Heel erg mooi, helemaal nu ze het bad hebben veranderd in een "ronder" bad met natuursteen! Dat wordt prachtig.
Ik ben vorig jaar een keer bij het om de hoek liggende Elaisa naar de sauna geweest / gaan zwemmen en daar heb je een soortgelijk uitzicht uit het bubbelbad: dat is echt prachtig en uniek!
De natuursteen ziet er zo mooi uit, ook al is het zwembad maar klein, het lijkt alsof dit (net als de cottages) meer op het CP van vroeger gaat lijken dan de andere nieuwe parken. Ik vind het prachtig. En dat uitzicht vanaf het buitenbad, SUPER!!!
Leuk dit, dan kun je dus vanuit het park met de shuttle naar bijvoorbeeld Euroscoop cinema of het Outlet centre om te winkelen. Slim en dit is precies waarop ik hoopte voor het park! Wil je daar met de auto heen, moet je tien minuten omrijden, dit is veel beter en ook nog eens leuker
Op de tekening ligt de halte van het park best nog een eindje van de ingang, maar daar zullen ze wel rekning mee houden. Ben benieuwd of de shuttle van Elaisa ook nog gewoon blijft rijden, naast deze shuttle!
Prachtig Mariëtte! Dat is heel erg mooi met die natuursteen, stel je dat voor met planten erin, echt geweldig. En de grote entreetrap het bad in vind ik ook erg mooi. Dat belooft "klein maar fijn" te worden
EBFS schreef: ↑08 feb 2021, 18:14
Hopelijk lijkt het uiteindelijk gewoon op een mini-Aqua Mundo
Daar begint het serieus wel op te lijken! Jammer dat ze er niet toch een kleine glijbaan in gepropt hebben, er zijn tegenwoordig zoveel verschillende types glijbanen verkrijgbaar, ze hadden echt wel een leuk model voor op dit park kunnen vinden. Ik vind het bad iets weg hebben van het bad op Park Eifel, alleen ziet het bad op Terhills Resort er stukken mooier uit
Het binnenkort te openen vakantiepark nabij Maasmechelen en onderdeel van Center Parcs, maakt zich op voor een warme zomer. Begin juni 2021 opent op het park Terland Restaurant & Beach, een heuse beachclub annex restaurant, zowel de deuren als een enorm terras.
Zo gaat Terland Restaurant & Beach er uitzien, met vooraan links het beach house en daarachter het restaurant. Terland Beach is de enige plek aan het meer van Terhills Resort waar je mag zwemmen. De redders houden een oogje in 't zeil.
Cottage Delivery Services & picknickboxen.
“De ambities van Terland zijn erg groot en de opstart zal niet gemakkelijk zijn”, beseft ook Werner Vanherle. “Onze grootste zorg is nu het aantrekken van de 60 mensen die we zoeken. Terland Restaurant & Beach zal immers dagelijks geopend zijn, niet enkel voor de tijdelijke bewoners van de 250 luxueuze cottages van het resort, maar ook voor dagjestoeristen. We gaan ook ontbijt-, bbq-pakketten en pizza leveren aan de cottages. En met picknickboxen kunnen de gasten het Nationaal Park of de terril te voet of met de fiets ontdekken op een culinaire manier.”
IMPRESSIES VAN TERLAND RESTAURANT & BEACH
Terras Beach House.
Bart Canini (links) en Wener Vanherle interieurontwerpers op de bouwplaats bij het nieuwe restaurant.
Oh wat gaaf! Dat Beach House stond nog niet op de andere tekeningen, dus het lijkt een recente toevoeging?
Leuk zo'n uitbouw en dat ze de Country Club daarmee ook wat meer naar buiten laten komen.