Welkom op Center Parcs Informatie, hét enige echte Center Parcs Fan Forum zónder verdienmodel. Wij maken het verschil!

[Center Parcs] De Vossemeren Informatie & Nieuws

De Vossemeren, Erperheide, Les Ardennes, Park De Haan, Terhills Resort
Plaats reactie
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Re: [Center Parcs] De Vossemeren Informatie & Nieuws

Bericht door Mariëtte »

Hoi Bianca,

Dank je wel voor de opheldering.

Wij zwommen altijd in het grote meer vanuit cottagenummers 532 en 634 en heb dat verboden te
zwemmen bordje daar nooit gezien, maar goed om te weten dat er niet gezwommen mag worden
bij het strandje en dan waarschijnlijk nergens in het grote meer?
bianca

Bericht door bianca »

Wat krom is de foto op de site van Centerparcs bij de Vossemeren, daar staan mensen in zwembroeken in het water bij het strandje :lol:
Joost

Bericht door Joost »

Mariëtte schreef: 09 mar 2023, 15:50 Hoi Joost,

Leuk dat jullie in de zomervakantie voor het eerst naar De Vossemeren gaan, er valt heel wat te ontdekken en beleven daar.

Ikzelf vind de meeste cottages in zone 6 bij het standje geweldig liggen, vooral in de zomer wandel je zo vanuit de cottage
het strandje op, waar je heerlijk kunt zitten en misschien wel een duik nemen in het meer.
Ik ben ook erg benieuwd naar dit park Mariëtte, de foto's van de oude kerk en het kruis op dit fantastische forum hebben doen besluiten voor dit park te gaan!

Veel dank voor je (vlotte!) tip, heb inmiddels geboekt voor zone 6 met ligging aan het strand!
A state of happiness
Melissab

Bericht door Melissab »

bianca schreef: 10 mar 2023, 08:01 Wat krom is de foto op de site van Centerparcs bij de Vossemeren, daar staan mensen in zwembroeken in het water bij het strandje :lol:

Ja op de site van cp staat ook als omschrijving bij het strand; Geniet van de zon, geniet van het zand en gooi uw voeten in het water. Geniet van een zonnige zomer in uw buurt.

Bij de omschrijving van het meerdal staat wel; neem een duik in het water.

Zal wel met het kwaliteit van het water te maken hebben denk ik?
bianca

Bericht door bianca »

Staat op insta:

centerparcs_devossemeren
Volgende week vrijdag is het zover, de eerste JEZ Pool Party 🎉 samen met DJ Dimitri Wouters!
Wil jij hier bij zijn? Koop dan nu je tickets 🎟️ via centerparcs.be/be-vl/jez_ms

De opbrengst 💸gaat integraal naar het goede doel!
bianca

Center Parcs] De Vossemeren Informatie & Nieuws

Bericht door bianca »

Heeft iemand een foto van de nieuwe paden naar de cottage bij de Vossemeren?
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Center Parcs] De Vossemeren Informatie & Nieuws

Bericht door Mariëtte »

Hoi Bianca,

Onderstaande foto's heb ik in oktober 2022 gemaakt.

Ik hoop dat er iemand is met recentere foto's ervan.

Nieuwe toegangspaden en terrasvloeren.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vernieuwde wegen, bermen en binnenpaden.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
simon

Bericht door simon »

Iemand enig idee wat er dit weekend gaande is op De Vossemeren? Het is Pinksterweekend, maar er gelden hele vreemde openingstijden... Op Facebook bovendien reclame voor voordelig zwemmen maandag, maar dan zou alles wel gesloten zijn... ik snap het niet.
Coming up: De Huttenheugte (dec) / Het Vennenbos (feb)

2023: HB / HA / MD / KM
2022: PZ / LB / LH / AR / HA (op visite)
2021: AR / EP / KV / EH
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

DHL huurt het park al jaren af tijdens het Pinksterweekend.
bianca

Bericht door bianca »

Nou onze vakantie voor september is al weer klote, krijg net een mail van centerparcs dat we weer uit onze cottage moeten en naar een andere cottage in zone 2 moeten. Er zou wat verbouwd moeten worden aan cottage 712, heeft iemand hier iets over gehoord ik vind het zo'n vaag gedoe daar. Is dus al het 2de jaar dat we uit de cottage gezet worden, er zijn geen cottages meer vrij bij het grote meer, daarvoor hadden we vorige jaar al geboekt.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Wat ontzettend vervelend Bianca!

Van De Vossemeren weet ik het niet en heb er van andere ook niks over gelezen, maar ik hoor het de laatste tijd wel vaker van andere parken.
In onze Facebookgroep is iemand die ruim een jaar van tevoren met voorkeur heeft geboekt op Het Meerdal en nu ook opeens is omgeboekt
naar een andere cottage vanwege onderhoud.

Echt heel erg balen dit.

Is er vanuit De Vossemeren geen voorstel gedaan voor omboeken naar een ander park of een andere periode?
bianca

Bericht door bianca »

Nee zelf de friendslijn gebeld, mevrouw weet ook niet waarom we de cottage uit moeten staat niks bij zei ze (ze denkt een verbouwing). Beetje vreemd de cottage zijn net allemaal vernieuwd, we hadden nummer 712 de pilot cottage. We hebben gevraagd om om te boeken naar een ander park maar dat kan zij niet dat moet een andere afdeling doen. Nu wachten op dinsdag dan worden we gebeld. Maar vind het echt niet netjes hoe dit gaat is al het 2de jaar bij dit park, bel in ieder geval even de klant met deze mededeling, maar je krijgt een mail gestuurd tevens ontvang je dit op een tijdstip waarop er geen personeel meer op het boekingskantoor zit. Wij zitten hier allemaal flink te balen tevens omdat je we nu weer moeten wachten, voor ons nooit geen Vossemeren meer. Het vervelende is dat we gisteren de hele boeking betaald hebben voor die 2 weken en dan vandaag wordt je het huisjes uit gekegeld. Je zal het wel aan mijn berichtje lezen dat ik erg teleurgesteld en boos ben.

Mocht er iemand op dit moment bij de Eemhof zijn (we gaan er zelf over een paar weken heen) kan je a.u.b. een foto maken van cottage 571 en 266 vooral van het terras en het uitzicht. Dan willen we daar naartoe omboeken dan maar geen VIP cottage. Liever gaan we naar een park waar we ons wel welkom voelen.
leijtens

Bericht door leijtens »

We zagen je berichtje mbt je vakantie in september
Wij hadden ook september as. 6 vip nr 715
Zijn zonder bericht van cp overgeboekt naar nr 519
Na heen en weer gebel friendsnummer/ park vossemeren zelf weten we de oorzaak; ze gaan de voetpaden en terrassen vernieuwen naar de cottages
Direct vanavond nog cp gebeld en via friendsnummer omgeboekt naar de Eifel 4 premium type 2625 voor 11 dagen.
Ook dus geen vip meer en de meesten leuk liggende cottages zijn al weg.
Maar al met al we gaan het hier ook zeker naar onze zin hebben.
We hebben heel goede ervaringen op dit park.
Tom...

Bericht door Tom... »

bianca schreef: 26 mei 2023, 17:46 Nou onze vakantie voor september is al weer klote, krijg net een mail van centerparcs dat we weer uit onze cottage moeten en naar een andere cottage in zone 2 moeten. Er zou wat verbouwd moeten worden aan cottage 712, heeft iemand hier iets over gehoord ik vind het zo'n vaag gedoe daar. Is dus al het 2de jaar dat we uit de cottage gezet worden, er zijn geen cottages meer vrij bij het grote meer, daarvoor hadden we vorige jaar al geboekt.
Dat hadden wij laatst ook op De Kempervennen! Bijna een jaar ervoor geboekt voor een mooi huisje aan het meer, krijg je een paar weken vooraf een mailtje dat de cottage niet beschikbaar is en dat we ergens anders kwamen te verblijven. Ik bellen en ze zouden "groot onderhoud" gaan doen. Ik zeg "plan dat dan eerder". Gelukkig konden we met het werk regelen dat we een week later konden gaan (vakanties allemaal omgezet) en we komen aan in de cottage: was er helemaal niks gebeurd, veel dingen kapot, lelijk en afgesleten.

Heel veel succes met dit gedoe weer, Bianca!
markieanta
Moderator

Bericht door markieanta »

Ook al eens gehad. Mooi viphuisje vlakbij de dome geboekt. Een dag ervoor zie ik opeens dat we omgeboekt waren. Toen kwamen ze gelukkig wel over de brug met fietsen. Maar je hebt wel even een waardeloos kloten gevoel omdat ze niet het fatsoen hebben om het even te melden.
bianca

Bericht door bianca »

Nou inderdaad dat is het, bel gewoon even ipv een mail te sturen en je een fijne vakantie te wensen. Zo jammer.
Jonas van Rijsbergen

Bericht door Jonas van Rijsbergen »

bianca schreef: 26 mei 2023, 17:46 Nou onze vakantie voor september is al weer klote, krijg net een mail van centerparcs dat we weer uit onze cottage moeten en naar een andere cottage in zone 2 moeten. Er zou wat verbouwd moeten worden aan cottage 712, heeft iemand hier iets over gehoord ik vind het zo'n vaag gedoe daar. Is dus al het 2de jaar dat we uit de cottage gezet worden, er zijn geen cottages meer vrij bij het grote meer, daarvoor hadden we vorige jaar al geboekt.
Ik snap je verhaal volledig. Afgelopen midweek op Port Zelande verbleven. Los van dat de Aqua Mundo om 18u al dicht ging, een aantal baden koud waren en de wildwaterbaan en het buitenbad beiden een dag gesloten waren, kregen we vijf dagen vantevoren te horen dat we moesten omboeken naar een andere cottage vanwege asfalterings werkzaamheden. Vanwege de boeking met HEMA waren de mogelijkheden erg beperkt. De slogan was vroeger "we zullen nooit vergeten hoe belangrijk vakantie voor u is" maar tegenwoordig vraag je je af of ze überhaupt wel willen dat je daar boekt. Het is elke keer wel iets
bianca

Bericht door bianca »

Ja wij ervaren Centerparcs hetzelfde, ik krijg van Centerparcs het gevoel dat ik aan het zeuren ben, want wat is het probleem je zit toch in een VIP cottage. Dat is zo vervelend en ook wat je aangeeft dat er geen mogelijkheden meer zijn in wat je voorkeuren zijn, wij hadden expres aan het grote meer geboekt, 1 jaar van te voren, een vip cottage met 2 wasbakken (volledig gerenoveerd), en een zonnige ligging. Het is jammer dat de vraag tegenwoordig groot is dus het park komt toch wel vol. Ik heb zaterdag geprobeerd om om te boeken naar een ander park, ook dit is erg lastig tevens zouden we dan van een VIP naar een premium toe gaan en dan 114 euro terug krijgen per week. Dat lijkt me niet te kloppen dat het verschil tussen een vip en premium maar 114 euro scheelt per week. Morgen worden we door Centerparcs gebeld (al hoeft dat niet meer voor ons), we hebben zelf het besluit genomen om toch voor de ViP bij de Vossemeren te gaan en ik had zaterdag wel een hele vriendelijke dame aan de lijn (die erg medelevend was) en we mochten vandaag even gaan kijken bij de Vossemeren welke cottage we willen (we konden kiezen tussen 2 nummers). Nu de cottage genomen die het dichtst bij het grote meer ligt.

Ik wens de dames van de schoonmaak wel heel veel succes met het schoonmaken van die cottage, want wat een bende hebben de mensen van DHL worldwide achtergelaten. Ze waren bezig bij het hotel om het logo dat geschilderd (denkt ik) was op het hotel eraf te halen. Aan de achterzijde (bij Discovery bay) van de Market dome bij de terrassen waren ze de balken van de overkapping aan het vervangen, schuren en schilderen.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Ik snap je helemaal!

Fijn dat jullie vandaag mochten komen kijken voor een andere cottage, heb je misschien nog een paar foto's gemaakt ervan
en van de werkzaamheden?
bianca

Bericht door bianca »

Ja natuurlijk Mariette :D , ze komen er nog op hoor maar moet de foto's nog omzetten want ze zijn te groot. Dat zal het weekend worden.
bianca

[Center Parcs] De Vossemeren Informatie & Nieuws

Bericht door bianca »

Vernieuwing van de paden naar de cottage en terrassen. Ze zijn nu bezig bij cottage 636, 637 en het rijtjes bij 659 tot 669. Tevens waren ze aan de voorkant van de cottage ter hoogte van cottage 638 bomen aan het verwijderen.

Afbeelding
Martijn

Bericht door Martijn »

Ook opvallend dat ze hier nu wel gekozen hebben voor nieuwe nummerpaaltjes mét verlichting. Bij de vernieuwing van Park Eifel bijvoorbeeld weer niet.
quincyj1998
Moderator

Bericht door quincyj1998 »

Ziet er wel mooi uit, er is met zoveel bij de renovaties en vernieuwingen geen peil aan te trekken wat wel en niet op het en of andere park komt.
Soms heeft de park manager hier ook wel inspraak in. Een goed voorbeeld hierin is dat op sommige parken de plafonds wel zijn geschilderd, en op andere weer niet.
Totaal aantal verblijven op Center Parcs: 33
marcozandstra

Bericht door marcozandstra »

Hopelijk zijn ze voor november klaar. Heb de 864 weten te bemachtigen, zou zonde zijn als ik daar geen foto’s kan nemen
Martijn

Bericht door Martijn »

quincyj1998 schreef: 01 jun 2023, 09:24 Ziet er wel mooi uit, er is met zoveel bij de renovaties en vernieuwingen geen peil aan te trekken wat wel en niet op het en of andere park komt.
Soms heeft de park manager hier ook wel inspraak in. Een goed voorbeeld hierin is dat op sommige parken de plafonds wel zijn geschilderd, en op andere weer niet.
Ja, daar heb je een goed punt. Parken die vernieuwd zijn en al verlichte cottagenummerplaaltjes hadden zijn vaak niet vernieuwd, zoals bijvoorbeeld op het Heijderbos. Dat geeft toch een minder moderne indruk. Bij De Eemhof hebben ze dat bijvoorbeeld wel gedaan, maar kwamen ze er weer achter dat ze dus veel verlichting missen. Nu opgelost met een soort lichtgevende strips (wanneer er autolichten op schijnen), maar die laten weer vrij snel los. :lol: Hier is weer een compleet ander type. Het is wat.

Die volledig geschilde plafonds maken inderdaad ook echt wel het verschil!
Plaats reactie

Terug naar “Informatie Center Parcs parken België”