Welkom op Center Parcs Informatie, hét Center Parcs Fan Forum van nu, verrassend vernieuwend!

[Center Parcs] Terhills Resort

De Vossemeren, Erperheide, Les Ardennes, Park De Haan, Terhills Resort
Plaats reactie
Rivière sauvage

Re: [Center Parcs] Terhills Resort

Bericht door Rivière sauvage »

Deze datums staan er nu op. Wellicht toch dummy-prijzen? Als je een proefboeking maakt, krijg je ook een foutmelding.

TH2047 - Exclusive Cottage 6P
6 juli - 6 nachten - 3199,-
31 juli - 5 nachten - 3249,-
3 augustus - 5 nachten - 3249,-

TH2033 - VIP Lakeside Cottage 8P
14 april - 4 nachten - 3249,-
15 april - 4 nachten 3219,-
1 september - 5 nachten - 3189,-
2 september - 5 nachten - 3189,-
15 oktober - 5 nachten - 3249,-
16 oktober - 4 nachten - 3219,-
18 oktober - 5 nachten - 3249,-
19 oktober - 4 nachten - 3249,-
23 oktober - 4 nachten - 3219,-
27 oktober - 4 nachten - 3219,-
Frequent bezoeker van Franse CP parken. Hautes des Bruyeres, Bois Francs, Lac d'Ailette, Trois Forets, Bois aux Daims. Vragen? Stuur gerust een bericht.
Ralf

Bericht door Ralf »

Rivière sauvage schreef: 03 dec 2020, 09:53 Deze datums staan er nu op. Wellicht toch dummy-prijzen? Als je een proefboeking maakt, krijg je ook een foutmelding.

TH2047 - Exclusive Cottage 6P
6 juli - 6 nachten - 3199,-
31 juli - 5 nachten - 3249,-
3 augustus - 5 nachten - 3249,-

TH2033 - VIP Lakeside Cottage 8P
14 april - 4 nachten - 3249,-
15 april - 4 nachten 3219,-
1 september - 5 nachten - 3189,-
2 september - 5 nachten - 3189,-
15 oktober - 5 nachten - 3249,-
16 oktober - 4 nachten - 3219,-
18 oktober - 5 nachten - 3249,-
19 oktober - 4 nachten - 3249,-
23 oktober - 4 nachten - 3219,-
27 oktober - 4 nachten - 3219,-
Als dit de prijzen worden ga ik toch lekker 3 weken all in naar de zon 😉
Voor een overzicht met alle cottage plattegronden gesorteerd op aantal personen en per park ga naar:
Https://www.vakantieaanbeveling.nl
chatzmann

Bericht door chatzmann »

Zijn deze prijzen niet in Poolse Zloty's? Polen heeft geen euro :-)
8xEH - 6xHB - 3xKV - 12xMD - 4xHH - 2xLH - 2xZV - 3xBS - 3xSL - 2xHE - 1xBT - 2xVM - 4xEP - 4xVB - 2xLB - 4xBH
Rivière sauvage

Nee, de hele Poolse site is in euro's, en nog niet Poolse Zloty (PLZ).
Bij andere landen zonder euro, bijvoorbeeld voor de site van Zwitserland is inderdaad wel keurig in Zwitserse Frank.

Wel een goede suggestie, want dat had iets normalere prijzen opgeleverd! 3199 PLZ = EUR 713,- :lol:
Frequent bezoeker van Franse CP parken. Hautes des Bruyeres, Bois Francs, Lac d'Ailette, Trois Forets, Bois aux Daims. Vragen? Stuur gerust een bericht.
Tom...

Bericht door Tom... »

Haha wat geweldig dat iemand op de Poolse site gaat snuffelen, geweldig! :D

Dat zal dan wel een fout Euro teken zijn, want +/- 700 euro voor een weekend kan wel aardig kloppen.
Ik ben benieuwd of we binnenkort ook een parkplattegrond gaan zien, daar ben ik héél benieuwd naar!
Tom...

Bericht door Tom... »

Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

Geweldig Tom :D .

PARKPLATTEGROND TERHILLS RESORT

Afbeelding
Tom...

Bericht door Tom... »

Ik vind het een mooie parkplattegrond! Hij is in dezelfde stijl als de andere, maar dan net iets "chiquer" ofzo.

Ik wist niet dat een groot deel van het water niet "per boot" bereikbaar zou zijn, dat vind ik dan wel weer apart, omdat ze daar zo mee reclame maken. Maar of dat allemaal gaat werken met al die bootjes, ik betwijfel het. Zou me niks verbazen als er mensen in het water vallen en dat die bootjes binnen een paar jaar weer weg zijn. Maar goed, laten we positief blijven :lol:

Mooi dat het park een wandeluitgang heeft, want het gebied daar is meer dan prachtig!

Fijn die parkeerplaatsjes aan de buitenrand van het park, dat is zoals op de Franse parken. Ik vrees wel dat er daardoor heel veel auto's op het park gaan staan en rijden of ze moeten een slimme oplossing daarvoor bedacht hebben. Maar sommige cottages liggen dus direct aan een "rijweg" en dat is weer jammer.

Erg veel verschillende types cottages zeg, het is wel voor elk wat wils :)

Het Forest Pavillion klinkt leuk, daar zullen wel die showstjes enzo gehouden worden. Jammer dat ze het centrum niet benoemen als "Country Club", want zo staat het wel op de website en misschien ook op de borden in het park. Of zou daar gewoon "restaurant" op staan?! :lol:

Al met al een erg mooie plattegrond, waar ik heel blij van word!
Rivière sauvage

nu parkpagina's voor andere landen, ook hier zijn er prijzen....
https://www.centerparcs.nl/nl-nl/belgie ... t/cottages
https://www.centerparcs.fr/fr-fr/belgiq ... t/cottages
https://www.centerparcs.de/de-de/belgie ... ienhaeuser

Op de Nederlandse site zie ik in ieder geval al een lagere prijs voorbij komen:

TH2047 - Exclusive cottage 6p.
6 juli - 6 nachten - 2399,-

Nog steeds niet goedkoop ;)

Via de Nederlandse site kan ik nu ook een proefboeking doen, en worden de prijzen voor bootjes ed inzichtelijk.
B767-300ER

Bericht door B767-300ER »

Ik had ook niet verwacht dat het een goedkoop park zou worden.....
Tom...

Bericht door Tom... »

Rivière sauvage schreef: 04 dec 2020, 13:39
Op de Nederlandse site zie ik in ieder geval al een lagere prijs voorbij komen:
Dank je voor de links! Wat gek dat ze een pagina publiceren die nog niet af is. Zo staat ook het Aqua Mundo als titel bij het zwembad en staat er een glijbaan getekend bij "regio", haha. Wat een gekke dagen dat je kunt boeken, alleen maar random data met random vertrekdagen, net alsof ze een en andere willen testen.

Leuk wel dat Terhills Resort nu al in de lijst met parken staat. En dan al die locatiepins op de kaart naast elkaar. Het is wat als straks Sunparks Kempense Meren daar nog bij komt, dan staan daar vier pijltjes vlak naast elkaar ;-)
EBFS

Bericht door EBFS »

Tom... schreef: 04 dec 2020, 16:14 Het is wat als straks Sunparks Kempense Meren daar nog bij komt, dan staan daar vier pijltjes vlak naast elkaar ;-)
Staat dat al vast dat dit ook werkelijk gaat gebeuren? :shock:

Meer dan een drie vogeltjespark kunnen ze daar dan toch niet van maken. En dan de vergelijking met dit park met twee vogeltjes...
Tom...

Bericht door Tom... »

Wat ik me afvraag: stel ze laten dit park echt 2 vogeltjes, dan is dat nieuw en mogen ze voor mij Parc Sandur wel 1 vogeltje geven :lol:

Geen idee of Kempense Meren doorgaat, maar volgens mij wel binnen nu en een aantal jaren. Stel dat wordt 3 vogels, dan hebben we 4-op-een-rij: TH 2, KM 3, EP 4 en VM 5. Dat is toch prima?! Dan heb je voor ieder wat wils. Misschien is dat ook wel het idee achter de 2 vogels van Terhills?! Ik denk als de mensen de cottageprijzen zien, dat ze vanzelf snappen dat die 2 vogels niet van toepassing zijn op de accomodaties :lol:
EBFS

Bericht door EBFS »

Ik had liever gezien dat TH gewoon geen vogeltjes had gekregen. "Het is iets anders en daarom geen classificering".

Tom... schreef: 04 dec 2020, 16:31 Geen idee of Kempense Meren doorgaat, maar volgens mij wel binnen nu en een aantal jaren.

Ik hoop echt van niet. AR en HA hebben elk voordelen die ze een mooie toevoeging aan het portfolio maken (nieuwe regio (AR, HA), het reeds bestaande zwembad met potentieel (HA), de natuurlijke schoonheid van het park (AR), enz.). Maar ze hebben ook telkens nadelen door hun verleden bij Sunparks. Ik zie bij Kempense meren niet veel voordelen. Het is een klein park zonder mogelijkheden voor uitbreiding, geprangd tussen twee steenwegen, volgebouwd met cottages, en in een streek die al meer dan genoeg Center Parcs parken kent, aan beide zijden van de grens.
Tom...

Bericht door Tom... »

EBFS schreef: 04 dec 2020, 16:51 Ik had liever gezien dat TH gewoon geen vogeltjes had gekregen. "Het is iets anders en daarom geen classificering".
Ja, ik denk ook dat dat het beste zou zijn geweest. Of gewoon dat Terhills logo ding (ik weet niet wat het voorstelt, blaadjes?!) op de plek van de vogeltjes. Maar 2 is een beetje gek...
jamy

Bericht door jamy »

Wow vanmorgen proberen te boeken, maar toen ik de prijs zag gelijk van afgezien. Dit heb ik er absoluut niet voor over

Ralf

Bericht door Ralf »

Het is nog steeds niet officieel online.
Voor een overzicht met alle cottage plattegronden gesorteerd op aantal personen en per park ga naar:
B767-300ER

Jazeker wel. Gewoon te bereiken via de normale CP website.
Het is vandaag de 8e :mrgreen:
jamy

Bericht door jamy »

Ralf schreef: 08 dec 2020, 10:19 Het is nog steeds niet officieel online.
Jazekerwel zie mijn screenshot.
Kon boeken via centerparcs . Alleen deze datum was nog te boeken (tenminste heb tot en met september gekeken)
Ralf

Bericht door Ralf »

Er zijn maar een zeer beperkt aantal data beschikbaar en ook niet alle cottages zijn te boeken dus het is nog niet helemaal online. Dat bedoel ik.
Amberino1

Bericht door Amberino1 »

B767-300ER schreef: 08 dec 2020, 11:07 Jazeker wel. Gewoon te bereiken via de normale CP website.

Waar vinden jullie dit want ik zie alleen nog maar een kopje met 'nieuw in aanbouw'
Bungalow16

Bericht door Bungalow16 »

Tom... schreef: 04 dec 2020, 16:14 Het is wat als straks Sunparks Kempense Meren daar nog bij komt, dan staan daar vier pijltjes vlak naast elkaar ;-)

EBFS schreef: 04 dec 2020, 16:25 Staat dat al vast dat dit ook werkelijk gaat gebeuren? :shock:

Meer dan een drie vogeltjespark kunnen ze daar dan toch niet van maken. En dan de vergelijking met dit park met twee vogeltjes...

Ik zou Kempense meren verkopen aan een andere partij. Ben daar laatst geweest maar daar moet je veel aan doen. En dan zit je wel erg dichtbij je andere parken Kempervennen, erperheide en vossemeren. Daarnaast zul je heel veel moeten investeren om het een beetje op niveau te krijgen.

Maar ik had begrepen dat er een speciale label zou komen Center Parcs Resorts? Misschien een mooi idee om daar ook parc sandur onder te plaatsen.
B767-300ER

B767-300ER schreef: 08 dec 2020, 11:07 Jazeker wel. Gewoon te bereiken via de normale CP website.

Amberino1 schreef: 08 dec 2020, 12:52 Waar vinden jullie dit want ik zie alleen nog maar een kopje met 'nieuw in aanbouw'

Vakantieparken
Belgie
Bekijk de 5 parken
En dan kan je gewoon terhills kiezen onde boekingsconfigurator.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

UPDATE BOUW TERHILLS RESORT

08-12-2020

Afbeelding

Afbeelding

De aanleg van het laatste stukje gracht.
Afbeelding

Afbeelding

Aanleg brug.
Afbeelding

Afbeelding

Centrale faciliteiten.
Afbeelding
Jolandake1969

Bericht door Jolandake1969 »

Die prijs betaal ik nog niet voor een reis naar het buitenland met ons tweetjes :o
Met vriendelijke groet, Jolanda :)
2021* EH-EP
2019* LP-VM
2018* HB-LP
2017* HH-LB-MD
2016* KV
2015* HB-EH
2014* EP-MD-HH-MD
Rivière sauvage

inmiddels nieuwe prijzen op de site voor Terhills Resort
Ralf

Bericht door Ralf »

Dit is hele slechte reclame voor CP. Iedereen weet dat je een site pas online moet zetten als deze af is en met de juiste gegevens. Dit is amateur werk wat nu geleverd wordt.
timosun

Bericht door timosun »

sowieso is het verwarrend. Je ziet een CP website maar een VIP is hier geen VIP zoals op de andere parken. Ook de VIP service is anders, zoals geen broodjes elke ochtend.
B767-300ER

timosun schreef: 09 dec 2020, 14:48 sowieso is het verwarrend. Je ziet een CP website maar een VIP is hier geen VIP zoals op de andere parken. Ook de VIP service is anders, zoals geen broodjes elke ochtend.
Hoezo geen broodjes?
Op de website staat bij Terhills het volgende vermeld als je boekt:

Als dat er dan niet is dan klopt er echt is niet want dit staat letterlijk bij de boeking

Afbeelding
TimBerg

Bericht door TimBerg »

Jolandake1969 schreef: 09 dec 2020, 11:06 Die prijs betaal ik nog niet voor een reis naar het buitenland met ons tweetjes :o
Bizar inderdaad. Voor dat bedrag zijn wij 3 weken naar Thailand geweest. Maar het zal wel verhuurd gaan worden voor zulke bedragen. Er zit vast een goede marge voor CP op 😄
marcozandstra

Bericht door marcozandstra »

Vind het ook een heftig bedrag, ik zag &1000 voorbij komen voor zijn 4en een weekend midden september 😱
Tom...

Bericht door Tom... »

Jeetje wat een bedragen :o

Ik wil er sowieso een keer naartoe, maar ik ga écht geen 900 euro (=1000 met alle kosten erbij) neerleggen voor een weekend in september.

Als ik kijk naar een 4 persoons VIP cottage (= de goedkoopste), dan vind ik als goedkoopste 700 euro excl alle bijkomende kosten. Dan zit je al snel op 800 euro voor een weekend. In een prachtig, maar kleinschalig park met weinig faciliteiten... Als we gaan, wil ik eigenlijk een Exclusive cottage ook nog :lol:

Daar moeten we nog maar eens goed over nadenken, want voor hetzelfde geld kunnen we in het najaar 2 weken naar een ander park.

Ik ben heel benieuwd of dit gaat lopen. En ik ben nog benieuwder wanneer ik erheen ga :lol:
B767-300ER

De kortingen komen vanzelf wel....
Maar heb van tevoren al gezegd dat dit geen goedkoop park gaat worden
Amberino1

Bericht door Amberino1 »

Wat ik wel echt heel jammer vind, is dat er in geen enkel huisje een bad zit. Het zijn alleen inloop regendouches.... :(
Tom...

Bericht door Tom... »

Amberino1 schreef: 09 dec 2020, 20:02 Wat ik wel echt heel jammer vind, is dat er in geen enkel huisje een bad zit. Het zijn alleen inloop regendouches.... :(
Hoewel ik helemaal "pro inloopdouche" ben, snap ik je teleurstelling wel. Vooral bij luxe huisjes zou je toch wel een douche en bad verwachten. Nu hebben de Exclusives wel een jacuzzi buiten, maar dat is toch niet hetzelfde. Apart dat ze op dit park andere richtlijnen aanhouden voor de cottages.

Al heeft Erperheide nu ook de VIP Dieren in het bos cottage, ook zonder sauna, dus misschien is dit gewoon een nieuwe CP trend?!
Plaats reactie