[Center Parcs] Terhills Resort by Center Parcs Informatie & Nieuws
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Re: [Center Parcs] Terhills Resort by Center Parcs
Hoi kirstencambre,
Ga ik doen, de foto's zie je op het forum verschijnen in het cottage-foto-topic van Terhills Resort.
Ga ik doen, de foto's zie je op het forum verschijnen in het cottage-foto-topic van Terhills Resort.
- Lin671984
Verlangen al wij gaan van 7-11 juni naar een 6 p exclusieve. Lake side cottage nr 545 
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi Lin671984,
Volgende week ga ik een bezoekje brengen aan het park, als je wil zal ik een paar foto's maken van cottagenr.545.
Ik hoor het wel.
Volgende week ga ik een bezoekje brengen aan het park, als je wil zal ik een paar foto's maken van cottagenr.545.
Ik hoor het wel.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Ik ben nu op het park en het ziet er allemaal fantastisch uit!
Foto's volgen later.
Foto's volgen later.
- kirstencambre
Ben heel benieuwd 
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Ik heb ook de cottage fotoverzoekjes gemaakt.
Die foto's zal ik uiteraard op het forum gaan plaatsen in het cottage-foto-topic van Terhills Resort by Center Parcs.
Die foto's zal ik uiteraard op het forum gaan plaatsen in het cottage-foto-topic van Terhills Resort by Center Parcs.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
TERHILLS RESORT BY CENTER PARCS OFFICIEEL GEOPEND
26-05-2021
Gister (25-05-2021) kwamen de wielrenners de sleutel brengen vanuit het laatst geopende park Park Allgäu.
Vandaag de officieel opening van het park.
Van links naar rechts: Franck Gervais (CEO Groupe Pierre & Vacances Center Parcs), Olivier Garaialde (CEO Center Parcs Europe), Frank Van Ouytsel (General Manager Terhills Resort by Center Parcs), met de symbolische sleutel.

Bronnen: Groupe Pierre & Vacances - Center Parcs, Lydia Peeters.
26-05-2021
Gister (25-05-2021) kwamen de wielrenners de sleutel brengen vanuit het laatst geopende park Park Allgäu.
Vandaag de officieel opening van het park.
Van links naar rechts: Franck Gervais (CEO Groupe Pierre & Vacances Center Parcs), Olivier Garaialde (CEO Center Parcs Europe), Frank Van Ouytsel (General Manager Terhills Resort by Center Parcs), met de symbolische sleutel.

Bronnen: Groupe Pierre & Vacances - Center Parcs, Lydia Peeters.
- Snakedockter
Door welke partij wordt de horeca gedaan op dit park? Staat me iets van bij het geen Albron is op de parken in België?
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
- zeemeerman2
Ter Hills is te zien in het Belgische VRT-journaal. Link naar fragment hieronder.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/05/26 ... ar-vervui/
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/05/26 ... ar-vervui/
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
OP DE FIETS VAN PARK ALLGÄU NAAR TERHILLS RESORT
Na een geweldige rit in alle omstandigheden van Center Parcs Park Allgäu naar het nieuwste park Terhills Resort by Center Parcs overhandigden het wielrenners team van Pierre & Vacances-Center Parcs de Golden Key aan Frank Van Ouytsel ( General Manager) en zijn team voor de officiële opening
van dit gloednieuwe park.
De rit vanuit Park Allgäu naar Terhills Resort.

De aankomst op 25 mei 2021 op Terhills Resort.

Na een geweldige rit in alle omstandigheden van Center Parcs Park Allgäu naar het nieuwste park Terhills Resort by Center Parcs overhandigden het wielrenners team van Pierre & Vacances-Center Parcs de Golden Key aan Frank Van Ouytsel ( General Manager) en zijn team voor de officiële opening
van dit gloednieuwe park.
De rit vanuit Park Allgäu naar Terhills Resort.

De aankomst op 25 mei 2021 op Terhills Resort.

- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
HET PARK IS VANDAAG, 28 mei 2021, GEOPEND VOOR DE GASTEN
De allereerste gasten zijn aangekomen op het park.

Bron: Terhills Resort by Center Parcs.
De allereerste gasten zijn aangekomen op het park.

Bron: Terhills Resort by Center Parcs.
- Tom...
Ik ben echt heel benieuwd of we het eerste weekend al iets horen van mensen die op het park verblijven!
Spannend, zo'n nieuw park dat opent
Spannend, zo'n nieuw park dat opent

- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
- CP_Boeker
LRM postte nog deze interessante video:
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
HERTJES
Ook op Terhills Resort lopen hertjes rond.

Bronnen: Terhills & kristofvanheucke.
Ook op Terhills Resort lopen hertjes rond.

Bronnen: Terhills & kristofvanheucke.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
BEZOEK 25-05-2021
PARKVIEW
Wij mochten vlak voor de opening van het park komen kijken
. We volgen het park al
vanaf het begin toen we nog op het terrein konden lopen en ze voorzichtig waren begonnen
met het bouwrijp maken van de grond. Later konden we het terrein niet meer op want er
waren hekken rondom geplaatst. De afgelopen jaren hebben we regelmatig een rondje langs
de hekken gelopen en konden steeds een glimp zien van de werkzaamheden en met inzomen
lukten het altijd nog aardig om wat foto's te maken. En nu is het park klaar en er dan te mogen
rondlopen was echt fantastisch, de kers op de taart.
Op 25 mei 2021 gingen we vol verwachting naar het park, een autorit voor ons van ruim 2 uur.
En toen we er bijna waren ging het bij mij wel heel erg kriebelen, hoe zal het zijn, ik was zo
nieuwsgierig. Snel de auto geparkeerd en op naar Country Club voor een kop koffie en daarna
daarna mochten we alles bekijken en op de foto zetten, van de Aqua Garden tot de indoor Kids
Play, een aantal cottages en alles wat we verder op het park tegenkwamen. Mijn conclusie: Een
geweldig mooi park, klein maar zeer luxueus, prachtige natuur, cottages en faciliteiten. Het was
jammer dat we tijdens ons bezoek vaak slecht weer hadden waardoor het op de foto's misschien
wat triestig lijkt, maar neem van me aan dat zeker met mooi weer het daar echt geweldig is, Ibiza
maar dan in België.
Cottagefoto's.
foto's Aqua Garden, Indoor Kids Play, Adventure Golf en meer.
hieronder een selectie van de foto's die we maakten tijdens onze wandeling op het park.
We zijn er nu echt bijna, het park wordt al aangegeven op de borden.

Dan de oprijlaan, daar leek geen einde aan te komen.

En daar verschijnt het toegangsbord
.

Het Check-In gebouwtje.

We maken een wandeling over het park.

Parkeerplaats 1A.

In verschillende zones staan speeltuintjes.

Recycling Station.Volgens mij is de spelling niet correct op dit bord.

De kinderboerderij.

Hondentoilet.

De Adventure Golf.

De Country Club, met daarin de receptie, een kleine supermarkt, De Aqua Garden, indoor
Kids Play en Terland Restaurant & Beach.

Invalideparkeerplaats bij de Country Club.

Terland Beach.

Speeltuintje bij Terland Beach/Aqua Garden.

Het Cycle Center.

De haven met de bootjesverhuur.

PARKVIEW
Wij mochten vlak voor de opening van het park komen kijken

vanaf het begin toen we nog op het terrein konden lopen en ze voorzichtig waren begonnen
met het bouwrijp maken van de grond. Later konden we het terrein niet meer op want er
waren hekken rondom geplaatst. De afgelopen jaren hebben we regelmatig een rondje langs
de hekken gelopen en konden steeds een glimp zien van de werkzaamheden en met inzomen
lukten het altijd nog aardig om wat foto's te maken. En nu is het park klaar en er dan te mogen
rondlopen was echt fantastisch, de kers op de taart.
Op 25 mei 2021 gingen we vol verwachting naar het park, een autorit voor ons van ruim 2 uur.
En toen we er bijna waren ging het bij mij wel heel erg kriebelen, hoe zal het zijn, ik was zo
nieuwsgierig. Snel de auto geparkeerd en op naar Country Club voor een kop koffie en daarna
daarna mochten we alles bekijken en op de foto zetten, van de Aqua Garden tot de indoor Kids
Play, een aantal cottages en alles wat we verder op het park tegenkwamen. Mijn conclusie: Een
geweldig mooi park, klein maar zeer luxueus, prachtige natuur, cottages en faciliteiten. Het was
jammer dat we tijdens ons bezoek vaak slecht weer hadden waardoor het op de foto's misschien
wat triestig lijkt, maar neem van me aan dat zeker met mooi weer het daar echt geweldig is, Ibiza
maar dan in België.
Cottagefoto's.
foto's Aqua Garden, Indoor Kids Play, Adventure Golf en meer.
hieronder een selectie van de foto's die we maakten tijdens onze wandeling op het park.
We zijn er nu echt bijna, het park wordt al aangegeven op de borden.

Dan de oprijlaan, daar leek geen einde aan te komen.

En daar verschijnt het toegangsbord

Het Check-In gebouwtje.

We maken een wandeling over het park.

Parkeerplaats 1A.

In verschillende zones staan speeltuintjes.

Recycling Station.Volgens mij is de spelling niet correct op dit bord.

De kinderboerderij.

Hondentoilet.

De Adventure Golf.

De Country Club, met daarin de receptie, een kleine supermarkt, De Aqua Garden, indoor
Kids Play en Terland Restaurant & Beach.

Invalideparkeerplaats bij de Country Club.

Terland Beach.

Speeltuintje bij Terland Beach/Aqua Garden.

Het Cycle Center.

De haven met de bootjesverhuur.

- Martijn
Prachtige plaatjes van een prachtig park! Kun je zonder verblijf ook een hapje eten bij Terhills en het park op? Had begrepen dat het domein ook voor dagjesgasten geopend bleef?
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Hoi Martijn,
Ja dat kan. Het park schrijft dit hierover:
Citaat dagbezoek Terhills Resort:
Dat kan zeker als daguitstap. enkele voor het zwembad moeten we de maatregels nog afwachten om te weten hoeveel gasten er tegelijkertijd in het zwembad kunnen. Pas dan weten we als we ook daggasten kunnen aannemen. Je kan wel gerust komen eten/drinken bij Terland.
Ja dat kan. Het park schrijft dit hierover:
Citaat dagbezoek Terhills Resort:
Dat kan zeker als daguitstap. enkele voor het zwembad moeten we de maatregels nog afwachten om te weten hoeveel gasten er tegelijkertijd in het zwembad kunnen. Pas dan weten we als we ook daggasten kunnen aannemen. Je kan wel gerust komen eten/drinken bij Terland.
- Martijn
Super, dankjewel voor het antwoord, Mariëtte!
- Tom...
Geweldige foto’s Mariëtte, dank je voor het plaatsen, superleuk om zoveel foto’s van het park te zien 
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
Terhills Resort stelt wandelpad door vakantiedorp open voor brede publiek
Terhills Resort heeft afgelopen weekend een gloednieuw wandelpad opengesteld door het nieuwe vakantiedorp in Dilsen-Stokkem.
Het pad geeft het brede publiek de mogelijkheid Terhills Resort ook binnen de omheining te beleven.

Terhills Resort heeft afgelopen weekend een gloednieuw wandelpad opengesteld door het nieuwe vakantiedorp in Dilsen-Stokkem.
Het pad geeft het brede publiek de mogelijkheid Terhills Resort ook binnen de omheining te beleven.

- Tom...
Heel goed, dat was volgens mij een voorwaarde om het park te bouwen: dat het wandelpad open bleef.
Zo gek om te zien, ik ging daar voordat het park gebouwd is wel eens wandelen en nu staan er nog wegwijzers van een fietspad, maar ligt er ineens een Center Parcs in de weg
Leuk, daar gaan we binnenkort zeker eens wandelen en dan meteen het park nog eens goed bekijken!
Zo gek om te zien, ik ging daar voordat het park gebouwd is wel eens wandelen en nu staan er nog wegwijzers van een fietspad, maar ligt er ineens een Center Parcs in de weg

Leuk, daar gaan we binnenkort zeker eens wandelen en dan meteen het park nog eens goed bekijken!
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
- zeemeerman2
Slecht nieuws via VRTNWS: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/06/04 ... gavond-on/
Vooral de laatste paragraaf is belangrijk naar de nabije toekomst toe.
Strandbar van Terhills Resort in Dilsen-Stokkem ontruimd omdat bezoekers coronamaatregelen niet naleefden
De politie heeft woensdagavond de beachbar van het nieuwe Terhills Resort in Dilsen-Stokkem ontruimd. Er was te veel volk, in te grote groepen. De klanten bedreigden ook het personeel.
Het was mooi weer woensdagavond en dat lokte veel bezoekers naar de beachbar van het nieuwe Terhills Resort in Lanklaar. Te veel volk. Mensen zaten er met meer dan 4 samen, er waren zelfs groepen tot 20 mensen, de meerderheid droeg geen mondmasker.
De klanten bedreigden ook het personeel en de security die hen wezen op de coronamaatregelen. Daarop heeft de uitbater de politie gecontacteerd en die heeft dan de strandbar ontruimd. Daarna was er op de parking nog een vechtpartij, waarbij iemand een slag in het gezicht kreeg en naar het ziekenhuis moest.
De uitbater van Terhills Resort, Center Parcs, neemt maatregelen: de strandbar is voortaan alleen nog open voor mensen die gereserveerd hebben en aan de toegangspoort zal ook gecontroleerd worden.
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
OPENING VAN DE AQUA GARDEN
09-06-2021
Vandaag, 9 juni 2021, is DE AQUA GARDEN voor het eerst open voor de parkgasten.
Bloemen voor de redders bij de opening van de Aqua Garden.

09-06-2021
Vandaag, 9 juni 2021, is DE AQUA GARDEN voor het eerst open voor de parkgasten.
Bloemen voor de redders bij de opening van de Aqua Garden.

- Snakedockter
Nou, goed begin.zeemeerman2 schreef: ↑07 jun 2021, 14:24 Slecht nieuws via VRTNWS: https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/06/04 ... gavond-on/
Strandbar van Terhills Resort in Dilsen-Stokkem ontruimd omdat bezoekers coronamaatregelen niet naleefden
De politie heeft woensdagavond de beachbar van het nieuwe Terhills Resort in Dilsen-Stokkem ontruimd. Er was te veel volk, in te grote groepen. De klanten bedreigden ook het personeel.
Het was mooi weer woensdagavond en dat lokte veel bezoekers naar de beachbar van het nieuwe Terhills Resort in Lanklaar. Te veel volk. Mensen zaten er met meer dan 4 samen, er waren zelfs groepen tot 20 mensen, de meerderheid droeg geen mondmasker.
De klanten bedreigden ook het personeel en de security die hen wezen op de coronamaatregelen. Daarop heeft de uitbater de politie gecontacteerd en die heeft dan de strandbar ontruimd. Daarna was er op de parking nog een vechtpartij, waarbij iemand een slag in het gezicht kreeg en naar het ziekenhuis moest.
De uitbater van Terhills Resort, Center Parcs, neemt maatregelen: de strandbar is voortaan alleen nog open voor mensen die gereserveerd hebben en aan de toegangspoort zal ook gecontroleerd worden.
- Sander lipsch
we zij er gisteren er geweest wat mij is op gevallen is dat er nog niet alle cottage in gebruik zijn genomen er stond nog de huisnummer van de bouuw er nog op en laggen nog geen dekbedden
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
DE COUNTRY CLUB
De Country Club is het hart van het resort. Hier vind je de Aqua Garden, de Kids Play, Kids Club, receptie, kleine supermarkt, het restaurant
en een kleine bibliotheek.
Foto's van DE COUNTRY CLUB
De Country Club is het hart van het resort. Hier vind je de Aqua Garden, de Kids Play, Kids Club, receptie, kleine supermarkt, het restaurant
en een kleine bibliotheek.
Foto's van DE COUNTRY CLUB
- Mariëtte
- Eigenaar en Beheerder
HET BEACH HOUSE
JUNI 2021

Fotobronnen: P.Bergsteijn en J.Melis.
JUNI 2021

Fotobronnen: P.Bergsteijn en J.Melis.