt het doordat het zonnetje niet de hele tijd scheen ;) Dat mogen ze wat mij betreft wel wat mooier aankleden. Een dag gegeten bij Evergreenz en een keertje afgehaald bij Frites Affairs, dit was prima. Ook nog een keertje take away gehaald, pizza mocht van mij wel wat groter. Redelijk aanbod bij daily foodstore, maar niet bijzonder veel. Shop & Smile is dan wel weer wat groter.

Vernieuwde action factory zag er mooi uit! Bowling was populair want dat was steeds volgeboekt. Bowlingbaan werkte met polsbandje, maar niet zo handig dat je zelf het systeem niet kan resetten als je aan de beurt bent. Heb meerdere mensen hiermee zien klungelen en het is handiger als je zelf een nieuw spel kan starten nadat de voorganger geweest is. Ik had op het forum wat gelezen over een 'interactieve bowlingbaan', maar dat is niet gelukt denk ik? Er hangen enkel leds boven de bowlingbanen. Ik moet overigens zeggen dat ik het in de action factory en de evergreenz wel erg warm vond, terwijl het buiten niet bijzonder warm was.

Omgeving
In de omgeving is genoeg te doen, je kunt een dagje naar Dierenpark Amersfoort, de Oostvaardersplassen, of met de boot naar Spakenburg. Deze boot vaart vanaf het park. Genoeg te doen dus!

Conclusie
Het bad en de vernieuwingen op dit park hebben zeker een rol gespeeld met de keuze voor dit park. Het park ziet er mooi uit en dat heeft indruk achter gelaten. Het gehele totaalplaatje op dit park klopt en deze staat nu zeker hoog in mijn rijtje. Het mag dan geen Market Dome hebben, maar je krijgt er meer voor terug. Zoals ik eigenlijk bij de meeste parken zeg: ik zal hier zeker nog eens terugkomen, al heeft de Eemhof dan nu wel een streepje voor. Mede dankzij de geslaagde renovaties natuurlijk.

Ik heb cottagefoto's en foto's van het park en de omgeving, deze zal ik binnenkort plaatsen op het forum.
EP '05
BH '11
MD '16 - KV '16
LP '17
VM '18
HH '19
HB '20
EH '21
B767-300ER

Leuke recensie, dank je wel keiko voor het delen ervan.
En leuk te lezen dat je het naar je zin hebt gehad

Wat kleine antwoorden op je vragen:

- de 4P Premium is qua indeling niet veranderd tov de oude cottahes. De lege kamer werd gebruikt voor een extra (stapel)bed, zodat deze cottage ook voor 5P en 6P geschikt was. Badkamer, keuken en eettafel staan op dezelfde plaats en zijn net zo groot als dat ze waren.
Ik vind deze cottage voor 4P al klein. Laat staan dat je daar met 6 in moest. Gelukkig hebben alle nieuwe 6P cottages een extra aanbouw waardoor er een tweede badkamer gerealiseerd kon worden in het kleine kamertje en de aanbouw de 3e slaapkamer in kon.
- de knop aan de binnenkant is enkel om ervoor te zorgen dat de mensen met een masterkey (technische dienst, schoonmaak etc) weten dat ze niet naar binnen mogen. Zie het als een rode kaarthanger die je aan de deurklink hangt als je in een hotel zit.
- de drempels op de oprijlaan :mrgreen: ik ken ze. Haha
- de uitstaling van de Market Dome herken ik zeker. Als het niet mooi weer is doet het soms wat treurig aan.

Ik kijk uit naar je foto’s.

Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

TIMMERDORP EN NIEUW LOGO ACTION FACTORY

Het Timmerdorp op De Eemhof waar kinderen hun eigen hut kunnen bouwen.
Aanmelden kan via de Center Parcs App.

Afbeelding

Het nieuwe logo bij de Action Factory.
Afbeelding

SanneStar

Bericht door SanneStar »

Goede morgen Mariëtte of iemand anders die al wakker is,

Wij zitten dus dit weekend op de Eemhof en tot nu toe loopt alles verkeerd wat er maar verkeerd kan lopen..

Komen op t park aan, krijgen te horen dat we pas om 5uur in ons huisje kunnen, gelukkig hebben ze dat dan kunnen vervroegen omdat ik zei ja dat gaat niet, ik heb een dochter die moet slapen.

Zijn we na het zwemmen eindelijk in t huisje, geen ledikantje.. gelukkig werd er 1 geleverd maar hierdoor kon dus mijn dochter niet slapen..

Willen een bakje koffie zetten met de dulce gusto heeft iemand voor ons melk er in gehad dus dat ding rook helemaal zuur.. zelfs na het spoelen bleef t smerig, weer een berichtje gestuurd en ze gingen het regelen, in de avond na het zwemmen (na 21:00) hadden we nog geen nieuwe gehad, weer een bericht gestuurd, deze was iets minder vriendelijk, hebben ze er 1 met spoed gebracht en die jongen verzekerde ons dat deze goed was.
We dachten nemen nog een lekker bakkie en jawel, deze is defect!

Geen wc papier ook bij aankomst, gelukkig hadden we zelf mee genomen.

Wat kan ik hier nou verder mee?? Ik baal enorm.. dit is niet lekker genieten en ontspannen..

Dus tips hierin zijn welkom!
quincyj1998
Moderator

Bericht door quincyj1998 »

Goedemorgen Sannestar,

Ik zou hiermee gewoon echt naar de receptie gaan. Wijzelf hebben ook wel eens meerdere problemen gehad op een park, en dit is altijd goed opgelost bij de receptie. Meestal door een voucher te geven als excuses voor de problemen.
SanneStar

Bericht door SanneStar »

quincyj1998 schreef: 28 aug 2021, 08:53 Goedemorgen Sannestar,

Ik zou hiermee gewoon echt naar de receptie gaan. Wijzelf hebben ook wel eens meerdere problemen gehad op een park, en dit is altijd goed opgelost bij de receptie. Meestal door een voucher te geven als excuses voor de problemen.

Ja hadden we inderdaad al in gedachte.. we hopen dat het zin heeft.. had net al weer een appje gestuurd en de dienst die de dulce gusto komt brengen zijn er pas om 10uur dus voor dat ze er dan 1 gebracht hebben zijn we misschien weer 2uur later..

Bedankt voor t reageren!

(Zie ook dat ik dit met me duffe kop in het verkeerde topic heb geplaatst.)
Stefan

Bericht door Stefan »

Gewoon bij receptie doorgeven meestal snel geregeld

Is het opgelost?
2018: Les trio’s forets
2019: Vossemeren, Erperheide
2020: Meerdal, park de Eifel, Park Zandvoort
2021: Eemhof, De haan
Dagbezoeken 2021 Sandur, Huttenheugte, Zandvoort, Meerdal, Limburgse Peel
SanneStar

Bericht door SanneStar »

Ze zouden geld er op zetten.. ze boden ons bowlen aan maar dat gingen we al doen.. dus kregen nog 30 eu als compensatie..

Verder nog een update in de Eemhof

Ipv 16:00 mag je pas 17:00 in je huisje dus naast de €20 shoptegoed op badkleding nog een €30 voor andere dingen (ook boodschappen in de supermarkt of bijv eten in de snackbar)
05EFC02A-8047-4E39-8B0B-00BD1173E959.png
B767-300ER

Eemhof is gewoon 1600 uur
In jouw gebal wellicht niet gelukt, maar 1600 is wel de tijd. Daar is niets aan veranderd.

SanneStar

Bericht door SanneStar »

Ik en vele andere hebben dit gehad afgelopen vrijdag.. we hebben ook allemaal geen mail gehad.. maar je ziet op je account een compensatie van €30 en meerdere zijn al bij de receptie geweest hiervoor en dan krijg je dus te horen hoe en wat.
Stefan

Bericht door Stefan »

Het valt me wel op dat ze “spelen met incheck tijd” waar lag het bij jullie aan 17:00?
Wij hadden het op de haan ook dat friends incheck ineens was om 14:30 en gewone gasten na 16:00
B767-300ER

Kan een tijdelijk probleem geweest zijn.
Inchecktijd staat nog steeds op 1600 uur voor de Eemhof. Net als voor alle andere NL parken.

Ikzelf heb ook wel eens meegenaakt dat toen ik aankwam mijn cottage nog niet gereed was, maar ook toen was er sprake van incident en is de inchecktijd standaard niet veranderd. Ik en een paar anderen konden er 45 minuten later in.

SanneStar

Bericht door SanneStar »

Hier was onze cottage nog niet gedaan vandaar 17:00, toen ik aangaf dat het geen optie was wegens de slaapjes van m’n dochter heeft ze meteen gebeld naar de schoonmaak en ze gingen er voor zorgen dat het om 16:00 schoon was zodat m’n dochter gewoon kon slapen.
Toch liep het niet lekker omdat er geen ledikant stond waar ik denk nog 45min op heb moeten wachten.. dus een oververmoeide dochter gehad 😅

Verder over de compensatie die ik zou krijgen wegens alle problemen die we tot nu toe hebben gehad staat nog niet op m’n bandje, ze kwamen niet goed in het systeem rond 18:30 en ze zei nog ik probeer t straks weer als t niet is gelukt dan moest ik de volgende ochtend weer even langs komen.
Dus morgen ochtend sta ik weer bij de receptie want het stond vanavond rond 20:30 nog niet op m’n bandje.
Stefan

Bericht door Stefan »

SanneStar schreef: 28 aug 2021, 23:54 Hier was onze cottage nog niet gedaan vandaar 17:00, toen ik aangaf dat het geen optie was wegens de slaapjes van m’n dochter heeft ze meteen gebeld naar de schoonmaak en ze gingen er voor zorgen dat het om 16:00 schoon was zodat m’n dochter gewoon kon slapen.
Toch liep het niet lekker omdat er geen ledikant stond waar ik denk nog 45min op heb moeten wachten.. dus een oververmoeide dochter gehad 😅

Verder over de compensatie die ik zou krijgen wegens alle problemen die we tot nu toe hebben gehad staat nog niet op m’n bandje, ze kwamen niet goed in het systeem rond 18:30 en ze zei nog ik probeer t straks weer als t niet is gelukt dan moest ik de volgende ochtend weer even langs komen.
Dus morgen ochtend sta ik weer bij de receptie want het stond vanavond rond 20:30 nog niet op m’n bandje.
Jeetje zo ging ons verblijf ook een beetje bij de Eemhof en de haan. Misverstand op misverstand, we hebben wel
Officieel klachten ingediend via de website nog niks gehoord tot nu toe.
SanneStar

Bericht door SanneStar »

Ja ik ga dit keer ook een klacht indienen, even kijken of dat ook kan via een formulier bij de receptie.. ook heb je in je cottage zo een briefje waar je verbeter punten neer kan zetten voor de schoonmaak, die vul ik dit keer ook in.

En dit is gewoon zo jammer! Vorige keer bij de marina haven echt een TOPPPPP! weekend gehad! Zo genoten, 0 problemen! Dan verwacht je de volgende keer weer zo een verblijf.. niet dus helaas..

Wel hebben we door dit alles ook afgesproken dat we niet meer in een oud huisje gaan zitten.. die valt gewoon een beetje tegen.. daar rennen ze ook minder hard voor zien we..

Achja, gelukkig hebben m’n dochter en m’n neefje een top tijd hier, ze vermaken zich super en dat maakt het allemaal een stuk beter!

Straks maar weer naar de receptie, kijken of ze nog die €30 vergoeding op ons bandje kunnen zetten, lukt dat weer niet gaan we kijken of we miss toch nog gaan bowlen ipv die vergoeding want dat was gister erg leuk! Even een leuke avond gehad met veel plezier!
B767-300ER

Gezien je schermafdruk van gisteren staat die 30 euro al op je boeking (en daarmee automatisch op je band)

SanneStar

Bericht door SanneStar »

B767-300ER schreef: 29 aug 2021, 10:09 Gezien je schermafdruk van gisteren staat die 30 euro al op je boeking (en daarmee automatisch op je band)
Nee dat was de vergoeding van 17:00 in het huisje kunnen ipv 16:00

Ik moet er nogmaals €30 boven op krijgen maar dat is tot nu toe nog niet gelukt.
Janneke91

Bericht door Janneke91 »

SanneStar schreef: 29 aug 2021, 09:58 Ja ik ga dit keer ook een klacht indienen, even kijken of dat ook kan via een formulier bij de receptie.. ook heb je in je cottage zo een briefje waar je verbeter punten neer kan zetten voor de schoonmaak, die vul ik dit keer ook in.

En dit is gewoon zo jammer! Vorige keer bij de marina haven echt een TOPPPPP! weekend gehad! Zo genoten, 0 problemen! Dan verwacht je de volgende keer weer zo een verblijf.. niet dus helaas..

Wel hebben we door dit alles ook afgesproken dat we niet meer in een oud huisje gaan zitten.. die valt gewoon een beetje tegen.. daar rennen ze ook minder hard voor zien we..

Achja, gelukkig hebben m’n dochter en m’n neefje een top tijd hier, ze vermaken zich super en dat maakt het allemaal een stuk beter!

Straks maar weer naar de receptie, kijken of ze nog die €30 vergoeding op ons bandje kunnen zetten, lukt dat weer niet gaan we kijken of we miss toch nog gaan bowlen ipv die vergoeding want dat was gister erg leuk! Even een leuke avond gehad met veel plezier!
Met die papieren formulieren doen ze volgens mij niets hoor. Meerdere malen negatief ingevuld en nooit wat op teruggehoord. Mijn enige ervaring is klagen bij de receptie; vorig jaar gehad bij een vip op de kv maar als het druk is, kunnen ze gewoon niet alles. En een aantal keer per mail.

Je kunt helaas niet altijd 6 gooien en volgens mij moet je soms ook wel de goede persoon treffen..

Succes
B767-300ER

Met de papieren formulieren doen ze wel wat, alleen niet persoonlijk. Het is meer een soort enquete.
Het is dan ook niet bedoeld om een klacht in te dienen.

Makkelijkste is via contactariane. Dan krijg je meteen een ticketnummer.

SanneStar

Bericht door SanneStar »

Nou, vanochtend stond ik weer bij de receptie.. “ja mevrouw we hebben meteen het geld er op gezet vanochtend toen we gingen starten over een half uur is het bruikbaar”
Ik blij, was dus een kort bezoekje aan de receptie

Na t zwemmen lekker broodjes halen.. en zoals we elke keer hebben, niets op t bandje..

Net weer langs de receptie gegaan, “wat gek mevrouw, even checken hoor en uw bandje scannen, ohh nee inderdaad staat niets op”
Weer overleg, ze komt terug en nogmaals een poging gedaan.. nu ook een bonnetje gehad ervan.. rond 13:35 moet t er op staan dus we wachten t weer af..

Pff ben er een beetje moe van.. steeds weer naar de receptie word nu een beetje vervelend..
eva1985

Bericht door eva1985 »

Vooral vervelend dat n]er steeds langs moet. Hopelijk is het ‘snel’ opgelost.
SanneStar

Bericht door SanneStar »

T heeft even geduurd.. maar jawel, het is eindelijk gelukt..
A66EF74A-E1FC-4AD5-98EF-AE621037E595.png
SuzieQ

Bericht door SuzieQ »

Ik zie in de app bij de reserveren optie voor de Action Factory dat dit niet lukt. Moet je dan gewoon ter plaatse daar naartoe gaan? Ik zie ook geen menukaart. Iemand enig idee wat je daar kunt krijgen? Een action factory bezoeken is voor ons echt lang geleden.
B767-300ER

Voor de Action Factory hoef je niet meer te reserveren nu de anderhalve meter los is.
Zover ik weet is er niet echt iets te eten behalve een simpele bitterbal etc. Zoals ook bij Grand Cafe met lunch. Maar ik kan me vergissen. In de avond kan je er sws geen maaltijd nuttigen.

SuzieQ

Bericht door SuzieQ »

Dankjewel. Daar ging ik eigenlijk ook van uit. Ik weet niet of we er gebruik van gaan maken maar toch goed om te weten :D.
Heidi74

Bericht door Heidi74 »

Wij gaan binnenkort naar de Eemhof. Bij aankomst gaan wij graag naar frites affairs. Kun je ter plaatse eten of is het enkel afhaal?
B767-300ER

Heidi74 schreef: 19 okt 2021, 19:41 Wij gaan binnenkort naar de Eemhof. Bij aankomst gaan wij graag naar frites affairs. Kun je ter plaatse eten of is het enkel afhaal?
Enkel afhaal.

Ivm QR controle. Afhalen is zonder QR
Als je er ook zou kunnen nuttigen dan is een QR wel weer nodig voor iedereen, dus ook de afhalers.
Nuttigen kan wel buiten.

Heidi74

Bericht door Heidi74 »

Heidi74 schreef: 19 okt 2021, 19:41 Wij gaan binnenkort naar de Eemhof. Bij aankomst gaan wij graag naar frites affairs. Kun je ter plaatse eten of is het enkel afhaal?

B767-300ER schreef: 19 okt 2021, 19:54 Enkel afhaal.

Ivm QR controle. Afhalen is zonder QR
Als je er ook zou kunnen nuttigen dan is een QR wel weer nodig voor iedereen, dus ook de afhalers.
Nuttigen kan wel buiten.

Bedankt.
Dit was een van onze gewoontes als we naar CP gingen, zullen iets anders moeten zoeken.
B767-300ER

Meenemen kan toch ook?

marcozandstra

Bericht door marcozandstra »

Dat is bij ons ook 1 van de gewoontes, ik eet mijn frites wel altijd op de cottage 😃
Daffy

Bericht door Daffy »

Grappig om te zien dat meerdere dit doen! Wij gaan ook altijd bij aankomst direct naar de Frites Affairs! :D Ik vind wel dat er een groot verschil zit in de kwaliteit tussen de parken. Port Zelande was voorheen echt super! Kon geen park aan tippen! Zandvoort daarentegen vond ik de laatste keer echt niet best...

13 november gaan we naar de Eemhof, dus zullen die ook eens testen 8-)
HB - 2014
ZV - 2016, 2019, 2021
PZ - 2014, 2015
KV - 2017
VM - 2012
BH - 2015, 2018
NK - 2017
BS - 2014
LA - 2008
Plaats reactie