Je hebt wel gelijk
Welkom op Center Parcs Informatie.
[Center Parcs] De Vossemeren Informatie & Nieuws
- quincyj1998
Re: [Center Parcs] De Vossemeren Informatie & Nieuws
Je hebt wel gelijk
Totaal aantal verblijven op Center Parcs: 35
- AMFVlogs
Wel duidelijk!
- markieanta
- Moderator
Zullen ze het oude logo ondertussen al van het grote hotel gebouw afgehaald hebben.
- bianca
Ja dat zal er nu wel af zijn, daar waren ze een paar weken geleden mee bezig.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Klopt.
Ik lees er dit over op de Facebookpagina van De Vossemeren.
29 juni 2023.
Is het logo op het hotel ook al zichtbaar?
Het antwoord van De Vossemeren:
Het 'oude' is eraf gehaald maar er komt geen nieuwe in de plaats.
Ik lees er dit over op de Facebookpagina van De Vossemeren.
29 juni 2023.
Is het logo op het hotel ook al zichtbaar?
Het antwoord van De Vossemeren:
Het 'oude' is eraf gehaald maar er komt geen nieuwe in de plaats.
- markieanta
- Moderator
Dat wordt dan ook een grote kale muur
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Review Augustus 2023.
De review is binnengekomen via onze Facebookgroep.
De cottage.
Terug van een week in huisje 580. Een 8p premium. Huisje was niet proper gepoetst bij aankomst,
Zelf met de borstel moeten rondlopen om alle kruimels te verzamelen ook in 3 van de bedden waren
er kruimels te vinden, De vaat was niet propper,doen we altijd wel eerst in de vaatwasser maar toch.
Na dit te verhelpen hebben we toch een mooie start kunnen maken.
De Monkey Splash.
Tot we in de monkey glijbaan zijn geweest op dinsdag van de ene persoon badpak geschuurd en brandwonden
op de rug melding gemaakt bij redderspost ze gingen dit nazien op donderdag andere persoon zelfde probleem
badpak geschuurd in de monkey glijbaan terug melding gemaakt nu bij een toevallig voorbijkomen manager deze
ging het melden.
Fuego.
Bij Fuego gaan eten doen we altijd het bevalt ons dan ook meestal, nu waren de burgers koud. Na klacht hebben
we nieuwe verkregen deze was ook niet echt warm maar de reden was snel gevonden broodje en groentjes waren
koud enkel het vlees was warm hierdoor koelt het geheel zeer snel af. We hebben dan de nieuwe Dame Blanche getest,
de chocolade was volgens ons niet warm genoeg na contact met het ijs (die letterlijk naar ijs smaakt) veranderde de
chocolade in 1 massieve klomp, Dit gemeld bij de betrokken verantwoordelijk en werd half weg gelachen dit hebben
we nog nooit gehoord. Mijn mening: voor dit geld mogen er wel goede producten gebruikt worden en mag een hamburger
warm zijn op z'n minst het broodje onder. De grill zoals het moet de andere gerechtjes waren wel in orde, zijn er nog die
dit hebben gemerkt?
Voor de rest hebben we ons zeer goed geamuseerd en een fijne week gehad.
De review is binnengekomen via onze Facebookgroep.
De cottage.
Terug van een week in huisje 580. Een 8p premium. Huisje was niet proper gepoetst bij aankomst,
Zelf met de borstel moeten rondlopen om alle kruimels te verzamelen ook in 3 van de bedden waren
er kruimels te vinden, De vaat was niet propper,doen we altijd wel eerst in de vaatwasser maar toch.
Na dit te verhelpen hebben we toch een mooie start kunnen maken.
De Monkey Splash.
Tot we in de monkey glijbaan zijn geweest op dinsdag van de ene persoon badpak geschuurd en brandwonden
op de rug melding gemaakt bij redderspost ze gingen dit nazien op donderdag andere persoon zelfde probleem
badpak geschuurd in de monkey glijbaan terug melding gemaakt nu bij een toevallig voorbijkomen manager deze
ging het melden.
Fuego.
Bij Fuego gaan eten doen we altijd het bevalt ons dan ook meestal, nu waren de burgers koud. Na klacht hebben
we nieuwe verkregen deze was ook niet echt warm maar de reden was snel gevonden broodje en groentjes waren
koud enkel het vlees was warm hierdoor koelt het geheel zeer snel af. We hebben dan de nieuwe Dame Blanche getest,
de chocolade was volgens ons niet warm genoeg na contact met het ijs (die letterlijk naar ijs smaakt) veranderde de
chocolade in 1 massieve klomp, Dit gemeld bij de betrokken verantwoordelijk en werd half weg gelachen dit hebben
we nog nooit gehoord. Mijn mening: voor dit geld mogen er wel goede producten gebruikt worden en mag een hamburger
warm zijn op z'n minst het broodje onder. De grill zoals het moet de andere gerechtjes waren wel in orde, zijn er nog die
dit hebben gemerkt?
Voor de rest hebben we ons zeer goed geamuseerd en een fijne week gehad.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Onderstaand bericht met de daarop volgende reacties verplaatst naar het topic De Vossemeren cottagefoto's & video's.
Wilke89 schreef: 12 aug 2023, 21:43 Wij gaan in november een weekend naar de Vossemeren. Wij hebben cottage 342 geboekt. Heeft iemand daar ook foto’s van? Nog een vraag: doen ze in België ook aan Sinterklaas rond deze periode (24 november)?
Ik hoor het graag!
Met vriendelijke groet,
Wilke
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Opmerkelijk:
In de categorie opmerkelijk; naast cottage 988, tegenover de kinderboerderij, zijn twee openbare toiletten te vinden.
Nog nooit zoiets gezien, dus foto's gemaakt.
Dat stuk met groene muur is 988, die toiletten zitten er dus direct naast... Wellicht met 't oog op de Summer Hotspot (?),
die is bij de kinderboerderij.
Met dank aan forumlid Joost voor de foto's en de informatie.
Openbare toiletten bij cottagenr.988.

In de categorie opmerkelijk; naast cottage 988, tegenover de kinderboerderij, zijn twee openbare toiletten te vinden.
Nog nooit zoiets gezien, dus foto's gemaakt.
Dat stuk met groene muur is 988, die toiletten zitten er dus direct naast... Wellicht met 't oog op de Summer Hotspot (?),
die is bij de kinderboerderij.
Met dank aan forumlid Joost voor de foto's en de informatie.
Openbare toiletten bij cottagenr.988.

- quincyj1998
Dat is wel heel opmerkelijk. Zou dat niet heel prettig vinden zo naast het terras.
- markieanta
- Moderator
Het lijkt wel alsof het in zo'n oud aanbouw schuurtje/ CV hok geplaatst is.
- quincyj1998
Lijkt dezelfde bouw, alleen is dit er echt los aangehangen. Was geen bestaande bouw.
- Martijn
Gezien het paadje van beton ernaartoe is het ook wel iets semi-permanent.
Heb je met veel zorg een fijne hoekcottage uitgekozen, kom je dit tegen.. .. hopelijk hebben ze hier snel toch een andere oplossing voor.

- Brenda
Erg bijzondere plaats hierdoor. Vreemde keuze
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Werkzaamheden zone 5.
In zone 5 wordt nog hard gewerkt aan de verharde paden naar de cottages.
Met dank aan forumlid Joost voor de foto en de informatie.

In zone 5 wordt nog hard gewerkt aan de verharde paden naar de cottages.
Met dank aan forumlid Joost voor de foto en de informatie.

- dylan2001
Vandaag aangekomen in cottage 336. Deze was zeer slecht schoongemaakt, zo erg dat ik de medewerker naast aan heb gesproken. Zij is komen kijken,is gelijk gaan bellen en toen is er een mevrouw gekomen die een gedeelte opnieuw heeft gepoetst.
Overal zwarte honden haren op de grond, er was ook niet gedweild. Ik heb zelf een swiffer bij en nadat ik de slaapkamer had gedaan kon ik wel janken zo erg. Degene die het opnieuw heeft gedaan deed echt haar best. Stofzuigen en dweilen. Alleen (zelf ook niet bij stil gestaan) de bank zat ook onder de haren. Sierkussens zo vies. Badkamer vloer hondenharen. Dus zelf ook nog aan de slag, medewerkster was al weg. Bank schoonmaken vloerbedekking in de gang. Buiten bij het terras lag flinke hoop hondenstront. Dit heeft een andere medewerker die toevallig voorbij kwam voor me opgeruimd.
Normaal komen we aan zet ik spullen binnen en ga met Dylan naar zwembad. Zijn we helemaal niet geweest ben net klaar.
Vergeet nog een slaapkamer gordijn met bloedvlekken. De topper van Dylan zijn bed vol met vlekken dus omgedraaid.
Pfff Baal zo en weten dat we november nog een keer hier naar toe gaan voor een week. Denk dat ik ga omboeken
Groetjes Sandra
Overal zwarte honden haren op de grond, er was ook niet gedweild. Ik heb zelf een swiffer bij en nadat ik de slaapkamer had gedaan kon ik wel janken zo erg. Degene die het opnieuw heeft gedaan deed echt haar best. Stofzuigen en dweilen. Alleen (zelf ook niet bij stil gestaan) de bank zat ook onder de haren. Sierkussens zo vies. Badkamer vloer hondenharen. Dus zelf ook nog aan de slag, medewerkster was al weg. Bank schoonmaken vloerbedekking in de gang. Buiten bij het terras lag flinke hoop hondenstront. Dit heeft een andere medewerker die toevallig voorbij kwam voor me opgeruimd.
Normaal komen we aan zet ik spullen binnen en ga met Dylan naar zwembad. Zijn we helemaal niet geweest ben net klaar.
Vergeet nog een slaapkamer gordijn met bloedvlekken. De topper van Dylan zijn bed vol met vlekken dus omgedraaid.
Pfff Baal zo en weten dat we november nog een keer hier naar toe gaan voor een week. Denk dat ik ga omboeken
Groetjes Sandra
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Dank je wel voor je bericht vanuit De Vossemeren.
Wat een super vervelende start van jullie vakantie, hopelijk dat het vanaf nu beter gaat en jullie een fijn verblijf gaan krijgen!
Wat ik niet begrijp is dat zo'n cottage dan weer vrijgegeven wordt voor de verhuur want ik heb meerdere keren meegemaakt
dat als ik foto's in een cottage wilde maken, wat ik van tevoren had aangevraagd, en ik bij de receptie de sleutel/bandje/
kaartje op ging halen ze in het systeem gingen kijken of de cottage al schoon was gemaakt, gecontroleerd op schoonmaak
en weer vrijgegeven was voor de volgende verhuurders. Maar misschien werkt het niet op alle parken zo.
Wat een super vervelende start van jullie vakantie, hopelijk dat het vanaf nu beter gaat en jullie een fijn verblijf gaan krijgen!
Wat ik niet begrijp is dat zo'n cottage dan weer vrijgegeven wordt voor de verhuur want ik heb meerdere keren meegemaakt
dat als ik foto's in een cottage wilde maken, wat ik van tevoren had aangevraagd, en ik bij de receptie de sleutel/bandje/
kaartje op ging halen ze in het systeem gingen kijken of de cottage al schoon was gemaakt, gecontroleerd op schoonmaak
en weer vrijgegeven was voor de volgende verhuurders. Maar misschien werkt het niet op alle parken zo.
- AMFVlogs
Oei das niet best maar ik denk dat die werkelijk vergeten is en de hond die erin zat ook niet was aangemeld.
- bianca
Wat is crazy game time, is dat hetzelfde als de bingo?
- dylan2001
Pfff echt horror vakantie, vanmiddag stroomstoring ( is voor onze zoon zwaar paniek) nu nieuwe buren met 2 rottweiler achtige. Lopen regelmatig los al paar keer iets van gezegd. Helaas daar net ons hondje aangevallen die op terras vast aan de lijn zit.
Gebeld naar receptie bewaking zou langs komen maar niemand gezien.
Gebeld naar receptie bewaking zou langs komen maar niemand gezien.
- pinatorq
Even naar de receptie toe gaan en vragen om een gesprek met de parkmanager! Even je verhalen vertellen. Bedenk even goed wat voor oplossing voor jou van toepassing zijn.
Groeten john
Coming up:
3-25 Lommerbergen
10-25 Bispinger Heide
HH 90, 91, 93, 95, 97-99, 02, 03, 05, 07-09, 21, 23
HB 09, 23, 24
BH10, 22, 23
MD 21, 24
KV 22
HS 22, 23, 24
VM 23
Erperheide 23, 24
Port Zélande 24
LTF 24
Vennenbos 24
Coming up:
3-25 Lommerbergen
10-25 Bispinger Heide
HB 09, 23, 24
BH10, 22, 23
MD 21, 24
KV 22
HS 22, 23, 24
VM 23
Erperheide 23, 24
Port Zélande 24
LTF 24
Vennenbos 24
- dylan2001
Ik ga morgen, ben nu te boos maar ook onze zoon heeft dat mee gekregen van die honden bij ons op terras die onze hond aanvielen ( kan cp niets aan doen en onze zoon met beperkingen kan cp niets aan doen) maar voordat we nu naar buiten gaan kijken we of buren met die honden buiten zijn. Dit hoort niet de bedoeling te zijn.
En tot nu toe is er nog steeds niemand langs geweest.
En tot nu toe is er nog steeds niemand langs geweest.
- pinatorq
Ik zou nu heengaan. Ookal ben je nu boos. Je moet je frustratie kwijt en dat kun je beter nu doen dan morgen. Want dan heb je er ook nog een slechte nachtrust bij. En dan kan het park misschien een oplossing verzinnen of oplossen. Anders ben je straks weer een dag kwijt aan frustratie
Groeten john
Coming up:
3-25 Lommerbergen
10-25 Bispinger Heide
HB 09, 23, 24
BH10, 22, 23
MD 21, 24
KV 22
HS 22, 23, 24
VM 23
Erperheide 23, 24
Port Zélande 24
LTF 24
Vennenbos 24
Coming up:
3-25 Lommerbergen
10-25 Bispinger Heide
HB 09, 23, 24
BH10, 22, 23
MD 21, 24
KV 22
HS 22, 23, 24
VM 23
Erperheide 23, 24
Port Zélande 24
LTF 24
Vennenbos 24
- dylan2001
Wil wel zeggen dit gaat niet om compensatie maar dat men met dit soort meldingen gelijk reageert en er naar toe gaat. Het kan ook een klein kind zijn wat op terras speelt of in gras.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Het zit allemaal wel heel erg tegen Sandra, ik hoop dat er toch snel iemand langs komt van de bewaking
want dat is niet de bedoeling dat jullie eerst moeten kijken of de kust veilig is.
Wij hebben dat ook eens een keer gehad, die honden liepen gewoon los en kwamen ook steeds op ons
terras, ik was er bang van, maar die eigenaar zei, het zijn de liefste honden ze doen niks. Heel vervelend
zo'n situatie.
Laat je ons nog weten hoe het is afgelopen?
want dat is niet de bedoeling dat jullie eerst moeten kijken of de kust veilig is.
Wij hebben dat ook eens een keer gehad, die honden liepen gewoon los en kwamen ook steeds op ons
terras, ik was er bang van, maar die eigenaar zei, het zijn de liefste honden ze doen niks. Heel vervelend
zo'n situatie.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Dat is hetzelfde.
- dylan2001
Vanavond toch nog naar de receptie gelopen en gelukkig is iemand van bewaking gelijk naar de buren gegaan en nogmaals duidelijk gemaakt honden aan de lijn. Afspraak dat wij gelijk bellen als ze weer los lopen.
- pinatorq
Gelukkig dat er nu wat asn gedaan is! Nu lekker gaan genieten van je verblijf!
Groeten john
Coming up:
3-25 Lommerbergen
10-25 Bispinger Heide
HB 09, 23, 24
BH10, 22, 23
MD 21, 24
KV 22
HS 22, 23, 24
VM 23
Erperheide 23, 24
Port Zélande 24
LTF 24
Vennenbos 24
Coming up:
3-25 Lommerbergen
10-25 Bispinger Heide
HB 09, 23, 24
BH10, 22, 23
MD 21, 24
KV 22
HS 22, 23, 24
VM 23
Erperheide 23, 24
Port Zélande 24
LTF 24
Vennenbos 24
- Ona1991
- Contacteer:
Of een hond nou iets doet of niet, de regel in België en in CP is toch nog steeds heel duidelijk: Aan de lijn!Mariëtte schreef: 04 sep 2023, 19:49 Het zit allemaal wel heel erg tegen Sandra, ik hoop dat er toch snel iemand langs komt van de bewaking
zo'n situatie.
Eerlijk, ik had de politie al gebeld en aangifte gedaan. Als mijn hond aangevallen wordt terwijl die reglementair aan de lijn zit door een andere hond die los loopt wat niet hoort, daar ga ik verder mee.
Wij hebben ook de allerliefste hond, superlief naar kindjes en andere dieren toe, maar zelfs dan nog laten wij hem NOOIT loslopen en houden hem altijd kort zodat hij niet plots naar een kindje dat voorbij wandelt kan trekken ofzo. Hij doet niks en is de liefste knuffelbeer die je je kan inbeelden maar stel dat dat kindje per ongeluk aan de haartjes trekt of gevoelig plekje raakt, je weet het nooit. Ookal zou die van ons dan eerder piepen en wegtrekken, ik neem dat risico gewoon niet.
Op terrasjes e.d krijgen wij vaak de vraag of ze mogen aaien en daar maak ik geen probleem van, maar ik heb altijd mijn hond goed in de gaten en zit er gehurkt naast zodat ik kan tussenkomen als het niet goed zou gaan. Ik denk altijd mijn dier is mijn verantwoordelijkheid. Dat gezegd zijnde is een kind ook de verantwoordelijkheid van de ouder. Als ik mijn hond tegen mijn been aangelijnd lopen heb en je laat als ouder je kind er quasi naast lopen of naartoe gaan zonder mij iets te vragen en hij zou te enthousiast springen of likken wat je niet graag hebt, ja dan kan ik er ook niet veel aan doen...
Hopelijk heeft het bezoekje van de bewaking indruk gemaakt en houden ze nu de honden aan de leiband zodat jullie toch nog wat kunnen genieten van jullie verblijf!
- dylan2001

Gisteren werd deze fles (kinder) bubbels bezorgd voor Dylan zijn verjaardag wel zeer attent.
De honden komen niet meer buiten op het terras, hun zelf ook niet als wij buiten zijn haha, dus gesprek heeft geholpen.
Groetjes Sandra