Welkom op Center Parcs Informatie, hét enige echte Center Parcs Fan Forum zónder verdienmodel. Wij maken het verschil!

[Center Parcs] De Kempervennen Informatie & Nieuws

De Eemhof, De Huttenheugte, Het Meerdal, De Kempervennen, Het Heijderbos,
Port Zélande, Limburgse Peel, Park Zandvoort, Parc Sandur, Camping Port Zélande
Tom...

Re: [Center Parcs] De Kempervennen Informatie & Nieuws

Bericht door Tom... »

Leuk dat ze dit zo doorvoeren.
Die stickers op de ramen bij de receptie bovenin zien er prima uit, past leuk bij de nieuwe huisstijl.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

De Aqua Racer & De Aqua Loop tijdelijk gesloten.

In verband met onderhoudswerkzaamheden zijn de Aqua Loop en de Aqua Racer gesloten van 19 t/m 21 juni 2023.

De Aqua Racer & De Aqua Loop Center Parcs De Kempervennen.
Afbeelding
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Tarieven Cycle Center.

Juli 2023.

Afbeelding
Erik en Annelie

Bericht door Erik en Annelie »

Goedenavond,
Wij gaan binnenkort naar de Kempervennen,
En nu was mijn vraag aan welke kant kan je de marketdome in is dat vanaf de kant van de huisjes met nummer 276, of is dat vanaf de kant vanaf nummer 576....
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Er zijn 2 ingangen naar de Market Dome, eentje ter hoogte van cottagenummer 576 en eentje aan de achterkant,
bij het buitenterras van Nonna's, bij binnenkomst gelijk rechts zit restaurant Evergreenz.

Ik heb er wel foto's van, als je die wilt zien dan zal ik ze opzoeken.
Erik en Annelie

Is die andere ingang aan de kant van het water? Zou je ze op de plattegrond kunnen markeren?
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Dat klopt.

Bij de linkerpijl ligt de hoofdingang. De rechterpijl is de achteringang bij het water.

Afbeelding

Afbeelding

Bron foto 2: Google Earth.
Erik en Annelie

Super bedankt, we hebben nu huise 431 geboekt, maar twijfelde om omteboeken naar 273 maar dat is dan niet handig denk ik.....
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Dat is graag gedaan.

Wat zijn de wensen wat handig is?
Erik en Annelie

Niet te ver met de kinderen richting de market dome, en de aquamundo sjokken, aangezien ze 2jaar, 5 jaar, en 6 jaar zijn....
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Nr.431 ligt niet echt ver van de Market Dome vandaan, 273 ligt wel iets dichterbij.

Ik weet niet welke cottages nog beschikbaar zijn voor de periode dat jullie gaan
die dichtbij de Market Dome liggen?
Erik en Annelie

Voor de rest is alles verder weg,
Maar met 273 moet je er denk ik wel omheen toch, en lijkt hij iets verder weg van de ingangen te zitten...
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Alleen als je via de achteringang gaat.

Maar beide ingangen zijn snel te bereiken vanuit cottagenr.273.

Ik verbleef een keer in nr.272 en deed er nog geen 2 minuten over om bij de hoofdingang van de Market Dome te komen.
Erik en Annelie

Ow dus 273 is dichterbij dan 431?

Zou je volgens de plattegrond niet zeggen...
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Beide cottages liggen vlakbij de Market Dome, het zal qua afstand niet heel veel verschillen.
Erik en Annelie

Mariëtte schreef: 27 jul 2023, 20:19 Beide cottages liggen vlakbij de Market Dome, het zal qua afstand niet heel veel verschillen.
Super bedankt voor de info..
Debbie

Bericht door Debbie »

Wij zijn gisteren terug gekomen van een verblijf op de Kempervennen. Dit park is redelijk dichtbij voor ons, we zijn er al meerdere keren gaan zwemmen maar nog niet eerder in een huisje verbleven.

We verbleven in huisje 60 een 6 persoons premium. De foto’s staan bij het topic cottage Kempervennen.

De algemene indruk van het park is zeer positief. Het is ruim opgezet heerlijk in de bossen en met twee grote meren.
De market dome is een echte gezellige ouderwetse market dome met veel groen en wat dieren (visjes, schildpadden, eendjes). Er zijn de 3 bekende restaurants, snackbar, gran café, super markt en shop en smile. De prijzen in de supermarkt zijn wel echt heel duur. Daarnaast zijn de bowlingbanen en game town in de market dome.
Wij hebben meerdere keren bij Evergreenz gegeten en dit is ons goed bevallen. Eten was heerlijk en veel keus.

Dan de action factory. De nieuwe indoor “speeltuin” is echt een meerwaarde voor het park. Kinderen vanaf 4 jaar kunnen zich hier prima vermaken! Aan het begin is een toestel waar ook kinderen in een rolstoel op kunnen spelen. Maar om er te komen moet je een helling af en deze is wel stijl voor een rolstoel. Voor de action factory is een heerlijk terras met daarvoor een speeltuin en een soort waterspeeltuintje. Met mooi weer kan je daar heerlijk zitten terwijl de kids spelen.

De aqua mundo. Het is een mooie aqua mundo met genoeg te doen. Mijn 7 jarige vind het geweldig vooral door de wild waterbaan, koraalbad en bandenglijbaan. Voor de 1,5 jarige vind ik dit zwembad minder geschikt. Het water is erg koud waardoor je het golfslagbad snel uit moet. Ze hebben wel een baby badje en een kleuterbad. De twee nieuwe glijbanen zijn een aanwinst voor het zwembad.

Het strandje heeft voor ons ook echt een meerwaarde. Met mooi weer vinden we het heerlijk om naar het strand te gaan en dat kan hier prima! Afgelopen donderdag was het heerlijk weer en helemaal niet druk op het strandje. Er staan strandstoeltjes en zitzakken waar je gebruik van mag maken. Daarnaast is er ook kiosk waar je drinken, snacks of ijsje kan kopen. Drinken vond ik wel erg duur meer dan €4 voor een blikje fris. Ijsjes €2,50 per stuk.

Veel activiteiten hebben wij niet gedaan. Alleen de hidden track speurtocht. Die is erg leuk om met kinderen te doen en je ziet veel van het park. Daarnaast zijn we nog een dagje naar Bobbejaanland geweest wat goed is aan te rijden.

Door dit verblijf is de Kempervennen echt een van onze favoriete parken geworden!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hartelijke groet,
Debbie

2017 EP-BT
2018 HH-BT
2019 HH
2020 HH-EH
2021 EH-HH-HH-EP-BT
2022 BT-EP-HH
2023 VM-HS-BT-KV-BF-HE
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Dank je wel voor de review Debbie :D.

Leuk om te lezen dat het park jullie zou goed is bevallen en het park nu één van jullie favorieten is geworden.

Fijn dat er ook is gedacht aan kinderen in een rolstoel. Heb je misschien een foto van dat speeltoestel?

Het strandje vind ik ook een meerwaarde, met mooi weer geeft het een extra gezellige sfeer. Wat ik me
afvraag, kon je er goed komen met de rolstoel?

Wat ik begrijp is het koraalbad weer open?

Wij zijn aan het aftellen voor een verblijf op De Kempervennen, mede door je review nog meer zin in!
Debbie

Bericht door Debbie »

Hoi Mariëtte,

Het korlaalbad is weer open maar nog wel op beperkte tijden. Ik dacht van 11-13 en 15-17u. Heb het idee dat het afwisselend is met de aqua loop want die ging om 17u weer open.

Ik voeg een foto toe van het speeltoestel wat ik bedoel. Dit is vooral voor kinderen in een rolstoel die ze zelf kunnen besturen en nog op een bepaald mentaal ontwikkelingsniveau zitten. Ik denk rond de kleuter leeftijd want je moet de cijfers kunnen herkennen.

Het bovenpad van het strand is redelijk te doen. Het zou helemaal mooi zijn als ze een stuk verhard maken waardoor je met de rolstoel er nog makkelijker op kan rijden.

Afbeelding
Hartelijke groet,
Debbie

2017 EP-BT
2018 HH-BT
2019 HH
2020 HH-EH
2021 EH-HH-HH-EP-BT
2022 BT-EP-HH
2023 VM-HS-BT-KV-BF-HE
Martijn

Bericht door Martijn »

Hoe ver is men op De Kempervennen met de aanleg van de nieuwe betonnen paden naar de cottages toe, de terrassen en nieuwe tuinmeubels bij bijvoorbeeld de Comfort cottages?
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Toen ik er was in december 2022 nog geen nieuwe terrasmeubilair wel al nieuwe betonnen paden en terrassen bij de 2 persoons premium cottages in zone 9. Over een paar weken ga ik weer naar De Kempervennen en zal kijken hoe het er dan voorstaat. Of iemand anders die nu al meer informatie erover heeft?
Debbie

Bericht door Debbie »

Toen wij er waren afgelopen zomer zag ik wel nieuw terras meubilair. Ik heb niet heel het park gezien maar verwacht dat ze het dan overal hebben vervangen. Waar wij zaten waren de terrassen en paden ook geasfalteerd. Heb er niet op gelet of dat overal was.
Hartelijke groet,
Debbie

2017 EP-BT
2018 HH-BT
2019 HH
2020 HH-EH
2021 EH-HH-HH-EP-BT
2022 BT-EP-HH
2023 VM-HS-BT-KV-BF-HE
Martijn

Bericht door Martijn »

Goed om te horen! Alvast dank voor een eventuele check, vooral benieuwd naar zone 7.
AMFVlogs

Bericht door AMFVlogs »

zone 7 edens wel beton voor en achter maar dat was al zo en terras denk dat het vervangen is, want het bedrijf doet het hele park achter elkaar door.
Martijn

Bericht door Martijn »

Bij de original cottages ook in zone 7?
Plaats reactie

Terug naar “Informatie Center Parcs parken Nederland”