FEBRUARI 2022
Deze cottage is light gerenoveerd, de badkamer met ligbad en de keuken is behouden.
Foto's binnengekomen via ONZE FACEBOOKGROEP

Met een trappetje.

Zithoek.

Ipv een schuifdeur een gewone tuindeur!

Mariëtte schreef: ↑25 feb 2022, 21:13 Hoi AnoukDB,
Wat heerlijk dat jullie binnenkort naar De Huttenheugte gaan, alvast een fijn verblijf toegewenst!
4 persoons comfort cottagenr.209 wordt binnenkort een 2 persoons VIP. Gaan jullie nog voor de renovatie
van deze cottage naar De Huttenheugte toe?
Foto's van de binnenkant van een 4 persoons comfort cottage De Huttenheugte.
Dit is de ligging van cottagenr.209.
Cottagenr.213 heeft ongeveer dezelfde ligging met het uitzicht vanaf het terras.
![]()
Super, dank alvast!Mariëtte schreef: ↑13 mar 2022, 10:29 Hoi Amberino,
Cottagenr.721.
Cottagenr.722
Nr.717 heb ik ook foto's van die ga ik voor je opzoeken. Nrs.723 & 725 weet ik niet zeker of ik er
foto's van heb maar ik ga voor je zoeken.
Mijn voorkeur zou uitgaan naar nr.717, je kijkt vanuit het woongedeelte mooi op het grote meer.
Het enige nadeel zou misschien kunnen zijn dat er daar wel vaak gevist wordt en dan kijk je in de
rug van de vissers.
Deze is reeds opgeleverd en dus verbouwd. Dit betreft een “oude” bruidssuite en er zit een grote ronde bad in die na de vernieuwing is blijven zitten.
806 is natuurlijk wel anders dan de 781 het is ook een bijzondere cottage en wijkt af van sl het andere
Lakecenter schreef: ↑04 apr 2022, 22:10 Ik zie dat we ook nog keuze hebben voor 605 of bijvoorbeeld 715 aan het meer.
Had je toevallig foto's van 605 ? Of is dat in ieder geval mooi vrij en licht?