In november gaan wij naar Erperheide. Ik had geen voorkeur voor een huisje, maar ik zie nu toch dat er een hoop huisjes nog beschikbaar zijn waar ik liever niet in zit. Bijvoorbeeld omdat ze aan de rand vh park liggen, drukte vd weg om het ressort heen, of naast het hondentoilet.
Nu zie ik dat huisjes 620, 624, 625, 630 en 641 nog vrij zijn. Welke van deze heeft de rustigste ligging? Of mooiste ligging?
En zijn er foto's beschikbaar? Alvast bedankt.
Groentje schreef: ↑05 sep 2022, 19:47
In november gaan wij naar Erperheide. Ik had geen voorkeur voor een huisje, maar ik zie nu toch dat er een hoop huisjes nog beschikbaar zijn waar ik liever niet in zit. Bijvoorbeeld omdat ze aan de rand vh park liggen, drukte vd weg om het ressort heen, of naast het hondentoilet.
Nu zie ik dat huisjes 620, 624, 625, 630 en 641 nog vrij zijn. Welke van deze heeft de rustigste ligging? Of mooiste ligging?
En zijn er foto's beschikbaar? Alvast bedankt.
Ik zit nu in 643 heerlijk plekje. Ga morgen kijken voor die andere nummers maar park is nu bijna vol en maak nooit foto's van bezette huisjes dus kan dan alleen mijn mening geven.
dylan2001 schreef: ↑05 sep 2022, 20:18
Ik zit nu in 643 heerlijk plekje. Ga morgen kijken voor die andere nummers maar park is nu bijna vol en maak nooit foto's van bezette huisjes dus kan dan alleen mijn mening geven.
Groetjes Sandra
Huisje 641 kan ik ook nog kiezen. Ligt die rustig? Want hij ligt wel bij een kruispunt en een recyclecenter.
Als je voor mij zou willen kijken, heel graag! Bedankt alvast
dylan2001 schreef: ↑05 sep 2022, 20:18
Groetjes Sandra
Huisje 641 kan ik ook nog kiezen. Ligt die rustig? Want hij ligt wel bij een kruispunt en een recyclecenter.
Als je voor mij zou willen kijken, heel graag! Bedankt alvast
641 ligt vlak naast ons en op een t splitsing net als 643. Recycling is wat verder heb je geen last van. Zou zelf niet 641 kiezen. Je andere opties liggen toch in een hofje
Een prima keuze, ik ben bij die cottage geweest en ligt mooi verstopt in een hoekje met veel privacy op het terras.
Het tuintje is niet zo heel groot maar ernaast ligt een groter grasveld.
Ik kon toen helaas geen foto's maken want de nieuwe gasten kwamen net aanlopen.
Cottagenr.620, 5 PERSOONS PREMIUM
SEPTEMBER 2021
Het toegangspad naar de cottage. De cottage ligt aan het einde.
Deze foto heb ik gemaakt vanaf cottagenr.619, door de struiken bij de parasol ligt nr.620.
COTTAGENR.738, 4 PERSOONS COMFORT, TYPE ZONDER EXTRA KAMERTJE, APART TOILET
SEPTEMBER 2022
De foto's zijn binnengekomen via onze Facebookgroep.
Het aparte toilet.
De zithoek.
De eethoek.
De keuken.
Slaapkamer 1.
Slaapkamer 2.
De badkamer met een inloopdouche.
Het terras + het uitzicht vanaf het terras.
Cottageplattegrond 4 persoons comfort EP1251 Erperheide, type zonder extra kamertje en een apart toilet.
Van dit type is geen recente cottageplattegrond beschikbaar.
Cottageplattegrond 4 persoons comfort EP1251 Erperheide type met apart toilet en zonder extra kamertje.
Van dit type is geen recente cottageplattegrond beschikbaar.
as 14 november gaan we een midweek naar de Erperheide. Eerst zonder voorkeur geboekt, maar de ligging is ondertussen al 3 x veranderd . Nu toch maar een voorkeur geboekt. 149, iemand hier misschien nog foto’s van? En het speeltuintje daar in de buurt?
Ik heb geen foto's van 5 persoons premium cottagenr.149. Er staan op het forum wel een aantal foto's van 4 persoons premium cottagenr.145.
Hopelijk krijg je zo een beetje een indruk van de ligging van nr.149.
Maar misschien is er iemand anders die wel foto's heeft van 5 persoons premium cottagenr.149 en die hier wil plaatsen?
Ik heb wel een foto van het speeltuintje die daar vlakbij ligt.