Welkom op Center Parcs Informatie, hét Center Parcs Fan Forum van nu, verrassend vernieuwend!

[Center Parcs] Les Bois Francs Cottage foto's & video's

Cottage foto's & video's
Plaats reactie
quincyj1998

[Center Parcs] Les Bois Francs Cottage foto's & video's

Bericht door quincyj1998 »

Cottage 429 8P Eden Premium nog niet vernieuwd

Woonkamer:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Keuken:

Afbeelding

Badkamer 1: (Bijgebouwd)

Afbeelding

Badkamer 2:

Afbeelding

Slaapkamer 1:

Afbeelding

Slaapkamer 2:

Afbeelding
Afbeelding

Slaapkamer 3:

Afbeelding

Slaapkamer 4:

Afbeelding

Toilet:

Afbeelding
B767-300ER
Moderator

Re: [Center Parcs] Les Bois Francs Cottage foto's & video's

Bericht door B767-300ER »

Ziet er, ondanks dat deze niet verbouwd is, netjes uit. Nooit geweten dat er op LBF zogenoemde “EDEN” cottages staan. Zien er ook heel anders uit dat de EDEN’s die ik ken.
Dit is meer de Bakema stijl.

Bedankt voor het delen!
Rivière sauvage

Bericht door Rivière sauvage »

tot vorig jaar hadden in Frankrijk alle cottages "Eden" in hun naam.* Dus wat in Nederland een Premium was (de bakema), heette op een Frans park EDEN Premium.

Vorig jaar zijn de namen veranderd, en is Eden overal weggehaald.
Als je nu op site kijkt, naar de Franse parken, overzicht van accomodaties, is er geen Eden meer te bekennen.

Zie ook de huidige plattegrond van Bois Francs.. ook cottage 429 (type BF226) geen Eden meer.
https://photos.centerparcs.com/user/plan/NL/BF.pdf
forumlid quincyj1998 zal geboekt hebben als oude naam, en daarom staat op haar reserveringsbevestiging nog de oude naam.

* een uitzondering waren de Pagode cottages op Bois Francs, de cottages op LA. Overige cottages op franse parken hadden allemaal Eden in hun naam,
Frequent bezoeker van Franse CP parken. Hautes des Bruyeres, Bois Francs, Lac d'Ailette, Trois Forets, Bois aux Daims. Vragen? Stuur gerust een bericht.
Rivière sauvage

Bericht door Rivière sauvage »

De plattegrond van vorig jaar: (met Eden in de namen)
https://www.parkvakanties.nl/media/vaka ... ond-25.pdf

De plattegrond van dit jaar: (zonder Eden in de namen)
https://photos.centerparcs.com/user/plan/NL/BF.pdf
Frequent bezoeker van Franse CP parken. Hautes des Bruyeres, Bois Francs, Lac d'Ailette, Trois Forets, Bois aux Daims. Vragen? Stuur gerust een bericht.
TimBerg

Bericht door TimBerg »

Als ik het mij goed herrinner, zijn deze cottages op LBF geen 'echte' Edens, maar grondig verbouwde standaard cottages (type Bakema). Volgens mij is dit in 2013/2014 gedaan, zowel op LBF als LHB. Destijds werden ze 'Style' cottages genoemd. Ze hebben toen de cottages volledig gestript, inclusief kozijnen. Als je naar de plattegronden kijkt, zijn ze gelijk aan de cottages op de Original parken in NL en BE.

Als je weet hoe kort geleden deze cottages dus grondig zijn aangepakt, is het verbazend dat ze nu alweer vernieuwd zullen worden. In Frankrijk zijn de cottages sowieso snel versleten en is het eerder nodig.
quincyj1998

TimBerg schreef: 11 sep 2020, 12:02 Als ik het mij goed herrinner, zijn deze cottages op LBF geen 'echte' Edens, maar grondig verbouwde standaard cottages (type Bakema). Volgens mij is dit in 2013/2014 gedaan, zowel op LBF als LHB. Destijds werden ze 'Style' cottages genoemd. Ze hebben toen de cottages volledig gestript, inclusief kozijnen. Als je naar de plattegronden kijkt, zijn ze gelijk aan de cottages op de Original parken in NL en BE.

Als je weet hoe kort geleden deze cottages dus grondig zijn aangepakt, is het verbazend dat ze nu alweer vernieuwd zullen worden. In Frankrijk zijn de cottages sowieso snel versleten en is het eerder nodig.
Het zijn inderdaad gewoon Bakema Cottages. Deze zijn in 2012 gerenoveerd. Kon dit in het huisje zien aan een A4tje in het berg hok. En worden nu weer gerenoveerd naar de huidige style.

Op beide boekingen Hauts de Bruyeres en Les Bois. Was EDEN te zien in mijn boekingen. Gewoon geboekt een maand van te voren via de site :)
quincyj1998

De eden cottages zijn nog steeds die cottages die nog niet gerenoveerd zijn. De gerenoveerde cottages krijgen een nieuwe naam mee. Maar ik heb op beide parken in een nog niet gerenoveerde cottage gezeten. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van EDEN in mijn boekingen.
B767-300ER
Moderator

quincyj1998 schreef: 11 sep 2020, 15:58 De eden cottages zijn nog steeds die cottages die nog niet gerenoveerd zijn. De gerenoveerde cottages krijgen een nieuwe naam mee. Maar ik heb op beide parken in een nog niet gerenoveerde cottage gezeten. Waarschijnlijk was dat de oorzaak van EDEN in mijn boekingen.
Ik geloof je direct. Ik ben totaal niet thuis in de Franse parken. Op de website staat echter het woord EDEN niet (meer) vermeld. Ook niet bij de oude. (Niet gerenoveerde)

Ze zijn wel sneller met renoveren in Frankrijk.
Mariëtte
Eigenaar en Beheerder

Bericht door Mariëtte »

4 PERSOONS VIP PAGODE COTTAGE

Afbeelding

De zithoek.
Afbeelding

De eethoek en de keuken.
Afbeelding

Slaapkamer 1.
Afbeelding

Badkamer 2 met douche en Finse sauna.
Afbeelding

Het terras.
Afbeelding
Tom...

Bericht door Tom... »

Toen wij er waren, vond ik het Pagode gebied echt geen mooi stukje park. Het was op zo’n niet CP manier gebouwd, echt ongezellig en dicht op elkaar. Maar als ik deze foto’s zie denk ik “wat een mooie cottage”, met al die ramen enzo, ik vind deze echt wel mooi!
quincyj1998

Ik ben het met je eens. Ben in september 2020 op het park geweest. En het gaf geen CP gevoel dat (nieuwe) stukje.

Afbeelding

Afbeelding
B767-300ER
Moderator

Bedankt voor het delen van jullie meningen.
Op de plaatjes zien ze er wel super uit.
Plaats reactie