We kozen voor een nieuwe 4 persoons VIP cottage. Speciaal op nummer geboekt omdat we een nieuw type wilde met grote badkamer.
Gekozen voor 4 persoons VIP cottagenr.324. Wat een heerlijke ligging dichtbij het centrum en kinderboerderij en toch rustig. Huisje is
erg leuk en een mooie badkamer. Nieuwe style Vip is mooi, zelfs een aantal nieuwe plafonds erin.
Ik ben het met je eens, die aangebouwde opbergruimtes vallen behoorlijk uit de toon door de witte kleur. Ik snap
dan ook niet dat ze voor deze kleur hebben gekozen. Ze hadden beter een kleur kunnen gebruiken die in het totale
plaatje past is mijn idee, dan valt die opbergruimte ook niet zo op.
Misschien hebben we op het laatste moment besloten om het houtwerk toch donkergroen te doen, in plaats van wit? Want ik meen mij te herinneren dat er ook een pilot cottage is geweest met witte of grijze kozijnen aan de buitenzijde?
liesavan schreef: ↑23 aug 2021, 21:20
Hoi allemaal!
Wij hebben voor onze vakantie binnenkort cottage 521 toegewezen gekregen op Erperheide. Heeft er iemand toevallig foto's van deze cottage en/of het terras?
Alvast bedankt!
Ik heb geen foto's kunnen vinden van 5 persoons premium cottagenr.611. Ik ben daar wel geweest in dat rijtje
maar veel cottages waren bezet en kon ik geen foto's van maken. Ik weet wel dat het daar bij het terras flink
begroeit is. Onderstaand een foto ( augustus 2021) ter indicatie.
Deze 4 persoons VIP cottage was voor de renovatie een 5 persoons comfort cottage en is helemaal vernieuwd.
Niks gemerkt van de dichtbij gelegen Adventure Golfbaan. Dit huisje had een hele prettige ligging. Dichtbij alles, achtertuin heel privé, een eigen pad richting het huisje en lekker rustig omdat het in zo’n ‘lus’ ligt. De huisjes verderop in de rij zaten bijvoorbeeld aan de doorlopende weg en dat leek ons een stuk minder fijn. We hoorden wel ‘s avonds als we in het huisje waren en het zwembad nog open was soms wat geluid van het zwembad (buitenbad, wildwaterbaan, gillende/roepende kinderen/mensen). Maar niet heel storend.
Met dank aan forumlid mjlam voor de foto's en informatie.
De zithoek.
De eethoek.
Slaapkamer 1.
De badkamer met 2 persoons bubbelbad, inloop regendouche en infrarood sauna.
Heerlijk een verblijf op Erperheide, veel plezier toegewenst!
Super fijn dat je foto's wilt maken van de versieringen op het park en mocht het lukken zou het fijn zijn je een foto kunt maken van het terras + het uitzicht vanaf het terras van 5 persoons comfort cottagenr.854. Alvast bedankt!