CENTER PARCS INFORMATIE: Sunparks De Haan aan Zee wordt vanaf mei 2020 Center Parcs Park De Haan! Het is weer Winter Wonderland op de Center Parcs parken ❄️☃️🌟🎄🎅. Center Parcs De Eemhof wordt vanaf maandag 6 januari 2020 gestart met de grootschalige renovaties. De wildwaterbaan van Center Parcs De Vossemeren is gesloten van maandag 15 juni 2020 t/m vrijdag 26 juni 2020. De nieuwe website van Resort Center Parcs Terhills staat online, met op ons forum de eerste foto's van een volledig afgewerkte cottage! De nieuwe wildwaterbaan op Center Parcs Park Zandvoort is op 24 september 2019 geopend door Maarten van der Weijden en wij waren erbij! Op ons forum een uitgebreide fotoreportage! Grootschalige vernieuwingen op Center Parcs De Eemhof. De naam van de gloednieuwe Orry & Friendsshow is De Geheimzinnige Fluitketel.

[Center Parcs] De Huttenheugte Informatie & Nieuws

De Eemhof, De Huttenheugte, Het Meerdal, De Kempervennen, Het Heijderbos, Port Zélande,
Limburgse Peel, Park Zandvoort, Parc Sandur
Plaats reactie
Mariëtte
Beheerder

[Center Parcs] De Huttenheugte Informatie & Nieuws

Bericht door Mariëtte » 12 okt 2019, 16:55

NIEUW: TREINRITJES TUSSEN DE HUTTENHEUGTE EN COEVORDEN CENTRUM

Het treintje rijdt op woensdag, donderdag en vrijdag. Het treintje maakt eerst een rondrit over het park en langs deze route komen
bushaltes te staan. Vervolgens wordt koers gezet naar het centrum via het Stieltjeskanaal, Rembrandtlaan en Dr. Picardtlaan. Via de
watertoren komen de passagiers in het centrum. De terugreis gaat via de singels, de Stationsstraat, Dalerallee, Hulsvoorderdijk,
Achterloo en Reindersdijk.

Het treintje.
Afbeelding

Bron: Coevordernieuws.nl

Desireew

Re: [Center Parcs] De Huttenheugte Informatie & Nieuws

Bericht door Desireew » 23 okt 2019, 12:04

Wat leuk zeg. Net als vroeger. Is er al bekend waar de haltes staan en of hij het hele jaar door rijd?
(Buiten de seizoenen om,wij gaan in maart)

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte » 23 okt 2019, 14:39

Hoi Desireew,

Het treintje rijdt niet het hele jaar door. Het laatste ritje is op 26 oktober 2019. Daarna zal het treintje naar alle waarschijnlijk
weer gaan rijden als de zomertijd ingaat in maart 2020. Waar de haltes op het park precies staan weet ik niet, maar ik ga eind
november naar De Huttenheugte en zal dan zeker gaan kijken bij welke zones de haltes staan en zal het dan hier posten.

Reginald41

Bericht door Reginald41 » 23 okt 2019, 15:41

Mariëtte schreef:
23 okt 2019, 14:39
Hoi Desireew,

Het treintje rijdt niet het hele jaar door. Het laatste ritje is op 26 oktober 2019. Daarna zal het treintje naar alle waarschijnlijk
weer gaan rijden als de zomertijd ingaat in maart 2020. Waar de haltes op het park precies staan weet ik niet, maar ik ga eind
november naar De Huttenheugte en zal dan zeker gaan kijken bij welke zones de haltes staan en zal het dan hier posten.
Ik ben op 22 november tot 24 november ook op De Huttenheugte, jammer dat de treintje niet meer rijden, zo erg luxe zijn!

Desireew

Bericht door Desireew » 23 okt 2019, 15:56

Ah dat zou *piep* zijn. Wij gaan vanaf 20 maart.
Maar duimen dan dat ze eerder gaan rijden. Anders vissen we er net een weekje naast.... :cry:

B767-300ER

Bericht door B767-300ER » 23 okt 2019, 18:21

Het is toch geen parktrein maar een treintje naar coevorden?

Mariëtte
Beheerder

Bericht door Mariëtte » 23 okt 2019, 20:11

Het treintje maakt ook een ritje over het park langs de verschillende "bushaltes"
om de gasten op te halen voor een ritje naar Coevorden en terug ;) .

B767-300ER

Bericht door B767-300ER » 23 okt 2019, 20:55

Ow. Dacht alleen “centrum” en “portierelounge”
Dan heb ik dat verkeerd gelezen ;)

Plaats reactie