Welkom op Center Parcs Informatie, hét enige echte Center Parcs Fan Forum zónder verdienmodel. Wij maken het verschil!

[Center Parcs] De Vossemeren Informatie & Nieuws

De Vossemeren, Erperheide, Les Ardennes, Park De Haan, Terhills Resort
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Re: [Center Parcs] De Vossemeren Informatie & Nieuws

Bericht door Mariëtte »

Hoi Sander lipsch,

Dank je wel voor je berichten!

De foto's zijn waarschijnlijk te groot, 1MB per foto kan en maximaal 20 foto's per bericht.

Zou je de foto's misschien naar me willen mailen, dan zet ik ze op het forum namens jou.

contact @ centerparcsinformatie. nl

Alvast bedankt!
dylan2001

Bericht door dylan2001 »

Vandaag vanuit Erperheide gaan zwemmen bij Vossemeren. We mochten de auto bij het hotel parkeren omdat mijn zoon niet zo ver kan lopen. Bandjes lagen klaar bij de informatie balie. Personeel daar en in het zwembad verschrikkelijk aardig.
Was redelijk druk ( ook weer veel Fransen). Temperatuur omgeving en water was heerlijk. Na het zwemmen zijn we met de auto langs onze cottage voor januari gereden 919 dat is dus echt te ver lopen dus wordt met de auto dan.
Er kwamen ondertussen al veel nieuwe gasten aan.
Vakantieganger200

Bericht door Vakantieganger200 »

Wij komen net van de Vossemeren! Onze ervaring was heel goed, enkel iets minder in de restauranten en ivm een activiteit.

Het personeel was een 10/10, extreem aardig en helpvol. Heb ze nog nooit zo goed gevonden, en dit zowel bij de infobalie, receptie, activiteiten, restauranten, bars, etc.

Wij zijn drie keer uit eten geweest. Frites affaires een dikke 10/10, alles perfect in orde en zeer lekkere burgers. Voor ons was een menu meer dan genoeg.

In de fuego was het eten ook geweldig. Iets duurder, maar het wel zeker waard. Hier hebben wij door een misverstand (bestelling niet doorgegeven naar de keuken door de computer) wel meer dan een uur moeten wachten op ons eten. Onze tweede drankjesronde kregen wij ter compensatie dan wel op hun kosten.

Als laatste zijn we bij Nonna’s gaan eten. Vriendelijk personeel, houden graag eens een gesprekje met je. Ook hier liep er iets mis met de bestelling, de bestelling van onze tafel en nog minstens 3 andere tafels was door elkaar gelopen. Hierdoor kreeg 1 iemand van ons eten en de laatste persoon van onze tafel pas een 20tal minuten later zijn eten (de eerste persoons eten was dan natuurlijk al goed afgekoeld). Hiervoor heeft een ledinggevende (?) wel de anderen aangesproken dat dit niet kan en hebben wij wel hun excuses meermaals gehad. Het eten is er zeer goed, en dit restaurant is zeker betaalbaar.

Inderdaad veel fransen in het park, hier zelf geen last van gehad. Het personeel hun frans is wel niet altijd al te best, zo heb ik meermaals helpen vertalen zodat het personeel verstond wat er gevraagd werd van de tafel naast ons😛.

Cottage was heel proper. In het midden van onze vakantie was er iemand ziek geworden, en heeft gratis nieuwe lakens gekregen! Top service!

Bowling was steeds heel druk en extreem snel volboekt, best vooraf boeken dus. Je mag doorspelen tot je uur gedaan is, dus als je spel uit is kan je gewoon een nieuw spel beginnen.

Wij hebben ook de escape room gedaan, zeer aangename ervaring. Lekker spannend en net binnen de tijd het gehaald :)

Als laatste activiteit hadden wij het lasershooten geboekt. Wij hadden aan de infobalie gevraagd waar we hiervoor gingen moeten zijn, waarbij ze ons uitlegden dat we naar nummer 23 op de kaart moesten. Dit bleek de outdoor lasershooting te zijn (we hadden het nochtans duidelijk vermeld), en we zagen toen dat we in de discovery bay moesten zijn. Natuurlijk haalden we dit dan niet meer op tijd, en hier geraakten we niet meer binnen. Als we dit uitlegden aan de infobalie hebben ze dit geld op onze bandjes gezet. Jammer dat we de activiteit niet hebben kunnen doen, wel aangenaam dat we zonder problemen ons geld terug konden krijgen (volledige bedrag van 64€).

Veel foto’s heb ik niet, want we staan er zelf bijna iedere keer op😛. Het was een heel aangename vakantie!
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Wat een mooie uitgebreide review Vakantieganger200, super leuk om te lezen,
onze ervaring was ook zo in oktober 2022.

Zo te lezen voor herhaling vatbaar.

Mag ik je vragen in wat voor soort cottage jullie verbleven?
Vakantieganger200

Bericht door Vakantieganger200 »

Wij verbleven in de comfort cottage voor 6 personen, nummertje 917. Door omstandigheden waren we maar met 4, dus de cottage was voor ons zeer ruim😛
bianca

[Center Parcs] De Vossemeren Informatie & Nieuws

Bericht door bianca »

De Crazy bingo game gaat op sommige momenten terug komen bij de Vossemeren. Er wordt verwezen naar de app voor de juiste programmatie. Kreeg ik te horen van een medewerker via Instagram.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Wat fijn, dank je wel voor de informatie Bianca!
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Nieuw kleurtje voor het plafond in de Market Dome.

Ze zijn op dit moment bezig met het groen verven van het plafond en pilaren.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
markieanta
Moderator

Bericht door markieanta »

Daar knapt het wel van op zeg.
quincyj1998
Moderator

Bericht door quincyj1998 »

Dat is wel even een verschil, wel mooi!
April 23: de Kempervennen
pinatorq

Bericht door pinatorq »

Ik vind dit echt zeer lachwekkend😂 dit is echt het domste wat ik hier zie… afgelopen vrijdag stonden nog overal emmers door de Market Domeomdat het dak overal lek is net zoals de Action Factory. Die lekkages zijn echt niet zo snel verholpen daar geloof ik niets van. Mooi dat je het een kleurtje geeft omdat de plafondplaten veel waterschade hadden maar dit vind ik echt een kwaliteit van likmeversie. Ik kan het mis hebben natuurlijk😉 Werk zelf in de bouw en ik ga de boel echt niet verven als ik niet zeker weet of de lekkage gestopt is. Het kan wel meer dan een week duren voordat alles droog is en je kan zien of je het verholpen hebt als je een reparatie hebt gedaan….
Groeten john

Coming up:

06-23 Heijderbos
08-23 Erperheide
10-23 Huttenheugte

Huttenheugte 90, 91, 93, 95, 97, 98, 99, 02, 03, 05, 07, 08, 09, 21
Heijderbos 09
Bispinger Heide 10, 22, 23
Meerdal 21
Kempervennen 22
Park Hochsauerland 22
Vossemeren 23
dylan2001

Bericht door dylan2001 »

Vandaag geen emmers gezien maar ook die schilders niet😁😁. Ga morgen extra opletten
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

hoi Sandra,

Ook zijn ze bezig bij het Sports Café, die krijgt een nieuwe vloer.

Het Sports Café krijgt een nieuwe vloer.
Afbeelding
pinatorq

Bericht door pinatorq »

dylan2001 schreef: 09 jan 2023, 20:07 Vandaag geen emmers gezien maar ook die schilders niet😁😁. Ga morgen extra opletten
Bij Grand cafe stonden vrijdag 3 emmers en het regende binnen net zo erg als buiten.
Groeten john

Coming up:

06-23 Heijderbos
08-23 Erperheide
10-23 Huttenheugte

Heijderbos 09
Meerdal 21
Kempervennen 22
Park Hochsauerland 22
Vossemeren 23
Wildwaterbaan_88

Bericht door Wildwaterbaan_88 »

De schilders werken gefaseerd aan de klus. Ze waren vandaag bij de ingang van de Sportcentrum.. kids factory bezig. Ze zijn boven de aquatique gebleven. Ook aan de koepel van het zwembad gaan de werken weer verder in het voorjaar. Ze zijn met een constructieve renovatie bezig. Dat neemt veel tijd in beslag. Lekkages zijn moeilijk te verhelpen op de naden van de lichtstraat en het dak. Dat komt omdat de wind vanaf het meer op het glas ramt en dat wrikt en dat veroorzaakt deze lekkages. In Tropicana bewoog de koepel zelfs iets door de wind vanaf de maas. Dat gaf dezelfde soort lekkages. Dus ik snap wel dat ze het een verfje geven.
quincyj1998
Moderator

Nu met het sneeuw op het dak, waren er maar liefst 4 plekken waar flink wat water naar binnen kwam. Nabij de Shop en Smile was de lekkage het groots.
quincyj1998
Moderator

Flinke pak sneeuw!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Edit Mariëtte: Foto's rechtgezet.
Dave S

Bericht door Dave S »

Mooie foto's Quincy. Alleen jammer dat ik mijn telefoon op zijn kop moet houden :lol:

Mvg
Dave
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Ik heb de foto's rechtgezet, je kunt je telefoon weer draaien ;).
quincyj1998
Moderator

Vele lekkages in de Market Dome

Doordat er veel sneeuw was gevallen was er weer veel lekkage in de Market Dome.

Ter hoogte van de Shop&Smile en de pelikanen kwam er veel water uit het plafond.

Ze zijn daarom op tijdelijk gestopt met het verven van het plafond.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
pinatorq

Bericht door pinatorq »

Die was de eerste week januari ook al zo. Zooooo dlecht dat het nog steeds niet verholpen is….
Groeten john

Coming up:

06-23 Heijderbos
08-23 Erperheide
10-23 Huttenheugte

Heijderbos 09
Meerdal 21
Kempervennen 22
Park Hochsauerland 22
Vossemeren 23
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Het verven van de plafonds in de Market Dome is bijna helemaal klaar.

01-02-2023.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
quincyj1998
Moderator

Wel mooi, hopelijk blijft het mooi na alle lekkages…
TimBerg

Bericht door TimBerg »

Wauw, wat een verandering! En wat goed dat ze dit doen. Ik ben 8 jaar geleden voor het laatst op de VM geweest, maar ik herinner mij nog dat het plafond van de MD erg lelijk was, met allemaal lekkagevlekken en verschillende kleuren platen.

Vooral 's avonds is zo'n donker plafond erg mooi, op HB hebben ze het ook in een deel van de market dome.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

De Grazy Game Time is terug van weggeweest.

Afbeelding

Afbeelding
Debbie

Bericht door Debbie »

Wij zijn afgelopen weekend naar de Vossemeren geweest. We zaten in een 6p comfort cottage nr 275. Wij vonden het een heerlijke cottage. Dichtbij de market dome en met mooi uitzicht over het grote meer.

Dit was voor ons de eerste keer met kids (6-4-1) naar dit park. Voor die van 6 jaar is dit echt een heel leuk park. De aqua mundo is ons goed bevallen. Leuke, snelle glijbanen, de wildwaterbaan vonden wij ook erg leuk. Die gaat niet heel snel maar voor ons was die prima. In het koraalbad kan je veel verschillende vissen zien.

Op het park zelf vond ik de speeltuintjes tegen vallen in vergelijking met de speeltuintjes op bijvoorbeeld Huttenheugte, Eemhof of Erperheide.
We zijn ook naar de discovery bay geweest en dat is voor de kids ook geweldig! Ze kunnen lekker klimmen en klauteren en met water en zand spelen.

Wat betreft het eten hebben we een keer patat gehaald bij de frites affairs, dit valt toch elke keer weer tegen. Patat is daar niet lekker. Qua snacks weinig keuze.
We zijn een keer bij evergreenz gaan eten. De prijzen zijn daar behoorlijk hoog €41,50 inmiddels. Het eten vonden wij prima alleen het was zo druk dat je in de rij moest staan voor je eten. Dat hebben wij bij andere parken niet gehad.
De laatste dag hebben we in het gran café gegeten. Dit was erg lekker. Hadden ze deze patat maar bij de frites affairs.

Vanaf het park is een mooie wandeling te maken. Als je de wandelpoort uitloopt is er een route uitgezet die langs de “sahara” en de uitkijktoren komt. Wij hebben die gelopen met rolstoel en buggy. Een stukje was lastig maar verder goed begaanbaar.

Dit park heeft ons echt positief verrast!
Hartelijke groet,
Debbie

2017 EP-BT
2018 HH-BT
2019 HH
2020 HH-EH
2021 EH-HH-HH-EP-BT
2022 BT-EP-HH
2023 VM-HS-BT-KV-BF-HE
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Super bedankt voor het plaatsen van je review Debbie :D.

Zo te lezen hebben jullie een leuke tijd gehad op het park.

Ik ben ook niet erg enthousiast over de Frites Affairs, we hebben al vaker meegemaakt dat we niet de goede
bestelling meekregen, dan zit je net lekker in de cottage om te gaan eten ontbreken een aantal dingen, kan
gebeuren natuurlijk maar het is wel vaker bij ons voorgekomen. De patat vind ik ook (veel) lekkerder bij het
Grand Café.

Fijn dat het park jullie positief heeft verrast, dat wordt een keertje terug denk ik.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Sneeuw op De Vossemeren.

08-03-2023.

Met dank aan forumlid Wildwaterbaan_88 voor de foto's.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Joost

Bericht door Joost »

Wij gaan in de zomervakantie voor het eerst naar De Vossemeren, enorm benieuwd naar dit park! Hebben een 6-persoon Premium op het oog, zijn er toevallig tips hier qua voorkeur ligging of cottage?
A state of happiness
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Joost,

Leuk dat jullie in de zomervakantie voor het eerst naar De Vossemeren gaan, er valt heel wat te ontdekken en beleven daar.

Ikzelf vind de meeste cottages in zone 6 bij het standje geweldig liggen, vooral in de zomer wandel je zo vanuit de cottage
het strandje op, waar je heerlijk kunt zitten en misschien wel een duik nemen in het meer.
bianca

Bericht door bianca »

Ik dacht dat er borden bij het strand stonden dat je er niet mag zwemmen
markieanta
Moderator

Bericht door markieanta »

Stonden nu borden verboden te schaatsen
quincyj1998
Moderator

bianca schreef: 09 mar 2023, 17:50 Ik dacht dat er borden bij het strand stonden dat je er niet mag zwemmen
Deze staan wel elders door het park, maar bij het strand hebben deze niet gestaan.
bianca

Bericht door bianca »

Ik heb toch even mijn foto's nagekeken, er stond in september wel een bord met niet zwemmen bij het strand.
bianca

Bericht door bianca »

zie foto

Afbeelding
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Hoi Bianca,

Dank je wel voor de opheldering.

Wij zwommen altijd in het grote meer vanuit cottagenummers 532 en 634 en heb dat verboden te
zwemmen bordje daar nooit gezien, maar goed om te weten dat er niet gezwommen mag worden
bij het strandje en dan waarschijnlijk nergens in het grote meer?
bianca

Bericht door bianca »

Wat krom is de foto op de site van Centerparcs bij de Vossemeren, daar staan mensen in zwembroeken in het water bij het strandje :lol:
Joost

Bericht door Joost »

Mariëtte schreef: 09 mar 2023, 15:50 Hoi Joost,

Leuk dat jullie in de zomervakantie voor het eerst naar De Vossemeren gaan, er valt heel wat te ontdekken en beleven daar.

Ikzelf vind de meeste cottages in zone 6 bij het standje geweldig liggen, vooral in de zomer wandel je zo vanuit de cottage
het strandje op, waar je heerlijk kunt zitten en misschien wel een duik nemen in het meer.
Ik ben ook erg benieuwd naar dit park Mariëtte, de foto's van de oude kerk en het kruis op dit fantastische forum hebben doen besluiten voor dit park te gaan!

Veel dank voor je (vlotte!) tip, heb inmiddels geboekt voor zone 6 met ligging aan het strand!
A state of happiness
Melissab

Bericht door Melissab »

bianca schreef: 10 mar 2023, 08:01 Wat krom is de foto op de site van Centerparcs bij de Vossemeren, daar staan mensen in zwembroeken in het water bij het strandje :lol:

Ja op de site van cp staat ook als omschrijving bij het strand; Geniet van de zon, geniet van het zand en gooi uw voeten in het water. Geniet van een zonnige zomer in uw buurt.

Bij de omschrijving van het meerdal staat wel; neem een duik in het water.

Zal wel met het kwaliteit van het water te maken hebben denk ik?
bianca

Bericht door bianca »

Staat op insta:

centerparcs_devossemeren
Volgende week vrijdag is het zover, de eerste JEZ Pool Party 🎉 samen met DJ Dimitri Wouters!
Wil jij hier bij zijn? Koop dan nu je tickets 🎟️ via centerparcs.be/be-vl/jez_ms

De opbrengst 💸gaat integraal naar het goede doel!
Plaats reactie

Terug naar “Informatie Center Parcs parken België”