Welkom op Center Parcs Informatie, hét Center Parcs Fan Forum van nu, verrassend vernieuwend!

[Center Parcs] Park Eifel Informatie en Nieuws

Bispinger Heide, Park Allgäu, Park Hochsauerland, Park Bostalsee, Park Nordseeküste, Park Eifel
NaMiSe

Re: [Center Parcs] Park Eifel Informatie en Nieuws

Bericht door NaMiSe »

Mariëtte schreef: 01 jun 2020, 08:23 Hoi NaMiSe,

Ik ben benieuwd hoe het jullie gaat bevallen op Landal Eifeler Tor, laat je het nog even weten?

Een fijn verblijf toegewenst!

Sinds gisteren in Landal Resort Eifeler Tor. Is er nog iemand die iets wil weten over dit park? Geen CP, ik weet het.......
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi NaMise,

Ja, heel graag, ben zeker wel benieuwd naar dit park! Misschien wil je ook nog een paar foto's maken? Ook van jullie bungalow?

Een heel fijn verblijf toegewenst!
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Een pilot cottage aan de binnenkant.

4 persoons VIP pilot cottage.
CPfan2004

Bericht door CPfan2004 »

Ik vond op de Instagram (staat ook op Facebook) van park Eifel mooie winterfoto's en kwam toen deze foto tegen:

138614924_4861415057264628_7657687392609587035_o.jpg

Dit type huisje heb ik nog niet eerder op foto's gezien. Zou dit misschien een vernieuwd (4pers vip of ander type) huisje kunnen zijn? Het huisje ziet er namelijk van buiten best nieuw uit.
2016: Aqua Mundo De Eemhof - 2017: Le Lac d'Ailette - next: juni 2021 Limburgse Peel 4p vip
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi timl08,

Bedankt voor de mooie foto!

Wat ik heb begrepen staan er op Park Eifel 3 pilot cottages, al vanaf 2018.
Onderstaande foto is er één van.

Op het forum staan ook foto's binnenkant pilot cottage Park Eifel.

Pilot cottage Park Eifel.
Afbeelding

Bron foto: Thomas ch.
Stefan

Bericht door Stefan »

timl08 schreef: 14 jan 2021, 18:18 Ik vond op de Instagram (staat ook op Facebook) van park Eifel mooie winterfoto's en kwam toen deze foto tegen:

138614924_4861415057264628_7657687392609587035_o.jpg

Dit type huisje heb ik nog niet eerder op foto's gezien. Zou dit misschien een vernieuwd (4pers vip of ander type) huisje kunnen zijn? Het huisje ziet er namelijk van buiten best nieuw uit.

Toevallig viel mij dat dit zomer op dat dit witte huisje een vernieuwd huisje leek! Vind het park wel erg mooi gelegen maar de huisje kunnen echt wel een opknapbeurt gebruiken.
Tom...

Bericht door Tom... »

timl08 schreef: 14 jan 2021, 18:18 Ik vond op de Instagram (staat ook op Facebook) van park Eifel mooie winterfoto's en kwam toen deze foto tegen:
Wat een prachtige foto, heel leuk om ook een foto van het huisje van buiten te zien.
Ik hoop heel erg dat ze dit plan ooit verder oppakken, want dit ziet er schitterend uit.
Lijkt weer op wat ze in Park Zandvoort en binnenkort ook Limburgse Peel doen.
Park Eifel is echt een mooi park, alleen zwaar verouderd. Een grote opknapbeurt zou fantastisch zijn!
CPfan2004

Bericht door CPfan2004 »

Vandaag kwam ik op Google Maps nog een paar foto's van pilot-cottages tegen:

Dit is de pilotcottage (rechterhuisje, nr: 246) van het blok 245-246. Dit is een ander huisje dan die ik gisteren stuurde:

Afbeelding

Het nr: 274 van het blok 273-274 is van binnen nog niet opgeknapt (dat kun je zien aan de oude gordijen) en heeft ook geen luiken, maar wel een likje verf gekregen. Dit is het rechterhuisje van het huisje wat ik gisteren stuurde:

Afbeelding

Ik hoop echt dat ze snel starten met vernieuwen (gaat volgens recente reacties op google maps nog steeds gebeuren), want het ziet er idd top uit.
2016: Aqua Mundo De Eemhof - 2017: Le Lac d'Ailette - next: juni 2021 Limburgse Peel 4p vip
EBFS

Bericht door EBFS »

Wat een verbetering inderdaad! Wat een likje verf allemaal niet kan doen.
CPfan2004

Bericht door CPfan2004 »

Ik denk dat een renovatie voorlopig nog wel op zich laat wachten:

85060270-81BB-41DB-BB8A-187123A51ABE.jpeg
(Overigens een raar antwoord dat er nog niks bekend is als je weet dat het park zelf op verschillende beoordelingsites al vanaf 2018 roept dat er een renovatie komt).

Jammer, want nu het park al maanden dicht is lijkt me het ideale moment om de huisjes EN market dome en aqua mundo te renoveren.
markieanta

Bericht door markieanta »

En juist die aftandse oude huisjes is hetgeen wat me tegenstaat bij dit park.
Als ze dat nou eens naar de moderne tijd konden transformeren, dan zou ik daar wel eens heen willen, de omgeving is prachtig tenslotte.
CPfan2004

Bericht door CPfan2004 »

markieanta schreef: 25 jan 2021, 19:20 En juist die aftandse oude huisjes is hetgeen wat me tegenstaat bij dit park.
Als ze dat nou eens naar de moderne tijd konden transformeren, dan zou ik daar wel eens heen willen, de omgeving is prachtig tenslotte.
Ja, precies. De omgeving van het park is super en het park heeft echt veel potentie. Als ze de Market Dome en de Action Factory nou net zo'n opknapbeurt als Park Zandvoort en Les Ardennes geven, de huisjes mooi renoveren en in de Aqua Mundo een of twee extra glijbanen plaatsen, wordt het een super park en zal ik er graag eens heen willen.
Estja

Bericht door Estja »

Iets gaat daar niet goed. Ik heb ergens gelezen dat er een intentieverklaring met de eigenaren getekend was. Volgens mij al ergens in 2017. Maar er gebeurt verder niks.

Ik kan helaas niet meer vinden waar ik dat gelezen heb van die intentieverklaring :?
Estja

Bericht door Estja »

Gevonden: artikel uit 2016 waarin al wordt vermeld dat er een letter of intent is getekend voor Park Eifel. De bedoeling was om de huisjes aan particulieren te verkopen, net zoals op andere parken.

Artikel: https://www.immobilien-zeitung.de/13853 ... zelverkauf
Quote: Als nächstes Projekt geht demnächst der Center Parc Hochsauerland in den Vertrieb, die Probehäuser sind bereits seit einigen Wochen fertiggestellt. Für den Center Parc Eifel wurde ein Letter of Intent vereinbart, für den Center Parcs Bispinger Heide laufen die Verhandlungen noch.
Estja

Bericht door Estja »

En nog een citaat uit een artikel van 21-1-21:
Stand des Modernisierungsprogramms
Zu den bereits erneuerten Anlagen gehören die Parks Hochsauerland und Nordseeküste in Deutschland. In den Niederlanden zählen die Parks Port Zélande, Park Zandvoort und Limburgse Peel dazu. Erneuert hat das Unternehmen auch die Parks Lac l’Ailette in Frankreich sowie Park De Haan und Center Parcs Les Ardennes in Belgien.

Innerhalb der nächsten fünf Jahre erhalten weitere Parks eine Rundumerneuerung. Dazu zählen die Center Parcs Bispinger Heide sowie Eifel in Deutschland. Außerdem ist unter anderem in mehreren Parks in den Niederlanden eine Erneuerung geplant sowie in den Center Parcs Les Bois Francs, Les Trois Forêts und Les Hauts de Bruyères.

Hier zeggen ze dus eigenlijk dat Eifel ergens in de komende 5 jaren ook een renovatie krijgt.

Voor het hele artikel: https://www.tophotel.de/expansion-und-m ... nnt-79312/
Tom...

Bericht door Tom... »

Ik denk dat Park Eifel nu eindelijk pas aan het "begin" van de grote renovatie staat en dat het echt nog wel een paar jaar kan duren voordat er ook echt iets gedaan wordt. Feit dat ze op het CP overzicht staan en dat er nu toch echt over grote renovatie gesproken wordt, betekent wel dat het toch écht lijkt te gaan gebeuren en dat vind ik fantastisch!!!
Reginald41

Bericht door Reginald41 »

Ik sla Park Eifel wel even over want in zo'n aftandse huisje zitten is niks voor mij.
Stefan

Bericht door Stefan »

Heeft er ook iemand foto’s van VIP 6 persoons huisje op de Eifel.
Hoeveel broodjes krijg je ongeveer aan de deur bezorgd?
Ralf

Bericht door Ralf »

Stefan schreef: 29 apr 2021, 14:03 Heeft er ook iemand foto’s van VIP 6 persoons huisje op de Eifel.
Hoeveel broodjes krijg je ongeveer aan de deur bezorgd?
3 per opgegeven volwassenen en 2 per kind per dag. Als je er 3 voor kinderen wilt moet je je kind opgeven als volwassen en dan wel de juiste geboortedatum invullen bij het registreren. ;)
Voor een overzicht van alle cottage plattegronden gesorteerd op aantal personen en per park ga naar:
Https://www.cpcp.nl
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Stefan schreef: 29 apr 2021, 14:03 Heeft er ook iemand foto’s van VIP 6 persoons huisje op de Eifel.

Hoi Stefan,

In dit topic staat heel veel informatie over alle verschillende type cottages op het park met foto's.

Park Eifel alle type cottages + foto's.
Stefan

Bericht door Stefan »

Dankjewel

Wij hebben ervaring met premium maar vind de plek van het park geweldig maar vond het huisje niet echt bijzonder. Dacht als we vip nemen is wellicht iets beter. Iemand hier ervaring mee?
Tom...

Bericht door Tom... »

Geen ervaring met VIP aldaar, maar heb wel gezien dat het meubilair ook al ouder is. Als je een cottage in het nieuwere deel neemt, heb je altijd een degelijk huisje met genoeg ruimte. Alleen is het meubilair allemaal vrij gedateerd. Al hadden wij eens een 6p premium daar en die was prima!

Of je moet een van de pilot cottages boeken met voorkeur?!
Stefan

Bericht door Stefan »

Bedankt voor je reactie weet jij welk nummer dit is voor 6 personen?
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Stefan,

Voor zover ik weet zijn de pilot cottages 4 persoons VIP cottages.
Estja

Bericht door Estja »

De Pilot cottages zijn niet in de verhuur meen ik.
Plaats reactie