Fijne vakantie alvast en geniet ervan.
Welkom op Center Parcs Informatie.
[Center Parcs] De Vossemeren Informatie & Nieuws
- bianca
Re: [Center Parcs] De Vossemeren Informatie & Nieuws
Mocht je ook gaan zwemmen, wil je dan kijken of ze ook bezig zijn met het vernieuwen/ voegen van tegels in het buitenbad?
- Snakedockter
Waterstand valt me nog mee moet ik zeggen. Ik had deze hoger verwacht.bianca schreef: 06 jan 2024, 10:13 Met al die hoge waterstanden vroeg ik me af hoe hoog het water staat in het grote meer. Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Verder zijn er grondwerkzaamheden aan de gang bij ik denk de tennisbanen buiten. Ik zal er vd week eens een foto van maken.
- Snakedockter
Er zijn grondwerkzaamheden bezig aan de achterzijde van de Action Factoty. Hier waren eerst de buiten tennisbanen. Het is mij onbekend wat ze hier gaan doen.

Zoals eerder geschreven lijkt het waterpijl wat het grote meer mee te vallen.

Zoals eerder geschreven lijkt het waterpijl wat het grote meer mee te vallen.

- Snakedockter
Review verblijf De Vossemeren januari 2024.
We verblijven een midweek op Center Parcs De Vossemeren en alhoewel de midweek nog in volle gang is schrijf ik toch alvast een review. De aankomst was zeer vriendelijk Wij werden welkom geheten door de dienstdoende beveiliging en netjes doorverwezen naar de check in. De check-in ging vlot. Het Park is momenteel voor 60% bezet en dat merk je wel. Het is niet al te druk en dat merk je ook aan het aanbod en openingstijden van diverse faciliteiten. Zo zijn de diverse restaurants één voor één open en is bijvoorbeeld friet affairs op donderdag volledig gesloten. De keuken van het Grand café gaat om 20:30 uur dicht. Na deze tijd is het dus niet meer mogelijk om iets lekkers bij de borrel te bestellen kwamen we achter. Maandagmiddag was er gedurende 2 uur live Entertainment middels een DJ die nog met ouderwetse plaatjes draaiden. Het was niet erg druk maar desalniettemin was dat toch erg leuk.'s avonds was er wederom live muziek net zoals op dinsdagavond ook live muziek. Ik moet zeggen dat alle medewerkers ontzettend vriendelijk zijn hier dat is echt een pluim waard. Zoals eerder geschreven is de midweek nog niet voorbij dus mogelijk vul ik deze review deze week nog verder aan.
We verblijven een midweek op Center Parcs De Vossemeren en alhoewel de midweek nog in volle gang is schrijf ik toch alvast een review. De aankomst was zeer vriendelijk Wij werden welkom geheten door de dienstdoende beveiliging en netjes doorverwezen naar de check in. De check-in ging vlot. Het Park is momenteel voor 60% bezet en dat merk je wel. Het is niet al te druk en dat merk je ook aan het aanbod en openingstijden van diverse faciliteiten. Zo zijn de diverse restaurants één voor één open en is bijvoorbeeld friet affairs op donderdag volledig gesloten. De keuken van het Grand café gaat om 20:30 uur dicht. Na deze tijd is het dus niet meer mogelijk om iets lekkers bij de borrel te bestellen kwamen we achter. Maandagmiddag was er gedurende 2 uur live Entertainment middels een DJ die nog met ouderwetse plaatjes draaiden. Het was niet erg druk maar desalniettemin was dat toch erg leuk.'s avonds was er wederom live muziek net zoals op dinsdagavond ook live muziek. Ik moet zeggen dat alle medewerkers ontzettend vriendelijk zijn hier dat is echt een pluim waard. Zoals eerder geschreven is de midweek nog niet voorbij dus mogelijk vul ik deze review deze week nog verder aan.
- markieanta
- Moderator
Hoe is jullie cottage?
- Snakedockter
Die is prima. Niets op aan te merken. Op een lamp na die stuk is.
- bianca
Hebben ze de mini kartbaan opgeruimd, die lag rechts van de tennisbaan daar naast lag de verdiepte kuil wasr je kan voetballen
- Snakedockter
Klopt daar inderdaad. Dat is helemaal weg. Ik dacht dat daar de tennisbanen stonden omdat daar nog een bord van stond langs de kant van de weg.
- bianca
Ik ben benieuwd wat er gaat komen.
- Snakedockter
Ik ook. Heb het het 2x gevraagd hier. Helaas zonder resultaat.
- bianca
via instagram gevraagd aan de Vossemeren maar daar komt de hotspot locatie.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Bedankt voor de informatie
.
Die plek lijkt me beter voor de hotspot, ligt meer centraal dan bij de kinderboerderij.

Die plek lijkt me beter voor de hotspot, ligt meer centraal dan bij de kinderboerderij.
- bianca
Ja vind dit ook
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Onthulling van de vernieuwde Bosland Cabana 2.0.
Op Center Parcs De Vossemeren werd op 13-01-2023 aan het grote publiek de nieuwe Nationaal Park Bosland belevingshut ‘Cabana 2.0’ onthuld. Bezoekers krijgen in de Market Dome een attractief overzicht van het belevingsaanbod van het nieuwe Nationaal Park.

Nieuw leven in de Cabana belevingshut.
Centraal in de Market Dome op de Vossemeren werd reeds in 2016 de eerste 'Bosland Cabana' geplaatst. Maar liefst 4.370.392 vakantiegasten passeerden sindsdien deze kijkhut en werden zo gestimuleerd om Bosland te bezoeken. Door de transitie naar Nationaal Park Bosland, werd het tijd om de Cabana te vernieuwen.
Interactief.
De vernieuwde 'Nationaal Park Bosland 'Cabana' stelt het gebied nu thematisch en interactief voor. Het thema 'Wandelen en fietsen' zoomt in op het belevingsaanbod voor wandelaars en fietsers met kant-en-klare wandel- en fietslussen, het kijkgedeelte 'Fauna en flora' toont de Boslandse landschappen, gebieden en weetjes over speciale bewoners zoals de Big Five, het thema 'Kinderen' zoomt dan weer in op de verschillende belevingsmogelijkheden voor de kleinste avonturiers.

Bron: Nationaalparkbosland.be
Op Center Parcs De Vossemeren werd op 13-01-2023 aan het grote publiek de nieuwe Nationaal Park Bosland belevingshut ‘Cabana 2.0’ onthuld. Bezoekers krijgen in de Market Dome een attractief overzicht van het belevingsaanbod van het nieuwe Nationaal Park.

Nieuw leven in de Cabana belevingshut.
Centraal in de Market Dome op de Vossemeren werd reeds in 2016 de eerste 'Bosland Cabana' geplaatst. Maar liefst 4.370.392 vakantiegasten passeerden sindsdien deze kijkhut en werden zo gestimuleerd om Bosland te bezoeken. Door de transitie naar Nationaal Park Bosland, werd het tijd om de Cabana te vernieuwen.
Interactief.
De vernieuwde 'Nationaal Park Bosland 'Cabana' stelt het gebied nu thematisch en interactief voor. Het thema 'Wandelen en fietsen' zoomt in op het belevingsaanbod voor wandelaars en fietsers met kant-en-klare wandel- en fietslussen, het kijkgedeelte 'Fauna en flora' toont de Boslandse landschappen, gebieden en weetjes over speciale bewoners zoals de Big Five, het thema 'Kinderen' zoomt dan weer in op de verschillende belevingsmogelijkheden voor de kleinste avonturiers.

Bron: Nationaalparkbosland.be
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
- Martijn
Echt heel tof om te zien dat de Spring Hotspot zo uitgebreid is, het voelt echt aan als een festivalterrein! Hopelijk wordt er ook voldoende georganiseerd voor genoeg bedrijvigheid.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
De lente Hotspot Spring Celebrations By Night.

- bianca
Nieuw stukje ligweide in de aquamundo met uitzicht op de waterskibaan. Dit ligt langs de wildwaterbaan.

- bianca
Buiten terras bij de aquamundo is nu een schutting geplaatst helaas

- bianca
Je mag weer over de brug die over de wildwaterbaan ligt

- bianca
Buitenbad terras

- bianca
Oh bij het nieuwe liggedeelte met uitzicht op het meer wordt deze week gemaaid en dan gaan de nieuwe ligstoelen erop.
- bianca
Er zijn kluisjes in de sporthal bij de spa. Deze werken niet met de bandjes maar nog op de vroegere manier met 1 of 2euro. Ik heb het test het werkt.

- bianca
Nieuwe sorteer prullenbakken in de Market Dome.

- bianca
Baggeren van de vennen. Heel zone 2 is afgesloten kon hrlaas geen foto maken van cottage 204.

- bianca
Re: [Center Parcs] De Vossemeren park & Aqua Mundo foto's & video's
Dit staat bij de ingang, rechts naast de receptie

- bianca
Het bruggetje staat helemaal onder water. Het water aan de achterkant van cottage 101 wordt naar het meer achter cottages 257 gepompt. Waardoor het bruggetje nu onder water staat.

- quincyj1998
Ze zijn flink bezig, goed om te zien.
Totaal aantal verblijven op Center Parcs: 35
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi Bianca,
Super bedankt van voor de foto's en de informatie over de werkzaamheden op het park
. Leuk om te zien dat er altijd wel dingen nieuw zijn of worden vernieuwd. Wat een mooi nieuw stukje extra ligweide bij de Aqua Mundo met uitzicht op het meer hebben ze gemaakt, dat ziet er keurig uit en een mooi uitzicht.
Het Vennenproject is wel nodig, het verbaasde me al een tijdje dat er vennen soms compleet droog waren komen te liggen, maar wel met een bordje erbij, verboden te zwemmen
. Goed dat ze hier nu wat aan doen.
Je vertelt dat er nu weer over het bruggetje over de wildwaterbaan mag worden gelopen, mocht dat eerst niet of mocht dat tijdelijk niet door de werkzaamheden?
Begrijpelijk dat je geen foto's kon maken van cottagenummer 204, is het voor cottagenummer 331 wel gelukt?
Super bedankt van voor de foto's en de informatie over de werkzaamheden op het park

Het Vennenproject is wel nodig, het verbaasde me al een tijdje dat er vennen soms compleet droog waren komen te liggen, maar wel met een bordje erbij, verboden te zwemmen

Je vertelt dat er nu weer over het bruggetje over de wildwaterbaan mag worden gelopen, mocht dat eerst niet of mocht dat tijdelijk niet door de werkzaamheden?
Begrijpelijk dat je geen foto's kon maken van cottagenummer 204, is het voor cottagenummer 331 wel gelukt?
- markieanta
- Moderator
En verboden te schaatsen he