Welkom op Center Parcs Informatie.

[Center Parcs] De Eemhof Informatie & Nieuws

De Eemhof, De Huttenheugte, Het Meerdal, De Kempervennen, Het Heijderbos,
Port Zélande, Limburgse Peel, Park Zandvoort, Parc Sandur, Camping Port Zélande
AMFVlogs

Re: [Center Parcs] De Eemhof Informatie & Nieuws

Bericht door AMFVlogs »

gratis activiteit op de spring hotspot is er ook voor de kids uiteraard maar vind dat niet alles om kinderen moet draaien en de volwassen mogen ook wel wat leuks hebben toch.
bommetje

Bericht door bommetje »

Ja precies zeker op een park als Eemhof kan minder op gezinnen met kleine kinderen focussen en meer op volwassenen (zonder kinderen)
Martijn

Bericht door Martijn »

Renovatie Brasserie Zuiderzoet
Officieel niet van Center Parcs, maar je kunt er wel gebruik van maken. Er is hier op dit moment een verbouwing gaande.

Afbeelding

Afbeelding

Wij zijn momenteel druk bezig met de verbouwing van onze Brasserie. Op de foto's zien jullie een kleine sneakpeak van hoe het er uit zal gaan zien! Wij kunnen niet wachten om jullie in onze vernieuwde Brasserie te mogen ontvangen!
#Verbouwing #Sneakpeak #Brasserie #Zuiderzoet #Eemmeer #Deeemhof

Bron: Facebook Zuiderzoet
markieanta
Moderator

Bericht door markieanta »

Tenminste een keer een echt restaurant in de buurt van een cp. Ook dat andere tentje aan het haventje waar de marina omheen is gebouwd, is leuk om te zitten.
quincyj1998
Moderator

Bericht door quincyj1998 »

Absoluut leuke tent zo in de Marina, alleen nog nooit echt veel mensen gezien.
Totaal aantal verblijven op Center Parcs: 35
simon

Bericht door simon »

Op Le Lac d'Ailette is er trouwens ook een fonteinenshow gerealiseerd, dus mogelijks dat de kosten zo wat gespreid konden worden.
Coming up: Park De Haan (september)

2024: KV / VB
2023: HB / HA / MD / KM / HH
2022: PZ / LB / LH / AR / HA (op visite)
2021: AR / EP / KV / EH
pinatorq

Bericht door pinatorq »

AMFVlogs schreef: 11 mar 2024, 09:20 gratis activiteit op de spring hotspot is er ook voor de kids uiteraard maar vind dat niet alles om kinderen moet draaien en de volwassen mogen ook wel wat leuks hebben toch.
Voor volwassenen ook zeker maar dan heb ik persoonlijk toch liever wat meer interactie in de market dome(of elders) bijv. Een disco avond of iets dergelijks. En meer afwisseling van andere activiteiten. Zo heb ik de quiz nigth en de bingo al te vaak meegemaakt en zo goed als hetzelfde.
Groeten john

Coming up:

8-24 Vennenbos
12-24 Hochsauerland

HH 90, 91, 93, 95, 97-99, 02, 03, 05, 07-09, 21, 23
HB 09, 23, 24
BH10, 22, 23
MD 21
KV 22
Hochsauerland 22, 23
VM 23
Erperheide 23, 24
Port Zélande 24
Les Trois Forêts 24
AMFVlogs

Bericht door AMFVlogs »

De quiz night zit in een nieuw jasje en is toch wel heel anders dan de Bingo :D
pinatorq

Bericht door pinatorq »

Bedoelde eigenlijks dat elk park zo goed als hetzelfe doet. Zowel de bingo als de quiz. Aan 1 kant mooi want dan kun je er sl opin spelen maar aan de andere kant het wordt saai
Groeten john

Coming up:

8-24 Vennenbos
12-24 Hochsauerland

HH 90, 91, 93, 95, 97-99, 02, 03, 05, 07-09, 21, 23
HB 09, 23, 24
BH10, 22, 23
MD 21
KV 22
Hochsauerland 22, 23
VM 23
Erperheide 23, 24
Port Zélande 24
Les Trois Forêts 24
Martijn

Bericht door Martijn »

Insectentuin en insectenhotel

Afbeelding
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Wat een leuke nieuwe toevoeging.

Een bezoekje van ons aan De Eemhof staat op de planning, weet jij misschien al de locatie van de insectentuin en het insectenhotel?
Martijn

Bericht door Martijn »

Gezien de foto, gok ik dichtbij de Kinderboerderij in aanloop naar de Action Factory en de Adventure Golf.
22-BT-FD

Bericht door 22-BT-FD »

Het staat naast cottage 162! Dus langs de Leisure Boulevard tussen Market Dome en Action Factory.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Martijn

Bericht door Martijn »

Verkeerd gegokt! :lol: Dank voor de aanvullende foto´s! Ziet er leuk uit, zo naast het pad, ook met al die boomstammen erbij!
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Martijn schreef: 11 mar 2024, 18:01 Renovatie Brasserie Zuiderzoet
Officieel niet van Center Parcs, maar je kunt er wel gebruik van maken. Er is hier op dit moment een verbouwing gaande.
Bron: Facebook Zuiderzoet

We gaan er deze week een kijkje nemen (officiële heropening) en zullen er uiteraard foto's maken hoe Brasserie Zuiderzoet er nu uitziet. De menukaart is ook vernieuwd en ben benieuwd naar alles ;).
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Uitbreiding van het Cycle Center.

Op dit moment zijn ze bezig met de werkzaamheden voor de uitbreiding van het Cycle Center.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Nancy79

Bericht door Nancy79 »

Wat leuk!! Is dit het hele jaar door? 😀
Nancy79

Bericht door Nancy79 »

Mariëtte schreef: 10 mar 2024, 19:12 De nieuwe fonteinenshow.

Wat leuk!! Is dit het hele jaar door?
(Ook in de zomer?) 😀
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Nancy79,

De fonteinenshow is er in de Spring Celebrations periode. Daarna niet meer.
bianca

Bericht door bianca »

Tot wanneer is de spring celebrations
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Bianca,

De Spring Celebrations loopt tot half juni, daarna krijgen we de Summer Vibes.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Musjes overlast in de Daily Foodstore is opgelost.

De overlast van musjes die steeds de Daily Foodstore in kwamen gevlogen en daar van alles zaten te eten, is opgelost. De ingang is verplaatst naar de zijkant waardoor je via een soort sluis naar binnen kunt. Op de foto's nauwelijk/niet te zien maar die "sluis" met de lichtjes is afgedicht met heel dun gaas.

NIEUWE INGANG VAN DE DAILY FOODSTORE.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De nieuwe ingang.
Afbeelding
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Lente Hotspot Spring Celebrations.

April 2024.

De Spring Celebrations zit naast de kinderboerderij. Toen ik er was zat het hek op slot, dus alleen onderstaande foto's kunnen maken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Dakrenovatie in zone 6.

Afbeelding

Afbeelding
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Review verblijf midweek 13-17 mei 2024.

De review met foto's is binnengekomen via onze Facebookgroep.

Heerlijke een midweekje De Eemhof achter de rug. We zaten in cottage 303. Fijn dichtbij alles en een speeltuintje vlak aan de deur. Ik had een extra kinderstoel en babybedje aangevraagd en die stonden netjes klaar bij aankomst.

4 persoons premium cottagenummer 303.
Afbeelding

We gingen naar het buffet, grillhouse en lunchen in het Grand Café. We bezochten het zwembad, binnenspeeltuin en kinderboerderij en wandelde tot aan het haventje. In de buurt gingen we naar het dolfinarium en het pannenkoekenhuisje van Hans en Grietje. De eendjes waren een groot succes bij de kinderen.

Een wandeling naar de haven van Marina De Eemhof.
Afbeelding

Afbeelding

Spelen in de Action Factory.
Afbeelding
Mick

Bericht door Mick »

Geen foto's maar wel een geschreven verslag. Ik was voor het laatst op dit park in 2013 - ja echt zo lang geleden. :?

Nadat we in augustus 2013 voor het laatst naar de Eemhof waren geweest wilde ik nog eens terug en was nu toevallig in de buurt. De oprijlaan en zone bij de entree van het park waren erg netjes. Alleen die nieuwe borden aan de weg zijn wel erg ielig in vergelijking met vroeger, ik mis de vogel nu al. Het welkomstbord met De Eemhof mag veel groter, niet zo bescheiden.

De bebording verder in het park ziet er allemaal nieuw en fris uit.

De Market Square ziet er een wat slechter uit dan toen, op sommige punten een beetje verouderd. Het Grand Café was wel aardig ingericht alleen zat het restaurant bomvol muggen. Op het hele park is dit echt wel een probleem. Eten gigantisch duur, dus niks gepakt. Cappuccino meer dan 4 euro. Als je een hamburger met frietjes wil dan betaal je iets van 21 euro maar wil je kaas en bacon dan betaal je zo veel meer. Een colaatje is ook €3,40. Allemaal erg duur wat mij ervan weerhoudt om langer te blijven zitten. En de muggen jagen je ook weg, zo blijf je niet zitten. Zonde.

Bij de supermarkt was een hele rare wachtrij gebouwd met van die voilereflappen die je ook bij de Aqua Mundo ziet als je naar buiten zwemt. Waarom? Geen idee. Iemand?

De snackbar was erg ongezellig geworden. Personeel sprak je niet aan ondanks dat we de enige gasten waren. Je moest wel bestellen bij de bestelzuil dus konden ze je gewoon negeren, spraken wel gewoon Nederlands alleen spreken niet met de gast. Een raar niet passend interieur met lampjes aan gele elektrakabels? Niet zo mijn smaak maar wel hip. Onbeperkt sausconcept was wel geinig, zo kon je van alles wat proberen, ook iets wat je normaal niet zou pakken. Ook was er geen muziekje, dit ontbrak vooral, wat het erg ongezellig maakte, er hangen speakers dus waarom geen sfeervol muziekje?

De ingang van het zwembad is ook veranderd ten opzichte van toen. De sfeervollere Aziatische ruimte - zoals ik mij die herinner - is een moderne strakke kale hal geworden, zonde. De normale poortjes zijn vervangen door gigantische draaipoorten tegen indringers. Na de poortjes zag alles eruit zoals vroeger, al ben ik niet wezen zwemmen omdat we de tijd er niet voor hadden. De ontvangsthal was kaal en saai, te modern, weinig sfeer.

De winkel was flink groter geworden dan vroeger. Fashion Store was nu Shop & Smile met een veel beter assortiment. Ook LEGO, ander speelgoed, Center Parcs merchandise, knuffels, drinkbekers, zwemkleding, geurtjes en andere leuke hebbedingetjes. Een mini warenhuis, erg goed verzorgd en een ruim aanbod met o.a. spelletjes. Top.

De cottages waren vernieuwd maar onder de grijze lucht erg somber. Mensen maken er een grote bende van. Terrasmeubilair slingerde rond, de tuintjes waren een grote blubber en de gordijnen hingen erbij alsof het een kraakpanden waren, viel erg op. Zonde.

De Fun Factory verraste mij positief. Het terras was compleet ondergescheten, bah. De Fun Factory binnenin zag er echter veel groener uit dan toen ik er eerder was, erg mooi geworden. Alleen is er geen bediening die bestellingen opneemt, alleen via QR, maar veel tafels hebben geen sticker, dan kun je dus niet bestellen. Niet helemaal duidelijk of dat de bedoeling is. Ook staan er geen fysieke drankenkaarten. Het poolen moest per se via de tegoedpasjes van de Gamestate - zoals ook op alle andere parken en ook bij Landal - te hoogdrempelig als je een potje wil poolen vind ik. Begrijpelijk maar niet echt gastvriendelijk. De hal zelf was wel mooier geworden, veel groener dan hoe ik mij het herinner.
Tom...

Bericht door Tom... »

Leuk om je review te lezen!

Misschien beantwoord je je eigen vraag

Mick schreef: 27 mei 2024, 19:29
Bij de supermarkt was een hele rare wachtrij gebouwd met van die voilereflappen die je ook bij de Aqua Mundo ziet als je naar buiten zwemt. Waarom? Geen idee. Iemand?
zelf al met dit:

Mick schreef: 27 mei 2024, 19:29 Het Grand Café was wel aardig ingericht alleen zat het restaurant bomvol muggen. Op het hele park is dit echt wel een probleem.
?? Zou kunnen, dat ze dat doen om ongedierte buiten te houden?
Mick

Bericht door Mick »

Ja, dat dacht ik in eerste instantie ook. Tot ik zag dat de zijkant dichtgemaakt was met netten. Iets voor vogels dan waarschijnlijk. Vond het gewoon opvallend.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Dank je wel voor de review Mick.

Leuk om te lezen wat je hebt gezien aan veranderingen sinds je laatste bezoek uit 2013.

Die flappen die er hangen bij de Daily Foodstore is om de musjes tegen te houden, die vlogen steeds naar binnen en gaven overlast.

Mariëtte schreef: 16 apr 2024, 10:31 Musjes overlast in de Daily Foodstore is opgelost.

De overlast van musjes die steeds de Daily Foodstore in kwamen gevlogen en daar van alles zaten te eten, is opgelost. De ingang is verplaatst naar de zijkant waardoor je via een soort sluis naar binnen kunt. Op de foto's nauwelijk/niet te zien maar die "sluis" met de lichtjes is afgedicht met heel dun gaas.
Martijn

Bericht door Martijn »

Uitbreiding De Eemhof: picknickplaats

Via Instagram laat De Eemhof bezig te zijn aan een nieuwe ontwikkeling. Spoiler: wanneer je via de poll kiest voor: Picknick plaats heb je het goede antwoord te pakken. ;)

Afbeelding

Bron: Instagram De Eemhof
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoe leuk!

Ik kan me zo snel niet voor de geest halen waar dit precies is op het park, maar dat zullen we hopelijk snel weten.
Martijn

Bericht door Martijn »

Is dit niet op het veld waar vroeger de golfbaan was? Oftewel, rechts de dijk richting de Marina en links het park?
Debbie

Bericht door Debbie »

Ik ben afgelopen weekend op de Eemhof geweest en volgensmij is het de ruimte tussen zone 3 en 4.
Ik denk dat daar eerst tennisbanen waren.
Hartelijke groet,
Debbie

2017 EP-BT
2018 HH-BT
2019 HH-VM-PS
2020 HH-EH
2021 EH-HH-HH-EP-BT-KV-PS
2022 BT-EP-HH
2023 MD-VM-HS-BT-KV-HH-KV-BF-LD-HE
2024 BT-BH-EH-TF-VM-HH-HA
Martijn

Bericht door Martijn »

Oh, nu je het zegt! Dat moet inderdaad wel daar zijn, links lijk je ook iets van cottages te zien. Stukjes van de daken. :lol:
Mick

Bericht door Mick »

Mariëtte schreef: 27 mei 2024, 19:46 Dank je wel voor de review Mick.

Leuk om te lezen wat je hebt gezien aan veranderingen sinds je laatste bezoek uit 2013.

Die flappen die er hangen bij de Daily Foodstore is om de musjes tegen te houden, die vlogen steeds naar binnen en gaven overlast.

Mariëtte schreef: 16 apr 2024, 10:31 Musjes overlast in de Daily Foodstore is opgelost.

Aha, ja leuke vogeltjes maar je wil ze niet binnen natuurlijk. Bijzonder dat ze daar zo'n last van hebben dan. Wat betreft die muggen, het hele restaurant stond ook vol met citronella kaarsen, misschien kunnen ze het beter vol vleesetende plantjes zetten. :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Informatie Center Parcs parken Nederland”