Deze cottage wijkt af van de andere 6 persoons premium cottages. Luxer, 2 badkamers. De 2e badkamer heeft een ligbad en ook
een wasbak, is doorgang van ene slaapkamer naar andere waar ook een tv aan de muur hangt. De cottage heeft 1 toilet,
vloerverwarming en een echte oven.
Er zijn een aantal hotelkamers die je met de voorkeur -vernieuwd- kunt boeken.
Nieuwe vloer, nieuwe bedden, nieuwe gordijnen, geen tafeltje meer met 2
stoeltjes, maar een bankje. Nieuw kluisje. In de badkamer een vernieuwd
plafond en nieuwe kranen.
SEPTEMBER 2019
Nieuw bed.
Een nieuw bankje.
De badkamer met nieuwe kranen en een vernieuwd plafond.
Dit heb ik toen ik de foto's maakten in het hotel aan de housekeeping nagevraagd die toen de hotelkamers aan het
poetsten waren en zij vertelde me dat het welkomstpakket standaard aanwezig is bij aankomst in een bruidssuite.
Gaan jullie mee met deze Roomtour door hotelkamer nummer 60 op Hotel Center Parcs De Vossemeren
Het hotel is Coronaproof wat wel zo fijn is.
#roomtour #centerparcs #devossemeren #hotel #hotelkamer #coronaproof
Deze cottage ligt direct naast de grote brug. Wij hebben hier een keertje in gezeten en wat mij opviel is
dat toen ik in bed lag ik de fietsen hoorde gaan over de houten planken van de brug. Als je op het terras
zit hoor je soms de muziek vanaf de overkant van de Beach Bar bij het Waterskicentrum. Je kunt vanaf
deze cottage leuk vissen bij het kleine strandje die aan het terras grenst.
Het terras + het uitzicht vanaf het terras.
Vanaf het terras kun je een stukje naar beneden lopen en dan zit je aan een klein strandje direct naast de grote brug, heerlijk!
Deze cottage wijk af van de reguliere 6 persoons premium cottages. Deze cottage is
gebouwd op de plek waar in het verleden een cottage is afgebrand. De cottage lijkt
een beetje op een Eden cottage.
Het Halletje.
De zithoek.
De intercom (werkt niet meer).
De eethoek.
De keuken.
Slaapkamer 1, met badkamer ensuite.
Het uitzicht vanuit het slaapkamerraam.
De badkamer ensuite. Als je door de badkamer loopt kom je bij slaapkamer 2 uit.
Slaapkamer 2, met dezelfde badkamer ensuite als slaapkamer 1.
NIEUWE THEMA-COTTAGES OP CENTER PARCS DE VOSSEMEREN
Waterval woonkamer.
Je beleeft alle natuurwonderen tijdens één vakantie. Op De Huttenheugte en De Vossemeren introduceert Center Parcs een nieuwe special in Magical Nature stijl. Bij binnenkomst stap je direct het thema binnen en geeft Center Parcs heel subtiel prijs welke natuurwonderen je kunt verwachten in de cottage.
De waterval-woonkamer.
Doe de deur van de woonkamer open en verwonder je over het eerste natuurfenomeen. Er klettert een heuse waterval vanaf de muur over het bankstel naar beneden. Het gesteente achter de waterval is zowel op de muur als in de rugleuning van de bank terug te zien. Ook loszittende stenen (ofwel zachte sierkussens) zijn niet vergeten! En zie je de touwen achter de bank? Zo loop je via "een loopbrug" achter de waterval-bank! Nét echt toch?
Waterval woonkamer.
Meer impressies.
Kun jij al raden welke natuurfenomenen zich laten zien in andere kamers? Houd dit forum goed in de gaten, binnenkort verklappen we er nog een!
Op Center Parcs De Vossemeren hebben de meeste 8 persoons premium cottages 1 badkamer.
Er zijn er ook een paar met 2 badkamers. Ik krijg vaker de vraag of er foto's zijn van een 8
persoons premium met 2 badkamers. Ik heb ze nooit kunnen vinden en besloot het aan De
Vossemeren te vragen en ik kreeg deze foto's toegestuurd, super fijn.
Ik denk dat deze op de Vossemeren erg lijkt op de normale 8p bungalows op eigenlijk alle parken. De 8p bungalows zonder tweede badkamer zijn op het Heijderbos allemaal omgebouwd naar 4p vip extra. Dus ik vermoed dat die wat meer lijkt op de 6p bungalows (bepaalde typen) op de Lommerbergen.
Dat is wel zonde van de Vossemeren. Veel cottages zouden een prachtig uitzicht hebben zonder begroeïng. Helaas wordt dat veel weer ongedaan maakt door vele struiken en bomen…
Dan boek je met voorkeur uitzicht op het grote meer, maar in de praktijk blijkt
dat er totaal geen uitzicht is op het grote meer door de vele begroeiing.
Tuin van cottagenr.277, 4 persoons premium, De Vossemeren.
Onze hotelkamer kijkt uit op het watertje, dat is wel leuk. Verder is het een oerwoud, er zijn hotelkamers die geen daglicht
binnenkrijgen door de vele bomen die tot in de hemel groeien. Vooral de hotelkamers op de begane grond liggen compleet
verscholen in het oerwoud van bomen.
De vernieuwde premium cottage ziet er goed uit! Jammer van het oude schakelmateriaal (lichtschakelaars en stopcontacten) in de woonkamer. Maar overall zeker goed opgeknapt!
Deze cottage was voor de renovatie een 8 persoons premium cottage.
Ik kwam aan bij deze cottage om een kijkje te nemen, is daar een Center Parcs fotograaf druk bezig
met fotograferen, hij had ook een hele krat met allemaal decoratie bij zich, fruitmandjes, bloemen,
boekjes, dingetjes voor in de badkamer enz. Dat was erg leuk om te zien.
Foto's met watermerk heb ikzelf gemaakt, foto's zonder watermerk zijn door de Center Parcs fotograaf
gemaakt.
COTTAGENR.711, 8 PERSOONS PREMIUM, VERNIEUWD, TYPE MET EXTRA DOUCHE
AUGUSTUS 2021
Er zijn 2 verschillende gerenoveerde 8 persoons premium cottages. Met en zonder uitbouw.
Alle vernieuwde 8 persoons premium cottages hebben 2 badkamers. Met uitbouw heeft een
extra douche in de badkamer met bad.
De foto's met watermerk heb ikzelf gemaakt, de foto´s zonder watermerk zijn door de Center Parcs fotograaf gemaakt.
Mariëtte schreef: ↑03 sep 2021, 15:54COTTAGENR.711, 8 PERSOONS PREMIUM, VERNIEUWD, TYPE MET 2 BADKAMERS
De eethoek.
Wat een prachtige vernieuwing weer, leuk ook al die grafische 'water-elementen' in de schilderijen. Leuk ook dat de eettafelstoelen hier iets afwijken van eerdere vernieuwingen. De andere stoelen zijn bijna hetzelfde, maar lager, waardoor de rugleuning heel snel beschadigd, doordat 'ie tegen de tafel aan komt. Hier steekt deze er boven uit. Detail, maar toch.
quincyj1998 schreef: ↑04 sep 2021, 08:54
Net als op Les Bois Francs is nu ook dit type 8P 93m² voorzien van een uitbouw badkamer. Precies op delfde plek gebouwd.
quincyj1998 schreef: ↑04 sep 2021, 08:54
Net als op Les Bois Francs is nu ook dit type 8P 93m² voorzien van een uitbouw badkamer. Precies op delfde plek gebouwd.