Wat GAAF dit!
Eindelijk een echt bericht waarin Center Parcs weer genoemd wordt. Ze gaan het park dus echt uitbaten, maar voor 15 jaar in eerste instantie, dat is bijzonder. CP bouwt het park dus niet, maar ik hoop wel dat ze voldoende invloed hebben in het design, dat we niet een tweede Sandur krijgen
eerst heeft men het over het zwembad, wat zou betekenen, dat het echt mini wordt. Later spreekt men toch over een subtropisch zwemparadijs, dus ik hoop nog steeds op een kleine Aqua Mundo, met dito aankleding.
Dat er een shop, restaurant en grand café komen, is ook meer dan ik verwacht had. Een kinderspeelparadijs (Baluba?) verwacht ik dan weer niet op een premium park.
De cottage ziet er prima uit, mooi open en veel licht binnen (dat is heel fijn), alleen boven de bank oogt het wat kaal. En waarom bouwt men tredes in een bungalow? Onhandig voor veel mensen, dus ik hoop dat dit niet in alle cottages zal zitten.
Ik ben heel erg benieuwd of we binnenkort nog eens meer informatie hierover krijgen. Super dat het nu ook op de CP site staat.
En ja: zoals iedereen voorspelde, de opening is van voorjaar 2020 naar najaar 2020, nu ineens naar voorjaar 2021 gegaan. Typisch