Welkom op Center Parcs Informatie, hét Center Parcs Fan Forum van nu, verrassend vernieuwend!

[Center Parcs] De Eemhof Informatie & Nieuws

De Eemhof, De Huttenheugte, Het Meerdal, De Kempervennen, Het Heijderbos, Port Zélande,
Limburgse Peel, Park Zandvoort, Parc Sandur
Plaats reactie
stoute

Re: [Center Parcs] De Eemhof Informatie & Nieuws

Bericht door stoute »

Mijn man heeft afgelopen week op de Eemhof een Poolse meneer gesproken toen hij zat te vissen en die vertelde dat er in de corona tijd de polen en Russen die wel op het park waren hebben zitten vissen en de gevangen vis hebben meegenomen en opgegeten. Hierdoor zit er dus in het grote meer bij de waterfietsen en in het meer bij huisje 458 enz bij tot geen vis meer.

Later was hij aan het vissen bij de Marina haven en toen kwamen er een paar Duitsers vissen en die kwamen met hetzelfde verhaal wat hij had gehoord. Hun hadden ook al zitten vissen op het park en niets gevangen.

In het gedeelte waar ik zat (645) waren er aardig wat polen en russen. Ik ging iedere avond wandelen met de hond rond 19.00 richting zone 7 en 8 en toen liepen we achter een buslading polen en russen die terug kwamen van hun werk en dus ook richting die zone liepen naar hun huisje.

Iedere ochtend gingen ze ook weer met bussen naar hun werk. Nu weten we dus ook waarom het park snel is volgeboekt, de renovatie en huisjes verhuren aan polen en russen.

Ook was er in het weekend van 11 september nog Stichting Opkikker, hierdoor was het hele park volgeboekt.
B767-300ER

Bericht door B767-300ER »

Een groot gedeelte van de Polen werkt wellicht ook in de renovatie mee? Dat was in ieder geval op het Heijderbos het geval, waar een twintigtal huisjes waren verhuurd aan medewerkers van het bouwbedrijf.
Niets is wat het lijkt....

HB: 12x
KV: 7x
EH: 5x
MD: 5x
HH: 4x
PZ: 1x
LB: 1x
VB: 1x
BH: 1x
VM: 2x
BP: 1x

Next: HB /KV
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

stoute schreef: 09 sep 2020, 10:03 We kunnen niet meer omboeken we gaan vrijdag al. We zijn omgeboekt van 4p vip naar deze. Er is daklekkage dus de hele rij van 119 is eruit gehaald. Er is niets meer vrij op het park.

Met dank aan forumlid stoute voor de foto's + de informatie.

Het ontbijtpakket wat we gekregen hebben omdat we omgeboekt zijn op het laatste moment. We kregen 2x een boodschappentas vol met boodschappen en iedere ochtend broodjes en/of muffins, fruit enz.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
stoute

Bericht door stoute »

B767-300ER schreef: 20 sep 2020, 11:08 Een groot gedeelte van de Polen werkt wellicht ook in de renovatie mee? Dat was in ieder geval op het Heijderbos het geval, waar een twintigtal huisjes waren verhuurd aan medewerkers van het bouwbedrijf.
Die wij gezien hebben gingen echt t park af. Waren ook vrouwen bij.
B767-300ER

Het is ook niet dat ik je niet geloof hoor. Op de Kempervennen zaten vorig jaar ook een berg Roemenen die elke dag gehaald en gebracht werden.

Op het Heijderbos viel het me op dat al die bouwlui daar sliepen (en ook daar zaten vrouwen tussen, geen idee wat dat uitmaakt overigens)

Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Over dat vissen opeten: Wij zaten een keer op Parc Sandur en naast ons verbleven Polen die ook aan het vissen
waren. Ik kijk soms even mee als mijn familie aan het vissen is, zie ik opeens die Polen hun gevangen vis in
een emmer doen en meenemen naar binnen in hun cottage, even later zaten ze die vissen op te eten. Ik wist
niet wat ik zag :o.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Onze Center Parcs Vloggers zijn deze week te gast op De Eemhof😎! Binnenkort de 🆕 allernieuwste videobeelden🎬 📹!

Abonneer op https://www.youtube.com/user/marcozandstra/featured 📺, dan blijf je altijd op de hoogte van de nieuwste
Center Parcs video's 👍!

Afbeelding

Afbeelding
HannahH

Bericht door HannahH »

Hallo Allemaal,

Wij willen graag fietsen huren echter kun je via de ap geen ebike huren. Kun je een reservering maken voor gewone fiets huren en deze op het park dan omzetten naar een ebike? We hebben 1 fiets met karretje voor de kleinë meid nodig.

Groetjes Hannah
B767-300ER

Zou dan gewoon een ebike op het park huren.
Nu een gewone fiets a de app huren en dan omzetten op het parm lijkt me (onnodig) meer werk.

Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

De receptie is (tijdelijk) verhuisd naar de voormalige locatie van het Cycle Center.

De planning is dat maandag de fietsen en golfkarren weer op hun oude plek staan, achter deze receptie. De fietsen en golfkarren staan nu in het tijdelijke Cycle Center in het Business Center.

Afbeelding

Edit Mariëtte: Tijdelijke locatie Cycle Center toegevoegd.

Bron: De Eemhof.
B767-300ER

Waar is het cycle center heen dan

Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Geen idee, misschien dat iemand dit weet?

Edit Mariëtte: Antwoord toegevoegd.

De planning is dat maandag de fietsen en golfkarren weer op hun oude plek staan, achter deze receptie. De fietsen en golfkarren staan nu in het tijdelijke Cycle Center in het Business Center.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

B767-300ER schreef: 09 okt 2020, 15:34 Waar is het cycle center heen dan

B767-300ER

En wat is de reden voor het verplaatsen van de receptie?

Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Niels,

De reden van de tijdelijke verhuizing van de receptie naar het Cycle Center zijn de COVID-19 maatregelen waar ze rekening mee houden op het park. Zo proberen ze de gasten in meerdere stromen te leiden.

Bron: De Eemhof.
Reginald41

Bericht door Reginald41 »

Van mij mag receptie zo staan zoals vroeger dat past goed bij de Eemhof.
B767-300ER

Reginald41 schreef: 12 okt 2020, 11:21 Van mij mag receptie zo staan zoals vroeger dat past goed bij de Eemhof.
Mee eens. Zo staat hij nu dus ook vlgs mij

quincyj1998
Moderator

Bericht door quincyj1998 »

E939170B-EF7E-4D49-B13D-1A3F14FD9EC1.jpeg
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

TIJDELIJKE SLUITING VAN DE ACTION FACTORY

Vanaf de kerstdagen beleef je in de Action Factory in De Eemhof dubbel en dwars plezier met vernieuwde en nieuwe activiteiten. Dat betekent wel dat Center Parcs De Eemhof eerst flink aan de slag moet en daarom is de Action Factory van maandag 02 november t/m zondag 22 november 2020 gesloten.

Vanaf maandag 23 november t/m vrijdag 18 december 2020 worden de puntjes op de i gezet en daardoor zijn enkele activiteiten niet beschikbaar.

Renovatie Action Factory vanaf maandag 02-11-2020.
Afbeelding

Afbeelding
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

De receptie zit nu in het gebouwtje waar eerst het Cycle Center zat.

Afbeelding

Bron: M.nieuwkoop fotografie.
TimBerg

Bericht door TimBerg »

Wat leuk dat de receptie terug is op zijn oude plek! Is dit definitief? Ik weet nog dat de receptie eind jaren '90 werd verplaatst naar de market dome, bij de ingang aan de achterzijde. Ik hoop dat ze het rieten dak nog vervangen en de top van het dak weer wit maken, zoals het hoort :-)
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

TimBerg schreef: 02 nov 2020, 13:32 Wat leuk dat de receptie terug is op zijn oude plek! Is dit definitief?

Volgens De Eemhof is de receptie op die plek tijdelijk. De reden daarvoor zijn de covid maatregelen.
Op deze manier probeert De Eemhof de gasten in meerdere stromen te leiden.
DanielleFeline

Bericht door DanielleFeline »

Wij gaan maandag. Gisteren van een comfort huisje omgeboekt naar waterfrontsuite(hoefde maar 25 euro bij te betalen :D ) . Ik heb wel geteld 3 minuten in de wacht gestaan.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi DanielleFeline,

Wow, voor €25,00 meer een Waterfrontsuite, geweldig.

Ze zijn trouwens de shops aan het verbouwen, die zitten nu tijdelijk in het Grand Café.

Een heel fijn verblijf toegewenst!

Wegens de verbouwing van de shops zijn deze tijdelijk t/m 18 december 2020 te vinden in een pop-up store in het Grand Café.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron foto's: De Eemhof.
B767-300ER

Een review van mijn verblijf op de Eemhof van afgelopen weekeinde.
We verbleven in een 2P VIP vernieuwd

Aankomst op het park
We kwamen rond 1430 op het park aan. Normaal is er dan, voor het weekeinde, een enorme wachtrij, maar nu waren we meteen aan de beurt. We kregen 2 polsbandjes als cottagesleutels, de bekende plattegrond, en kort wat COVID informatie. De check-in verliep vlot. Opvallend was dat de sneeuwschuivers en visnetten niet gebruikt werden, waar dit op het Heijderbos nog wel het geval was. We reden het parkeerterrein op en omstreeks 1445 werd het hek opengezet om naar de cottage te gaan. Bij het wegrijden even vergeten dat er een enorme kei langs de weg lag aan de zijkant van de wagen, dus dat was even een paar vloekwoorden en weer een paar honderd euro schade aan de wagen. We reden naar de cottage, nummer 371, en hebben de spullen uitgeladen. Het polsbandje doet het echt pas vanaf 1500 uur, waardoor we nog 5 minuten voor de cottage hebben staan wachten alvorens we naar binnen konden

De Cottage
We verbleven in cottage 371, een 2P VIP Vernieuwd, geboekt omwille van de badkamer. Deze hadden we geboekt met voorkeur 970, helaas was dar iets mee en werden we omgeboekt naar een 4P VIP Nieuw. Aangezien deze een mindere badkamer hebben deze reis geannuleerd en gewacht totdat er voor dit weekeinde weer een 2P variant vrij kwam, wat gebeurde. Oorspronkelijk zouden we met zijn 6-en gaan in 1 cottage, maar door COVID hadden we als 3 stellen ieder een eigen cottage geboekt. Wij dus als laatste, pas een paar dagen voor vertrek kwam deze vrij.
De cottage ligt prachtig aan het water en zeer dicht bij de Market Square. Je kijkt uit op zone 9. De cottage zelf was ruim genoeg voor 2 personen. CP heeft ervoor gekozen de deur naar het leefgedeelte te verplaatsen naar de woonkamer (direct naast de bank) waardoor er een grotere keuken in kon. Slimme keuze. De keukens op De Eemhof in de cottages met de schuine pui staan niet bekend om hun grote hoeveelheid ruimte, dus dit is een slimme oplossing daarvoor. Echter dit formaat cottages wordt ook gebruikt voor 6 personen, die hebben dan een kleine keuken en dat lijkt mij geen succes op De Eemhof, voor 6P is het woon/keuken gedeelte echt te klein. Met 2P prima te doen. Je mist hier wel het contact met de persoon in de keuken en de persoon in de woonkamer, maar dat mocht de pret niet drukken. Het toilet is direct achter de keuken gesitueerd over de hele lengte van de keuken, Je moest dus je TomTom mee, je kon met zijn 4-en het toilet in en dan nog kon je de huidige afstandsregels goed in acht nemen. Gekheid natuurlijk, maar ruim was het wel, een van de nadelen van De Eemhof vond ik altijd de krappe toiletten, daar was hier geen sprake van.
De cottage is verder modern ingericht met stoffen hoekbank, tv van Prima formaat en prima eetgedeelte. Waarvoor we naar deze cottage gingen was natuurlijk de slaapbadkamer (kamer in 1) met heerlijk 2 persoons bed, ruime make-up tafel, prima wasmeubel, grote zit/relaxbank, ruime sauna waar je gemakkelijk met 2P in kan, een zeer ruime douche met 2 douchekoppen naast elkaar en natuurlijk het 2 persoons bad. Foto's van de cottage vind je elders op het forum.
Al met al een prima cottage, maar wel met wat gebreken. Ik krijg af en toe het idee dat andere gasten niets melden en dingen maar laten, maar als je iets meldt bij de WhatsApp service wordt het keurig op gelost. De volgende zaken waren onder andere niet in orde:
Licht in de douche deed het niet
Buitenlicht defect
Rolhor slaapkamer defect
Putlucht in de slaapkamer
Gaspit van kookplaat defect
Lichtschakelaar woonkamer defect
Licht bij wastafel rond spiegel defect
Alles keurig opgelost

Het park
Het park was, ondanks dat het weekeinde was, grotendeels verlaten. In zone 1,2,3 waren cottages volop bezet, in cottage 7 en 9 deels, zone 6 was uitgestorven en zone 5 was afgesloten ivm snoeiwerkzaamheden.. In cottage 8 stond ook een hoop leeg. Je ziet wel een duidelijk verschil tussen de oude en de nieuwe cottages, de oude zien er echt heel, maar dan ook echt heel erg vervallen uit. Wat een armoede. De nieuwe cottages zie er qua uitstraling een stuk beter uit. Er waren heel veel mensen overgeboekt uit het oude naar het nieuwe gedeelte, is wat ik in de wandelgangen op het park hoorde. In zone 6 en 7 ware ze druk aan het baggeren, in zone 8 werden 3 cottages gerenoveerd en in zone 9 een 15 tal. Deze moeten eerdaags opgeleverd worden, de renovaties gaan na de kerstvakantie weer verder. In zone 5 zijn snoeiwerkzaamheden gaande, waardoor de zone verboden gebied was om doorheen te lopen. De wegen zijn op sommige plekken in belabberde staat, maar dat wordt nog opgepakt.
De bewegwijzering is tot en met zone 3 aangepast in de nieuwe stijl. De fouten die ik afgelopen juni constateerde op de diverse borden was CP zelf gelukkig ook opgevallen en is inmiddels aangepast. Wel was er een probleem met de avondverlichting op het park, waardoor het op sommige plaatsen op het park in de avond erg donker was, met name in zone 3. Navraag was dat er een kabelbreuk was die wat ingewikkeld lag, en het niet 1/2/3 gefixt kon worden. Erg donker was het van 301 tm 320 en van 345 tm 365, aardedonker, zelfs zo donker dat ik met mijn fiets tegen een (daar is ie weer) grote kei op reed. Dat deed best zeer :lol:

Restaurants, Aqua Mundo, Action Factory, Bowling
Helaas is door COVID de Aqua Mundo, de bowling en de restaurants gesloten. Wel hebben we gebruik gemaakt van de afhaal service. Deze viel tegen. 2 halve ribbetjes en een bakje gratin voor 22 euro was veel, maar dan ook veel te duur betaald, ik had gewoon nog trek na het eten. Hetzelfde gold voor het grillburgermenu. Te weinig voor teveel geld. Snacks was gesloten, ook dat kon je bij de afhaal in grand café halen en was gewoon prima zoals altijd. Zaterdag hebben we gegourmet, zelf geregeld, dus niet via de cottage delivery. De Action Factory was gesloten wegens een verbouwing

De winkels
Alle winkels waren gesloten. Ze waren ook leeggehaald. Er is daar ook een enorme verbouwing gaande, Een beperkt gedeelte van de aangeboden waar stond in een pop-up store van het grand cafe, waar ook de afhaal van de foodservice was gelegen. De keuze was beperkt. Het friendscadeau kon daar worden opgehaald met je armband. Het centrum zelf lag er treurig bij, ik hoop dat ze hier verder ook nog iets mee gaan doen. De wachtrij voor de Aqua Mundo loopt nu langs het centrum, niet meer ter hoogte van cottage 364.

Het polsbandje
IPV een cottagesleutel krijg je op de Eemhof een polsbandje. Hiermee heb je toegang tot het park bij de entree, de cottage, het zwembad, de lockers in het zwembad, en je vouchers staan erop. Ikzelf ben geen voorstander van deze bandjes, maar kan me voorstellen dat anderen het wel makkelijk vinden. De vouchers die op je bandje staan kan je terugzien in de app. Echter maar heel beperkt. Te beperkt als je het mij vraagt. Er staan bv 3 friendsvoordelen op, maar welke dat zijn en waar te besteden was niet duidelijk. Ook waar je je jouw welkomstcadeau kan halen staat er niet bij, überhaupt dat er een cadeau klaar ligt stat er niet bij. De food en fun vouchers kon je ook zien, en ook zien aar je ze had uitgegeven. Iets meer informatie zou welkom zijn. Nadeel van het bandje is ook dat de cottage van binnenuit niet op slot kan. Als je een handige kleuter hebt loopt ie zo de cottage uit terwijl jij ligt te slapen, hier is door CP niet over nagedacht.

Parkbeveiliging
Als laatste wil ik de parkbeveiliging even aanhalen. Wij hadden wat luidruchtige buren. (groep van 6). Vrijdagavond al behoorlijk wat geluidsoverlast, aangeklopt, werd niet open gedaan, gelukkig daalde het geluid rond 0100 uur en hadden we er verder geen last meer van. Zaterdagavond idem dito. Meerdere keren geklopt, geen reactie. Uiteindelijk toen om 02.30 uur de Karaoke installatie weer volop afging heb ik de beveiliging gebeld. Deze kwamen direct. Na minuten stonden ze bij de deur van de buren en ging de muziek zachter/uit. Toen de beveiliging was vetrokken kwam er ander soort lawaai (schelden, schuiven met kasten en tafels etc) en ze probeerden zelfs met hun polsbandje onze cottage in te komen (je hoorde het piepje). dat lukte niet, en ent toen ik de beveiliging weer wou bellen, stopte het en kon ik rustig gaan slapen. Wel nog even gemeld via de whatsapp service (die in de nacht door de beveiliging wordt gelezen). Uiteindelijk om 03.30 heerlijk in slaap gevallen. De volgende morgen werden wij wakker en gingen wij eruit voor een parkwandeling om 11.00 uur, toen bleek de cottage naast ons volledig leeg te zijn. Ik weet niet of ze zelf waren vertrokken of onder dwang van de beveiliging, maar opvallend was het wel.

Al met al een prima verblijf gehad, en deze cottage is echt een aanrader voor als je wat quality time voor 2 wenst...

De fotos van de cottage vind je hier:
Cottage 371 2p VIP NIEUW EEMHOF

Keiko

Bericht door Keiko »

Leuke uitgebreide review! Die polsbandjes ben ik ook geen fan van.
Vervelend van de luidruchtige buren, zelf ook al vaker last van gehad. Ik kom voor m'n rust..
Anyways, fijn dat de beveiliging zo snel ingreep. Bijzonder dat ze die dag er na weg waren, maar die horen ook niet in een CP park.
Ik kijk bij het boeken ook altijd welke cottages er omheen liggen. Liever niet te groot om dit soort dingen te voorkomen.
EP '05
BH '11
MD '16 - KV '16
LP '17
VM '18
HH '19
HB '20
EH '21
B767-300ER

Keiko schreef: 19 nov 2020, 20:49 Leuke uitgebreide review! Die polsbandjes ben ik ook geen fan van.
Vervelend van de luidruchtige buren, zelf ook al vaker last van gehad. Ik kom voor m'n rust..
Anyways, fijn dat de beveiliging zo snel ingreep. Bijzonder dat ze die dag er na weg waren, maar die horen ook niet in een CP park.
Ik kijk bij het boeken ook altijd welke cottages er omheen liggen. Liever niet te groot om dit soort dingen te voorkomen.
Bedankt voor je feedback
6P en 8P comforts. Dat zijn vaak de ergste is mijn ervaring. Zeker in het weekeinde.

Er is een verschil tussen luidruchtig en luidruchtig.
Ik heb wel eens vaker “last” gehad. Maar dit was echt bizar. En dan ook nog eens niet reageren op kloppen.
Eerste keer dat ik ooit de hulp van CP heb moeten inroepen....

Jolandake1969

Bericht door Jolandake1969 »

Keiko schreef: 19 nov 2020, 20:49 Leuke uitgebreide review! Die polsbandjes ben ik ook geen fan van.
Ik kijk ook meestal hoeveel pers cottage naast me is.
Meestal boeken we ook een hoek
Met vriendelijke groet, Jolanda :)
2021* EH-EP
2019* LP-VM
2018* HB-LP
2017* HH-LB-MD
2016* KV
2015* HB-EH
2014* EP-MD-HH-MD
B767-300ER

Helaas had ik die keuze niet....

Janneke91

Bericht door Janneke91 »

Hierbij onze review van weekend 20 t/m 23 november. Al zijn wij vanavond (zondag) vertrokken.

Aankomst:
We kwamen rond 14:45 uur aan en toen stond er een rij van zo’n 20 auto’s voor ons. Op dat moment waren er 2 medewerkers aan het inchecken. Toen er nog zo’n 7 auto’s voor ons was, kwamen er 2 nieuwe medewerkers bij. Maar de scan-apparaten deden het niet zo soepel dus het duurde zo’n 20 minuten voor we het park op konden. Medewerkers wel onwijs vriendelijk!

Cottage:
We hadden cottage 356, 4p vip vernieuwd. Door mijn geweldige oplettendheid, kregen we een rondje van de zaak 😅. Cottage 356 was bij binnenkomst schoon, rook ook heel schoon en was volgens mij ook pas net klaar qua poetsronde. Cottage ziet er mooi uit, met terras aan het water. Aan de badkamer is niets vernieuwd, behalve een nieuwe spiegel volgens mij. Helaas daar wel schimmel te vinden, maar niet zo erg als bij ons vorig verblijf op de Kempervennen. Badkamer is groot en ruim! Ik heb foto’s, maar daar zie je dat niet zo goed. Slaapkamers zagen er netjes uit en het kinderbedje past op de kleinste slaapkamer. Je moet de bedden dan wel tegen de muur aanschuiven. De ouderslaapkamer is erg ruim! Cottage ligt echt heel centraal gelegen en binnen 5 min ben je op de market square. Terras ligt niet heel privé, maar cottage ligt verder heel rustig! Topplek wat mij betreft. De wc is volgens mij helemaal niet vernieuwd geweest. Ik vind de cottage voor 4 personen wel wat krap, voornamelijk het eetgedeelte. Ligt denk ik aan de bouw van de cottages. En zoals Niels ook schreef; de deur kan van binnenuit niet op slot. Met een peuter vind ik dat wel echt gevaarlijk. Tuurlijk let je altijd goed op, maar dan nog.

Services/take away
We hadden een Vip en dus broodjes. Die kwamen zaterdag pas rond 09:15. Als ze tussen 7/9 bezorgd worden, vind ik dat toch wel aan de late kant. Vooral met een peuter die ‘gewoon’ om half 8 wakker is. Ze waren wel erg vers! Op zondag waren ze er rond 8 uur.

We hebben vrijdagavond eten besteld bij de beachclub; verse frietjes en hamburgers. Werd gebracht aan de cottage en was erg lekker!

Aqua mundo
We hadden vrij snel al een tijdslot geboekt na aankomst, zaterdag van 09:45/10:45. Toen ik in de avond (vrijdag) nog eens keek (rond 18 uur) zat bijna alles vol. Zwemmen was wat gek met zo weinig. Het heeft toch wel wat omdat het zo rustig is maar wat meer drukte brengt ook meer levendigheid. De wildwaterbaan had een storing gaf iemand aan. We konden pas rond 09:55 het zwembad in omdat om 09:45 iedereen nog in het zwembad zat. Om 10:40 werd omgeroepen dat we er uit moesten. Alleen was dat heel onduidelijk omdat het een hele tekst was. Zwembad blijft mooi en onze peuter was helemaal blij met de ‘tunnel’.

Speeltuinen/verbouwingen etc:
Jammer dat er zoveel verbouwd wordt, dat oogt toch wat mistroostig. Vooral op de market square. We zijn wat speeltuintjes afgegaan en onze 2-jarige was er niet weg te slaan. Ook weer veel auto’s die gewoon niet naar de parkeerplaats gaan. Dat vind ik een van de meest ergerlijke punten op elk park. Op de eemhof wat meer omdat er ook geen parkeerplaatsen zijn naast de weg. Op zondag hebben we een rondje park gelopen en de zone die net gesnoeid is, is echt heel erg kaal. Ook moeten wij eerlijk zeggen dat de buitenkant van de vernieuwde cottages ook wat grauw ogen door de gebruikte kleuren. Dat vind ik persoonlijk wat zonde.

Het park was erg rustig, kwamen niet heel veel mensen tegen. We zijn bij de Eemhof anders gewend maar dit zal natuurlijk wel deels door de corona maatregelen komen. We hebben een fijn verblijf gehad!

Foto’s mail ik vanavond of morgen door!
B767-300ER

Leuk verslag Janneke. Bedankt voor het delen.
Vond jouw cottage prachtig gelegen.
Deed de verlichting buiten het alweer?

Parkeren is tegenwoordig op alle parken een ding. Van mij mogen ze er strenger tegen op treden. Maja.

Het snoeien is inderdaad erg kaal. Wel wordt er ook deels nieuwe beplanting aangebracht.

In de badkamers is inderdaad weinig veranderd. De meubels zijn in de badkamer echter wel vervangen. Het donkerbruine hout is vervangen door een lichtere variant. Zie hieronder de verduidelijking.

Oude cottage badkamer:
B8820775-131E-42F3-B61A-1EE9C162107B.jpeg

Nieuwe cottage badkamer:
EC7CDFE1-17C3-4D48-9C61-0D4E00953F8D.jpeg

Janneke91

Bericht door Janneke91 »

Of de verlichting het deed weet ik eigenlijk niet, wij waren eigenlijk vanaf het donker werd weer in de cottage haha. Onze badkamer had alleen een nieuwe spiegel! Ombouw van het bad en het meubel waren beiden nog donkerbruin.
B767-300ER

Dat is dan wel weer bijzonder!
Dan is er idd weinig veranderd. :mrgreen:

Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Janneke91 schreef: 22 nov 2020, 20:35 Hierbij onze review van weekend 20 t/m 23 november. Al zijn wij vanavond (zondag) vertrokken.

Hoi Janneke91,

Dank je wel voor de uitgebreide review :D !

Janneke91 schreef: 22 nov 2020, 20:35 En zoals Niels ook schreef; de deur kan van binnenuit niet op slot. Met een peuter vind ik dat wel echt gevaarlijk. Tuurlijk let je altijd goed op, maar dan nog.

Dat is inderdaad wel erg jammer dat de deur van binnenuit niet op slot kan, echt gevaarlijk met kleine kinderen. Op Parc Sandur hebben ze daar beter over nagedacht, daar kan het wel, er zit een draaiknop aan de binnenkant waardoor je de deur ook van binnenuit op slot kan doen, die kunnen kinderen ook wel openen denk ik, maar niet zo makkelijk.
Afbeelding

Janneke91 schreef: 22 nov 2020, 20:35 Foto’s mail ik vanavond of morgen door!

Dank je wel!
DanielleFeline

Maandag 16 november 2020 tot maandag 23 november 2020 zijn wij naar de eemhof geweest. We kwamen om 14.30 aan en hadden 2 wachtende voor ons. Inchecken verliep snel. We hadden marina suite 80. Een mooi appartement op de bovenste verdieping boven de opslag ruimte van zuiderzoet.

Mooi ruim appartement met een bubbelbad en sauna. Heerlijk dat bij aankomst de bedden opgemaakt waren. Maandag avond bij de snackbar patat en hamburgers gehaald niet erg lekker. Dus dat was eens maar niet meer😅

Iedere ochtend broodjes service. Broodjes hingen iedere ochtend rond 7.45 aan de deur.
Op het park zelf was het erg rustig. Op heel veel stukken was de verlichting stuk dus in de avond liepen we in het pikke donker met onze mobiel als zaklamp.

Woensdagmiddag hebben we een ontmoeting met sinterklaas gehad.

Donderdagochtend lag er een envelop op de mat met de 3 zwemkaartjes. Vrijdag ochtend zijn we wezen zwemmen.
Zaterdag even bij de receptie wezen vragen of er een mogelijkheid was om een keer te zwemmen. Dus mijn man en dochter zijn zondag nog een keer wezen zwemmen.

Zaterdagavond is het entertainment team langs geweest super leuk.
Heerlijk over het park gewandeld gisteren nog even langs de kinderboerderij geweest.

Op de marina als je voor het appartement parkeerde kreeg je een mooi briefje of je weg wilde gaan. En anders vroegen ze bij receptie het kenteken op en werd er aangebeld.

We hebben bij de woonboten nog spanning en sensatie gezien. 3 politie auto's met gillende sirenes en er werden 2 mensen meegenomen en een auto.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi DanielleFeline,

Dank je wel voor je review :D ! Super bedankt ook voor de foto's van het uitzicht vanaf het balkon,
die foto's komen nog op het forum te staan.

DanielleFeline schreef: 23 nov 2020, 14:36 Vanmorgen terug gekomen van een heerlijke week eemhof. Een klein nadeeltje dat de werklui vanmorgen om 8.30 kwamen vragen hoelaat we weggingen want dan konden ze gaan beginnen met slopen van de badkamer.

Dat is zeker vervelend dat ze vragen wanneer je weggaat, ik zou me er gelijk opgejaagd bij voelen.

Weet je misschien of ze bij alle Waterfront Suites de badkamer gaan vervangen?
DanielleFeline

Dat heb ik niet gevraagd denk het wel toen wij aankwamen waren ze in hetzelfde blok op de eerste etage bezig en wij zaten in 80 en in 81 gingen ze ook beginnen.
Picardo

Bericht door Picardo »

Wij zitten momenteel in een 4 persoon vip vernieuwd ( 271 ) echt prachtige locatie met een balkon oven water en uitzicht op de natuur op een hoek.
De cottage is prachtig en die nieuwe stoffen banken zitten echt veel beter dat die oude rotan banken. Alleen de eettafel is echt een stuk kleiner geworden vergeleken met de oude . Als je met zijn vieren zit te eten is het echt een uitdaging om elkaar niet in de weg te zitten, das jammer.
Hier is de badkamer nog in oude staat , niets aan veranderd al dat donkere hout ect...Echt jammer dat er geen 2 pers. bubbelbad in de 4 pers. zitten . Wij als ouders vinden het ook lekker als de kids op bed leggen ook eens te genieten ..

Verder is het rustig op het park natuurlijk en daardoor kunnen we toch dagelijks zwemmen . Gewoon steeds op de reserveringspagina kijken en als er nog ruimte is kan je lekker zwemmen . Gisteravond heb ik 2 uur kunnen zwemmen met mijn oudste,

Dis was het voor nu , als jullie nog iets specifiek willen weten hoor ik het graag

P.S. Wij hadden gewoon early check in
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Picardo,

Nog een fijn verblijf toegewenst!

Mocht je zin/tijd hebben zou je dan misschien een paar foto's willen maken van jullie cottage met het uitzicht vanaf het balkon?
Picardo

Bericht door Picardo »

Bij deze het uitzicht van de cottage..

Modedit: zwarte foto’s verwijderd :mrgreen:

Afbeelding
B767-300ER

Wellicht de gordijnen even open doen voordat je een foto maakt? :mrgreen:

Picardo

Bericht door Picardo »

B767-300ER schreef: 25 nov 2020, 12:02 Wellicht de gordijnen even open doen voordat je een foto maakt? :mrgreen:
Haha ja.. Niet goed doorgekomen denk.. Kan het niet meer aanpassen.
B767-300ER

Ik heb ze verwijderd.
Kan je ze zelf hieronder opnieuw plaatsen?
Wat is het cottagenummer?

Picardo

Bericht door Picardo »

Picardo schreef: 25 nov 2020, 11:47 Bij deze het uitzicht van de cottage..nr 271

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Bedankt voor de foto's Picardo :D .
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Nancy79 schreef: 08 jul 2020, 06:43 Goedemorgen,

Weet iemand of de bossage bij VIP-cottage 533 nog gesnoeid gaat worden en wanneer?
Wanneer je een VIP- cottage met uitzicht over het water boekt zou mooi zijn als je echt uitzicht over het water hebt :D
En,... zou er een foto van #533 gemaakt kunnen worden??

Ik kijk er echt er naar uit om weer naar CP te gaan :D

Met vriendelijke groet

Hoi Nancy79,

Er is inmiddels gesnoeid in zone 5, ook bij cottagenr.533, 4 persoons VIP.

De vele begroeiing bij de waterkant is gesnoeid en is weer een prachtig zicht
vanaf het terras op het water.

Zo was het uitzicht vanaf het terras vóór het snoeien.
Afbeelding

Afbeelding

Zo is het uitzicht vanaf het terras ná het snoeien. November 2020.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
quincyj1998
Moderator

Bericht door quincyj1998 »

Wow. Dit was onze cottage in sept 2018. Maar wat een verschil zeg!
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

POP UP STORE TOYS & SOUVENIRS EN DE TREND & NATURE IN HET GRAND CAFÉ

De Toys & Souvenirs en de Trend & Nature worden op dit moment omgebouwd naar het nieuwe Center Parcs concept Shop & Smile.
Beide locaties zijn nu te vinden in de pop up store in het Grand Café.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »