Er is een nieuwe verbindingsweg aangelegd van ruim 4km die het park ook bereikbaar maakt met het openbaar vervoer.
De shuttlebus.

De route van de shuttlebus.

Bron: Pretwerk.
Daar begint het serieus wel op te lijken! Jammer dat ze er niet toch een kleine glijbaan in gepropt hebben, er zijn tegenwoordig zoveel verschillende types glijbanen verkrijgbaar, ze hadden echt wel een leuk model voor op dit park kunnen vinden. Ik vind het bad iets weg hebben van het bad op Park Eifel, alleen ziet het bad op Terhills Resort er stukken mooier uit
Ik ben juist blij met Aqua Mundo light op Terhills want ik wil ook een keer een park kiezen waar ik helemaal tot rust kan komen. Hoe kleinschaliger, hoe rustiger, hoe fijner het wordt. Center Parcs moet meer variantie hebben in aanbod anders wordt de keuzes maken wel moeilijker. Ik vind het juist goed dat Center Parcs ervoor koos om Terhills een luxe resort te gaan bouwen en daar hoort grotere Aqua Mundo met wildwaterbaan en grotere glijbaan niet bij.Martijn schreef: ↑23 mar 2021, 12:20 Ergens toch jammer dat we hier zo'n 'Aqua Mundo Light' krijgen. Ik snap het gezien de doelgroep van dit resort heel goed, maar ergens zou jij juist op deze plek met dit fantastische uitzicht toch een iets meer uitgebreide Aqua Mundo willen zien. Verder is de afwerking van de Aqua Garden natuurlijk helemaal top, helemaal natuursteen (niet eens die kleine mozaïek-tegeltjes!). Ook de Adventure Golf krijgt meer 'theming' dan verwacht.
Dat is echt een ding dat ik niet goed snap op dit park. Waarom ga je cottages VIP noemen, terwijl ze geen sauna hebben en Exclusive, terwijl dit eigenlijk gewoon een “VIP” is? Hadden ze dan niet veel beter Premium en VIP ervan kunnen maken?! Dat was al duidelijker geweest en dan hadden ze misschien ook nog eens de broodjesservice bij de VIPs door kunnen laten gaan.
Dit is toch heel relatief hoor. Ik heb vandaag een cottage voor 2p in een Belgisch park gezocht, telkens voor dezelfde periode (2-9 juli). Les Ardennes Premium €1053, VIP €1296, Terhills VIP €1080. De Haan VIP €1728. Voor €810 of €900 kunnen we een week verblijven in De Vossemeren of Erperheide, maar dan heb je enkel een klein appartementje. In vergelijking met de andere parken is Terhills in ons geval helemaal niet duurder rekening houdend met wat je voor die prijs krijgt, we hebben dan ook daar geboekt.Reginald41 schreef: ↑30 mar 2021, 13:10 En dan nog de prijzen! Echt mega hoge bedragen dat zij ervoor vragen!![]()
Reginald41 schreef: ↑30 mar 2021, 13:10 En dan nog de prijzen! Echt mega hoge bedragen dat zij ervoor vragen!![]()
jover schreef: ↑04 apr 2021, 20:58 Dit is toch heel relatief hoor. Ik heb vandaag een cottage voor 2p in een Belgisch park gezocht, telkens voor dezelfde periode (2-9 juli). Les Ardennes Premium €1053, VIP €1296, Terhills VIP €1080. De Haan VIP €1728. Voor €810 of €900 kunnen we een week verblijven in De Vossemeren of Erperheide, maar dan heb je enkel een klein appartementje. In vergelijking met de andere parken is Terhills in ons geval helemaal niet duurder rekening houdend met wat je voor die prijs krijgt, we hebben dan ook daar geboekt.