Welkom op Center Parcs Informatie.
[Center Parcs] De Kempervennen Informatie & Nieuws
- bianca
- Yuri
Re: [Center Parcs] De Kempervennen Informatie & Nieuws
De golfmachine in het golfslagbad is kapot, dus er zijn tijdelijk geen golven helaas.
Mag ik zeggen dat ik de betonnen terrasjes niet echt een verbetering vind? Lag vanmorgen een flink zwembad op ons terras.
Mag ik zeggen dat ik de betonnen terrasjes niet echt een verbetering vind? Lag vanmorgen een flink zwembad op ons terras.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi Yuri,
Bedankt voor de informatie, doen de golven in de Aqua Mundo het inmiddels weer?
Dat mag je zeker zeggen, jammer dat het zo'n "zwembad" is op jullie terras.
Hebben meer cottages daar last van?
Bedankt voor de informatie, doen de golven in de Aqua Mundo het inmiddels weer?
Dat mag je zeker zeggen, jammer dat het zo'n "zwembad" is op jullie terras.
Hebben meer cottages daar last van?
- rob1980
Dank je. Ik zei er niets over, omdat ik dacht dat ik de enige was. Afgelopen winter werden de paadjes heel glad als het vroor. We liepen voor de zekerheid door het zand. Dit voorjaar waren ze glad door de algen die er op groeiden. En het water kan nergens heen. Het is een betonnen plaat. Met een heel onnatuurlijke gele kleur. We waren in Februari blij toen in het Meerdal de oude stenen er nog lagen. We dachten dat het door voort scheidend inzicht kwam, maar ze bleken achter te liggen met beton storten.
Zonde, die oude stenen oogden ouderwets, maar funtioneerden prima. Vormden ook een minder onnatuurlijk contrast met de omgeving.
- Yuri
Volgens een medewerker kon het wel even duren, ze moeten onder het zwembad zijn om het te kunnen repareren. Is sinds maandag vorige week defect.
Vandaag zijn we helaas niet in het zwembad geweest. Het was onze uitcheckdag en toen we na het huisje te hebben verlaten nog naar het zwembad wilden, stond er een rij. Er was een technisch ongemak waardoor het zwembad tijdelijk gesloten was.
Werd netjes opgelost trouwens, iedereen kreeg een consumptiemunt voor een drankje bij het grandcafe. Die arme medewerkers wisten niet wat hen overkwam: half 11 in de ochtend en een tjokvol terras. Complimenten voor het personeel, die moesten even in een hoop chaos iedereen van drankjes voorzien met maar 3 medewerkers!
Wij wilden niet wachten zonder te weten of/en wanneer het zwembad weer open kon, dus heb ik er een berichtje naar de Vossemeren aan gewaagd en we mochten als uitzondering daar een dagje komen zwemmen. Super service!
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi Yuri,
Dank je wel voor de informatie.
Dat was dan even onverwachts heel hard werken voor de 3 medewerkers van het Grand Café, super dat ze dat zo goed hebben opgepakt.
Netjes dat jullie bij uitzondering mochten komen zwemmen op De Vossemeren.
Hoe was jullie verblijf op De Kempervennen?
Dank je wel voor de informatie.
Dat was dan even onverwachts heel hard werken voor de 3 medewerkers van het Grand Café, super dat ze dat zo goed hebben opgepakt.
Netjes dat jullie bij uitzondering mochten komen zwemmen op De Vossemeren.
Hoe was jullie verblijf op De Kempervennen?
- Yuri
Verblijf was prima, 2p premium. Kleine cottage, maar meer hebben we ook niet nodig. We verblijven bijna nog langer in het zwembad dan in ons huisje Huisje was helemaal prima, netjes, schoon en alles aanwezig. Wel kregen we een afwasborstel en afwasmiddel ipv vaatwastabletten (en lucifers) Is dat nieuw?
Nog vrienden gemaakt met de ganzen, misschien een beetje te, want vanmorgen dacht er eentje dat het ook wel prima was om bij ons binnen te komen
Maar zoals ik zei: we komen altijd vooral om te zwemmen, nouja, te spelen in het zwembad. Hoewel ik normaal gesproken altijd erg van die oude jaren 90 glijbanen hou, vind ik de 2 'oudjes' op de kempervennen tegenvallen. De 2 nieuwe daarintegen zijn super, ken weinig leukere moderne glijbanen in Nederland. Wel vind ik het zwembad een beetje kaal en saai qua decor vergeleken met andere parken. Het was erg rustig, kon met gemak 10x de aqualoop nemen binnen een uur. Ook zijn er veel meer banden voor de aquaracer dan afgelopen juni en hebben ze er een stoplicht opgehangen (was er volgens mij in juni nog niet)
Vossemeren was een fijne afwisseling na een paar dagen kempervennen. Daar zijn de 2 oude slides wel echt super. Vooral die kleine blauwe. Dat die de laagste kwalificatie krijgt op het bordje bij de ingang begrijp ik weinig van. Je slingert alle kanten op en ik vloog een paar keer bijna de bocht uit. Heerlijk wilde glijbaan. Dan voel je je weer helemaal kind toch?
Nog vrienden gemaakt met de ganzen, misschien een beetje te, want vanmorgen dacht er eentje dat het ook wel prima was om bij ons binnen te komen
Maar zoals ik zei: we komen altijd vooral om te zwemmen, nouja, te spelen in het zwembad. Hoewel ik normaal gesproken altijd erg van die oude jaren 90 glijbanen hou, vind ik de 2 'oudjes' op de kempervennen tegenvallen. De 2 nieuwe daarintegen zijn super, ken weinig leukere moderne glijbanen in Nederland. Wel vind ik het zwembad een beetje kaal en saai qua decor vergeleken met andere parken. Het was erg rustig, kon met gemak 10x de aqualoop nemen binnen een uur. Ook zijn er veel meer banden voor de aquaracer dan afgelopen juni en hebben ze er een stoplicht opgehangen (was er volgens mij in juni nog niet)
Vossemeren was een fijne afwisseling na een paar dagen kempervennen. Daar zijn de 2 oude slides wel echt super. Vooral die kleine blauwe. Dat die de laagste kwalificatie krijgt op het bordje bij de ingang begrijp ik weinig van. Je slingert alle kanten op en ik vloog een paar keer bijna de bocht uit. Heerlijk wilde glijbaan. Dan voel je je weer helemaal kind toch?
- markieanta
- Moderator
Die kleine glijbaan op Vossemeren gaat inderdaad veel en veel sneller dan die grote. Wat vond je van de Splash? Die doet zeer aan je rug.
- Yuri
Klopt! Ik vind die kleine denk ik zelfs nog leuker dan dat oude baantje op het heijderbos en dat is toch wel 1 van mn favoriete oude glijbanen!
De splash vind ik er van buitenaf leuker uitzien dan dat hij in werkelijkheid is. Wel leuk uitzicht over het zwembad, grappige valversnelling en idd een pijnlijke trechter. Tip: kom rechtop zitten zodra je de trechter in gaat, je remt meteen wat af en je rug en schouders blijven gespaard. Wel leuk dat je direct daarna door kunt met de (wild)waterbaan.
Was er nog nooit geweest, maar vond het wel een heel mooi sfeervol bad!
De splash vind ik er van buitenaf leuker uitzien dan dat hij in werkelijkheid is. Wel leuk uitzicht over het zwembad, grappige valversnelling en idd een pijnlijke trechter. Tip: kom rechtop zitten zodra je de trechter in gaat, je remt meteen wat af en je rug en schouders blijven gespaard. Wel leuk dat je direct daarna door kunt met de (wild)waterbaan.
Was er nog nooit geweest, maar vond het wel een heel mooi sfeervol bad!
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Prijslijst Cycle Center.
Maart 2023.
Maart 2023.
- Sander lipsch
Ik kwam dit bericht tegen bij Facebook 112 verder gezocht op internet dat klopt helemaal
Brandweer naar de Kempervennen Kempervennendreef in Westerhoven voor een woningbrand
zondag 9 april 2023, 17:49 uur
Brandweer naar de Kempervennen Kempervennendreef in Westerhoven voor een woningbrand
zondag 9 april 2023, 17:49 uur
- Sander lipsch
Chaletbrand in Westerhoven
Op de Kempervennen in Westerhoven is vanmiddag een chalet in brand gevlogen. Het vuur was ontstaan in de sauna. De brand was snel onder controle. Er waren geen gewonden.dat is van om roep Brabant
Foto: Rico Vogels / SQ Vision
Op de Kempervennen in Westerhoven is vanmiddag een chalet in brand gevlogen. Het vuur was ontstaan in de sauna. De brand was snel onder controle. Er waren geen gewonden.dat is van om roep Brabant
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Dank je wel voor de informatie Sander lipsch!
Sauna vliegt in brand op vakantiepark De Kempervennen.
WESTERHOVEN – Op de Kempervennen in Westerhoven heeft vanmiddag, 09-04-2023, een chaletbrand gewoed.
De brand was ontstaan in de sauna. De brandweer was snel ter plaatse en kon de brand snel onder controle
krijgen.
Er zijn geen gewonden gevallen bij het incident.
Het gaat om cottagenummer 346.
Foto's.
Bron informatie: 112Brabant.
Bron foto's: Rico Vogels
Sauna vliegt in brand op vakantiepark De Kempervennen.
WESTERHOVEN – Op de Kempervennen in Westerhoven heeft vanmiddag, 09-04-2023, een chaletbrand gewoed.
De brand was ontstaan in de sauna. De brandweer was snel ter plaatse en kon de brand snel onder controle
krijgen.
Er zijn geen gewonden gevallen bij het incident.
Het gaat om cottagenummer 346.
Foto's.
Bron informatie: 112Brabant.
Bron foto's: Rico Vogels
- quincyj1998
- Moderator
Vandaag even gaan kijken, maar er is niks te zien, hij lijkt zelfs alweer in gebruik te zijn. Bedden waren gebruikt en er staan spullen van gasten binnen. Er is geen schade en of brand lucht te bekennen.
Totaal aantal verblijven op Center Parcs: 35
- markieanta
- Moderator
Dan waren ze er mooi op tijd bij waarschijnlijk.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Tarieven Wasserette.
April 2023.
April 2023.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
- NaMiSe
Nee, wat jammer, we gaan morgen naar KV!
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Zeker jammer NaMiSe.
Een fijn verblijf toegewenst!
Een fijn verblijf toegewenst!
- NaMiSe
Heerlijke vakantie gehad, foto’s en review volgen nog….maar het koraal bad is de hele week niet open geweest!
- quincyj1998
- Moderator
Deze was bij ons de 14de ook al gesloten.
Totaal aantal verblijven op Center Parcs: 35
- KrielkipNL
Is die al wel open geweest afgelopen jaar? Voor mijn gevoel is die al minimaal een jaar dicht. (vorig bezoek maart 2022)
22: KV (Maa), 2x MD (Jun/Sep), HH (Nov)
23: EH (Apr), HB (Jun), VM (Sep), MD (Okt)
23: EH (Apr), HB (Jun), VM (Sep), MD (Okt)
- rob1980
12 maart heb ik er in gezwommen. Het was wel heel koud
- Tom...
Ik ben er in januari 2 dagen in geweest. De eerste dag was het steenkoud, de tweede dag lekker warm. De rest van de week was het dicht.
Maar het is echt vergane glorie, voor mij mag het vervangen worden door een leuke glijbaan
Maar het is echt vergane glorie, voor mij mag het vervangen worden door een leuke glijbaan
- Martijn
Kleine vernieuwingen De Kempervennen
De receptie van het park is voorzien van raamfolie met daarop bekende elementen uit de nieuwe huisstijl. Leuk dat dit op steeds meer plekken in het park terugkomt. Dat is ook bij de Wasserette het geval.
Ook de nieuwe E-car-parking is inmiddels zo goed als klaar.
De receptie van het park is voorzien van raamfolie met daarop bekende elementen uit de nieuwe huisstijl. Leuk dat dit op steeds meer plekken in het park terugkomt. Dat is ook bij de Wasserette het geval.
Ook de nieuwe E-car-parking is inmiddels zo goed als klaar.